Ga naar inhoud

Inatje : 18 April 2014 : Dr.Straten : kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

haaalllooo :)

Ik ben 26 jaar, woon samen met mijn vriendje en ben moeder van twee hondjes.

Een paar lange jaren geleden heb ik al besloten om een borstvergroting te doen maar nu is het eindelijk zo ver, dat ik het echt wil laten doen.

Op dit moment heb ik een cupmaat van 70 AA (dacht altijd 70 A).

Ik ben 1.65 en 50 kg zwaar en mijn droom boobies zijn die van Melanie Inglesias.... Hoop dat mijn droom uitkomt :)

Ik heb mijn eerste consult op 5 februari bij Straten over Diana. Op 13 februari heb ik nog een consult met Verdonck via de wellness kliniek. ik ben ook nog aan twijfelen op ik ook nog een consult bij Rappard zal doen.

Ik hoop dat ik in April eindelijk mijn boobies heb (natuurlijk het liefst vandaag nog haha).

Nou ja dat was het va mij :)

Oh en sry voor mijn fouten in de spelling en zo maar ik woon pas 3 jaar in Nederland ... maar ik zal mijn best doen om mij te verbeteren ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast cindytje1985

Hoi Inatje,

Welkom op het forum.. uhmmmm spelfouten, ik zie ze zo snel niet.. Je nederlands is prima!!! Beter dan menig Nederlander ;)

Super dat je al twee consults gepland hebt staan.. En ik kan me helemaal voorstellen dat je niet kunt wachten..

Nog even een tip.. Neem foto's mee naar het consult van wat jij mooie borsten vindt, in dit geval denk ik die van Melanie Inglesias ;)

Heel veel succes met je consults!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Meerdere consulten te doen kan geen kwaad dus als je nog een consult wil plannen bij Rappard dan moet je dit gewoon doen. Je kunt in ieder geval een weloverwogen keuze maken.

Met je Nederland zit het wel goed hoor! En zolang we elkaar begrijpen gaat het goed ;)

Succes met je consulten!

Heel veel plezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoo ook ik heb nu eindelijk een Datum: 22 April 2014

Ik krijg 325cc HP Rond van Mentor (of 350cc... nog in overleg) door Frans Straten. Ik hoop op een C/D uit te komen.

Ik had 5 februari een afspraak bij Straten over Diana Gabriels. Toen ik binnenkwam was de wachtkamer echt heel vol en van privacy geen sprake. Na 45 min wachten was ik eindelijk aan de beurt. Hij heeft zich echt tijd voor me genomen en ik all mijne vragen stellen (de helft natuurlijk door mijn zenuwen vergeten :106: ). Hij heeft ook bijna alles direct uitgelegd en ja wat is het toch een vriendelijke man!

Hij wist precies wat ik graag wilde en dus heb ik voor 325cc gekozen. Aan het eind kwam een van de meiden gewoon naar binnen gelopen wat ik eigenlijk niet zo fijn vond. Omdat de nazorg alleen in barendrecht kon (3 uur reizen voor mij) heb ik uiteindelijk toch voor Kliniek Heyendael gekozen... ook omdat ik het in de praktijk van Diana niet zo fijn vond.

Duuus net de deur uit direct Tanne gebeld om een datum vast te leggen :108: .

Wat een vriendelijk vrouw...echt gelachen om mijn actie direct te bellen haha maarja ik kon echt niet nog 3 uur wachten tot ik thuis was :45:

Van middag word ik terug gebeld en het bericht gekregen dat het 22. April wordt... ik mag als eerste :101:

Maar er kwamen twijfel over me of ik nu voor 325cc of 350cc zou kiezen... dus gaat me Straten binnenkort bellen en we gaan er nog een keer over spreken.

Dus ik ben nu echt gelukkig en kan niet meer wachten....... als ik een ding niet kan is het wachten haha. Geduld is helaas mijn enemy.

Maar dan heb ik tenminste genoeg tijd om me voor te bereiden.

Nou ik denk ik heb alles gezegd wat ik wilde zeggen dus dat was het :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha! Leuk verhaal Inatje!! Geduld is ook mijn enemy dus weet heeel goed wat je bedoelt hihi! Maar merk ook steeds meer dat het wel goed is dat er wat tijd tussenzit zodat je er goed over kan nadenken en een hoop vragen kan stellen. Het is ook niet niks zo'n operatie hoor! Maar... Time flies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!!!

Het aftellen is dus nu begonnen :D

Ik heb je titel even aangepast zodat ie gelijk is met die van andere meiden en heb je voorstel topic even samengevoegd zodat het een beetje overzichtelijk blijf.

