Ga naar inhoud

Carola : 3 april 2009 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Gast Carola

Aanbevolen berichten

Even mezelf voorstellen, trouwe lezers van borstenforum .nl kennen me vast wel.. maar voor de nieuwe even een hoe en wat:

op 4 maart 2009 heb ik mijn eerste consult gehad bij dokter Linda Visser in de Arenborghoeve.

Die dag gelijk de operatie vast gelegd,

3 april is het dan zover.. eindelijk na 5 jaar lang twijfelen en hopen dat het er ooit van zou komen een operatiedatum!! :D

nu nog even 16 dagen wachten en dan heb ik eindelijk de borsten die ik ook wilde hebben.

ik krijg:

Soft One prothese: 320 CC op de spier via de Borstplooi.

hopelijk van een 75a naar een Volle C-Cup!

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hey meis.. ja ik kan oook echt niet wachten!!!

vrijdag vast me vitamine C pilletjes gaan slikken.. denk dan dat het nog echter gaat voelen:D

Spreek je meis!

kusje! liefs!! Carola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Carola en Sanchez!! Ben blij jullie hier weer te zien. Ik snapte er niets van dat ik niet meer op borstenforum.nlkon inloggen. Maar ik begrijp nu dat de site err welvaker uitligt. Waar ik me dus wel op heb betrapt is dat zo'n forum dus wel verslavend werkt hè?! Ik ben b.v. ook zo benieuwd hoe het met Mae is afgelopen... Maar goed; Carola jij gaat dus de 3e! Spannend. ik heb 1 april mijn intake. Mag dan nog profiteren van de aanbieding als ik daar voor zou kiezen. Ik zie dat jij er ook voor de borstspier hebt gekozen. Of had je geen andere keuze. Mijn voorkeur gaat daar ook naar uit. Geen gepruts aan mijn tepels. Maar zo denk ik nu hoor. Misschien zegt Dr. Visser wel iets heel anders. Wat vooromvang denk je te krijgen? Heb geen idee hoeveel 320CC is. Is dat veel?

Sanchez, jij nog 16 dagen wachten. Wanneer heb jij je intake gehad? Ben benieuwd hoe lang ik moet wachten. Voor wat voor resultaat ga jij?

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Carola,

Ook jij bij Dr. Visser? Populaire dame, hahaha! Nee hoor, zonder gekheid, schijnt echt een hele goede arts te zijn! :)

Plaatsing voor de borstspier zegt trouwens niet persé iets over de 'ingang' van de prothese. Dit kan dan nog steeds via de tepel, borstplooi of oksel. Ik heb zelf ook via de borstplooi en daar zie je na een tijdje echt niets (nou ja, weinig) meer van, ik had ook niet echt een voorkeur om via de tepels te doen... iek, de gedachte alleen al... :wacko: Maar het schijnt wel dat je dan helemaal bijna onzichtbare littekens hebt, dus dat is natuurlijk wel een groot voordeel!

Je krijgt 320cc? Nou, dan kom je vast wel op een volle C gok ik zo. Ik ben zelf met 275cc van een 75A naar een 75D gegaan.

Ik was helemaal verbaasd, ze zien er helemaal niet zo groot uit, maar echt... ze barsten gewoon uit een C :lol: hahaha!

Alvast veel plezier met de voorpret!!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden!!!

@ Patricia73: Wat vooromvang denk je te krijgen? Heb geen idee hoeveel 320CC is. Is dat veel?

ik heb nu een 75A, en wil natuurlijk naar een volle c.. we zulen zien, hmmm 200 cc per cup moet je ongeveer rekenen. of het veel is; don't know

P.s. hoe plaats ik zo'n leuk aftelbalkje? Heb al een gemaak op tickerfactory maar heb geen idee hoe ik het moet plaatsen

via tickerfactory 1 aanmaken, en dan staat er BBCode ofzow iets, kun je kopieren en dan via je instellingen naar handtekening wijzigen gaan, vervolgens daar de code weer plakken.

