Ga naar inhoud

Poes : 17 maart 2010 : Dr Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo,

Op 17 maart ben ik aan de beurt bij dokter Damen voor een bv.

Op 15 februari ben ik op consultatie geweest. Is me zeer goed bevallen.

Toch heb ik het een beetje moeilijk met de voorgestelde cc. ! 380! Is dit niet wat veel?

Ik heb momenteel een kleine A met een 'rimpelvelletje'. Een gevolg van te vermageren. Geen hangborstjes, gewoon een slap Atje.

Graag zou ik een C hebben, maar ook niet overdreven. Het moet allemaal een beetje natuurlijk uitzien.

Bij het plaatsen van die voorbeeld prothese vond ik de middelste iets te klein uitvallen en de grotere te groot.

380 cc zei Damen dan, zeker achter de spier. Ook door dat los velletje hé.

Ik vind het toch moeilijk om die cc's te bepalen. Ik heb liever iets te klein dan 2 grote balonnen.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi hoi

ik denk dat het best mee zal vallen hoor dat aantal cc.

je zal zeker geen grote balonnen krijgen met dat aantal,balonnen krijgt men echt pas als men een stukje groter-meer neemt.

het klinkt erg veel,geloof ik meteen als je dat zegt,maar er verdwijnt ook nog wat achter de spier he,en de werkelijkheid erna,vind ik minder groot als tijdens het passen ook.

heb je zelf al eens zakjes gevult met rijst-zand-shampoo of water?

stop die even in je bh zonder beugel of vulling en loop er elke dag even mee rond in huis,doe dit een paar dagen,om je te laten wennen,maak er desnoods een foto van,en bekijk die van verschillende hoeken en oordeel dan wat je ervan vind.

spannend zeg,voor je het weet is het al 17maart,gaat zo hard

sucses met aftellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Poes

Ik heb op 17 februari een bv gehad van Dr Damen, die is heel goed meegevallen alleen de dag van de bv was is echt ziek van de narcose maar de dag nadien voelde me ik al heel goed, ik mag eigenlijk niet zo klagen, ik dacht dat het pijnlijker ging uitvallen, ik moet wel toegeven dat die band die je om krijgt de redding is, het houd u borsten op zn plaats en ik denk dat dit de pijn een beetje verhelpt :unsure:

Pas op 1 maart keer ik terug en gaat de band en de draadjes eruit, ik kijk er al naar uit!!! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mieketje,

Kan je die band om je borsten afdoen. Zodat je toch kan douchen of mag dat niet?

Kan je voor de operatie nog met dokter Damen praten ivm de cc's? Zoals ik lees bij jou moet het allemaal nogal vlug gaan de dag zelf.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Afdoen kan je niet nu de zwelling al iets minder is kon ik hem effe verplaatsen om mn nieuwe boeps te zien, kheb er vandaag terug stiekem naar gekeken :blush: Maar ze moeten nog serieus indalen ze staan momenteel nog erg hoog!!!!

Ik mag me NIET douchen, dat kan pas als de band verwijderd is op 1 maart!!!!

Voor een gesprek voor de bv had dit ook gevraagd als ik binnen kwam om nog met hem is de cc te bespreken maar ik moet toegeven dat da niet echt gebeurd is, ik heb hem pas in de operatiekamer gezien en toen ik hem erover aansprak zei hij dat hij 330 dan zou nemen dat dit voldoende ging zijn en dat was het dan :wacko:, volgens mij zullen ze groot genoeg zijn want ik had wel gevraagd om het zo natuurlijk mogelijk te houden.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Op 17 maart ben ik aan de beurt bij dokter Damen voor een bv.

Op 15 februari ben ik op consultatie geweest. Is me zeer goed bevallen.

Toch heb ik het een beetje moeilijk met de voorgestelde cc. ! 380! Is dit niet wat veel?

Ik heb momenteel een kleine A met een 'rimpelvelletje'. Een gevolg van te vermageren. Geen hangborstjes, gewoon een slap Atje.

