Ga naar inhoud

brabantseborsten : 28 februari 2014 : dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

@admin, zouden jullie de titel kunnen aanpassen, want de operatiedatum is al bekend...misschien ook leuk voor de andere meiden om dat deze topic te volgen

@brabantseborsten, sorry dat ik ff onderbreek, haha xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast cindytje1985

@admin, zouden jullie de titel kunnen aanpassen, want de operatiedatum is al bekend...misschien ook leuk voor de andere meiden om dat deze topic te volgen

@brabantseborsten, sorry dat ik ff onderbreek, haha xx

Titel is aangepast en topic is verhuisd naar de operatieverslagen ;) had het ff gemist ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij je eigen profiel, kun je deze bewerken en dan tweede tabblad gallerijen aan klikken...nieuw album aanmaken en foto uploaden. Je kunt als je wilt het album alleen zichtbaar voor vriendinnen maken, dan moet je na t maken van het album de knop editeer klikken en dan nogmaals aangeven dat t alleen zichtbaar voor vriendinnen is...dus twee keer doen....

Op zich is het goed te doen, gewoon even proberen...

En nee, ik kreeg niets mee van Nio... Had dit hierboven ook al geantwoord hihi....

Nog maar een paar nachtjes....spannend....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Barabantseborsten zijn helemooieborsten!!! Jouw vorm is echt prachtig en ik durf te wedden dat t super mooier wordt...

Jeetje het is morgen alweer toch?! En precies hetzelfde als ik...denk dat t bij jou groter gaat worden omdat je toch iets meer vulling hebt dan ik (had)... Ooooh wat klinkt dat lekker om 'had' te tikken, hahaha...

Nou lieverd, maak je niet druk he....het komt allemaal goed en ben heel benieuwd hoe jij het gaat vinden!

Ik ga zo weer voor m'n tweede dag naar het werk en zal je vanavond nog wel even mailen om je succes te wensen...

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel `my little titty voor jouw lieve bericht! Ik begin nu echt zenuwachtig te worden. Alle twijfels die iedereen heeft (gehad) heb ik ook. Zeker omdat ik mn borsten nog steeds een voldoende geef. Maar, voor de kids waren ze ook van boven vol, en ze waren groter. Ik mis dat. Ik ga het nu gewoon doen!

Welke maat heb jij nu uiteindelijk? Ik heb een Tri action moeten kopen in maat 75d. Ik heb het gevoel dat dat wat te klein zal gaan zijn. Maar we zullen zien.

Ik vind jou borsten erg mooi, ik hoop dat Nio morgen een goede dag heeft! Ik moet er om 7 uur zijn, hopelijk hoef ik dan niet te lang te wachten! Ik zou wel willen weten hoe laat ik echt aan de beurt ben. Jij heel veel succes op je werk! Ik zal na de operatie proberen zsm iets te laten weten en foto's te plaatsen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey brabantseborsten

Als je dit leest, dan heb je ze al....Gefeliciteerd!! En hoe is t allemaal gegaan? Doe rustig aan hoor, maar ben wel heel nieuwsgierig naar je verhaal en foto's natuurlijk hihi...

Rust goed uit, laat je lekker verwennen en vooral: GENIET!

Goed herstel lief...xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Waarschijnlijk heb je je nieuwe boobies al!!

Gefeliciteerd met je boobs en een heel goed herstel gewenst!!

We zijn allemaal benieuwd naar je verslag!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!

Bedankt voor al jullie goede wensen.

Ik was gisteren als eerste, gelukkig, aan de beurt. Het ging allemaal heel snel. Om 7 uur binnen. Bloeddruk meten, aftekenen en naar de voorbereiding voor de ok. Ik had een extreem hoge bloeddruk. Geen idee of ik dan normaliter ook heb. Het was zo hoog dat men moest kijken of de mensen van de verdoving wel akkoord zouden gaan met de operatie. Daar schrok ik enorm van. Maar gelukkig heeft Nio zich ingezet en kreeg ik ook m'n infuus. Nog een minuut of 10 gewacht lag ik om

8 uur op de ok. Ijskoud daar zeg! Er waren ongeveer 6 mensen die gezellig babbelden.

Ik ben zingend de narcose ingegaan met: "wake me up when it's all over". :-)

Ik heb ze een fijne werkdag gewenst. Om 10.45 keek ik op de klok in de uitslaap kamer. Daarna naar m'n borsten. Ik schrok niet van de grootte. Volgens mij heb ik gehuild want een tijdje later werd ik opnieuw wakker met een zakdoek in m'n hand. Rond 12 uur werd ik naar de kamer gereden. Daar was m'n man, die ik even gekust heb. Tot 14 uur viel ik af en aan in slaap. Ik was ook misselijk en heb overgegeven. Vanaf dat moment ging het goed en we zijn om 15.30 naar huis gegaan. Ik had geen pijn en kreeg alleen paracetamol.

Ik heb thuis wat gegeten en mezelf gedwongen om wakker te blijven tot 21 uur. Daarna in slaap gevallen tot nu. 5 uur in de ochtend. Ik voel me goed maar heb wel beurse borsten. Ik vond ze gisteren al heel mooi. Ik zal vandaag een foto plaatsen. Ik moet tot en met morgen in bed blijven maar mag er morgen heel even uit.

Maar het belangrijkste van alles: Nio is een aanrader! Gouden handjes. Ik ben benieuwd naar jullie oordeel. Als jullie iets willen weten wat ik vergeten ben, vraag het dan even aub.

Bedankt! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.