Ga naar inhoud

DiaanJesse : 11 maart 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 3 weeks later...

Spannend spannend... het is heel raar, ik maak me nu niet zo druk om de operatie zelf, maar welke sportbh ik moet halen. En dan denk ik weer; shit dat is niet genoeg cc. Dan weer; oh nee, dalijk word ik ook zo ziek door de narcose. Je zit zo echt in een rollercoaster van gevoelens en gedachtes. En elke nacht heel heftig en vreemd dromen.

Soms denk ik ook: Shit, wat ga ik nu doen.... Zijn die kleine borsten wel zo erg, is dit allemaal wel echt nodig.. Doe ik dit niet puur en alleen om aandacht te trekken. Heel stom want ik wil het super graag, maar toch schaam ik me er een beetje voor soms, ofzo. Nu pas kom ik erachter hoevoeel gevoelens er écht 'achter' die kleine borsten zitten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend spannend... het is heel raar, ik maak me nu niet zo druk om de operatie zelf, maar welke sportbh ik moet halen. En dan denk ik weer; shit dat is niet genoeg cc. Dan weer; oh nee, dalijk word ik ook zo ziek door de narcose. Je zit zo echt in een rollercoaster van gevoelens en gedachtes. En elke nacht heel heftig en vreemd dromen.

Soms denk ik ook: Shit, wat ga ik nu doen.... Zijn die kleine borsten wel zo erg, is dit allemaal wel echt nodig.. Doe ik dit niet puur en alleen om aandacht te trekken. Heel stom want ik wil het super graag, maar toch schaam ik me er een beetje voor soms, ofzo. Nu pas kom ik erachter hoevoeel gevoelens er écht 'achter' die kleine borsten zitten!

ja hier hetzelfde hoor, alleen niet over de aantal cc ik denk tis altijd nog beter als dit hahaha, heb vannacht voor t eerst gedroomd erover, denk ook welleens zal ik t nou doen, is t erg wat ik heb, heb altijd overal schijt aan dus waarom niet hieraan? Hahahaha maar tis vrouwelijk en zal me er zoveel beter bij voelen, een bikini of top waar wat in zit. Dus idd een rollercoaster van gedachten en gevoelens.

Krijg vd week mn bhs binnen, ga die carefix anna passen met rijstezakjes, gekookte rijst. Maar zal een m en een l allebei niet volstaan, in t begin zijn ze toch zo gezwollen, dat slinkt ook weer?

Nou nog 13 nu :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeeeel herkenbaar Mangata! Dat heb ik dus ook...ik erger me gek aan mezelf! Ik schiet sochtends om 7.00 uur al wakker, terwijl ik eindelijk een weekje uit kan slapen..het eerste wat door mijn hoofd spookt is: waar ben ik in godsnaam allemaal mee bezig?? waarom wil ik dit nou zo graaag???? hahaha...of: straks ziet iedereen het op mijn werk, wat ga ik zeggen als iedereen ziet dat k mijn armen niet normaal op kan tillen?? zal er wel bij horen denk ik...laat maar ff zo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook al ja..

Ik word geopereerd door dr nio, ikkrijg 500 en 550 cc en krijg net zoals jou ze dual plane geplaatst.

Ik word op donderdag geopereerd en hb dan 2 en halve week vrij!

Ik hoef niet zoveel te regelen, ben kindloos dus lekker egoistisch alleen maar met mezelf bezig zijn haha!

Nee maar heb wel comfi kleren gekocht, me vriend heeft series gedownload

En hij heeft de eerste dagen vrij genomen om voor me te zorgen.

Ik zie erg op tegen de narcose maar dat komt omdat ik dat al eerder mee heb gemaakt en alsniet prettig heb ervaren, maar dat verscheelt bij iederen hoor, ik vind het gewoo beetje angstig.

Welke voorbereidingen hb ji getroffen dan?

En voor na de operatie?

Brr spannend he!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

O daar hoor ik super goede verhalen over! Spannend zeg!

ik heb 1 zoontje van 4 jaar, mn man heb de eerste 3 dgn vrij genomen om voor me te zorgen haha ;)

Heb lekker 3 weken vrij, heerlijk! Hoop dat alles meevalt,

heb ook vaker narcose gehad maar das al lang geleden, vind het best eng hoor!

denk er elke dag aan!

lekker dat je vriend voor je zorgt laat je maar goed verwennen haha doe ik ook ;)

Hij moet 6 weken alles doen, whoopwhoop haha

mn zoontje is redelijk zelfstandig en mn schoonma doet veel voor me, haalt hem op van school en de rest laat ik maar op me afkomen!

ben benieuwd hoe jij alles ervaart, iedereen heeft weer zo een andere ervaring.

