Ga naar inhoud

bloeding


toetje12

Aanbevolen berichten

Hoi dames ben net op controle geweest. Had al van afhet begin dat mijn linkerborst pijnlijker en groter als de rechter was. Na vijf dagen ontstond er er een blauwe plek.

Net op de controle zag schiettecatte ook de blauwe plek. Maar verder niks aan de hand.

mer het verwijderen van de pleister begint het in een keer te bloeden. Best veel! Voelde het zo langs mijn zij weg lopen.

Nu ben ik thuis en is het bloeden nog niet gestopt. Maandag terug naar het atlas kliniek om twee hechtingen te laten zetten. Het is nu pas vrijdag :(

Heeft iemand hier ervaring mee het zit me echt niet lekker.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom heeft je arts niet gelijk hechtingen gezet dan, ik zou hier ook niet op gerust zijn, als het blijft bloeden zou ik toch weer gelijk je arts bellen hoor, beter 10 keer te veel bellen, dan 1 keer te laat, of anders desnoods naar een EHBO

Hij kan je toch niet tot maandag hier mee laten zitten?

sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was op controle in barendrecht en niet in het atlas kliniek. Hier had hij geen hechtmateriaal

het bloed wat er uitkomt is bruin bloed dus oud bloed. geen helder rood bloed

Ik heb net ook gaasjes opgehaald voor het verschonen van de wond.en ben ik ooj naar de huisartsenpost geweest. Daar hebben ze er eigenlijk niks aan gedaan omdat ik net van de kliniek af kwam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het oud bloed is, dan moet dat nou eenmaal eruit... Zo gaat dat met elke wond die vies is, of waar oud bloed in zit :)

De wond kan ook pas dicht gaan als alle 'rommel' eruit is. Dus even goed je verbanden verschonen, en idd toch maar beter even afwachten...

Eigenlijk is het goed dat Schiettecatte het niet meteen heeft kunnen hechten. Op deze manier kan hij maandag even bekijken of je wond nu schoon is, en of hij er dan iets aan kan doen.

Mocht je echter koorts krijgen, of je ziek gaan voelen, dan moet je eerder contact opnemen met je chirurg of met de huisartsenpost!

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net het verband verwisseld. Er komt uit een klein plekje elke keer een druppel bloed.

het is bordeaux rood heel donker. Dat is toch oud bloed?

Het blijft heel rustig door sijpelen.

Kijk altijd naar het weekens uit. Maar wil nu graag dat het maadag is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe is het vannacht gegaan ?? is het bloeden gestopt?

heel donker bloed is meestal oud bloed, en als je een bloeduitstorting hebt is je lichaam dat oude bloed nu op aan het opruimen,

wel even heel goed in de gaten blijven houden

sterkte, kan me voorstellen dat de dagen nu niet snel genoeg kunnen gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij is er uit de tepel een tijdje bloed blijven komen (een 4 tal dagen)

alleen zaten mijn hechtingen wel goed toe,

ik ben wel de verbandjes blijven verversen en steeds de wonde mee ontsmet,

ook moest ik een antibioticakuur volgen!

ik ben gisteren op controle geweest en alles zag er netjes uit (wel nog veel blauwe kneuzingen)

ik zou zeggen blijf de verbandjes goed verversen,

is er jou geen antibiotica voorgeschreven dan?

ik heb als tip van een van de mede boob'ers gekregen om Arnicatabletjes in te nemen en de blauwe plekken minderen daar wel aanzienlijk door!

Hoop dat het snel in orde komt met je en dat je niet te veel pijn hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi vanacht is het bloeden wel gestopt. Tenminste er zijn geen bloedplekjes door de gazen gekomen. Durf het nu niet zo goed los te halen. Straks gaat het weer bloeden

waar kan ik het best mee ontsmetten?

Gisteren heeft hij geprobeerd om al het oude bloed eruit te duwen dus daar heb ik nu wat last van. Dat hoop ik dan maar dat het daar door komt.

Heb ik straks ook meer kans op inkapseling? Doordat dat bloed toch zolang in mijn borst heeft gezeten.

Met arnica tabl was ik al van te voren mee begonnen. Slik ze nu nog wel gewoon door.

een antibiotica kuur heb ik niet gekregen. Wel toen ik net geopereerd was een kuur van vijf dagen dagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat het bloeden is gestopt,

ik zou even de kliniek bellen of je nu mag douchen( dat weekt dan ook het gaas los wat nu vast zit) en tevens spoel je dan ook de wond schoon, goed droog deppen erna, en dan weer de gazen verschonen,

De kans op inkapseling is altijd iets groter als je een nabloeding hebt gehad, maar dat is iets wat nu nog niet te voorspellen valt, en ik kan je daar ook niet in geruststellen jammer genoeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net toch nog even naar de huisartsenpost geweest.

litteken is toch weer begonnen met druppelen

randen van het litteken zijn iets opgezwollen maar niet rood. Ik heb gevraagd of ik een antibiotica kuur mocht.

