Ga naar inhoud

bloeding


toetje12

Aanbevolen berichten

Ja de man kan rare antwoorden geven he.

Wel een heel aardige man en probeerde me.ook echt op mijn gemak te stellen. Door af en toe een grapje te maken maar dan keek hem echt schaapachtig aan van meen je dat nou. Uitgelegd dat ik het ook echt weer spannend vond en er echt van baalde

Ik zat daar ook echt met mijn blaadje met vragen behalve op de vraag wat als het weer gaat bloeden.

Ik denk dat ik dat antwoord wel weet en daar wil ik eigenlijk niet aan denken.

Eerst maar zorgen dat dit goed geneest. Die hechtingen irriteren wel onwijs erg!

hoop echt dat je borst er na de genezing uit ziet zoals je ingedachte hebt.

Ik heb echt bij een paar meiden gelezen dat het er met de tijd net zo uitzag als de andere borst na een correctie.

heb afgelopen weekend zoveel nagezocht en bekeken... als ik ze weer tegen kom dan stuur ik de namen naar je door en dan geeft het je misschien wat hoop bij het zien van hun resultaat

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi.

Nee geen bloeding meer gehad. Dus dat is goed.

Alleen de borst is nog wel gevoeliger met lopen en bewegen.

ik ben nog aan de antibiotica ben er alleen een beetje huiverig voor als ik stop met de antibiotica dat mijn borst in een keer gaat opzwellen.

ik weet dat het niet zo hoeft te zijn maar het is iets wat in mijn hooft blijft rond spoken omdat het nog zo gevoelig is allemaal.

Ben nog steeds moe en een beetje high lijkt wel maar dat kan ook een hij werking zijn van de antibiotica.

Kan nog steeds niet genieten van boobies voel me net een ouwe zuur : (

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is zeker goed, gevoelig ja dat geloof ik graag, is natuurlijk best veel in die borst gebeurt, dus dat heeft iets meer tijd nodig om te genezen dan de andere borst.

denk dat als antibiotica kuur is afgelopen dat je je niet druk hoeft te maken, zwelling kwam toch door de bloeding?

je bent geen ouwe zeur hoor, en genieten komt vanzelf als je je weer beter gaat voelen, nu is de angst nog vers voor complicaties, maar dat is menselijk, komt goed,

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft er eigenlijk niks over gezegd dat de zwelling van de bloeding kwam, wel dat het nu nog gevoeliger en trager met genezen is.

Ik merk wel dat de zwelling een beetje door de dag heen schommelt in die linker borst doordat ik de randjes van de bh dan wel en dan weer niet in mijn borst zie staan.

Die knoopjes van.mijn rechterborst beginnen ook in mijn vel te trekken kan ik die zo laten tot volgende week of beter eruit laten halen.

Ik voel nu ook een beetje de ribbels/plooien aan de zijkant en bovenkant van mijn borsten. Echt de decollete zeg maar

Het is toch niet zo dat als ze dadelijk helemaal goed gezakt zijn dat je het dan gaat zien?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

normaal is zwelling door vocht, maar mu ook door nabloeding eigenlijk een beetje dubbelop.en zwelling ene keer meer dan andere kan ook zijn dat je toevallig net even iets meer hebt gedaan,

veel drinken helpt goed.om vocht af te voeren

ik mocht de knoopjes na 2 weken laten verwijderen, maar bij sommige gebeurt het al na 10 dagen, ligt aan de arts, maar als ze heel erg gaan irriteren, kan je ook de huisarts even laten kijken.want als ze echt heel strak gaan zitten is ook niet goed.

het hoeft niet zo te zijn dat je ribbels plooien dadelijk gaat zien, alles moet nog helemaal op zijn plek gaan zitten,dat ze goed vast in een natuurlijk kapsel komen daarom is het zo belangrijk dat je de eerste 6 weken zo min mogelijk doet. en je zult zien dat de aankomende weken je borsten echt nog gaan veranderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx Desert-Rose voor je reactie elke keer, stelt me.toch een beetje gerust.

Afgelopen maandag was het 2 weken. Ik stuur morgen wel even een foto naar de pc of ik de hechtingen er beter bij de huisarts uit kan laten halen anders word het pas volgende week vrijdag en dan is het bijna 3.5 week geweest.

Ik las net op je profiel dat je zelf heel veel pech hebt met inkapselen. dat zal ook allemaal zwaar geweest zijn.

En nu idd 5 keer scheepsrechts en dan gaat her goed komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

graag gedaan meid, ben blij dat ik je een beetje kan geruststellen,

3.5 week is best lang,het kan niet echt heel veel kwaad, zolang je er geen last van hebt, maar zoals je al zegt , ze irriteren, dus ja even je pc vragen wat te doen.

ja ik heb niet veel geluk,bezig lang bezig om mooie borsten te krijgen, maar ik geef niet op, hopelijk heb ik snel :6:

heb even niet veel op mijn eigen profiel geschreven omdat ik nog steeds bezig ben met gesprekken met mijn pc en precies 5 keer is scheepsecht daar blijf ik me maar aan vasthouden

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis wilde even weten hoe het nu met je gaat??

Geen bloeding meer gehad? Lees net dat je hechtingen ook nog zitten hij heeft tegen mij gezegd dat ik ze na 3 weken mag verwijderen dus moet nog even geduld hebben.

ik wordt gek van de jeuk bij me hechtingen heb jij dat ook?? Waarschijnlijk het genezen wat ze altijd zeggen ;)

Ben benieuwd hoe het gaat en wanneer ga je foto's plaatsen hihi ben wel nieuwsgierig :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

 dat is toch al een hele tijd dat het in iuni maar eindelijk foed mag komen. Wat zal je dan een rust hebben.

@tess440

Gelukkig geen bloedingen meer gehad. Hij heeft er afgelopen maandag ook niet oplosbare hechtingen in gezet.

ze jeuken niet echt maar irriteren wel doordat het trekt in mijn huid

vandaag heb ik een mailtje met foto's naar hem toegestuurd van de knoopjes die bijna niet meer te zien zijn van de hechtingen in mijn rechterborst.

Ik kon ze zo laten tot volgende week vrijdag en dan worden ze eruit gehaald maar dan ben ik al wel 3.5 week.

ik zal de foto's er zo opzetten hihi vind ze nog steeds groot denk ook niet dat ik met een c cup ga redden. dus moet er maar aan wennen

Link naar reactie
Delen op andere sites

links staat idd iets meer naar buiten, maar ik zou je nu nog niet al te veel zorgen maken,operatie is nog maar zo kort geleden, gaat nog veel veranderen de komende weken. Je zit nog steeds in het genezingsproces, en het kan nog wel even duren eer je borsten echt helemaal hun plekkie hebben gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.