Ga naar inhoud

dreamertje : 11 april 2014 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Dag dames!

Ik ging vandaag met kriebels in de buik en een hoop vragen in m'n hoofd naar Dr. Demeyere.

Ik kreeg een fantastische uitleg over alles en dan kwam het moment van de waarheid: even kijken...

Hij vond mijn uitgangspositie heel positief, wat de vorm en positie betreft. Naar hoeveelheid weefsel was het net genoeg, maar ik mag zeker niet vermageren.

Dat zal ook niet gauw gebeuren, want door een buikgriepje sta ik nu wel op m'n fijnst.

Een plaatsing voor de spier is dus mogelijk.

Doordat ze ooit wel wat groter zijn geweest, is m'n huid al wat gerekt en verwacht hij weinig spanning na een plaatsing waardoor pijn miniem zou zijn.

Hij ziet het zeker gebeuren dat ik na 2 weekjes terug voor de klas kan staan. Als ik echt groot wil gaan natuurlijk komt er veel meer spanning en zal de last des te groter zijn.

Hij liet me enkele pasvormen proberen.

240 was niet mis, 280 was meteen een pakje groter, maar eerder wat ik zou kiezen

Hij zei dat het wellicht tussen de 250 en 280 zou worden, afhankelijk van de bolling die ik wens.

Allemaal zo positief... Ook mijn man was heel positief en zag het meteen zitten.

We hebben nog geen datum vastgelegd. Ik weet alleen dat de donderdag en vrijdag net voor de Paasvakantie al volzet zijn. Op maandag opereert hij maar om de 2 weken, dus ik vermoed niet op 7/04... Als ik de donderdag of vrijdag erop zou willen, wordt de herstelperiode natuurlijk korter, zo'n 11 à 12 dagen en dat is toch vrij kort denk ik...

Als het niet de Paasvakantie wordt, moet ik al meteen gaan denken in de richting van Kerstvakantie, want ik wil toch die 2 weken thuis zijn.

Juli en augustus lukt niet.... 2 kids fulltime in huis en al vakantie en zo gepland...

Ik was een beetje overdonderd op het moment zelf en was ook nog niet zeker wat manlief erover dacht. Daarom heb ik ook niet zo doorgevraagd naar een mogelijke datum... Misschien moet ik toch nog maar eens bellen wanneer het ten vroegste kan.

Hier alvast een superhappy dreamertje!

Wie weet worden dromen dan toch nog werkelijkheid :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey,wat fijn voor jou! Spannend he dat eerste gesprek. Hopelijk staat je man er ook achter en kan je ervoor gaan. Ik ben drie maand geleden door demeyere geopereerd. Rustige man, goede uitleg, zeer professionele begeleiding bij je operatie, echt top. Ik ben tevreden met m'n resultaat en herstelproces. Heb mentor rond, 375 voor de spier. Je wordt ze snel gewoon, dus neem liever wat meer dan minder ;-). Veel plezier en maak de juiste beslissing. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je consult zo goed is bevallen, maar ik had ook niet anders verwacht hihi ;)

Ik zou zeker even bellen om je datum te plannen. Ik denk zomaar dat het heel snel vol loopt in deze periode. De zomer komt er aan en veel willen nu snel hun borsten krijgen natuurlijk :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben intussen op zoek naar voorbeelden van 'mooie' borsten... Niet zo eenvoudig eigenlijk. De bedoeling is vooral dat Demeyere zich daardoor kan voorstellen hoe ik de bovenpool wil... Hoe 'bol' mogen ze bovenaan staan... Niet makkelijk uitgelegd zonder een voorbeeldje dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey leuk dat je je consult hebt gehad, ga je ook nog ergens anders?

Ik zou iig de datum zo snel mogelijk vast laten leggen voordat je straks nog langer moet wachten.

