Ga naar inhoud

Jeanette : 20 maart 2014 : Dr. Maas : Bergman Clinics : Bilthoven


Gast

Aanbevolen berichten

Ja volgens mijn man is het ook alweer een stuk rustiger. Ik heb geen pijn en geen koorts dus kijk het even een weekje aan.

" Super " Denk dat het er na een week douchen met Badedas stukken beter uit ziet .

Schijnt ook normaal te zijn dat het op die plek wat open gaat .

Ja Zeker een mijlpaal! Je kunt nu ook een mooie en betaalbare bikini kopen.

Heel gek maar Bedenk me nu pas dat we van de zomer ook strapless kleding aan kunnen zonder dat we een strapless bh om de Minuut omhoog hoeven te trekken. Jeeeej.

Klopt ja strapless kleding had ik nog niet eens aan gedacht :43:

Dat zag er voorheen niet uit met die enorme toeters .... :154:

Zojuist twee bh,s gescoord ...heb op het moment 85 B :43: .

Jeetje B cup ..niet te geloven .Voor kerst heb ik nog een 85 F gekocht ..

Dat gaat straks een mooie C worden ...ben helemaal happy .

Ga eerst eten koken daarna wat foto,s maken ...

Ook kei moie bikini,s gezien , maar heb me toch nog maar even geteugeld ..ha ha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 129
  • Created
  • Laatste Reactie

Heb je fotos gezien hoor! Erg mooi!!

En wat Klein he!

Erg Knap ook dat je je in kon houden qua bikini's.

Er is nu sale bij hunkemoller zag ik nett, dus ik wilde ook al. Toen zei mn man dat dat Misschien niet Verstandig was omdat de vorm nog iets Kan veranderen. Zo jammer dat hij nog weleens Gelijk kan hebben....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje ...ben al blij met deze twee nieuwe BH,s .

Binnenkort ga ik nog met mijn schoonzusje bh,s shoppen .

Heb er van haar en mijn broer nog 1 tegoed voor mijn verjaardag , heb nog verjaardags geld en een

waardebon van de V&D .

Ach ...die sale bij Hunkemoller is gelukkig vaker .

Maar 3 halen en 2 betalen is wel heel erg verlokkend , dat moet ik ook toegeven .

Zeer zeker heeft je man gelijk ...

Ja ...een B cup ...wie had dat gedacht ....4 maanden geleden was het een uitgezakte handel in maat F .

Want to kiss the surgeon for his great work .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het me voorstellen dat je blij bent. Ze zijn ook mooi en Zitten ook mooi.

Ja hunkemoller heeft vaker aanbiedingen dus komt goed. Ik werd een beetje hebberig en ongeduldig. 1 troost: de nieuwe bh Zal altijd goedkoper zijn Dan een leuke bh in maar f (soms g) 75

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha ha ..dat hebberige ken ik ...En niet alleen met BH,s ...

Sinds ik zo veel afgevallen ben vind ik shoppen zo leuk .

Heb nog nooit zo veel geld aan kleren uit gegegen per maand . :5:

Vroeger was dat nooit leuk , ik was veel te zwaar en leuke dingen pasten nooit .

Nu kan ik gewoon tussen de normale maten zoeken .

Het rokje wat ik gisteren gekocht heb ik maat 29 ,maar in maat 28 pastte ik ook .

Een jaar geleden was ik 103 kg .... :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ja ...voor kinderen doet men geloof ik alles ..

Ik heb daar echter geen ervaring mee heb geen kinderen , wel kocht ik vroeger veel voor mijn paard .

Hoet gaat het met je open plekjes ?

De nieuwe bh heb ik nog niet aan gehad gisteren , durfde het op het werk toch nog niet aan .

Ga daar vandaag mee beginnen , als het niet lekker zit irriteerd kan ik in iig thuis wisselen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de verhalen kloppen inderdaad

Met de wondjes gaat het goed. Nog niet helemaal dicht maar er komt geen vocht meer uit en het Lijkt een beetje uit te drogen. Heb daar ook best veel jeuk, dat is volgens Mij een goed teken.

Snap wel dat je het eerst thuis wil proberen. Zou ik ook doen denk ik

Hoop natuurlijk dat het heerlijk zit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koop indd niet te snel bh's, die fout beging ik ook 3 jaar geleden, heb nu nog steeds die bhs liggen die niet meer passen en zo goed als nieuw! Zonde van je geld dus.

Gelukkig is het wondje nu dicht. Ik heb mn littekens gesmeerd met een creme. En nu zijn ze bijna niet meer zichtbaar. Is wel aan te raden dus! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

BH,s kopen is verlokkend Lianne , maar ik probeer me in te houden :63: . Al is dat moeilijk . :56:

Heb nu twee BH,s , maar wil wel graag nog sport bh hebben .

Want ik mag in twee weken weer sporten .

Vanuit de kliniek heb ik een litteken serum mee gekregen , dus ik smeer ook 2 X per dag .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep , je krijgt een klein verwen pakketje mee .

Er zat scar retreat serum in 5 ml daar heb ik +/- 1 week mee gedaan .

Bij Douglas heb ik nog 15 ml besteld .

Verder een gezichts masker 5 ML en dag /nacht creme 5 ml .

Jaa time flyes ... ongeloofelijk dat het aanstaande donderdag al 6 weken geleden is ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee of het beter werkt , heb verder nog nooit litteken creme/serum gebruikt ...

Het serum is idd niet goedkoop , maar dit was het me waard ...wil tenslotte wel dat het mooi word qua littekens .

Twee weken na de OP ben ik weer gaan werken , maar ik heb wel een leidinggevende job en hoef dus geen lichaamelijk

zwaar werk te doen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry zie nu pas de andere berichtjes, ik had: Alhydran. Super goed spul! Bij de apotheek te verkrijgen.

Ik droeg na 7/8 weken bh's met beugel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ..gisteren bij mijn sportschool geweest en me weer aangemeld vanaf 1 Mei :91: .

Heb er al echt weer zin in .

Ook heel veel leuke reacties/complimenten gehad over hoe goed ik eruit zie .

Een paar hebben ook in mijn shirtje gespiekt :45: ....waaauuuwww ......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja leuk he ...alleen maar positieve reactie,s over het afvallen en hoe nu de borsten na de Bvk zo mooi bij de rest passen .

Dat doet een mens goed ...en shoppen is nu zo leuk :43: ...no big size afdeling meer , maar normale maatjes .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat super fijn voor je! En grappig dat andere mensen het ook opvalt dat je borsten nu veel beter bij je lichaam passen, doet je vast goed. :) Ik snap ook zeker dat het fijn is om weer lekker te kunnen shoppen en gewoon de kleren te kunnen kopen die je mooi vind. Ik kan er ook echt niet op wachten joh, mooie bh´tjes, jurkjes enzo die mooi zitten, blousjes die dicht kunnen haha.. Nog even wachten, gelukkig is het voor jou al wel zover!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.