Diaan1980 Posted January 18, 2014 Share Posted January 18, 2014 Hoi, ik ben Diaan ik heb 8 februari mijn eerste consul bij Diana Gabriels, wil graag door dr F van Straten geholpen worden, zijn er meiden die hier ervaring meehebben? Ik heb nu een kleine 80a zou graag mooie volle c cup willen, ben zo benieuwd de 8ste! Wil het al zo lang, ga nu de knoop doorhakken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 18, 2014 Share Posted January 18, 2014 Hoi Diaan,Welkom op het forum!Er zijn hier meerder meiden geholpen door van Straten. Als je hem in de zoekbalk hier rechts boven intikt dat kom je vast operatieverslagen tegen.Succes met je consult 8 februari en veel plezier op het forum!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diaan1980 Posted January 18, 2014 Author Share Posted January 18, 2014 Thanksss! Ga gelijk even kijken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
CheshireCat. Posted January 18, 2014 Share Posted January 18, 2014 Hee meis! Welkom. Ik word op 3 februari geopereerd door Straten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted January 19, 2014 Share Posted January 19, 2014 Welkom op het forum!!Genoeg meiden die door hem geholpen zijn, met hele mooie resultaten!!Als je al zo zeker bent dat je door Frans Straten geholpen wil worden kun je misschien aanvragen of hij er ook bij is het eerste consult.. Anders moet je nog een keer op consult of je ziet hem pas de dag van de operatie...Je geeft aan graag naar een C cup te willen. Je moet rekening houden met het feit dat nepborsten vaak kleiner ogen dan dat het bhlabel aangeeft.... Dus wil jij voor het oog een C of wil je de bh label C... Wat je het beste kunt doen is een aantal foto's opzoeken van borsten die jij mooi vindt en deze mee te nemen naar het consult.. Dan krijg je ook geen miscommunicatie over de grootte..Heel veel succes!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diaan1980 Posted January 21, 2014 Author Share Posted January 21, 2014 Wie heeft er voor de spier? Geeft dat een natuurlijk effect? Of dual plane? Heb zelf a cup maar wil een volle c Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 Ik heb ze voor de spier en een natuurlijk effect. Ze zijn bij mij alleen wel een stukje groter dan een C Ik ben van C naar G gegaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 Beide manieren kunnen een natuurlijk effect geven!! Het is alleen afhankelijk van hoeveel eigen weefsel je hebt.. Indien je te weinig eigen weefsel hebt zal er gekozen worden voor een dual plane plaatsing.. Anders zou je randen en/of plooien kunnen gaan zien..Indien je genoeg eigen weefsel hebt kun je kiezen voor een plaatsing voor de spier, wat voor veel chirurgen een voorkeur is aangezien ze niet graag in een gezonde spier snijden als het niet nodig is.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diaan1980 Posted January 22, 2014 Author Share Posted January 22, 2014 Kunnen ze tijdens consul zien of je genoeg weefsel heb? Ik sport best veel dus misschien is op de spier dan beter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijnanda Posted January 22, 2014 Share Posted January 22, 2014 Ik heb vóór de spier en mijn PC meten dat aan mijn dikte van mijn huid en het kon. Ik had het nooit veerwacht want ben heel rank maar huid en rank is toch anders waarschijnlijk. Je moet minimaal 2,5cm dik hebben geloof.Bij mij is het wel heel natuurlijk geworden met anatomisch voor de spier en 265cc. Ik ben 168cm en weeg 58 kilo.Ik heb net nieuwe bhs gekocht en het is een 75C en een 75D (daar tussen zit ik steeds, hangt van model af). Ik ben nog maar 3 weken PO dus kan ze helaas nog niet dragen Hahahaha.Bij mij zie je dus ook echt geen rand ofzo en het ziet er heel natuurlijk uit, alleen soms denk ik wel als ik eerder op dit forum had gelezen had ik wel wat meer cc genomen, want het went snel en dat had ik dan kunnen lezen van andere.Lieve groetjes en succes met overwegen x Link to comment Share on other sites More sharing options...
