Ga naar inhoud

lady28 : 6 maart 2014 : Dr. Booi : Valkenhorst Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik vind het echt wel meevallen meis, ik heb hetzelfde verschil terwijl mij vantevore nooit was opgevallen dat ik verschillende borstjes had en nu zie ik het ook maar hier de meiden van het forum hebbe mij ook late inzien dat dit altijd wel iets of wat kan verschillen en nu heb ik er geen moeite meer mee ook omdat ik al kleren heb gepast en in kleding zijn mijn boobiez gewoon super mooi! En daarbij net op je eerste foto dacht ik rechts is groter en op je volgende foto dacht ik links is groter dus wat ik wil zeggen idd fotos geven een verkeerd beeld en idd zelf ben je heeeel kritisch. Maar batuurlijk met je pc erover hebbe kan geen kwaad, maar meis ze zijn super mooi ech waar! Je mag trots zn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

meid je bent 5weke po lees ik? bij mij zijn ze tot een half jaar blijven veranderen!

mij verschil is nu stukke minder dan na 2maanden..

vind ze erg mooi.. je krijgt een beter beeld als je recht staat en iemand anders de foto's laat maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook echt een megaverschil...heb ook 25 cc meer gekregen in de ene borst en hoop ook dat het zo een beetje opgelost is... Het is wel een fijn idee om te lezen dat alle meiden dat wel hebben...en op de foto is het inderdaad altijd 24 x zo erg als dat je in de spiegel kijkt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het met mijn voorgangers eens. Je heb hele mooie borsten en alle vrouwen hebben verschil. Natuurlijk heeft de 1 wat meer verschil dan de ander, maar het ziet er heel natuurlijk uit bij jou.

Ik heb ook verschil en ook goed te zien. Nu had ik dit duidelijk al voor de operatie, maar heb hier ook verder niks aan laten doen. Het hoort nou eenmaal bij mij.

Geniet lekker van je aanwinsten meid ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Heb sinds gister erg last van me rechterborst terwijl ik toch niks raars heb gedaan. Heb ook het idee dat me lymfeklier aan die kant wat opgezet is onder me oksel :( ben nu ongeveer 3maanden po.

Ik voel het vooral als je de chicken beweging maakt en dan echt bovenop de borst zeg maar

Hoop dat het niks ernstigs is

Groetjes Lady

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Lady,

Heb je toevallig een verkeerde beweging gemaakt ?? Het zou je borstspier kunnen zijn die door een verkeerde beweging geïrriteerd is,en dan als het ware beurs aan gaat voelen, maar ik ben natuurlijk geen arts, dus als je het niet vertrouwd en je steeds ongeruster gaat worden zou ik gewoon even bellen naar je pc

Link naar reactie
Delen op andere sites

met hoesten belast je idd heel erg je spieren en ribben, maar zou ook niet weten of het echt daar door kan komen, Nou is het natuurlijk altijd wel zo dat als je een flinke kou of idd keelontsteking hebt of een andere lichte infectie dat je lymfeklieren dan opruiming houden,

ik zou het even in de gaten houden, check ook even ( gewoon voor de zekerheid) je temperatuur. En als het morgen niet al minder is even bellen voordat je het weekend in gaat

xx sterkte meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb sinds gister erg last van me rechterborst terwijl ik toch niks raars heb gedaan. Heb ook het idee dat me lymfeklier aan die kant wat opgezet is onder me oksel :( ben nu ongeveer 3maanden po.

Ik voel het vooral als je de chicken beweging maakt en dan echt bovenop de borst zeg maar

Hoop dat het niks ernstigs is

Groetjes Lady

Ik heb ook last in mijn rechter borst waardoor deze nog meer gezwollen staat danvde linker borst. Ook voel ik af en toe een lichte pijn in mijn oksel .. het maakt me ook soms ongerust. Volgende week ga ik op vervroegde controle naar mijn po. Zou dit ook doen moest ik van jou zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik heb ook afspraak bij pc gemaakt. Heel veel pijn van borst (spier?) trekt door naar oksel en arm.... Nu al 5 wkn po en pijn gaat niet weg. Hoop dat het bij jou al beter is??? Hoe gaat het met je???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Ik heb een soortgelijk verschil nu, 5 weken po. Ik hoop dat het nog wat bij gaat trekken, maar zelfs nu ben ik er toch al heel blij mee... Hoe is het nu eigenlijk bij jou, het is toch al even geleden, is het nog minder geworden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.