Ga naar inhoud

Restylane


B-Cupje

Aanbevolen berichten

Restylane* is een zogeheten filler, dat wil zeggen een middel om rimpels mee op te vullen, gezichtscontouren te verbeteren en lippen te vergroten. Het wordt al meer dan twaalf jaar succesvol toegepast in de cosmetische industrie en is inmiddels verkrijgbaar in zes varianten. Restylane is ook een injectable en dat houdt in dat het opvulmiddel direct en plaatselijk in de huid gespoten wordt.

Het grote voordeel van Restylane – en ook van concurrenten Teosyal en Esthelis – boven andere fillers is dat het gebaseerd is op hyaluronzuur. Deze stof komt van nature ook in ons lichaam voor en verdwijnt ook weer op natuurlijke wijze, waardoor het behoorlijk veilig is. Bovendien bevat het geen dierlijke producten zodat er minder kans bestaat op allergische reacties. Natuurlijk hyaluronzuur zorgt ervoor dat onze huid goed gehydrateerd en daardoor elastisch blijft. Naarmate we ouder worden, produceert ons lichaam steeds minder hyaluronzuur en wordt de huid droger, slapper en verliest volume. Met rimpels en minder strakke contouren als gevolg. Door ter plekke Restylane te injecteren worden deze vervelende gevolgen van het ouder worden tijdelijk verholpen. De effecten zijn direct zichtbaar en houden enkele maanden aan.

De meest voorkomende behandelgebieden zijn:

• Tussen de wenkbrauwen (fronsrimpels).

• De zogeheten neus/lippenplooi.

• De mond, bij afhangende mondhoeken.

• De wangen en kin.

• De lippen.

Een behandeling met Restylane kán pijnlijk zijn. Dat is afhankelijk van uw pijngrens en de gevoeligheid van uw huid of de te injecteren plek. In veel gevallen wordt uit voorzorg een licht verdovende crème aangebracht. Direct na de injectie kan uw huid er een beetje rood en gezwollen uitzien. Deze bijwerking is heel normaal en verdwijnt na maximaal een week. Ander mogelijke neveneffecten zijn jeuk, pijn, plaatselijke verkleuringen en verhardingen. Kies daarom altijd voor behandeling door een gekwalificeerde arts

*INFO RESTYLANE

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 months later...

Ik heb pas nog gevraagd wat dat lijntje naast me mond zou kosten..

Nou dat laat ik maar aan me voorbij gaan..

350,- voor een halve mililiter en t blijft maar half jaar zitten

Weet eigenlijk niet of dit voor 1 lijntje is voor 2, anders zou t dus 700 zijn..

Restylane Touch per 0,5 ml € 350

Restylane per 0,5 ml € 350

Restylane per 1,0 ml € 550

Restylane Perlane per 1,0 ml € 625

Restylane Vital per 1,0 ml € 350

Restylane Vital per 2,0 ml € 550

Vergroten van de lippen

Restylane per 0,5 ml € 350

Restylane per 1,0 ml € 550

Restylane Perlane per 1,0 ml € 625

Restylane Lipp per 1,0 ml € 625

Tweede behandeling: 5% korting

Derde behandeling: 10% korting

Vierde en volgende behandeling: 15% korting

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee das duur zeg, voor maar een half jaar :31:

Persoonlijk vind ik ook dat je rimpels wel moet accepteren ^_^

Heeft ook zn charmes het ouder worden ^_^

Maar wie weet denk ik er over een aantal jaren heel anders over :56:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat dacht ik ook altijd tot ik nu 31 ben maar lijk meer 25.

Begin me steeds meer te irriteren aan dat ene lijntje bij me mond/neus (als je lacht die).

Als ik m weg trek lijk ik ineens heel anders haha.

Maar goed zoveel geld heb ik er niet voor over hoor.

Dacht mischien is t 100 euro voor een jaar ofzo.

Maar dit wordt me te duur, wat als je nog meer lijntjes krijgt??

Kan je beter facelift nemen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is gewoon niet om te doen :unsure:

Ik snap het wel hoor dan denk je he dat lijntje moet weg maar voor die prijs :blink:

Een hele facelift bah dat zou ik nooit doen, vaak ziet het er zo gek uit.

Dan is het rimpelig in de nek en gezicht helemaal strak ziet er niet uit :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit was nog t goedkoopste van alles ;)

Vet is nog veel duurder heb ik t over duizenden euros.

En veel langer herstellen enzo.

Nee iik neem mijn lijntje (voorlopig) voor lief ;)

Pfuh!

Heb ook eens gezien van een lader iets dat ze over de lijnen deden en verminderde

Maar goed, ga mijn apengezichtje denk ik ook maar voor lief nemen :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.