Ga naar inhoud

DiaanJesse : 11 maart 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Ik woon vlakbij nijmegen!

We hadden van woonplaats moeten ruilen vooor een daggie haha!

Maar ik heb die autorit er ook voor over hoor!

( tis toch iets wat we leuk vinden en de trugweg slapen we denk ik toch)

Ik krijg ze ook dualplane ja, heb ook een carefixanna, maar hb ook 2 triumph die me arts had aangeraden. Dus moet wel goedkomen toch?

Die carefix ga ik denk ik ook niet gelijk gebruiken uit angst maar wat je zegt voor snachts.

En dat rugslapen wat een HELL

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Dat wordt idd HELL! Ik ben een echte zij en halve buikslaper haha, ga nog wat kussens halen van t weekend haha voor de ondersteuning ;) maar we hebben het er voor over ;)

Nou zou bijna ruilen zeg ;) 2 uur is lang maar ach wordt gereden dus kan ik lekker zenuwen ;) & mn vent gek maken haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen nog 4 dagen! Heb nu vakantie en kijk erg uit naar de dinsdag, ben best zenuwachtig, bang alles gemengd eigenlijk, spannend haha

Hoop dat alles meezit, kwa verkeer en operatie en dat ik eindelijk na 15 jaar de borsten ga krijgen die bij mijn figuur passen, toen ik zwanger was ging ik van een a cup naar een mooie volle b, nog wel klein maar wel mooi gevuld, helaas was dat na het kwijtraken van de zwangerschapskilo's ook zo weer een lege a cup.

mijn mannetje staat achter me en vind me sowieso mooi zoals ik ben, maar eerlijk is ook hij heb er profijt van ;)

Ga al 14 jr met hem en heb me nooit geschaamd tegenover hem, voel me gewoon minder vrouw zonder borsten, bikinis zitten niet mooi, maar straks wel.

wil al vanaf dat ik 18 ben een bv, en nu is mijn kans er, en ga ik die nemen!

nog eventjes geduld hebben, heb ik al 15 jr dus daar kunnen nog wel paar daagies bij :P

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve meiden,

hier kort verslagje van mij

moest me 9 uur melden maar doordat t vaak spitstijd is en 2 uur rijden, gingen we 6 uur rijden met als gevolg 8 uur daar haha

maar goed beter vroeg dan te laat.

rond half 11 werd ik gehaald en 10.45 lag ik op de ok.

mn hart ging flink te keer, de anesthesist spoot wat in en weg was is,

ik lag zo te dromen, werd wakker en wou gelijk weer verder slapen, zon kwam door ruitjes heen dus had t ook goed warm. Durfde mezelf niet te bewegen joh haha

toen ik op de kamer was, had ik ook wel even nodig om bij te komen hoor. Toen ik ging zitten en wat at en dronk werd ik erg raar, zweten pfff bloedheet. Lieve zuster kwam gelijk met een washandje voor op mn hoofd en gelijk weer in de ligstand ;)

Uurtje gelegen toen weer proberen maar toen erg misselijk, heb wat gevraagd tegen de misselijkheid, uurtje gerust en daarnz aangekleed en stukje op de gang gelopen, daarna kwam Frans en konden we aan de terugreis beginnen!

even mac gepakt onderweg haha

pijn valt tot nu toe nog mee, zestaan wel flink gespannen dus rustig aan en ga straks proberen te slapen. Tramadolletje erbij dan moet dat wel goedkomen hoop ik.

Heb vlgs mij wel wat meiden gezien van forum maar weet niet wie ;)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel heel goed opletten met mn zoontje en hond!

heb een bull terrier die graag bij me ligt hihi 30 kilo, en een harde kop.

Mn zoontje was bijna ontroostbaar vanmorgen omdat we niet konden kroelen, dan voel je gelijk zo een afstand :'(

Even bikkelen maar tis achter de rug!

thnx Yara331, helaas was de nacht erg kort, durfde niet op bed te gaan liggen, heb dat 2 uurtjes gedaan, daarna maar naar beneden gegaan :) netflix aan en afentoe slapen ;)

Mn man doet echt alles voor me wordt goed verwend haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

met mij gaat het redelijk, pijn valt me mee maar ben zo stijf!

rug, armen en 2 loodzware borsten haha ;)

Ben blij als we een week verder zijn zeg. Heb vanmorgen gedouched met bh aan, stond in die info brief dat t mocht, pleisters goed drooggedept, voelde me zo vies. Maar nu wel last ervan. Wie mooi wil zijn.......haha

fila bh was net goed zeg die d cup.

Kan jij al wat lopen enzo of lig je op bed?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.