Graag zou ik een C hebben, maar ook niet overdreven. Het moet allemaal een beetje natuurlijk uitzien.

Bij het plaatsen van die voorbeeld prothese vond ik de middelste iets te klein uitvallen en de grotere te groot.

380 cc zei Damen dan, zeker achter de spier. Ook door dat los velletje hé.

Ik vind het toch moeilijk om die cc's te bepalen. Ik heb liever iets te klein dan 2 grote balonnen.

groetjes

hoi poes

de kwestie, hoeveel cc, zal je tot het laatste moment vraagtekens blijven geven. ik kan je daar ook helemaal geen zinnig advies over geven. zoals de meesten hier zeggen dat je altijd voor de grootste moet gaan die geadviseerd worden, dat gaat voor mij ook niet op. het enige zinnige dat ik daarover kan zeggen is meerdere consulten bij verschillende pc's te doen zodat je meer vat krijgt op het hoe en het waarom van een dergelijk advies. maar goed, ik zie dat je je datum al hebt vastgelegd. 380 cc lijkt mij meer dan genoeg voor een C, afhankelijk van je postuur zou je dan ook nog wel op een D kunnen uitkomen.

ik wens je in ieder geval veel succes met de laatste loodjes voor je datum!

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Om een beter idee te krijgen van die cc's.

Ik ben 1m70 weeg 58kg, heb een 75A met een beetje 'rimpelvel'. (van te vermageren 107kg naar 55kg)

Wie zit zo een beetje in dezelfde marge en wil zo lief zijn mij een paar fotootjes te bezorgen van voor en na's?

Dank u.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi die poes

helaas heb ik een heel ander figuur, ben groter en zwaarder, maar zie dat je bijna 50% van je oorspronkelijke gewicht kwijtbent!! heel bewonderenswaardig, en nu wel houwen zo he! dan mag je jezelf ook belonen met een fraaie boezem.

tja, ik zou zeggen als je twijfelt, omdat je heel zwaar bent geweest, je wil er zeker niet meer te zwaar uitzien, ga anders een maatje kleiner zitten dan die 380, eerder 350 of 340 (ik weet niet wat de volgende maat is). ik vond de geadviseerde maat 440 ook veel te veel en ben 1 maatje eronder gaan zitten. maar nogmaals probeer alles zelf op een rijtje te krijgen

gr. Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het mij vraagt vind ik 380 cc best veel!

Aangezien je van A naar C wilt en het niet te groot wilt hebben. Ik denk dat je wel op een D uit gaat komen.

Weet je ook welk type protheses je gaat krijgen en heeft dr Damen je borsten zelf ook gemeten? Weet je bijvoorbeeld hoe breed ze zijn?

Dat bepaald ook heel veel.

Ik ben wat langer maar met hetzelfde gewicht. Ook gekrompen borsten, maar dan van de borstvoeding.

Tijdens het voeden had ik ook ongeveer deze maat. En dat was wat ik ook ongeveer terug wilde.

Dat zal voor jou wat lastiger zijn want jij was met grotere borsten ook wat zwaarder. Ik denk dat het belangrijk is om een beetje in verhouding te blijven.

Je bent geweldig afgevallen zeg, petje af. Dan heb je zeker een paar nieuwe borsten verdient.

Als je mijn foto's wilt zien stuur me dan ff een PB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In verhouding blijven, is het doel. Zoals eerder gezegd, liever iets te weinig dan te veel.

Dokter Damen heeft niet gemeten. Hij gebruikte pas-protheses. De ene vond ik precies te klein en de ander zéker te groot. Hijzelf ook.

Hij raadde aan niet te klein te nemen omwille van een klein veloverschot. Ook zéker achter de spier omdat mijn huid al eens uitgerokken geweest is en de boobs anders heel snel gaan doorzakken.

Ieder lichaam is anders hé. Niet makkelijk.

Ik raak er toch alsmaar meer van overtuigd om iets kleiner te nemen hoor.