Succes met aftellen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha! Leuk verhaal Inatje!! Geduld is ook mijn enemy dus weet heeel goed wat je bedoelt hihi! Maar merk ook steeds meer dat het wel goed is dat er wat tijd tussenzit zodat je er goed over kan nadenken en een hoop vragen kan stellen. Het is ook niet niks zo'n operatie hoor! Maar... Time flies!

Haha in dit geval hoop ik gewoon dat de tijd heel snel voorbij gaat haha pffff nog 71 Dagen ... gelukkig moet je niet meer zo lang wachten :)

Gefeliciteerd met je datum!!!

Het aftellen is dus nu begonnen :D

Ik heb je titel even aangepast zodat ie gelijk is met die van andere meiden en heb je voorstel topic even samengevoegd zodat het een beetje overzichtelijk blijf.

Succes met aftellen!!!

Dank je en ook bedankt voor het aanpassen :D :D :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum! Spannend allemaal he... ik kan echt alleen nog maar aan tieten denken :45:

Ik heb hetzelfde postuur als jij 1.67 en 49 kilo. Ik kreeg ook als advies 325CC. Maar wil echt 350CC. Maar hij zou op de dag zelf kijken of het mogelijk was dus denk dat dat wel goed komt.

Succes alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Ik ben ook door Straten geopereerd en ben met 375 cc op een E uitgekomen, natuurlijk verschilt het per persoon waar je op uit komt. Ik zie dat je twijfelt tussen 325 cc en 350 cc, op zich is 25 cc/ml niet zoveel. Ik zou me daar dan niet zo druk over maken.

Het verschil zou kunnen zijn dat je meer projectie krijgt (volume naar voren) of bredere protheses of langere protheses. Wellicht een combinatie van een paar van deze maten. Veel vrouwen vinden de borsten eerder te klein dan te groot na een borstvergroting, dus algemeen advies is daarom om dan voor groter te gaan. Maar iedereen heeft natuurlijk haar eigen idee daarbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Ik ben ook door Straten geopereerd en ben met 375 cc op een E uitgekomen, natuurlijk verschilt het per persoon waar je op uit komt. Ik zie dat je twijfelt tussen 325 cc en 350 cc, op zich is 25 cc/ml niet zoveel. Ik zou me daar dan niet zo druk over maken.

Het verschil zou kunnen zijn dat je meer projectie krijgt (volume naar voren) of bredere protheses of langere protheses. Wellicht een combinatie van een paar van deze maten. Veel vrouwen vinden de borsten eerder te klein dan te groot na een borstvergroting, dus algemeen advies is daarom om dan voor groter te gaan. Maar iedereen heeft natuurlijk haar eigen idee daarbij.

Het bedankt voor je bericht, ik denk ook dat ik beter voor 350cc ga tenzij hij gaat zeggen dat het niet kan hehe. Pfu nu nog even wachten :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Inatje!

Ik word ook 22 april geopereerd door Frans Straten! Wat een toeval.. leuk! Ik mocht ook als 1 van de eerste dus wie weet zien we elkaar nog. UCCZ Dekkerswald toch?

Oh wat leuk, dan kunnen we samen aftellen :)

Hoe laat moet je er die dag aanwezend zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat weet ik eigenlijk nog niet. Moet je niet pas een paar dagen van tevoren bellen voor een tijd? Weet jij al Hoelaat dan?

Weet niet maar ze vroeg me of ik er om 7:15 uur kan zijn dus denk dat het het dan mijn tijd word.. Ga je over Diana of direct over de kliniek Heyendael?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Gefeliciteerd met je datum!! Voor je het weet is het zover!!

Het aftellen is begonnen en het kan je niet snel genoeg gaan, ik weet er alles van, maar op een gegeven moment is het al zover en merk je dat het eigenlijk voorbij gevlogen is!!

Ik heb trouwens in je titel veranderd dat je in kliniek Heyendael geopereerd wordt, deze stond op het UCCZ ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag van operatie moet iedereen er rond 7.00 zijn ;)

Is dat zo ja? Dan hoop ik niet dat ik de laatste ben

Nee hoor, ik heb in andere operatie verslagen van Meiden gelezen die door Straten opereert zijn dat hun pas om 11 in de kliniek moesten zijn.

Denk dat het anders ook te vol zou zijn als iedereen om 7 uur aanwezig moet zijn en ook een beetje te lang voor meiden die pas veel later opereert worden hehe.

Gefeliciteerd met je datum!! Voor je het weet is het zover!!

Het aftellen is begonnen en het kan je niet snel genoeg gaan, ik weet er alles van, maar op een gegeven moment is het al zover en merk je dat het eigenlijk voorbij gevlogen is!!

Ik heb trouwens in je titel veranderd dat je in kliniek Heyendael geopereerd wordt, deze stond op het UCCZ ;)

Dank je :)

Ja haha kann echt niet snel genoeg gaan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.