Was niet echt nodig maar toch gekregen. Voel er wel beter bij om preventief een kuur te gebruiken

Link naar reactie
Delen op andere sites

meisje, daar durf ik je geen antwoord op te geven, ik ben geen dokter.

feller bloed is wel een teken dat de ergste troep eruit is,(de antibiotica is daar natuurlijk goede hulp bij) en zo kan het van binnenuit ook weer iets meer gaan helen, is het bloeden wel minder geworden dan van de week ??

Ik zou eerst even afwachten wat arts morgen gaat doen/zeggen, en dan zou ik het gewoon aan hem over laten,

Wat ik hier lees over de arts zijn alleen maar goede dingen, dat hij weet wat hij doet,dus zou op hem vertrouwen, maar kan me ook wel goed voorstellen dat je heel onzeker bent, helemaal omdat dit niet iets is wat je verwacht na bv

zou het goed blijven verschonen en dan morgen weet je hoe of wat

sterkte meisie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dus dat is een goed teken dat het bloed weer wat feller is.

Het bloedde is wel minder als vrijdag. Vanmorgen was de borst wat meer gezwollen als de rechter. En met verschonen liep er wat extra bloed uit doordat ik er rondom wat op drukte. Waardoor de zwelling wel weer minder is geworden.

Ik denk dat ik na de operatie al een nabloeding heb gehad. Doordat links altijd al groter en pijnlijkers was als recht.

Maar dat betekent ook dat dat bloed elf dagen daar heeft zitten vervelen.

Morgen echt aan hem vragen of die bloeding van binnen uit niet gestopt moet worden

als het bloedden straks van binnen komt en en het dicht is moet dat toch ergens heen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou best kunnen hoor meissie dat je toen al nabloeding hebt gehad, helemaal omdat je paar dagen daarna blauwe plek had...en dat de zwelling meer is lijkt me toch niet echt goed.wijst toch idd nog steeds op bloeding

En als het echt weer nabloeding is zal dat idd van binnenuit gestopt moeten.

voel je je wel redelijk goed? geen ziek gevoel? hoe laat moet je morgen in Atlas kliniek zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh gelukkig lekker vroeg,

vermoeidheid komt natuurlijk ook als je toch steeds bloed verliest,en je bent natuurlijk heel kort geleden geholpen, en heeft toch invloed op je gestel.

geen koorts mooi, maar ab heeft daar ook invloed op.

Zou toch wel even heel goed in de gaten houden of de zwelling weer niet erger gaat worden hoor, want dan zou ik toch even voor de zekerheid arts bellen

zou lekker even rustig aan doen vandaag, misschien ff een uurtje slapen of zo.

nou pas een beetje op jezelf en heeeeel veel succes en sterkte morgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben weer terug van antwerpen, er zijn nieuwe hechtingen gezet.

Het was echt oud bloed van de hematoom/ bloeduitstorting wat er uit kwam en hoefde niet van binnen uit dicht gemaakt te worden.

De kans op inkapseling was niet groter. Die is groter als er geinfecteerd bloed rond de de prothese gaat zitten en dat was niet het geval.

Hoefde me niet druk te maken zei hij. Op mijn vraag wat ik moest doen als het weer begon te bloeden kreeg ik niet een heel duidelijk antwoord alleen dat het dat waarschijnlijk niet ging doen.

Dat ik meer last had van links kwam dus door bloeding. Deze week nog rustig aan doen en zorgen dat ik die hechting niet open trek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het allemaal zo meeviel

Alleen beetje vaag antwoord op de vraag: wat als het weer gaat bloeden, beetje kort door de bocht,schiet je niet veel mee op, maar we gaan er gewoon vanuit dat het nu goed gaat

meid je bent weer lekker thuis,en nu idd lekker je rust gaan nemen en echt niet te veel gaan doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou gelukkig weer alles dicht en gestopt met bloeden, klinkt misschien raar maar misschien moet je gewoon blij zijn dat die vieze troep eruit is gekomen.

bij mij is dit dus niet gebeurd en is dus lekker gaan inkapselen en ik kan je zeggen daar wordt je echt niet gelukkig van :( ben nog steeds wel verdrietig zeker als ik in de apiegel kijk, het wordt er alleen maar slechter op....

de vage antwoorden die hij dus geeft snap ik precies wat je bedoelt hij wimpelt ze een beetje weg de vrahen die je hebt. ...althans dat gevoel krijg ik erbij. Ik vroeg hem vrijdag of het nog helemaal rechttrekt en zegt die van ja waarschijnlijk wel nou dat is dus voor mij niet overtuigend jaaaaa!!!! Moet dus gewoon geduld hebben, maar hij heeft zijn geld binnen dus het zal hem een worst zijn hoe ik er met scheve borsten bij loop :((

maar genoeg geklaagd over mezelf hahahaha ben blij dat het bij jou nu weer netjes dicht is!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.