Ga naar inhoud

brabantseborsten : 28 februari 2014 : dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hallo! Ik ben nieuw hier en begrijp er nog niet veel van. Heb zelf op 28 feb afspraak staan in Stlucas andreas in adam bij Dokter Nio. Ik heb nu een grote b, wordt een 75d(??), 85% gevuld, voor de spier, 325cc. Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik kan zoeken op de "borsten van dokter Nio" ?

Groeten en alvast bedankt allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast cindytje1985

Welkom op het forum Brabantse borsten!!

Ik heb van je berichtje even een eigen topic gemaakt om het allemaal wat overzichtelijker te houden en om je te helpen bij het vinden van resultaten van dr. Nio.

Je zou rechtsboven in de zoekbalk kunnen gebruiken om te zoeken naar het SLAZ of de Park kliniek. In de zoekbalk kan je helaas niet zoeken naar Nio aangezien je meer dan 3 letters in moet voeren....

Ik ben ook door dr. Nio geopereerd en ik ben inmiddels 13 weken po... Ik ben zeer tevreden met het resultaat en kan hem iedereen aanraden!!

Heel veel succes de 28e!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee, welkom op het forum!

Ik ben vorige week ook geopereerd door dr. Nio, wel wat groter dan 325cc, maar als je me een vriendenverzoekje stuurt kan je m'n foto's bekijken. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ava en Lexc, zou ik jullie ook een verzoekje kunnen sturen? Ik ben nl ook erg benieuwd naar jullie resultaat van dr Nio ツ

Kunnen jullie mij ook vertellen hoe lang t duurt voordat je op 1e consult kunt en hoe lang de wachttijd is voor operatie bij hem in slaz?

Ja natuurlijk, ik stuur je wel even een verzoekje. :)

Ik kon in eerste instantie al binnen een maand terecht bij hem!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Ava, bedankt voor je verzoek, ik heb gelijk even gekeken naar je foto's maar ziet er al heel mooi uit!!

Toevallig eerder vandaag je verslag gelezen, nog volop aan het herstellen dus, nou het resultaat mag er (nu al) zijn ツ

Dank je wel! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi brabantseborsten,

Ook hier een nio-klant. Ik ben afgelopen donderdag geopereerd en heb de 325cc voor de spier gekregen, dus eigenlijk wat jou ook aangeraden is.

Stuur maar een verzoekje dan kun je mijn foto's ook bekijken, vandaag zal ik proberen nieuwe foto's te posten...

Veel lees en kijkplezier en als je vragen hebt, dan zijn wij er voor je hoor...

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet je inderdaad wel even geduld hebben Danielle.

Ik denk dat het momenteel sowieso misschien drukker gaat worden met consulten bij een pc.

Er zijn denk ik veel meiden die voor de zomer nog hun borstvergroting willen laten doen, maar dat kan ik natuurlijk helemaal fout hebben ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet je inderdaad wel even geduld hebben Danielle.

Ik denk dat het momenteel sowieso misschien drukker gaat worden met consulten bij een pc.

Er zijn denk ik veel meiden die voor de zomer nog hun borstvergroting willen laten doen, maar dat kan ik natuurlijk helemaal fout hebben ;)

Ja denk dat je gelijk hebt Esmiralda, dat is nl ook mijn reden dat ik zsm onder t mes wil haha

Huh dat is ook laat, balen...maar ja misschien kun je voor €800 meer eerder terecht in zijn kliniek in Rotterdam? Hoe snel wil je nieuwe vriendinnen erbij hebben?

Ja dat bedacht ik me dus ook haha en na vandaag ff nagedacht te hebben heb ik de parkkliniek gebeld, daar kan ik 11 maart terecht voor eerste consult bij dr Nio en ze hebben daar alvast 29 april als operatiedatum gereserveerd, precies de week die ik in gedachte had, fijne service. Ik kan dat tot eind maart nog afzeggen. Dus op mn gemak nog andere consults afgaan, heb er ook eentje staan bij dr van moojen. Maar moet eerlijk zeggen dat door dit forum ik toch wel al hele erge voorkeur heb voor Nio, heb al zulke mooie foto's gezien en goeie verhalen gelezen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik denk dat jouw borsten (My Little Titty) in de buurt komen van de mijne. De "voor" situatie dan he hihi.

Ik vind het superspannend. Met name het idee dat ik in een gezond lijf ga laten snijden doet me af en toe twijfelen. Niet in de zin van: Ik ga het niet doen. Maar het komt toch af en toe in mijn hoofd.

Ik zal deze week nog even voor foto's maken en wat meten. Dan zal ik deze fotos plaatsen

Nogmaals dank! :52:


ps. Mag ik vragen hoeveel pijn jij hebt gehad? Je hebt ze toch ook voor de spier? bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Oh echt...dat is grappig... Nou ben ik wel heeeeel benieuwd naar je voorfoto's hihi

Ja, wat je zegt, dat had ik ook, best wel jaren lang hoor. Maar mijn ongelukkigheidsgevoel heeft t na die jaren gewonnen en mede dankzij mijn vriend, die volledig achter deze beslissing stond,had ik de stoute schoenen aangetrokken. Let wel, ook hier deed ik nog ruim drie kwart jaar over...mijn eerste stap was vervolgens gaan zoeken op het internet en toen kwam ik elke keer uit op dit forum. Nou ja, toen moest ik mij natuurlijk ook maar aanmelden, terwijl ik daar nooit van ben...

