Ga naar inhoud

Gymaddict1988 : 3 maart 2014 : Dr. Roosenburg : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Dankje!!

Jaa gaat wel (denk ik) kijk lekker veel series in bed en heb toen straks even een wandelingetje gemaakt.

Ik mag alleen niet douche want die pleister over de hechtingen mocht niet nat worden? Van andere meiden hoor ik dat ze wel douche.. beetje vervelend om mezelf met een waslapje te wassen.

Wat vreemd dat je niet mag douche, ik mag vandaag al douche!

Zo zie je maar dat elke pc ander adviezen geeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

Gefeliciteerd met je boobies meid!!!

Heel goed dat je voor 375 cc bent gegaan hoor.

Jammer inderdaad dat de pc zo reageerde, maar het is jou keus meid ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lysa Claire!! Hoe is het bij jou gegaan? Meegevallen met de pijn?

Ja ik mag niet douche tot de pleisters eraf zijn maar dat zou pas de 19e gebeuren.. nou deze dame gaat echt niet zolang met washandjes poetsen hahahah.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een leuk verslag! En wat fijn om te lezen dat het allemaal zo goed gaat.. En wat heb ik hier veeel aan!! Ik heb op 10 maart mijn eerste consult met dokter Roosenburg staan en de optiedatum is 18 maart voor de operatie...

Alles wat ik las over hem was: hij wilde niet meer cc plaatsen...en dat terwijl ik toch ook minimaal 375 wil...dus met een beetje dwingen en drammen komen we er wel! Jammer dat hij zo geiriteerd reageerde, beetje kinderachtig en ouderwets ook... AL met al heb jij je zin gekregen..ben erg benieuwd naar de fotoos! veel succes met herstellen meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Shirtje!

Jaa ik zou vanaf je eerste consult.goed aangeven wat je wil, misschien zelfs doormiddel.van fotos meenemen. Hij zal uit eindelijk doen wat jij wil want het zijn jou borsten, maar volgens mij geeft hij wel eerlijk zijn mening of het mooi is of niet.

Ze zijn heel aardig daar en ben benieuwd naar jou verslag over een paar weken!

Ik zal straks eens kijken of ik wat fotos kan uploaden, ik vind ze er nu nog raar uitzien. De sportBH Maat M is ook zeker aan de kleine kant, die rist schiet iedere keer een stuk omlaag hahaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha arme BH...heeft het maar zwaar te verduren..wat was jouw voorsituatie? Ik heb echt helemaaal geen idee wat mijn maat nu is. Ik heb een 80 c aan nu en die zit nogal krap...heb ook wel een beetje hang, en 85 b past ook... dus ben benieuwd of 375 cc niet MEGA word dan...Ik ga zeker fotoos meenemen as maandag met hoe ik het zou willen.. en precies uitleggen hoe ik het wil, lijkt me sterk dat we er dan niet uitkomen..dan zou ik 18 maart aan de beurt zijn voor de vergroting...vind het zooo spannend! :107:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had voorheen een 75B maar wel slap, dus er past wel wat bij.

Moet ff uitvogelen hoe ik die fotos eropzet dan kan je het idd zien. Het aantal cc's verschilt per persoon ook, dus als je nu al een c hebt dan worden het wel mooie grote!!

Ik ben echt benieuwd hoe je het daar vind, het is een kleine kliniek maar ze zijn onwijs aardig. Ik ga je zeker ff volgen om te zien wat er bij jou uitkomt met onze drs. Roosenburg haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja leuk he...ik ben ook zo blij met jouw topics...er zijn er maar weinig door hem geopereerd hier en er is weinig terug te vinden helaas. Is altijd wel fijn als je een beetje vergelijkings materiaal hebt...Ik heb geen idee hoe je je omvang ook opmeet?! omtrek 80 is iets te krap en de cup c is wel goed. zou eigenlijk wel een omvang maat groter moeten hebben nu.

Ben echt pasgeleden 18 kilo afgevallen en sindsdien is alles veranderd...gelukkig komt daar binnenkort verandering in...Ik hou je op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Shirtje!

Jaa ik zou vanaf je eerste consult.goed aangeven wat je wil, misschien zelfs doormiddel.van fotos meenemen. Hij zal uit eindelijk doen wat jij wil want het zijn jou borsten, maar volgens mij geeft hij wel eerlijk zijn mening of het mooi is of niet.

Ze zijn heel aardig daar en ben benieuwd naar jou verslag over een paar weken!

