Ga naar inhoud

brabantseborsten : 28 februari 2014 : dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey brabantseborsten wat goed allemaal om dit zo te lezen.....nogmaals gefeliciteerd...ik heb meteen even gespiekt bij je, maar wauw dat ziet er al prachtig uit!!

En ik vind ze echt wel al groot!

Wat betreft dat roze huidje van je, dat gaat er inderdaad af met een washandje en zeep...je washandje wordt trouwens ook helemaal roze... Hahaha, mijn moeder dacht dat dit gewoon mijn huidskleur was en toen ze mij na t douchen zag, zei ze dat mijn huid er veel rustiger uitzag....ooooh, wist zij veel. Hahahaha...

Vervelend dat je zo hebt overgegeven, hoop dat dit snel voorbij is voor je...

Neem je tijd om even bij te komen en drink veel groene thee en water is goed voor dat vocht, wat er nu na de operatie is bijgekomen...

En mocht jij nog wat willen weten, dan horen wij t ook wel he...

Keep in touch ;-) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal. Even een korte update. De pijn valt me wat tegen eerlijk gezegd. Zolang ik blijf liggen en niets doe heb ik geen pijn. Maar het uit bed komen is erg pijnlijk. M'n borsten zijn nog erg gespannen en hard.

Ik volg netjes het advies van Nio op en blijf vandaag nog in bed. Ik mag er vandaag eventjes uit. Ik vraag me af wanneer ik zelf ook weer langere tijd uit bed wil.

Verder alleen pijn in m'n rug van het hangen en liggen. Ben blij met m'n borsten, ik krijg uit m'n omgeving positieve reacties. Nu nog langzaam aan de pijn weg dan ben ik tevreden.

Een fijne dag allemaal! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat de pijn wat tegenvalt, zou me ook lekker aan t advies van Nio houden en volgens mij zijn de eerste 3/4 dagen het heftigst dus dan ga je al de goeie kant op! Fijn dat je zo blij bent met je borsten en altijd leuk om positieve reacties te krijgen hè?

Ik hoop dat t snel wat minder pijnlijk wordt voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ja die pijn, die vond ik ook tegenvallen, zo zie je maar weer hoe verschillend het is per persoon....deerntje drie dagen zijn het ergst en daarna ga je echt verschil merken...en die druk op je borst, dat blok beton wat zakt zodra je gaat opstaan, dan blijft nog wel maar ook dat wordt met de dag minder....

Je doet er goed aan om goed naar je lichaam te luisteren en lekker je rust te nemen...meer kun je toch niet doen....

Strax als je weer wat kunt lopen ( en dat is ook goed voor je rug) moet je dat ook lekker doen en de doorbloeding laten stromen... En er is een crème, speciaal voor je rug en spieren, msm...werkt goed.

Nou meis, ff doorbijten en dan ben je deze periode snel weer vergeten xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je juist wat moet proberen te bewegen.

Even door het huis lopen, das goed voor je spieren en rug!

Ik heb alleen de vrijdag heel de dag in bed gelegen en zaterdag was ik gewoon beneden, zodat ik wat kon lopen af en toen en dan weer lekker onderuit op de bank... Even kijken wat voor jou het beste aanvoelt! Maar door dat liggen deed alles me juist heel erg zeer...

Over een paar dagen voel je je vast al stukken beter hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

je kan nog proberen om kussens onder je benen te leggen, dat schijnt te helpen tegen de rugpijn.. ik lig vanaf dag 2 al op mijn zij.. dat gong automatisch...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor de tip! Ik denk dat op m'n zij beetje teveel pijn doet en ik weet ook niet of het al mag! Over een week controle en dan vraag ik het wel.

Verder gaat het erg goed, al ga ik nog geen lange wandeling ondernemen enzo. Ik merk dat ik even de tijd nodig heb om bij te trekken. Zeker omdat ik slecht slaap.

Iedereen bedankt en een fijne avond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.