Ik snap jouw gevoel dus helemaal, maar weet je, of je bent gelukkig met hoe je bent en dan is dit totaal niet nodig, of het blijft maar knagen, en als je t niet doet, zul je nooit weten hoe het is...en ik moet zeggen dat ik mij nu zoveel vrouwelijker voel en dit ook heel graag wil uitstralen...het maakt me compleet... Tja, wat het allemaal niet kan doen met je hoofd ook....

Bij mij speelt ook mee dat ik ook bepaalde ziektes heb (gehad) waarbij ik echt denk...je leeft nu en daar moet je volop van genieten, je weet nooit of je er morgen nog bent..

Carpe Diem!!

Maar goed, de pijn....dit schijnt echt per persson verschillend te zijn...ik heb ze inderdaad ook voor de spier en dat zou minder pijnlijk zijn dan erachter....

Maar!! Wat een pijn had ik de eerste dag, dat had ik niet verwacht, alsof ik een hele oude stijve vrouw was die overreden was door een vrachtauto, die een blok beton op m'n borst had achtergelaten uit z'n laadbak...hahaha, maar dat gaat echt snel voorbij en je vergeet t eigenlijk ook weer...

Het heeft twee drie dagen geduurd voordat de ergste pijn voorbij was en daarna is het alleen een lastig gevoel...

In m'n topic staat volgens mij wel alles een beetje beschreven...

Nou, ik ben wel heel benieuwd naar jouw foto's dus ga maar snel aan de slag, hahahaha

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah heel herkenbaar allemaal. Ik ga mijn man vragen om iig voor de 28e nog foto's te maken.

Veel pijn!? Oef, Dokter Nio zei dat dat erg zou meevallen...ik hoop het dan maar. Heb jij ook pijnstilling en antibiotica gekregen? Mag je al meteen op je zij slapen of gaat dat niet? Kan me niet voorstellen dat ik een hele nacht op mn rug zou kunnen slapen.

Heb jij nu nog pijn? Kan je al autorijden ofzo? Mijn planning was namelijk om na 10 dagen weer te gaan werken....

Overigens ben ik het helemaal eens met jou " carpe diem" uitspraak dus ik ga er gewoon voor!

Bedankt weer alvast! xxx :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik gedaan heb is een aantal foto's met bikini, jurkje, bh en zonder natuurlijk laten maken en daar wil ik straks dan met dezelfde outfits weer foto's van laten maken. En dan een collage voor- en nafoto's van maken. Gisteren al wat gedaan en dat verschil is nu ook al zo grappig om te zien...

Ja nio zei tegen mij ook dat ik er weinig van zou gaan merken. En ik heb best een hoge pijngrens, hoor. Mijn vriend vond t zo zielig voor me, hij had mij nog nooit zien huilen van de pijn...maar dat zeg ik, bij iedereen is t anders. Er zijn genoeg vrouwen op dit forum die nergens last van hadden, dus dat kan ook hè...

Nee, ik kreeg niets mee vanuit het ziekenhuis. Je moet ervoor zorgen dat je zelf de 500mg paracetamol (pcm) en ibuprofen in huis hebt. Ik kreeg te horen dat ik een week lang 4x2 pcm pd moest innemen. Ik deed dit om 10, 14, 18 en 22 uur. En de eerste twee dagen voor het slapen een ibuprofen. Ik werd meestal om 0600 u wakker en dan nam ik ook een ibuprofen. Gister had ik maar 2x2 pcm ingenomen en vandaag neem ik niets meer, of het moet heel veel pijn gaan doen.

Nio had niets tegen mij gezegd over op m'n rug of zij slapen, maar geloof me, je kunt zeker de eerste week niet op je zij liggen. Ik had al van tevoren geoefend met op m'n rug slapen. Ik heb een elektrisch bed die ik bij m'n hoofd wat omhoog had gedaan en bij m'n benen wat gebogen. Ik heb geen moment moeite gehad met op m'n rug slapen.

Ik heb met mijn werk ook 10 dagen vrij genomen. Ik zou eigenlijk maandag al moeten werken, maar dan moet ik naar het ziekenhuis, dus die dag heb ik ook maar vrij genomen. Mijn baas is trouwens wel heel lief, want hij vond 1 week eigenlijk te weinig voor mijn herstel. Dus hij heeft een week extra gegeven en dan kon ik per dag kijken of ik wel of niet kom werken, dus dinsdag blijf ik ook nog thuis en dan begin ik woensdag...en als ik dat niet trek dan kan ik gewoon weer naar huis.

Ik heb geen idee wanneer ik weer mag autorijden...dat ga ik maandag ook vragen.

Ik laat t je weten ;-)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.