Ik zal straks eens kijken of ik wat fotos kan uploaden, ik vind ze er nu nog raar uitzien. De sportBH Maat M is ook zeker aan de kleine kant, die rist schiet iedere keer een stuk omlaag hahaa

Welke bh is dat? De carefix anna? Ik krijg 400cc en weet niet of ik m of L moet hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om van iemand te lezen die ook in kliniek Amstelveen geholpen is via Diana. Je kan er weinig over terug vinden.

Fijn dat je uiteindelijk toch de 375 heb gehad die je zelf wilde.

Ik ben afgelopen dinsdag op consult geweest in kliniek Amstelveen, dan wel bij dr. Refaat Karim.

Ben jij verder wel tevreden over de gang van zaken via kliniek Amstelveen?

Hoe gaat het nu met je? tevreden over het resultaat tot nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yara!

De BH ondersteunt wel goed hoor doordat deze zo strak zit. Hij zit verder gewoon goed om mijn middel alleen schiet het ristje 1 cm open maar verder zit deze goed dicht vanwege de haakjes aan de binnenkant.

Als de zwelling wat afneemt gaat die bh ook al wat soepeler aan.

Pris87, ik zou eigenlijk ook een consult krijgen met dr. Refaat Karim, maar weet eigenlijk niet waarom het uit eindelijk dr. Roosenburg is geworden.

Was erg benieuwd naar hem omdat hij heel precies te werk gaat en als je kijkt naar zijn voorstudies en wat voor behandelingen hij nog meer doet..

Ik ben wel tevreden over de kliniek in Amstelveen, het is niet zo privé als je bij andere leden leest dat niet.

Toen ik binnen kwam voor mijn operatie was heel die bank gevuld met ouders die aan het wachten waren.. misschien een idee voor de gene die je meeneemt om ze even het centrum in te laten gaan? Bij ons was het namelijk zo druk dat er extra stoelen gehaald moesten worden.

De uitslaapzaal is boven, dat is een ruimte met 6 bedden die je kan afscheiden doormiddel van gordijntjes.. vanuit deze zaal rij je zo de OK 1 of OK 2 op dus je ziet mensen naar binnen gaan en naar buiten komen rijden.

Ze zijn enorm vriendelijk en ik denk dat je zelf ook zeer tevreden gaat zijn over hoe ze je behandelen :).

Ik begin steeds meer tevreden te worden over het resultaat, ze staan vrij strak en ver uit elkaar maar dat komt door de zwelling. Verder gaat het goed met me heb bijna geen pijn meer (ofja pijn, meer een soort van kramp/spierpijn) en nu is het een kwestie van rust nemen :D

Ik ben benieuwd hoe jou operatie gaat en wat je er van vind :P!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo Ladies!

Ik ben nu 14 dagen po en ze zijn natuurlijk veel veranderd in die 2 weken. (ik heb fotos geplaats in mijn album)

Mijn borsten hebben altijd wat "ruimte" tussen beide gehad en mijn pc legde uit dat hij dit niet voor me kon veranderen, die ruimte zou dus wel blijven.

Nu vind ik ze voor mijn gevoel wel érg ver uit elkaar staan... op de fotos met bikini is 1 foto te zien waarbij ze "normaal" zijn en 1 waarbij ik met mijn armen ze een beetje naar elkaar druk maar verder gaan ze niet.

Ik hoop dat naarmate de weken voorbijgaan ze soepeler worden zodat ze met een bh wel dicht naar elkaar staan..

Wat me ook opvalt vanaf het begin is dat mijn linkerborst groter lijkt, rechts is misschien eerder gezakt dacht ik maar toen ik keek naar de fotos van 1 dag po zag ik dat het hier ook zichtbaar is.

Op de foto met de rode bh aan ( voor jullie dan aan de rechterkant) is de borst die groter is... Voor mij gevoel lijkt het net alsof de rechter geleidelijk overloopt en dat de linker net als een koplamp op mijn borst staat... vooral als ik mijn schouders recht trek naar achter word de linker borst heel rond, terwijl de ander netjes natuurlijk overloopt.

Ik vind het er raar uitzien, heeft iemand hier ervaring mee?

Ik weet dat het pas 14 dagen PO is maar het verschil was al wel zichtbaar net na de operatie... :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Dames,

Vandaag ben ik 4 weken PO, gaat allemaal lekker..

2 weken geleden viel me opeens op (tijdens het omkleden met een shirt ofzo als je iets meer moet rekken) dat er dan 2 "spiertjes" heel strak gaan staan.

Je voelt ze ook en het ziet er eng uit.

Ik heb het aan een vriendin laten zien die ook een BV heeft gehad maar die schrok zich helemaal lam, het ziet er ook best eng uit.

Heeft iemand hier ervaring mee of wat is dit!?

HELPPP

??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.