Groetjes Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze middag heb ik contact opgenomen ivm de datum. In de Paasvakantie kan het jammer genoeg niet meer. Enkel de laatste donderdag of vrijdag, maar dan moet ik op dinsdag terug voor de klas staan en dat is niet haalbaar. Ik kan ook niet thuis blijven na de vakantie.

De secretaresse raadde me aan begin augustus te gaan. Dan is het in de kliniek wat rustiger en kan ik enkele weken kalmpjes aandoen om dan op 1 sept terug aan't werk te gaan.

Dan hebben mijn kids ook een halve vakantie een actieve mama gehad en zit onze reis er ook op.

Wat ook positief is, is dat mijn ventje begin augustus nog verlof heeft. Dus dat zou een pak schelen thuis en weinig / geen hinder voor de kids.

Vanavond praten we samen nog eens alles goed door, want ik wil echt wel dat we hier beiden achter staan. En wie weet bel ik dan één dezer dagen wel voor een definitieve datum!

(wat is het zoeken naar mooie borsten op 't internet een moeilijke klus! Ik blijf maar rondneuzen: té kritisch??? :56: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Ik ga volgende week op consult bij Demeyere! Mag ik vragen wat jouw cupmaat is? Ik heb namelijk een 70A en ben bang dat het onder de spier zal geplaatst moeten worden.

Had jij foto's mee naar jouw consult? Ik vind het namelijk heel moeilijk om een foto te kiezen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had geen foto's mee op mijn consult, maar hij raadde wel aan foto's mee te brengen naar de operatie zodat hij een zicht krijgt van wat je mooi vindt. Hiermee kan hij samen met diegene die komt kijken bepalen hoe 'bol' de bovenpool mag zijn...

Ik heb nu een kleine 75 A, maar heb ooit een mooie B gehad. Ik heb net genoeg weefsel voor een plaatsing voor de spier, maar mag zeker niet meer vermageren. (dit zou mij ook niet lukken)

Je kan bij mijn foto's zien wat mijn situatie nu is...

Alvast veel succes bij je consult! Het is een hele zachte, vriendelijke man. Ik zat meteen op m'n gemak en mijn ventje ook...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Goede keuze hoor dr de Meyere, bij mij heeft hij fantastisch werk geleverd, en zijn prieces geworden zoals ik wilde. Had grote uitgezakte borsten van mezelf, dus moest er 800 cc geplaatst worden, maar de vorm is echt heel natuurlijk, wel groot, maar dat kon niet anders. Ook foto meegenomen wat ik mooi vond, hij zij dit is een goede foto, en zo worden ze prieces bij jou, is exact uitgekomen.

Zie wat de vorige arts Dr Nelissen voor een prutswerk bij mij had verricht, gelukkig kon dr de Meyere het corrigeren.

Succes met je beslissing!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt qua dokter al de juiste keuze gemaakt. Hij is een fantastische vakman. Zoek idd mooie voorbeeld foto's. Hij maakt ze zoals jij ze wilt. En een voordeel is dat je man even mag komen kijken nadat de pasprothese geplaatst is. Dan kan het niet meer mis gaan, veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kogel is door de kerk: ik ga ervoor... Dus nam ik vandaag na m'n werk de telefoon en belde... en belde nog eens... en belde nog eens... en kreeg anderhalf uur lang niemand aan de lijn :102:

Volgens de site zou je telefonisch contact kunnen opnemen tot 17u... geprobeerd van 15u 30 - 17u....

Dat wordt dus wachten tot maandag...

Ik probeer het vast te leggen voor 4 augustus. Dan heb ik samen met de kids al een maand vakantie achter de rug, de reis met't ventje ook en is er nog tijd genoeg om te herstellen... Kan het nog beter uitkomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag om 15u bij Artemedis zijn. Na een gesprekje met Dr. Demeyere en anesthesist is het m'n beurt.

Iemand een idee rond welk uur ik dan ongeveer weg zou kunnen?

Ik moet enkele praktische regelingen treffen voor mijn kids, vandaar...

