Ga naar inhoud

Endorfine : 17 maart 2010 : Dr. Damen: Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

de dag duurt wel erg lang zo als je weinig kan. Ben ook nog eens alleen thuis nu. Heb uitslag van het ontsmettingsmiddel of de tape ofzo. Zowel bij de randen als onder de tape zit allemaal uitslag. En dat jeukt!! Maar goed, krabben lukt niet bepaald.

De pijn valt me mee, alleen opkomen uit een stoel of uit bed doet wel ff zeer. Heb meer het gevoel alsof mn ribben gekneusd zijn en ik spierpijn heb. Ook echt heel mn huid bij mn borstkas voelt pijnlijk dus.

Echter ik had me dubbel en dwars zo erg voorgesteld, dus het valt mee.

Ik kan alleen niet echt lekker zitten op de bank of ik een stoel. Vind mn draai niet echt en verveel me dood. Net heel even buiten gewandeld toen ik bezoek had, maar dat kan ik zelf niet meer doen omdat ik de zware deur bij onze portiek niet zelf open kan maken.

Gelukkig komt mn lief zo thuis van het werk.

Ben blij om te horen dat charlotte en poes ook goed herstellen en dat ook hen het allemaal meegevallen is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello

Jaja het is effe doorbijten he maar na enkele dagen gaat het steeds beter.

Ik had de pijn ook erger verwacht maar waar ik niet had verwacht is dat je niet meer alles kunt en dat het veel moeite kost om bepaalde dingen te doen want je anders zo kunt.

En dan die verveling van niks te doen ik heb me dan toch nuttig gemaakt en hier en daar gaan helpen waar ik kon. Anders werd ik zot!!!!

Groetjes en herstel goed!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Madeleine

Nog van harte gefeliciteerd hoor!

Eerste week is beetje afzien, maar vanaf dan kan je al snel weer meer.

Laat je maar lekker verwennen!

Groetjes,

madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat inmiddels prima, kan alles gewoon weer maar doe natuurlijk wel rustig aan.

Om de band en in de band zit allemaal uitslag door de tape dus wordt wel gek van de jeuk. Vandaag dr damen gesproken maar ik mocht hem absoluut niet af doen. Hij was behoorlijk chagrijnig aan de telefoon, beetje jammer..

Ook ben ik vanochtend weer ziek geweest (waarschijnlijk door de antibiotica welke ik innam met maar weinig eten). Overgeven en misselijkheid waren het gevolg. Bah!

Maar verder voel ik me weer goed!:)

Sneller als verwacht, erg fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Om zot van te worden hé die jeuk! Heb er ook last van.

Heb jij dat ook dat je precies opgezwollen bent? Ik krijg mijn jeans niet meer toe. En die zat nochthans losjes. Zelfde als mijn vestje dat ik vandaag aan wou. Amai da spande! Kga me morgen is wegen misschien hou ik gewoon meer vocht op. Van te eten kan het niet zijn want ik heb weinig trek de laatste dagen.

Ik hou je op de hoogte.

Wel leuk dat de pijn al veel minder is hé.

gr. Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Om zot van te worden hé die jeuk! Heb er ook last van.

Heb jij dat ook dat je precies opgezwollen bent? Ik krijg mijn jeans niet meer toe. En die zat nochthans losjes. Zelfde als mijn vestje dat ik vandaag aan wou. Amai da spande! Kga me morgen is wegen misschien hou ik gewoon meer vocht op. Van te eten kan het niet zijn want ik heb weinig trek de laatste dagen.

Ik hou je op de hoogte.

Wel leuk dat de pijn al veel minder is hé.

gr. Poes

Hello poes

Ik had ook het gevoel dat ik meer opgezwollen was en mn broeken spande een beetje, niks van aantrekken het is een beetje vocht heb ik me laten vertellen, dus effe afwachten!!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad hou ik ook vocht op. Woog vanochtend 3 kilo zwaarder als normaal! Moet ook enorm vaak naar de wc en heb ook echt veel afvalstoffen in mn urine zitten, ik drink daarom goed!

Ben vandaag heel de dag op pad geweest. Ook auto gereden (in een automaat, dus geen schakelen). Dat ging prima. Heb heel de dag geen pijn gehad, alleen jeuk, haha.