We geraken er wel. Heb nog even tijd hé.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello

Dat hangt van persoon tot persoon af, als ik hier van sommige lees blijven ze wel enige tijd thuis.

Ikzelf heb 1 week (dan nog de dag na de operatie stond ik achter de schermen wel al te helpen :blush: ) niet mee in de verkoop gestaan, we hebben een beenhouwerij en ik kan u verzekeren dat het niet zo simpel is omdat ik steeds in de toog moet vooroverhangen om de charcuterie er uit te halen en op het snijmachine te zetten en de hespen die wegen al wel wat.

Het gaat me nog goed af ik kan alles doen en het valt allemaal wel mee maar de ene persoon is harder dan de andere en de ene kan er beter tegen dan de andere.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey poes,

Nog twee en halve week, begint nu steeds dichterbij te komen! Spannend he:)

Ik ben er al klaar voor, al heb ik de komende weken nog wel wat dingen te doen!

Ik ben toch wel erg zenuwachtig, vooral voor de slaapverdoving, hoor toch dat veel mensen misselijk zijn en zelfs moeten overgeven. Moet er niet aan denken omdat te moeten na de operatie. Daarnaast ben ik ook erg aan het twijfelen over wat goed is qua cc. Ze gaan er 280 in doen, en als ik dan jou zo lees en jij 380 krijgt terwijl jij ook van A naar C wil, dan schrik ik wel. Alleen sommige andere hebben met 280 cc juist meer dan genoeg. je weet niet echt wanneer je het goed doet, maarja, ik laat dat maar aan dokter damen over. Zeg voor de operatie nog wel dat ik wel echt op een C wil uitkomen en hij er desnoods maar meer bij moet doen.

Wie gaat jou ondersteunen bij de operatie? Mijn vriend gaat mee, erg fijn!

Fijn weekend nog!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey poes,

Nog twee en halve week, begint nu steeds dichterbij te komen! Spannend he:)

Ik ben er al klaar voor, al heb ik de komende weken nog wel wat dingen te doen!

Ik ben toch wel erg zenuwachtig, vooral voor de slaapverdoving, hoor toch dat veel mensen misselijk zijn en zelfs moeten overgeven. Moet er niet aan denken omdat te moeten na de operatie. Daarnaast ben ik ook erg aan het twijfelen over wat goed is qua cc. Ze gaan er 280 in doen, en als ik dan jou zo lees en jij 380 krijgt terwijl jij ook van A naar C wil, dan schrik ik wel. Alleen sommige andere hebben met 280 cc juist meer dan genoeg. je weet niet echt wanneer je het goed doet, maarja, ik laat dat maar aan dokter damen over. Zeg voor de operatie nog wel dat ik wel echt op een C wil uitkomen en hij er desnoods maar meer bij moet doen.

Wie gaat jou ondersteunen bij de operatie? Mijn vriend gaat mee, erg fijn!

Fijn weekend nog!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het mag rap de 17e zijn hoor. Dat wachten duurt zo lang hé. Ben er ook klaar voor.

Ik maak me geen zorgen meer over die cc's. Zoals je zegt, dokter Damen zal wel weten wat hij doet zeker.

Ik heb die cc's is gemeten met het aantal rijst in een ballon te doen. Zag er wel goed uit en dan nog te zeggen dat je aan cc's verliest als het achter de spier is... Ik vertrouw op dr. Damen!

Op de dag van de operatie gaat mijn man mee. Mijn ouders zorgen voor de kindjes. Fijn dat je vriend meegaat. Is toch belangrijk hé een goeïe steun die dag.

Hopelijk ben ik vroeg aan de beurt die dag. Zou héél handig zijn. Zo vermijden we filles in het op en af rijden. Tis toch algauw 2 uurtjes rijden, zonder fille. Kom je van ver?

Die bv zit toch elk moment van de dag in je hoofd hé. Ik kan aan niks anders meer denken. En al die positieve reakties van vrienden en mijn ouders en natuurlijk van mijn man! Elke dag belt er wel iemand; zo van 'tbegint te korten hé'.