Hey Dreamertje,

Ik was om 16u30 aan de beurt en kon rond 19u10 terug naar huis, dus ik vermoed dat jij zo rond 17u30 wel richting huis kunt vertrekken.

Veel succes alvast en nog veel aftelplezier!!!

Liefs, Eefje :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat had ik ongeveer verwacht... en daar zit het probleem! Mijn man is tussen 17u 30 en 18u 30 een uurtje niet beschikbaar. Hij zou er pas tegen 19u terug kunnen zijn. 17u zal te vroeg zijn denk ik om te kunnen naar huis gaan...

Dan zal ik iemand anders moeten zoeken die mij kan afhalen... hm... Dat betekent dan ook dat ik nog iemand zal moeten inlichten over mijn plannen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan één van je ouders je niet komen halen? Of een heel goede vriendin?

Ik heb het enkel aan mijn ouders vertelt en zelf niet aan mijn beste vriendin (zij heeft zelf een mooie c cup dus misschien zou ze het niet begrijpen + hoe meer mensen het weten hoe meer mensen hun mond moeten houden...). Mijn mama heeft zelf 15 jaar geleden een bv gekregen dus zij begrijpt me volledig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was hoe dan ook van plan om het aan mijn mama te vertellen... Mijn kant van de familie zal er zeker geen probleem van maken hoor. Dus ik kan misschien aan één van hen vragen om mij af te halen.

Ik vraag me trouwens af wat ik aan mijn kids ga zeggen, want zij zullen ook ondervinden dat knuffelen en spelen niet is zoals anders...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zal toch ook wel even kunnen wachten daar tot je man kan komen?

Ik ben er ook nog niet over uit wat ik tegen de jongste moet zeggen waarom hij niet kan knuffelen, mama heeft buikpijn of zo?

De oudste gaat het zowiezo wel zien dus daar heb ik het tegen verteld.

Moeilijk he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het dit weekend aan m'n ma verteld. Die was eerst en vooral heel blij dat ik haar in vertrouwen nam en het haar vooraf zei. Ze was ook positief. Zolang het mijn eigen beslissing is en geen bevlieging, heeft ze er geen problemen mee.

Ze zei ook dat ze het kan begrijpen waarom ik het wil doen en daarmee staat ze dan ook volledig achter mijn keuze.

Was me dat een meevaller!

Morgen bel ik eens met de vraag welk uur ik ongeveer weg zou 'mogen/moeten'. Als dit niet in ons 'schema' past, kan ik dus wel op m'n ma rekenen den kik om mij even op te pikken... Dat komt dus in orde...

Wat ik de kids ga vertellen, daar ben ik voorlopig nog niet uit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh seg zo snel al, leuk!!!! ik ben blij is jou plaats. ik ben nog nieuw op het forum en heb nog geen tijd om alle onderwerpen te lezen maar ik leesde zoveel goeds over die chrirug demeyere, ik ben even gaan googlen maar ik vind nergens prijzen terug, mag ik vragen hoeveel je moet betalen? enkel vergroting? en/of lifting?

@margriet2380 ik lees dat je hangende borsten voordien had, heb jij een lifting gehad? je borsten zijn prachtig op de foto!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn kids zijn 7 en 4. Ik kan dus wel op een beetje sympathie rekenen als ik zeg dat ze wat meer zelf moeten doen.

Ik twijfel alleen of ik de waarheid zal zeggen... Vooral mijn dochter is zo'n babbelkous (7jaar) en verwacht dat ze zal rondbazuinen dat mama nieuwe borsten heeft... En dat zou ik niet zo fijn vinden...

aardbei'ke: Ik betaal € 3 000 bij Dr. Demeyere...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de kans met deze leeftijd ze wel hun mond voorbij praten in hun enthousiasme haha

Het scheelt inderdaad dat ze nu wel wat dingetjes als zelf kunnen. Is toch fijn met het herstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.