Ga naar inhoud

Charlotte : 17 maart '200 : Dr. de Blécourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Charlotte

Welkom!! dat is al over een maand! dat schiet dan al snel op. weet je ook al meer over je gewenste maat en welke protheses en inhoud hij bij jou gaat plaatsen?

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat ga ik zeker nog aangeven voor de operatie...

Maar het is zo lastig dat bij iedereen het aantal cc's zo anders uitvalt.

Ik ben zelf ook klein. 1,57 en weer 51 kg.

dus het moeten ook geen hele grote borsten worden.

Maarja.. Het is veel geld wat je betaald dus hoop ik toch op een mooi resultaat.

Het komt vast ook wel goed!

Maar nu die laatste 2,5 week wachten nog..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat ga ik zeker nog aangeven voor de operatie...

Maar het is zo lastig dat bij iedereen het aantal cc's zo anders uitvalt.

Ik ben zelf ook klein. 1,57 en weer 51 kg.

dus het moeten ook geen hele grote borsten worden.

Maarja.. Het is veel geld wat je betaald dus hoop ik toch op een mooi resultaat.

Het komt vast ook wel goed!

Maar nu die laatste 2,5 week wachten nog..

Hey Charlotte,

We spraken elkaar vorige week nog via pb, ik ben zelf ook klein, 1,58 m en weeg 48 kg, heb een onderwijdte van 71 cm en ben dus van 70A/AA naar 70C gegaan met 200 cc op de spier, dus denk dat je met 240 cc dual plane wel op een C-cup zult uitkomen, zoals bij Ilona.

Maar is volkomen normaal hoor, die twijfel, hebben we allemaal last van gehad. Geef het zeker duidelijk aan bij je pc dat je voor het maximale mogelijke wilt gaan zoals Patries ook al zei.

Liefs, Eefje :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend hoor, nog maar een paar dagen...

Ik word zelf 29 maart door hem geopereerd, maar dan in het Vlietlandziekenhuis. Ben best al nerveus als ik eraan denk...

Wil ook een C cup, en ik krijg 260 tot 300 cc (hij kijkt tijdens de operatie wat het mooiste is) op de spier. Heb van mezelf een a cup.

Waar voor is Arnica, krijg je dat voorgeschreven of is dat eigen initiatief?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Motorbabe

Hoi Charlotte

ik word net na jou geopereerd door Blecourt: 22 maart! Spannend he! Ik krijg tussen de 240 en 280 cc, afhankelijk wat mooi staat. Ik ben groter dan jij, ben 174 cm en weeg 64 kg. Heb een slappe B en hoop dat het straks een mooie volle C word. Volgens Blecourt gaat dat lukken!!!

Ook ik haal vandaag mn medicijnen op, en die moet ik dan vanaf volgende week innemen.

Meid succes en ik hoor graag hoe het is gegaan!!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi Charlotte,

Ik ben ook in de bergmankliniek geopereerd aan mijn BV. Maar dan door dr. Laban!

Ik werd iets minder als een week gebeld voor de tijd, want ik kon binnen 2 weken al terrecht en ze wist de preciese tijd nog niet.

Heb ook de anstetist heeft mij ook gebeld ja en we hebben de gezondheisvragen nog even doorgenomen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend hoor, nog maar een paar dagen...

Ik word zelf 29 maart door hem geopereerd, maar dan in het Vlietlandziekenhuis. Ben best al nerveus als ik eraan denk...

Wil ook een C cup, en ik krijg 260 tot 300 cc (hij kijkt tijdens de operatie wat het mooiste is) op de spier. Heb van mezelf een a cup.

Waar voor is Arnica, krijg je dat voorgeschreven of is dat eigen initiatief?

Nee dat is voorgeschreven door de arts maar het kan per kliniek en ziekenhuis verschillen.

Arnica is voor zwellingen en blauwe plekken!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.