Ga naar inhoud

Charlotte : 17 maart '200 : Dr. de Blécourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Poes!

Vervelend dat je pijn hebt.

Hopen dat dat snel over is!

Ik heb net heerlijk gedoucht.

Mn Bh zat alleen vast aan mn borst geplakt. Na een tijdje met bh en al onder de douchen is hij losgeweekt.

Nu heb ik mn 2de bh aan! en de anders word gewassen.

Tot nu toe pas ik 75c!!!:D

wel is mijn linker borst groter dan mn recht borst. Wat ook altijd zo geweest is. Maar denk ook dat links meer zwelling heeft.

Ik heb alleen van mn tepel naar beneden 0,0 gevoel in mn borsten en o o o o wat voelen die dingen nep aan!:P

Als het goed is komt dat allemaal wel weer goed.

Tot nu toe nog erg tevreden.

Kliniek had ook nog even gebeld om te vragen hoe het ging.

@ sienna

Ik denk dat ik wel foto's ga plaatsen maar op dit moment heb ik even een technish probleem omdat ik ze nog niet op mijn computer kan zetten.

ik ben met 240 CC naar nu dan 75C gekomen dus denk dat het met 300cc wel goed zit hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

goeiemorgen allemaal!

Ben al wakker.heb last van mn rug.

Maar ook een vraagje!

Als ik mn rechterarm beweeg heb ik een soort branderig/snijdend gevoel in mn rechterborst.link heb ik dat niet.

Is dit normaal? Hebben jullie dit ook gehad?

Ben als de dood dat ik niet goed genees of kapselvorming krijg.

Lees:overbezorgd/aanstellirig.hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi charlotte

eigenlijk moet je de eerste week, of zelfs de eerste 2 weken helemaal niet naar je boobs kijken, wel aardig achteraf om te zien hoe het allemaal veranderd is, dat wel.

je bent pas 3 dagen po, dus er is gewoon nog niet zoveel van te zeggen, maar dat het nu al aan het slinken is lijkt me sterk, door de operatie is alles nog opgezet, en het zal zeker nog een paar weken duren voordat het vocht wegtrekt, pas dan gaat het hele zaakje echt slinken. ik denk dat wat je ziet is dat de vorm aan het veranderen is.

over je branderige trekkerige gevoel. ik had dat ook, maar dat voelde ik voornamelijk op mijn huid, dus niet erin. bij mij hielp het goed om er wat bodylotion zachtjes op te smeren (zeker niet inmasseren!) net of dat afkoelde, en kon ik er weer even tegen

maar ik zie dat jij dualplane hebt gehad, dat verklaart misschien ook je gevoel in je borst.

kapselvorming is inderdaad eng, een goede stok achter de deur om jezelf echt rustig te houden, dan verklein je de kans erop.

meid, zet m op hoor! ik heb de eerste anderhalve week ook nauwelijks geslapen, kan me 4 slapeloze nachten herinneren, en werd er steeds meer gebroken door en op t laatst wanhopig en chaggie. daarna lukte het ineens wel! ik slaap na bijna 6 weken nog steeds op mijn rug, kan nog altijd niet lekker uitslapen, maar kan het nu wel lang genoeg volhouden tot ik in slaap val en slaap dan vrijwel de hele nacht door, tot een uur of 6, 7. ff doorbijten dus.

liefs en sterkte!

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet er wat voor over hebben zeg ik maar steeds tegen mezelf.haha

vannavond slaap ik in een ander bed dus wie weet slaap ik wel beter.

Het branderige gevoel in mn borst is eigenlijk alweer over.

Als moet ik zeggen dat vandaag tot nu toe de meest pijnlijke dag is.

Ik heb echt behoorlijk last van mijn rechterwond.het trekt als een gek!(klaag klaag)

maar dat vind ik best pijnlijk.

En ik had daar ook niet op gerekend aangezien de eerste dagen zo goed gingen.

Ben dus helaas niet meer pijnstiller vrij.

Maarja...hoop dat uiteindelijk het slinken meevalt want qua groote vind ik het net goed.

We wachten maar rustig af.

Dank je voor je berichtje kaat!

Slaap lekker allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmm... als ik met mijn telefoon post wil de nog weleens dubbele berichte sturen.

