Ga naar inhoud

Gymaddict1988 : 3 maart 2014 : Dr. Roosenburg : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Ik heb het ook bij 1 borst, ik zag het vanochtend toen ik mijn sport bh omhoog deed maar het was na het douchen ineens weer weg. Dit kan een Mondor's cord zijn (kapsel draadje). Dit kan geen kwaad maar moet binnen 6 weken weg zijn, anders moeten ze m doorsnijde. Ik zou even je PC mailen met deze foto

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 1 month later...

Ik ontdekte dit vrijdag ook bij mijzelf! Aan m'n ene borst voel ik het niet, maar aan de andere doet die plek echt pijn. Als ik me oprek, dan wordt dat lijntje wel 10 cm lang! En dat doet zeer... Ik kan voorlopig zelfs mijn gewone bh niet aan omdat de beugel erop drukt.

Moet ik nu 6 weken rekenen vanaf het moment dat het opduikt of is het op 6 weken po dat het moet weg zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh neen, ik heb ze vrijdag ontdekt toen ik m'n eerste dag mijn gewone beugelbh droeg.... De plek deed echt pijn...

Mijn dochter doet binnen een kleine 3 weken haar eerste communie... Dan moet ik echt wel een gewone bh aan onder mijn jurkje...

Hopelijk is de pijn tegen dan wel weggetrokken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is per persoon verschillend maar meestal is het rond de 5 a 6 weken, maar de pijn gaat ook afnemen in de komende weken dus misschien is het over 3 weken wel zo dat je een gewone bh aan kan, en anders eventueel iets zachts onder de beugel doen.

er zijn ook gewone bh's te koop zonder beugel, misschien is dat dan een optie, maar ik zou eerst even afwachten hoe het over een paar weken is en dan kan je altijd nog op zoek naar een mooie bh zonder beugel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie weet is het er al wat langer, maar heb ik het niet opgemerkt omdat ik er geen pijn aan had... De pijn kwam pas door het dragen van mijn beugelbh... Nu draag ik terug de sportbh en die voel ik bijna niet... We zullen wel zien hé!

Er is dus niets dat je daar zelf kan aan doen om de genezing te bevorderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat ook gehad!!

Schrok mezelf helemaal dood, maar het klopt inderdaad dat het wegtrekt.

Ik ben morgen 10 weken PO en het zit er niet meer, alleen als ik mezelf optrek tijdens het sporten "voel" ik het nog wel.

Komt helemaal goed meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.