Mijn dochter zal nogal opkijken. Ze is nu al zo 'lichamelijk'. Ze heeft veel aandacht voor haar mama's lichaam!

Ja zo'n meisje van 5... Soms komt ze zo plots aan mijn bortjes en wiebelt ze daarmee.

ze is daar écht van bezeten.

gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het mag rap de 17e zijn hoor. Dat wachten duurt zo lang hé. Ben er ook klaar voor.

Ik maak me geen zorgen meer over die cc's. Zoals je zegt, dokter Damen zal wel weten wat hij doet zeker.

Ik heb die cc's is gemeten met het aantal rijst in een ballon te doen. Zag er wel goed uit en dan nog te zeggen dat je aan cc's verliest als het achter de spier is... Ik vertrouw op dr. Damen!

Op de dag van de operatie gaat mijn man mee. Mijn ouders zorgen voor de kindjes. Fijn dat je vriend meegaat. Is toch belangrijk hé een goeïe steun die dag.

Hopelijk ben ik vroeg aan de beurt die dag. Zou héél handig zijn. Zo vermijden we filles in het op en af rijden. Tis toch algauw 2 uurtjes rijden, zonder fille. Kom je van ver?

Die bv zit toch elk moment van de dag in je hoofd hé. Ik kan aan niks anders meer denken. En al die positieve reakties van vrienden en mijn ouders en natuurlijk van mijn man! Elke dag belt er wel iemand; zo van 'tbegint te korten hé'.

Mijn dochter zal nogal opkijken. Ze is nu al zo 'lichamelijk'. Ze heeft veel aandacht voor haar mama's lichaam!

Ja zo'n meisje van 5... Soms komt ze zo plots aan mijn bortjes en wiebelt ze daarmee.

ze is daar écht van bezeten.

gr.

Hello

Als je graag vroeg op de dag je bv krijgt ben je best dat je dit meld!!!

IK heb ook gevraagd om me zo vroeg mogelijk te nemen en ik werd al om 06u verwacht, zeker een belletje doen!!!

Mvg.

Mieketje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast babbelaar

nou poes het gaat opschieten voor je.

en die cc vind ik ook spannend hoor.

hoe gaat het echt worden he.

jij bent ook flink afgevallen zeg....

ik zei tegen mn arts toen ik op controle kwam...waarom heb je in hemelsnaam naast mn maag verkleinen ook mn borsten verkleint..whoehahaha!

heb je verder veel last van overtollig vel?

bij mij valt het op mn buik na verder mee..gelukkig!

maaruh...aftellen he..enne als jij bent geweest , ben ik ook bijna!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja dat 'overtollig vel'.

Iedereeen zegt dat ik gek zou zijn als ik het toch zou doen. Maar ja, zelf je je jezelf soms anders in de spiegel hé.

Rechtop staand valt het héél goed mee. Hangt zelfs niks 'over'. Bij het zitten komt er een plooi.

Tis vooral bij het voorover buigen dat er écht een zakje komt.

Met kleren is er geen enkel probleem dus. Tis gewoon in bikini... Maar ik draag een bikini, het houdt me niet tegen.

Zie je.

En binnekort met die nieuwe boobs zie ik men buik niet meer hé! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Gisteren zijn mijn ma en pa geweest. Nog even de afspreken overlopen in verband met de opvang voor de kindjes.Toch leuk als alles zo vlot verloopt.

Mijn ma zit er zó mee in dat ik ga vergaan van de pijn. Ongeveer 10 jaar geleden heeft ze ook een bv gehad met correctie van de tepel. Ze heeft toen enorm veel pijn gehad gedurende een week of drie. Ze zag er echt niet uit, amai. Nu is ze natuurlijk bang dat ik ook zo ga afzien. Maar ja, ieder mens is anders hé. Tis precies ik die haar moet gerust stellen. :rolleyes:

Nog 11 dagen en tis eindelijk zover. De 2 dagen voor de bv heb ik verlof genomen. Zo kan ik mijn huis nog eens goed onder handen nemen en vooral al de strijk doen. Die blijft nogal is liggen! Is een slechte gewoonte van mij.