@Nina32: Plaatsing voor de borstspier zegt trouwens niet persé iets over de 'ingang' van de prothese.

i know, maar wil ook geen gepruts aan me tepel, met de mogelijkheid dat ik er een jaar niets meer aan voel

Je krijgt 320cc? Nou, dan kom je vast wel op een volle C gok ik zo. Ik ben zelf met 275cc van een 75A naar een 75D gegaan.

Ik was helemaal verbaasd, ze zien er helemaal niet zo groot uit, maar echt... ze barsten gewoon uit een C hahaha!

Ja 320 cc, best raar eigelijk de een heeft veel meer nodig dan de andere voor een cup maat... ik snap dat je zeker trots bent op die kanjers! ;)

Liefs Carola!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een mouse-over doet (met je muis over het plaatje gaat) zie je de bijgevoegde tekst!

De eerste 2 zijn van 4 weken po, de volgende 2 van 2 weken po en de rest is weer wat ouder...

Vergeet trouwens geen voor-foto's te maken, is zeker voor de meiden die na jou komen hier op het forum fijn om voor en na te kunnen vergelijken (àls je al foto's gaat plaatsen dan) :).

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja wil zeker foto's plaatsen, juist voor andere meiden..

en die voorfoto's ga ik ook nemen.. duw me boyfriend wel een camera in de hand;)

take it baby :D

nee komt goed, zeker een goede tip (Y)

Kusje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nina: echt heel mooi je borsten, kan je zeker trots op zijn! Ik vind het op het eerste gezicht meer op ronde prothese lijken dan op anatomische (positief bedoeld, ik wil zelf perse ronde), blijven ze deze vorm of gaan ze nog inzakken?

@Carola: worden de prothese bij jou voor of achter de spier geplaatst? Misschien lees ik er zelf overheen..

Ben wel heel jalours op jullie allemaal, had zo graag voor de zomer mijn bv gehad, maar heb helaas nog niet genoeg bij elkaar gespaard.. Nou maar hopen op een bonus bij mijn evaluatie gesprek aan het einde van deze maand..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Coco,

ik krijg ze voor de spier..

ik heb een klein krediet aangevraagd want wilde niet wachten totdat ik mijn vakantiegeld kreeg.. haha

dus met me vakantiegeld betaal ik het weer terug :D

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Coco,

Bedankt voor je compliment! :)

Ik vind het zelf heel lastig om bij anderen te zien of ze ronde of anatomische protheses hebben, alleen bij ronde zie je het soms vind ik. Bij mij gaan ze nog wel een stukje indalen denk ik, worden ze nog wat natuurlijker! :D

Wat jammer dat je het nu nog niet kunt doen, ik vind het zelf wel super dat ik straks gewoon lekker hempjes enzo aankan, zonder dat daar een enorme sport-bh onder vandaan komt. Ik wil je niet jaloers maken hoor, maar is er misschien niet een mogelijkheid om (een deel) van familie ofzo te lenen? Dat je het dan van je vak.geld/bonus terug betaalt?

Alvast veel plezier met rondkijken hier!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ik heb jullie weer gevonden... gelukkig!! Ik moet eerlijk zeggen dat ik lees alles over bv. hier en daar. Ik word ech gek van.. ik weet niet wat dan beter is, voor de spier achter de spier? anatomisch of ronde? ik denkt dat ik maar helemaal aan pc R. Vonk moet overlatten.

Coco ik moet ook wachten voor mijn operatie omdat ik de geld niet heb. ik moet wachten tot de vakantiegeld binnen zijn.. vervelend he? ik word 10 junie pas geopereerd maar dat mag niet uit ik heb zo veel jaar gewacht. deze paar weken moet ook kunnen. wanneer wordt je geopereerd coco?