Zou een van de moderstors mijn dubbele post willen weghalen? dank :)

Ik heb trouwens goed geslapen!

Ik sliep bij mn vriend en die heeft een bed met een verstelbare rugleuning.

Die heb ik even omhoog gezet een klein stukje!

heerlijk geslapen.

Helaas moet ik vanaaf weer in mn eigen bed:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!

Volgens mij waren dag 3 en 4 tot nu toe het ergst.

Tot nu toe valt dag 5 :P

Het rechtwondje doet nog steeds zeer erg trekkerig.

Verder heb ik sinds vandaag pas het gevoel dat mn borsten zwaar zijn.

af en toe een beetje branderig gevoel maar verder voel ik me goed:D

Ben zoooo benieuwd naar het einderesultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Charlotte,

Wat fijn dat alles is meegevallen met de operatie! :)

Gefeliciteerd trouwens nog!

Brandend gevoel had ik in het begin ook, maar dan echt in mijn borst en dan ging het om als ik plat ging liggenin bed. De verpleegster zei toen ik op controle was dat hun ook niet wiste wat het was.. Heb er nu geen last meer van!

75C is idd een mooie maat, hopelijk slinken ze niet teveel meer!

Ik heb nu 75C :) Eindelijk vorige week nieuwe BH's gekocht! 75D zou qua cupmaat ook kunnen alleen de bh's worden vaak te grof bij mij, omdat ik vrij tenger ben. De beugel zat dan ook heel dicht bij mijn oksel wat steekte! haha..

Ben benieuwd naar je foto's meid!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast babbelaar

OOOEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mooi!!!

ben blij dat ik ze nog even gezien heb...

morgen sta ik ook zo..ahaha!

geniet van ze he..haha!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha charlotte,

ik zal af en toe s checken op dubbele of 3 dubbele berichtjes :rolleyes:

mag ik je aanwinsten ook bewonderen?

als ik je lees, herken ik mijn eigen gevecht de eerste dagen na de bv ook, bovendien schoot de tijd ook niet erg op, twaren niet de leukste dagen, maar aan alles komt een goed eind!

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi charlotte

foto2 vond ik erg geslaagd :88:

sta er toch van te kijken, aantal cc's en effect na een dag of 5, er zit al een hele mooie vorm in. heel goed geslaagd meid! en kun je er zelf al goed aan wennen?

gr.

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben er heel blij mij!

In de verpakking ziet het er niet indrukwekkend uit maar zodra ik ze eruit haal vind ik ze behoorlijk.( in positieve zin)

Ze voelen nog erg nep aan! en best wel zwaar:P

Maar dat komt vast goed! ben erg erg blij mee :D

ik was bang dat 240 cc te klein zou worden. maar dat is niet het geval.

Blijf het nog steeds gek vinden dat het bij iedereen zo anders uitvalt:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi charlotte

ja, ik vind het ook nog steeds raar. ik kan me ook goed voorstellen dat je er af en toe onzeker van werd, juist als lijkt dat iedereen veel meer cc's krijgt dan bij jou het geval was. de vorm gaat bij jou ook nog veranderen, ze zullen iets gaan zakken en natuurlijker gaan ogen, je hebt in ieder geval nu al een heel goed begin gemaakt.

wat vind je precies zwaar?

dat pijnlijke trekkerige dat je beschrijft had ik ook, daarvoor slikte ik ook vnl de pijnstillers, bij mij was het echte wondpijn, bij mijn hechtingen deed het het meeste pijn. de druk op mijn hele borstkas was ook adembenemend :122: , maar de wondpijn was echt het ergste van de eerste week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

fijn om te horen dat het een bekend pijntje is die wondpijn.

Ja wat is zwaar. Volgens mij is het een halve kilo ofzo dus dat is gewoon zwaarder als wat ik had.haha je voelt nu gewoon iets hangen zeg maar.

ben ook erg benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden en wat mn uiteindelijke cupmaat is.

Laat de zomer maar komen!

Kan ik eindelijk zelfverzekerd in bikini lopen.

Ooooo dat lijkt me zo fijn.

De druk op mn borstkas valt mee.

Maar iedereen is weer anders.

Mag ik ook jou ww kaat?ben ook benieuwd naar die van jou.

Ik ga nu lekker slapen.

Slaap lekker allemaal.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.