Ga naar inhoud

Inatje : 18 April 2014 : Dr.Straten : kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie

Zo mijn verslag. :)

Ik word de dag ervoor gebeld dat ik er pas om 7:30 zijn moet omdat daarvoor nog niemand aanwezig was.

De dag van de OP moest ik met mijn zus eerst met de Taxi van Duitsland naar Venlo en dan met de trein naar nijmegen en dan met de bus verder.

We zijn uit de bus gestapt maar helaas een bushalte te ver (was wel zo van ns aangegeven haha) dus we moesten nog een tijdje lopen... maar we hadden ook nog een half uurtje.

Aangekomen worden wij van Jolien begroet en ik word in de verkoer of zo kamer gebracht en mijn zusje mocht in de wachtkamer op me wachten. Daardoor dat het geen normale OP dag was heb ik geen eigen kamer gekregen... maar wel heel lieve verplegster.

Ik word naar mijn bed gebracht en mocht me direkt omkleden. De ahnetesisten, 2 lieve vrouwen, kwamen en ging met me de vragen door en ik kreeg een nadel in mijn hand voor het infuus en dan mocht ik eventjes wachten. Kort voor 8 kwam Straten naar mij toe om me te aftekenen. Toen zij hij dat mijn huid de strak is en hij tijdens de operatie kijkt of het dan niet toch 325cc of 350 wordt. Balen, maar als het niet anders kan! 8 uur ging het dan ook al in de OK kamer waar ik nog iets extra in mijn infuus kreeg omdat ik zoveel allergien heb. Ik moest mij nog even identificeere en dan ik word nog gevraagt of ik nog vragen heb....ik zei nee zolang ik straks wakker word is alles super :) en ja ze belofden dat ik zeker wakker zou worden haha

Zoo ik had het zo koud...ik was helemaal aan het trillen. Ze vroegen of ik zenuwachtig was maar ik had het gewoon ijs koud haha.

Natuurlijk was ik ook zenuwachtig maar dan ga ik niet zo erg trillen hehe.

Dan zijn ze ook al begonnen. Ik kreeg een masker op en ze zeide slaap lekker. Ik voelde het laaaaaangzam komen en weg was ik......

Kort over 9 was ik al helemaal wakker en top fit maar jeetje wat had ik toch pijn. Maar moest natuurlijk direkt naar mijn borsten kijken haha ze waren klein maar mooi en toen zag ik Straten en ik zei: heel erg bedankt haha

Toen kwam dan een van de verplegsters en vroeg me of ik mijn nieuwe boobies wil zien.... ik kreeg een spiegel en pfuuu wat zien ze van voren toch groot uit. Ik kon de spiegel door de erge pijn niet lang vasthouden. Toen word ik ook al gevraagt hoe sterk mijn pijn was van een 1 tot 10. Nou voor mij voelde als een vette 10 maar wilde niet overdrijven en zei ewn 8. Ik kreeg toen iets gespoten. Maar de pijn was nog zo sterk dat ze achteraf nog twee keer na gespoten hebben. Dardoor word ik een beetje moe maar ik was te fit dus ik kon niet meer slapen. Dan kreeg ik mijn bh aan en mijn zus mocht kome. GEZELLIG! Nadat ik gegeten en gedronken had moest ik naar de toilet maar moest helemaal niet maarjaaa. Op de weg terug van de toilet word ik toch een klein beetje misselijk en wat had ik toch weer pijn zeg .... ik kreeg nog tramadol en later paracetamol. Na een tijde ging het echt goed! Straten kwam nog langs en ik mocht gaan maar helaas was mijn moeder er nog niet om ons af te hale ... dus wachten... Tanne kwam ook nog een paar keer langs. Heel lieve vrouw! Na een tijde wilde ik echt gaan lopen omdat mijn rug begon pijn te doen en mijn benen zich zo hard aan voelden. Mijn moeder kwam dan eindelijk om ongeveer Half zes en ja ik was de eerste die kwam en de laatste die ging..... ik kreeg nog bloemen van Tanne en ik mocht gaan ;) Eindelijk naar huis.... maar ne eerst na de apotheek en wat moest ik er lang wachten pfff maar darnaa eindelijk naar huis.

Er was nog een meisje die per se na me vroeg. Helaas weet ik niet wie het was. Wilde nog vragen hoe het gaat.

Nou dat was mijn verslag hehe

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hihi leuk om te lezen dat het allemaal goed is gegaan! Ik hoop dat je verder een prettig herstel heb, heb net ff bij je foto's gegluurd en ze zien er heel mooi uit meiss!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi leuk om te lezen dat het allemaal goed is gegaan! Ik hoop dat je verder een prettig herstel heb, heb net ff bij je foto's gegluurd en ze zien er heel mooi uit meiss!!!

oh dat is lief van jou :) heel erg bedankt xx

jij bent ook bijna aan de beurt, wat leuk. Alvast heel veel succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Toen ik op de week 1 nacontrole was heb ik me een markering met een pen op mijn borstband laten zetten zodat ik hem altijd strak genoeg heb. Nu zit die al wat losser.... Zal hij nu teveel stretch hebben? Zal ik strakker zetten? Hmmmmmm.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.