Ga naar inhoud

Inatje : 18 April 2014 : Dr.Straten : kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat ik begreep niet, mijn vriendin moest er 7:00 zijn en was om 13:00 aan de beurt.

Maar we zullen zien, je mag ook niks eten van te voren en drinken dus beetje cru mocht

Je er pas zo laat zijn, 7 uur aanwezig betekent niet dat je ook als eerste geholpen wordt

Nou dat is niet leuk :( je arme vriendin! Ik hoop voor ons dat we niet zo lang moeten wachten!

Jullie zijn bijna aan de beurt :) 2 weekjes nog of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Voor je het weet is het zover! Super leuk! Ik ben inmiddels 4e dag PO en voor mij is de tijd ook zo gevlogen! Ik had gevraagd of ik als eerste geholpen kon worden en moest er toen om 7 uur zijn en lag om 8 uur op de OK tafel. Das wel lekker ivm nuchter zijn. Kan je de rest van de dag lekker bijkomen en genieten van de service daar :-)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja! Idd haha, o kan niet wachten om te gaan shoppen!

haha ja begrijp ik :D

Voor je het weet is het zover! Super leuk! Ik ben inmiddels 4e dag PO en voor mij is de tijd ook zo gevlogen! Ik had gevraagd of ik als eerste geholpen kon worden en moest er toen om 7 uur zijn en lag om 8 uur op de OK tafel. Das wel lekker ivm nuchter zijn. Kan je de rest van de dag lekker bijkomen en genieten van de service daar :-)!

oh wat leuk om te horen :) hoe voel je je nu?

Ben je over Diana of Heyendael gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben via Heyendael gegaan. En ben er super over te spreken. Kreeg zelf een bos bloemen na de operatie om me te feliciteren met mijn nieuwe boobs :-).

Ik voel me eigenlijk prima, maar heb wel last van de narcose. Erg moe! Mn spieren voel ik ook behoorlijk, maar dat is natuurlijk logische! Al met al is het me super meegevallen! Had ik veel eerder moeten doen :-)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Heerlijk dat je als eerste aan de beurt bent!

Meid je zal de dagen wel weg kunnen kijken nu ;)

Ja heerlijk :D

Nu komt het wel erg dichtbij hè Inatje.

Als een klein meisje wat bijna jarig is, zooo spannend!!

X Yar

Voelt echt zo hahha spannend spannend spannend :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.