Baal er wel van dat ik 6 weken niet mag sporten, doe crossfit en laatste 2 mnd vollop sporten, ben 7 kilo kwijt dus ben klaar voor de zomer!!

Heb al zulke mooie bhs gezien, nu is t moeilijk zoeken a cup hebben ze vaak niet of ze zijn standaard, straks geen last meer van dan hoop ik een mooi c-d te hebben!

we gaan aftellen!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat een leuke leeftijd, 4 jaar is inderdaad wel lekker zelfstandig inderdaad.

En schoonmoeders... Wat moeten we zonder ze haha, ik blijf 2/3 weken bij hun in huis omdat zij alle dagen thuis is en dan goed voor me kan zorgen haha, me vriend heeft net zoals jou man de eerste dagen vrij genomen, ik ben heel benieuwd hoe het hem afgaat om mijn haar te wassen!! Haha ik heb lang haar en hij moet me straks douchen dat word dikke schrik!

Ik werk als kapster en zie wel op om weer te beginnen, maar gaat het niet dan blijf ik nog een week thuis hoor, herstel doe je maar 1x toch?

Jaa ik waa gister in de v&d wat een leuke lingerie heb ik zien hangen!!

Kan ook niet wachten maar ik hoop wel dat de sportbh ook goed zit.

En dat sporten....... Hou maar op haha ik train 3/4 keer in de week.

En zal dat erg gaan missen haha.. Net zoals autorijden, ik rijd elke dag auto dat word ook wel wennen hoor 2/3 weken nie rijden:p

Het komt nu erg dichtbij en me zenuwen beginnen te komen.

Hoop dat het mooi word....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja super mannetje is het!

O das wel lekker zeg, maar ook wel nodig, herstel zal vast pijnlijk zijn, maar daar bikkelen wij wel doorheen ;)

Ik heb ook lang haar! ben erg benieuwd hoe hij dat gaat doen hahahaha

tis net boven mn kont dus best een werk hahahaha

Das wel pittig beroep, maar rustig aan dan toch en die kappersstoel kan naar beneden toch?

Autorijden is ook mijn ding haha we zijn bijna hetzelfde ;) maar ga ervan uit 1 week niet rijden of 10 dgn niet en daarna weer wel, moet ook een keer mn zoontje van school halen en met de fiets gaat hem denk ik niet worden, kan hem niet tillen :(

Heb trouwens mijn tijd!! 9:00 aanwezig zijn dus gaat nu wel heel dichtbij komen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa ik denk iok wel dat de eerste 2dagen het ergst zijn

Ik heb al heel wat pijn gehad in me leven dus ik denk dat dit w zou meevallen!

Komt allemaal wel goed

En het is voor een goed doel!!!

Hahaha ja ik hb ook zo lang haar dus die kerels van ons staat wat te wachtn hahahaha!

Shampoo maskertje serumpje hoofdmassage! Haren kammen en fohnen!

Ik kannnie wachten om dat mee te maken hahahahaha! (Zo niet zijn ding... )

Oh ook lekker vroeg moet ji ook ver rijden?

Ik woon vlakbij arnhem en moet naar amsterdam toe...

En moet er 8uur zijn dus half6 weg ong voor de spits..

Drama dus

Hoop voor jou dat je dat niet hebt!

Spannend !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff 2 uur ;)

Woon onder Rotterdam richting Zeeland dus best pittig stukje rijden, maar ga lekker vroeg weg, beter te vroeg dan te laat!

Ik ga me wrs irriteren als mn haar niet goed komt hahaha, te zacht of onhandig haha

maar goed eerste week toch thuis, dus komt dat nog niet zo nauw, ben meer bang voor klitten dus vorige week is de kapster nog geweest :) voorbereiding haha

nog kleine week! :D voor jou grote week maar daar ben je zo ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar zit de kliniek waar je word geopereerd?

In iedergeval een goede arts!

Jaa vroeg weg want dat verkeer hier in nederland.....

We gaan gelukkig met me vriends auto, die heeft stoel verwarming!

Een lekkere ruime alfa! Beter alsmijn kleine wagentje

Dat haar van ons komt wel goed ik zet hem gewoon voor een cursus vlechten van youtube dan kan die lekker mee frunniken haha!

Normaal doe ik de hele dagen mensen de haren nu laat ik me lekker verwennen!

Krijgenjullie een bh? Of kliniekbh?

Of heb je zelf moeten kopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Groesbeek, bij Nijmegen!

Dus wel eindje weg ;)

Heb 3 verschillende sportbhs haha, 1 speciale voor eerste 2 weken, lipoelastic bh, en fila en carefix anna, maar vond de anna zo slap, weet niet of die de juiste steun geeft, maar altijd handig voor na die paar weken in de nacht te dragen ;)

Heb jij je bh wel gekregen? Krijg je ook duel plane? Of had ik dat al gevraagd?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.