En die cc's beslissen we de dag zelf wel. Wil eerst nog is met dokter Damen spreken. Ik wil echt niet dat het te groot uitvalt. We zien nog wel.

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Een vraagje.

Hoe lang ben je gemiddeld thuis na de bv?

Ik ben poetsvrouw, dus veel met emmers rondlopen e.d.

gr

Wel aangezien je met emmers moet lopen ,zal je eerst goed moeten genezen eer je terug volle emmers kan tillen en sleuren met één en ander..

En met goed genezen bedoel ik 6 weken... en dan nog zal je wat pijn voelen als je iets te zwaar tilt!! ik ben 6 a 7 weken thuis gbleven eer ik terug aan 't werk begon..

Ik moet wel geen emmers tillen, maar ik sta wel aan de band en moet palletten tillen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu komt het toch dichtbij hoor!

Vandaag opgebeld door de welkness kliniek. Ik wordt dus verwacht op 17 maart om 6u!

Eerste in de rij die dag!

Was het al maar zover. Pff, nog een paar slapeloze nachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Poes,

Jaa idd zenuwen beginnen nu he, maar je kan aan de andere kat ook denken van he nu nog effe lekker soppen en boenen of andere dingen doen die je dadelijk effe niet meer mag, geniet nog effe van je onafhankelijkheid.

Knuffels Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Poes

Ik zou ook eerst heel goed herstellen (...6 weeken) voordat je met je werk weer begint,want dan zijn die mogelijke complicaties dat ook weer niet waard (in verband met tillen en slepen).

Wat de twijfels over de cc´s betreft,dat had ik ook vlak voor mijn bv (net als meerdere hier) en uiteindelijk heb toch voor de grootste gekozen,(was 320cc geadviseerd,ik ging voor 360 cc ) en heb daar helemaal geen spijt van! Achteraf gezien zou ik eigenlijk nog een beetje meer gaan hihi.Maar tot nu toe ben ik super tevreden over het resultaat,terwijl ik

pas 10 dagen PO ben en dat zal allemaal nog gaan eerste wat veranderen (indalen en meer natuurlijker uit komen te zien).

Had ook de tape verband 6 dagen om gehad en dat was wel even wennen,voor plaats doushen met de washandje moeten doen,maar is wel te doen hoor! Als je maar iemaand helpt.En de douchen die dag (en de dagen erna) als de tape eenmaal af is-is echt heerlijk!!!

Als je mijn foto´s wil zien,graag een berichtje via pb´tje.

Ik hoop dat het met de napijn ook mee zou vallen (niet als bij je moeder dan).Ik had maar eerste 2 dagen pijn en toen was dat weg...Had alleen het vervelende stijve gevoel om alleen op mijn rug te moeten slapen,maar ja wat we er allemaal niet voor over hebben he?

Ik wens je alvast heel veel succes overmorgen! En ben heel benieuwd naar je verslaagje.

Zet ´m op!

Liefs.Romashka.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi lieve poes

ik wil je alvast veel sterkte toewensen zo vlak voor de bv, het is erg spannend zo vlak van tevoren en het zal ook vast wel eens tegenvallen de eerste dagen, week na de bv, maar als het goed is heb je dan het ergste gehad. laat je dochter de eerste tijd nog maar niet te veel 'wiebelen', haha, maar dat zul je zelf wel merken, knuffelen is er de eerste weekjes nog niet echt bij.

veel succes overmorgen, en ik zie ook uit naar je verslagje

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello

Veel succes morgen!!!! Al bij al valt het allemaal goed mee, ik kan na 4 weken terug op mn zij slapen :106: SUPER!!!!

Mn borsten beginnen stilaan een mooiere vorm te krijgen.

Doei en profiteer ervan om nog is op je zij te slapen als je dat gewoon bent!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.