Sochtends heb ik wel meer pijn en nog wat moeite om op te staan, maar kan wel zelf overeind komen.

Heb ook al stiekem gekeken en het ziet er goed uit. Precies zoals ik gewild had. Natuurlijk moet alles nog wel indalen en zit het nog hoog en strak en is het gezwollen. Maar dat komt vanzelf!

Blij om te horen dat de jeuk herkent wordt en dat ik net écht 3 kilo aankom, haha.

Ik verwacht alleen niet dat ik het volhou om de band tot de 31e om te houden. Hij zakt nu al constant af en ik vind hem al best vies geworden (ook door de zalfjes die ik smeer op de rode bultjes die ik onder de band heb zitten). Maar probeer het zo lang mogelijk om te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey endorfine,

ik heb dat blad met richtlijnen nog eens nagelezen. ivm die bandage. Als je de draadjes laat verwijderen door je huisarts mag je de band afdoen op dag 9, vrijdag dus. Evenals de compressen. Versta ik dat goed? ik heb voor de zekerheid nog een mailtje gestruurd naar de wk.

Hoeveel meet jij momenteel op de band?

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu weet ik niet in hoeverre je huid is beschadigd maar zou er is naar vragen bij de apotheek die kunnen dat prima beoordelen of je in aanmerking komt voor cavilon, beter dan ik achter de computer

Beetje laat maar misschien een tip als je een verpleegkundige in je buurt hebt kan je een cavilon opdoen http://solutions.3Mbelgie.be/wps/portal/3M/nl_BE/Cavilon/skin-care/products/no-sting-barrier-film/

Brengt een laagje bescherming over de huid waardoor er geen irritatie is en ook geen jeuk :)

Raar dat hij dit niet aanraden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey poes

dat staat er inderdaad zag ik net. Laat je mij het antwoord van de WK nog even weten? Ben wel benieuwd.

Ik meet om de band nu 87 cm. Dat zou betekenen dat ik er een 75A aan over blijf houden maar dat is duidelijk niet het geval. Ik word echt mega plat gedrukt. Als ik de band af doe en mn borsten dan meet kom ik al op 92 cm.

Ik ga er vanuit dat mn borsten nog wel verder zullen slinken, maar dat het toch ongeveer die 92 cm zal blijven als ze dadelijk mooi zijn ingedaald. Dan hou ik dus een mooie C cup over. Precies goed vind ik.

Hoeveel meet jij? En ben je tevreden?

Ik heb overigens helemaal geen last van de hechtingen, ik voel ze niet en zelf niet als ik daar wat voel heb ik het idee niet dat er daar een opening geweest is. Voel voornamelijk jeuk en platgedrukte borsten.

Lesilla, super bedankt voor je tip! Ik ga het eens uitzoeken want op deze manier ga ik de band niet lang om houden. Al vraag ik me af of dat spul nog zin heeft. Ik heb ook al geprobeerd de plaklaag van mijn huid af te wassen, maar dat lukt al niet eens. Daarnaast duurt het dan toch weer even voordat de uitslag wegtrekt.

Maar goed, nooit geschoten is altijd mis! BEDANKT!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Na mijn mailtje vanmorgen belde de verpleegkundige Marie Rose me op. Zij heeft ons woensdag verzorgt. Ze was heel vriendelijk.

De band moet dus 14 dagen aan blijven. Zolang hij vanboven goed aanspant is het goed.

De huiduitslag is hoogstwaarschijnlijk van de antibiotica. Ze zei dat dit nu snel zal verdwijnen aangezien die antibiotica nu op is.

Verder vroeg ze aan me of ik veel pijn gehad heb en hoe het nu gaat.

Ik meet nu 93 cm op de band. Zonder weet ik niet, want ik krijg hem (nog) niet volledig af! Kan hem van vanonderen een stukje naar boven doen. Vanboven rek ik hem wat uit. Veel te curieus hé!