En over de cc bij ieder persoon is anders. hoe meer borstwessel je heeft hoe grote de borsten zal worden met het zelfde cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi TiTa,

you're back :P

wat beter is, dat kan de pc het beste zien, ligt eraan of je veel of weinig borstweefsel hebt en nog aan een aantal dingen, allemaal dingen die een pc door een beetje voelen, en goed kijken jou exact kan vertellen.

Liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tita: Jij hebt iig al een datum, en dus iets om naar uit te kijken.. Ik ben nog geeneens op consult geweest! Ik zit er een beetje tegenop te hikken omdat ik vooorlopig nog even moet doorsparen, en ik weet zeker dat wanneer ik eenmaal dat eerste consult achter de rug heb en precies weet wat ik ga krijgen enzo, het nog veeeel moeilijker wordt om te wachten..

Maar goed ik denk dat ik toch vanmiddag maar een afspraak ga maken, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben, en ook hoeveel ik precies moet gaan sparen. En ik zit er nu trouwens ook constant mee in mijn hoofd, dus dat schiet ook niks op!

Hoeveel vakantiegeld krijgen jullie trouwens allemaal?? Of hebben jullie gewoon al een deel gespaard, en is dit het laatste stukje? Ik krijg nu geen vakantiegeld, althans niet in 1x betaald. Maar bij mijn vorige werkgever wel, en dat was echt geen 4.000 euro ofzo!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

coco,

met betrekking tot je vraag over vakantiegeld, dat ligt er natuurlijk wat je verdiend,

bruto maandsalaris x 12, 8% over bruto jaarsalaris..

maar dan komt de belasting om de hoek kijken.. ik denk dat ik een goede 1200 euro over hou..

de rest spaar ik van me loon...

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm.. oke 1200 euro daar kan ik wel mee leven, dat hield ik ook ongeveer over bij mijn vorige werkgever.

Vakantiegeld is idd een percentage over je jaar salaris, de vraag had dus moeten zijn; wat verdienen jullie in godsnaam per jaar??

haha.. maar waarschijnlijk hebben jullie gewoon al netjes een deel gespaard, had ik dat nu ook maar gedaan he!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaa!

Carola bedankt voor ja antwoorden! Je hebt het er maar druk mee hè?! ;)

Nina; wat een prachtige borsten heb je gekregen! Die zou ik ook direct willen. Ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat het een D cup zou zijn...! Fantastisch. Moet je niet erg wennen aan het verschil. Voelt het ook zwaarder? Van een A naar D lijkt mij zo'n overgang. je begrijpt dus al dat ik erg twijfel over de grote die ik graag zou willen...

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

scheelt dat ik alleen zit op mijn werk.. me kapot verveel.. en net ook nog eens mijn mail niet meer werkt..

nog 5 uur te gaan voor het weekend.. ;)

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nina; wat een prachtige borsten heb je gekregen! Die zou ik ook direct willen. Ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat het een D cup zou zijn...! Fantastisch. Moet je niet erg wennen aan het verschil. Voelt het ook zwaarder? Van een A naar D lijkt mij zo'n overgang. je begrijpt dus al dat ik erg twijfel over de grote die ik graag zou willen...

Hoi Patricia,

Dank voor je mooie compliment :), ik ben er ook echt heel blij mee! Ik vind het ook geen D lijken, maar ik pas toch echt van geen enkel merk meer een C. Heb nu een mooie Marie-Jo en een Hunkemoller gekocht en ga van 't weekend nog even speuren bij Livera. Ik vind het niet echt veel zwaarder voelen, gewoon prettig eigenlijk.

In het begin zitten ze nog erg tegen je lichaam aan, pas later gaan ze wat meer naar voren zeg maar, waardoor je toch een soort van geleidelijk went aan het formaat. Ik droeg zowiezo altijd vulling, dus in kleding valt het helemaal wel mee. Alles staat wel nèt even leuker! :lol:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.