Ga naar inhoud

Klacht indienen bij Bergman of niet?


Aanbevolen berichten

UPDATE:

Ik kon vandaag nog terecht bij dr. Nio. Wat een schat is dat.

Heb nog een beetje met hem staan kletsen over het forum.

Heb spijt dat ik niet door hem geopereerd ben.

Helaas gaf hij niet het antwoord waar ik op gehoopt had.

Hij zei het volgende:

Het zit tussen je oren.

Je hebt mooie natuurlijke borsten gekregen.

Dat je meer vulling aan de bovenkant had gewild, dat snap ik.. maar Bergman gaat echt niet

een her operatie uitvoeren op hun kosten omdat er niet genoeg volume aan de bovenkant is.

Ze staan NIET te ver uit elkaar. Het had bij jou ook niet anders gekund, kijk maar naar de stand van je tepels...

ze hangen niet want er kan geen pen onder.

De prothese was zeker niet te breed. Er kan zeker tot 15 mm op jouw borst????

Verder vond ie ze prachtig en kon ie er geen slecht woord over reppen.

Ik ben verslagen van teleurstelling.

Nu alleen nog mijn medisch dossier ontvangen van dr. van der Weij en hopen dat daar misschien iets in staat waar ik iets aan heb.

Snap er HE-LE-MAAL niets van!

Waarom zie ik het wel????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Ik zie en snap zeker wat je bedoeld.

Ik snap niet dat je moderate heb gekregen? Ik ben van mening dat hangende borsten waarbij je ook weer juist dat volume boven in wil je high of extra high moet hebben. Als je in cc meer omhoog gaat en juist niet breder zou willen dan ga je juist al naar high of extra high.

Ik had ook een 75c voor mijn operatie en alle volume was er uit en de hingen. Ik heb nog steeds een natuurlijke hang, maar dit vind ik niet storend. Ik wilde heel erg graag die bolling naar boven en ze mochten ook goed opgevuld worden. Ik heb dit zelf heel duidelijk gemaakt want was te bang dat ze te klein zouden worden hihi. Omdat ik dus ook smalle borsten heb heeft de Meyere bij mij ook voor Ultra high profile gekozen ipv high zodat er juist meer cc in kon om het zo maximaal op te vullen. Het is dus uiteindelijk 535cc uhp geworden en bij mij zijn ze ook voor de spier geplaatst. Ik ben heel blij met het resultaat dat hij heeft afgeleverd.

Nio en de Meyere zijn inderdaad de artsen die ik jou ook zou adviseren om te bezoeken. Jammer dat je bij nio niet echt verder bent gekomen. Ik zou zeker nog even kijken of je bij de Meyere een consult kan plannen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is idd een teleurstelling zeg :(

Wat het feit dat JIJ ontevreden bent niet wegneemt. Ik mag aannemen dat de Bergman graag TEVREDEN klanten ziet, dus ik zou de discussie zeker aangaan! Desnoods kun je misschien op een middenweg uitkomen waarbij je uiteindelijk de kosten deelt als dat een optie voor je is. Maar ik zou iet blijven lopen met je ontevredenheid, zeker omdat je nog geen jaar PO bent, je hebt nog "garantie" !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom ga je niet voor second opinion naar vd Weij. Haal je dossier op ipv opsturen dan kan je het gelijk bespreken. Ik kan niet anders zeggen dan dat het een rustige man is en volgens mij heel vak bekwaam.

Sterkte meis! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

Super slecht geslapen.

Heel teleurgesteld in de mening van dr. Nio.

Goed, dat is gewoon hoe hij het blijkbaar ziet.

Ondertussen nog niets van Bergman gehoord.

Wel hebben ze heel bijdehand mijn mail meteen doorgestuurd naar mijn chirurg terwijl ik nadrukkelijk heb gevraagd of er eerst iemand anders naar wil laten kijken.

Op de website staat ook als u niet met uw eigen chirurg in contact wil komen kunt u dit ook met de clinic manager regelen.. en wat doen ze. Het TOCH direct doormailen naar mijn chirurg.

Wel vond ik een oud mailtje dat ik naar Bergman zelf heb gestuurd ooit toen der tijd.

Misschien kan ik hier zelf ook nog iets mee.

Kan hem op de een of andere manier niet kopiëren en plakken, maar er staat nadrukkelijk beschreven dat ik volume aan de bovenkant wil.

Maargoed, omdat dr. Nio heeft gezegd dat er qua werkwijze en de aantal mm's qua breedte niets mis mee is ben ik nu bang dat zij mij gaan afwimpelen met;

Ja, maar jij wou het liefst volume aan bovenkant met een natuurlijke uitstraling
En dan kom je uit op Dual plane.

Zucht...

Snap er niets van. Waarom wordt je opgemeten als je er toch maar wat in gooit aan breedte!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je borsten stonden bij je begin situatie al wat verder uit elkaar als natuurlijk vorm.

verder vind ik wel dat ze je wensen hadden moeten aanhouden zoals de bolling bovenin daar kan je zeker een klacht over indienen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi boobilicious,

Dat weet ik. :)
Dat heb ik volgens mij ook erbij vermeld, alleen.. door dual plane techniek worden ze nog ietsjes verder uit elkaar geduwd, dat terwijl als je juist naar mijn bouw kijkt misschien zou denken dat voor de spier ivm genoeg weefsel toch het beste geweest was voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balen van die second opinion bij Nio.. Dat is ook niet wat ik ervan verwacht had.... Misschien dat Demeyere nog een optie is idd?

Nio gebruikt over het algemeen idd ook wel bredere prothesen, maar wel in verhouding met de projectie.. Hij gebruikt zelden een medium profile, meestal high of extra high... Waarom hij dat niet tegen jou gezegd heeft, begrijp ik niet goed....

Van der Weij is misschien wel een optie, maar die man zet niks op papier als het om een second opinion gaat, weet ik uit ervaring.. Dus je kunt daar uiteindelijk niks mee.....

Pb me maar, als je wat weet.

Het is wel idd zo, dat bolling missen, niet een goede reden is voor hersteloperatie, zeker als je in een kliniek als Bergman geweest bent.. Daar zit natuurlijk wel wat in.... Je zou moeten kunnen aantonen dat er fouten gemaakt zijn, en daarom dacht ik, dat als een andere pc zou zeggen: ja die prothesen zijn breder dan je eigen borstbreedte, of zoiets, dat je er dan wat mee zou kunnen.....

Hoop blijven houden, en zoek het je goed uit... Dan weet je in ieder geval dat je er alles aan gedaan hebt :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje kan me voorstellen hoe teleurgesteld je bent na deze second opinion.

Bij mij zei de pc meteen toen hij constateerde dat ik vrijwel geen volume aan de bovenkant had dat ik minstens een hoog profiel nodig had.

Ik vraag me echt af waarom ze jou dat bij Bergman niet hebben geadviseerd......

we gaan gewoon verder kijken/vragen/ proberen meid! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik snap er ook geen ene fuck van.

Ik kan mezelf nu zo enorm voor mijn kop slaan.
Hoe meer ik over mijn lichaam en het geld nadenk des te kwader ik wordt.

Ik kwam voor opvulling voor mijn hanger.. nu zijn het letterlijk hangers met vulling. :'(

Ik moet in principe nog steeds wachten op mijn medisch dossier waar mijn maten in staan van dr. van der Weij.

En ik heb als bewijs dat ik nadrukkelijk om VOLUME BOVENKANT heb gevraagd in mijn mailbox want dat heb ik nog 2 keer gemaild in het verleden.

Ik heb nu gewoon enkel voor de naam betaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.