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi endorfien

brrr, wat een kwelling die band! het was voor mij de eerste dagen ook geen pretje, maar kon in ieder geval wel af en toe bh uit of los doen

ik hoop dat je een beetje afleiding vindt de komende daagjes, en niet teveel met je centimeter in de weer gaat!

haha, kan het me ook levendig voorstellen, heb je al zo lang op je operatie moeten wachten, die extra weken hou je het niet meer vol!

sterkte meid

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey endorfine,

alles goed met je? Nog pijn?

Ben je gisteren ook opgebeld door de wk om te vragen hoe het met je gaat?

Bij mij was het Marie rose. Heel vriendelijke dame. Ze belde me gewoon om te vragen hoe het me vergaat.

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo!

ik ben gister ook gebeld door de WK hoe het gaat. Nou, het gaat echt prima. Kan eigenlijk alles, voel mijn borsten wel aanwezig en moet duidelijk rustiger aandoen (vooral met mn armen) maar voel me helemaal prima.

Begin morgen weer met werken en denk dat dat zeker wel moet lukken (ik hoef toch bijna alleen maar te zitten/staan en praten). Heb er zin in, want heb me toch wel behoorlijk verveeld.

Ik draag de band sinds gisteren niet meer. Heb een sportbh gekocht die strakker zit als die band en welke een stuk beter zit. Gelukkig trekt de uitslag nu ook wat weg.

Slapen gaat ook prima, kan me wat bewegen en ook op mijn zij liggen (hou ik wel niet de hele nacht vol).

Heb mijn hechtingen net even bekeken, mar kan het eigenlijk niet goed zien omdat er veel stickers over heen zitten. Heb wel gezien dat ze toch wel een stuk hoger zitten als de plooi van mijn borst (ongeveer 1 tot 1,5 cm). Is dat normaal??

Liefs

Iedereen nog bedankt voor de tips om de uitslag te verhelpen. Uiteindelijk bleek die remover erg goed te werken (prikte wel flink, want had sommige blaasjes al opengekrabt).

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi endorfientje

kon me ook niet voorstellen dat je zoiets 2 weken lang om kon houden (ok, wel voor een miljoen, maar ook niet minder!)

ik zie wel vaker dat de hechtingen niet in de borstplooi vallen, maar eronder of erboven, snap dat ook niet helemaal goed. je weet dan in ieder geval wel zeker dat je litteken niet onder je bikini zichtbaar is, maar voor de rest????

succes morgen met je eerste dagje werk

gr. Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Endorfine,

las net dat je rugpijntjes hebt

heel bekend,had ik ook na een tijd po

me borsten waren kalm,maar toen kwam me rug toch echt steeds opzetten,en dan dat rugslapen erbij,wat het niet echt makkelijker maakte toen.

op den duur had ik meer last van me rug,dan van heel me operatie.

ik heb toen een tijdje half zittens,met kussens in me nek en rug,tegen de muur achter me bed geslapen,en wisselende dat steeds af,en voor het slapen gaan,warme douche en ff een warme deken om je rug,dat verzacht ook enorm.

hoop dat je er gauw vanaf bent,sucses

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moontje

dat douchen had ik ook al ontdekt, geeft een hele verlichting. Misschien kan ik dat ik bed met die kussens ook eens proberen. Dankje voor de tip!

Zonet zijn de draadjes verwijderd! Het ziet er mooier uit als ik ooit kon bedenken. Echt maar een incisie van 2 cm ofzo en het zit heel netjes tegen elkaar. Als ik van voren naar mijn borsten kijk zie ik ook geen litteken. Ben echt meer dan blij nu!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Gefeliciteerd met je boobs! Zo te lezen is het allemaal best heel goed gegaan!

Mag ik jou ww? Dan kan ik ze even bewonderen!

Liefs, Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey endorfine,

ga jij nu van die littekenolie smeren?

Ga je je boobs masseren? Ik heb da niet gevraagd aan Damen. Anders bel ik hem eens op.

Ik wil het mooië resutaat nu niet verpesten hé!

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga ze niet masseren, volgens mij mag dat niet bij ruwe protesen (heb ik op t forum gelezen).

Ik smeer wel calendula op de littekens en smeer mn borsten in met vettige creme, de huid is helemaal droog geworden, vooral bij mn tepels.

Kga je foto's zo weer eens bekijken, zag dat je nieuwe geupdate hebt! (ikke ook vandaag!)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.