Ga naar inhoud

lady28 : 6 maart 2014 : Dr. Booi : Valkenhorst Kliniek


Aanbevolen berichten

Pff wat was dat afzien de eerste 5dagen. Hebben jullie ook zolang pijn gehad en hoelang hebben jullie de drains ingehad? Ik heb ze gister op dag 4 eruit gekregen en moet zeggen dat de pijn stukken minder is nu. En wat ben ik blij met me boobs hihi heb 1 maatje groter laten zetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

De pijn herken ik niet zo, maar ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig geworden waar je je operatie hebt laten doen. Drains, oedeemtherapie.... Komt allemaal niet in elke kliniek voor.. Zou haast denken dat je geopereerd bent in de Valkenhorstkliniek...

Ben zelf de eerste keer daar geopereerd en kreeg ook oedeemtherapie.. Heerlijk, maar had ook veel last van vocht toen.... Ga ff plassen voor je weer naar huis gaat hihi.. ik stond echt op springen voor ik thuis was na die therapie.. (vocht moet er ergens uit he ;) )

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plassen viel mee want toen ik thuis kwam hoefde ik nog altijd niet. Had er juist wel rekening mee gehouden.

Hoe was het jou bevallen in de valkenhorst? Welke pc heb jij gehad? Ik Drs booi en tot nu toe ben ik zeer tevreden.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ging daar voor mijn eerste operatie, en ik ben geopereerd door dr. Malfeyt.

Over de kliniek heb ik niks te klagen, en de oedeemtherapie was fijn, maar dr. Malfeyt is een prutser.....

Verdere info daarover is te vinden in mijn topic :)

Jij een goed herstel gewenst!!

Pijn is heel verschillend trouwens bij mensen... En de drains kunnen ook wel echt vervelend zitten.. als ze net bij een zenuw zitten, kan dat erg veel pijn veroorzaken....

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal het hier even plakken, de link er naartoe :)

Als je in de zoekbalk zoekt op: Malfeyt, dan kom je mijn verhaal ook tegen.. Het is wel een verhaal waar je best een pot koffie bij neemt.... Veel geouwehoer hihi, maar goed....

http://www.borstenforum.com/topic/4908-best-boobie-20-maart-2012-dr-malfeyt-valkenhorstkliniek/?hl=malfeyt

En Malfeyt is geen beunhaas... Maar hij heeft wel enorme denkfouten gemaakt, waardoor ik een extra operatie heb moeten krijgen, met wat reconstructiewerkzaamheden... Gelukkig is nu alles in orde, en ben ik maar twee keer geopeerd hoeven worden. Er zijn meiden die meer pech hebben gehad, dus mij hoor je niet klagen..

Vind het alleen wel belangrijk dat mijn verhaal ook bekend is.. en dat als je de naam Malfeyt hoort, dat je denkt: ik ga wel een deurtje verder ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Van tevoren had ik al geen symmetrie in mijn borsten en daarom is in de grootste borst 235 cc gegaan en de kleinste 275 cc toch zie ik nog best veel verschil terwijl er nu toch meer inzit. Voor de operatie had ik ook erg verschil maar had gehoopt dat het nu minimaal zou zijn aangezien er meer in is gegaan had ik verwacht bijna geen verschil meer gezien.

Ook is een tepel groter dan de ander maar daar wilde ik niks aan

LAten doen omdat ik had gehoopt dat het wat meer zou oprekken omdate r aan de kleine kant wat meer cc in ging.

Als ik naar de grote kijk van de zeikant dan ben ik tevreden maar als ik dan naar de kleinere kijk vind ik het te klein. Wat moet ik nou? Heb echt geen zin in weer een operatie. Heb 4500 betaald en op het werk alleen maar overuren gedraaid zodat ik 6 weken verlof kon nemen (ik werk in de zorg)

Baal een beetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan de foto niet goed bekijken omdat hij op zijn kop staat maar wat ik ervan kan zien is heel mooi! Ik had (heb) ook 2 verschillende borsten, zoals 99% van de vrouwen (links is meestal groter omdat deze borst dichter bij je hart zit). Het verschil zie je waarschijnlijk alleen zelf het meest en daarnaast is het des te natuurlijker als het niet helemaal symmetrisch is.

Bij mijn foto`s zie je ook dat er enigszins verschil tussen mijn borsten zit na de operatie en bij mij hebben ze links 40 (!!) cc meer bij gezet. Ik ben erg blij met het resultaat, ondanks het verschil.... des te natuurlijker, toch? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je ziet inderdaad dat ze wat ongelijk zijn, snap dat je verdrietig bent. Hoeveel week PO ben je nu?

Heb je al contact gehad met je PC hierover? Kan zijn dat het nog bijtrekt als je wat verder PO bent. Zou sowieso als je het nog niet gedaan hebt contact opnemen om het te bespreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

meid, hartstikke mooi!! Echt niet ontevreden zijn, hoor! Je vind mijn borsten toch ook mooi? Daar zit ook een tikkeltje verschil in;)

Sterker nog geen "man" (haha letterlijk) die hier over valt. Mannen zien dat niet eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar idd, zoals Marjon_nl aangeeft, zou ik zeker contact opnemen als je er echt heel erg mee zit. Maar nogmaals, ik vind het wel mooi. En heel natuurlijk!

Oh en ps foto`s zijn zoooo misleidend. Is er als je in de spiegel kijkt hetzelfde verschil?

In mijn geval vind ik dat mijn borsten op de foto ongelijker overkomen dan in het echt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet heel veel verschil en ik denk dat het ook nog eens erger lijkt dan dat het is omdat de ene tepel groter is.

Donderdag moet ik naar mijn pc voor controle en dan ben ik 5 weken po

Is niet dat ik het super lelijk vind maar ik had er gewoon veel meer van verwacht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ze echt heel mooi hoor, ik zie nauwelijks verschil. Wel iets natuurlijk, maar geen enkele borst is gelijk! Ik vind het echt minimaal en zou er zeker niks aan laten doen. Ik vind ze echt heel mooi! Maar goed, ik zou het zeker bespreken met je Pc als je er donderdag bent voor de controle, kijken wat hij erop te zeggen heeft en dan heb je het ieder geval gemeld, mocht je dan later nog besluiten erop terug te willen dan heb je het ieder geval vanaf het begin aangegeven dat je ontevreden bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het verschil ook echt reuze meevallen, het is altijd wel zo dat wij zelf veel kritischer kijken naar onze borsten dan een ander, en helemaal omdat je aangeeft , dat je er zelf meer van had verwacht.

Geef het wel duidelijk aan bij je pc, maar ik zou er persoonlijk niets aan laten doen, ze zijn echt heel mooi,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx iedereen voor jullie lieve reacties

Ik zal het toch bespreken donderdag maar ga idd geen nieuwe operatie doen.

Eerst was het ook niks en nu is het wel beter dan dat het was dus ik moet gewoon tevreden zijn. Thanx lady's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.