Ga naar inhoud

Emma : 3 april 2009 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Mols1234

Nou, doe toch maar.

Ik ken je niet, hahaha.

En laten we hopen dat er ook heel veel nieuwe leden bijkomen!!

Ik ben in ieder geval nieuwsgierig naar je verhaal en straks foto's, ik heb namelijk 395 cc.

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Hoi hoi,

Wanneer is je zoon dan geboren? Ik heb een dochtertje van 26 oktober 2005, moet volgens mij aardig in de buurt komen!!

Dat weduwe klinkt wel heel akelig, en helemaal als ik de leeftijd van je zoontje zie. Kreeg er kippevel van toen ik dat las.

Erg voor jullie!!

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mols, mijn zoontje is van 3 november 2005.

Heavenli...ik zie niet erg op tegen de periode nadien.Ik kijk wat dat betreft niet teveel vooruit en zie wel wat er dan komt.Ik hoef mijn zoontje niet meer echt te dragen hoor.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 7..... :P:43::43::35::38:

Vanmorgen de eerste dosis arnica,smaakte een beetje mintig.....haha.

Lijk dadelijk wel een medicijnkastje.Vit C, arnica en dan een dag voor de operatie met de antibiotica...en dan nog niet te praten over na de operatie...haha.

Ben echt aan het aftellen..... :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Emma!

Ja iddik ben vanmorgen ok begonnen met de arnica.. 3x daags 6 korrels :S wel veel haha..

over precies een week is het onze dag!!!...

Ik tel met je mee! :D

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arnica? Waar hebben jullie het over? Ik heb op het forum.nl ook iets gelezen over een homeopatisch pakket. Hebben jullie die genomen en zat daar die Arnica in? Waarom wel of geen pakker?

Oooooooooo wat een vragen he/

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat homeopatisch pakket raden ze aan en volgens mij neemt iedereen dat gewoon, kost 65 euro extra geloof ik, ook de sportbeha moet je via hun nemen a 55 euro (als ik me niet vergis).

Ik ga vandaag de aanbetaling doen.... weer een mijlpaaltje....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij kun je beter zelf Arnica (5,75) en Vitamine-tabletten (centrum 12,25 voor 60 tabl) kopen i.p.v. het homeopathisch pakket. Of zit er verder nog iets zinnigs in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Nina,

was toevallig in een soort van kruiden winkel (zeg maar 'de tuinen"ofzow iets zo'n soort winkel) en daar stonden de pillen en de andere spullen van het homeopatisch pakket ook.. die vitamine c pillen zijn rond de 25 euro.. exact dezelfde.. de arnica niet gezien van vsm maar ander merk was het ook iets van een 10tje.. de calendula ook rond die koers.. en de zalf nie gezien..

maar goed.. heb het. wat kan mij die 60 euro dan schelen.. kost me meer tijd en geld om der zelf allemaal achteraan te gaan!..

verders is mijn tijd voor vrijdag 8.15 aanwezig en 9.00uur op de tafel :D

Heb jij al een tijd emma???

@heavenli: ja ook ik he 3 x daags 6 korrels... gwoon algemene brief met beschrijvingen volgens mij.. of is tegen jou anders verteld?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Emma

Ben je ook zo zenuwachtig? Ik word elke minuut zenuwachtiger. ik denk alleen maar aan mijn BV... Aan de dag zelf mar meer aan de dagen erna.

Groetjes

Akasha

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey emma!! :D

ik heb deze week een stagiaire op me werk die ik moet begeleiden.. veel uitleggen ed. dus daar gaat hoop tijd in zitten, en dan gaat de tijd zo ontzettend snel.. dat scheelt echt..

nog 3 dagen meid... het wordt nu echt werkelijkheid!!

Misschien zien we elkaar wel :D wie weet!!

Kusje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

meid..... werkdag over 2 uur alweer voorbij... vroeg na bedje morgen.. morgen even doorgaan op de zaak.. snel na huis, met de trein richting me vriend.. vroeg slapen.. en dan om half 6 's morgens eruit.. half 7 richting venlo!!!

CANT WAIT !!!!!

Heb er zo'n zin in!!!

Liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.