annaccccc Posted January 22, 2014 Share Posted January 22, 2014 Ik heb dual plane! Was daar eerst een beetje bang voor maar ben hartstikke blij! super mooi resultaat, je ziet geen randen heel natuurlijk, en ik ben jong dus door dual plane gaan ze de komende jaren niet zo hangen.. Voor de spier is natuurlijk ook mooi, maar alleen als je genoeg weefsel hebt van jezelf! xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniella92 Posted January 22, 2014 Share Posted January 22, 2014 Ik heb zelf een A cup en ga naar een C/D cup. Ik krijg dual plane methode omdat ik te weinig weefsel heb en bang was dat er dan echt nep uit komt te zien.Bij je consult kunnen ze gelijk zien wat het beste voor je is. Met dual plane is alleen de herstel periode langer. Maar je wilt uiteraard wel een perfect resultaat Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diaan1980 Posted January 22, 2014 Author Share Posted January 22, 2014 Thnx meiden! Ben erg benieuwd wat hij zegt, doe aan crossfit dus dan is dual plane wat heftiger omdat mn borstspier dan gesneden wordt, maar idd wat het beste resultaat geeft ga ik doen! Laat het nog wel weten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loek Posted January 31, 2014 Share Posted January 31, 2014 En bij dual plane kunnen je borsten iets vervormen bij het aanspannen van de spier. Dat heeft niet iedereen in dezelfde mate. Maar bij voor de spier gebeurt dat niet. Ik ben 6 weken po dp en vindt t wel een beetje een raar gevoel. Zeker als ik ze plotseling hard aanspan. Beide methoden hebben zo hun voor-en nadelen. Ga af op wat de arts je adviseert. Of plan een paar consults in ter vergelijking.Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 5, 2014 Share Posted February 5, 2014 Zoals je heb gezien heb ik je titel aangepast en kan het aftellen hier ook beginnen Moet alleen nog even weten in welke kliniek je werd geopereerd. Succes met aftellen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mangata Posted February 5, 2014 Share Posted February 5, 2014 Hey!! Super dat je een datum hebt en een positieve ervaring hebt gehad met je consult vandaag! Het aftellen kan beginnen. Weet je al welke sportbh jij gaat kopen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pattyxxx Posted February 5, 2014 Share Posted February 5, 2014 Ik word ook 11 maart geopereerd door Dr Straten. Ik krijg 350cc dualplane. Ben nu al aan het zenuwen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diaan1980 Posted February 5, 2014 Author Share Posted February 5, 2014 Ik denk de care fix anna, of sportbh dan koop ik 80c en 80d, heb nu 80a o leuk zien we elkaar daar vast wel haha welke maat heb je nu, en hoeveel weeg jij? 350cc is een mooie maat, ik had gezegd dat ik volle c wilde dus hoop niet dat ik nu een volle d krijg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pattyxxx Posted February 5, 2014 Share Posted February 5, 2014 Ik ben 1.67 en weeg 49 kilo. Heb nu 70A (niks dus) Ik hoop uit te komen op een kleine D. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diaan1980 Posted February 5, 2014 Author Share Posted February 5, 2014 super! Zal je vast nog zien daar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pattyxxx Posted February 6, 2014 Share Posted February 6, 2014 Ik weet het niet. Denk het wel. Ben super zenuwachtig. Kunnen we samen aftellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diaan1980 Posted February 6, 2014 Author Share Posted February 6, 2014 Ik weet het niet. Denk het wel. Ben super zenuwachtig. Kunnen we samen aftellen sowieso samen aftellen! Duurt niet lang meer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pattyxxx Posted February 8, 2014 Share Posted February 8, 2014 Nog 31 Dagen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inatje Posted February 8, 2014 Share Posted February 8, 2014 Spannend Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inatje Posted February 8, 2014 Share Posted February 8, 2014 Ik ben 1.67 en weeg 49 kilo. Heb nu 70A (niks dus) Ik hoop uit te komen op een kleine D. Hee ik ben 1.65 en 50 kg bijna hetzelfde hehe en hij heeft me 325cc aangeraden, ook voor een kleine D/ volle C. Maar ben nog aan twijfelen of ik 350cc zou nemen .... Wat mooi dat jullie al aftellen kunnen!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.