Charlotte Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Hallo Allemaal! Ik ben Charlotte en onderga 17 maart een borstvergroting in de bergman kliniek in bilthoven. Door dr de blécourt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kaat Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Hoi CharlotteWelkom!! dat is al over een maand! dat schiet dan al snel op. weet je ook al meer over je gewenste maat en welke protheses en inhoud hij bij jou gaat plaatsen?groetjesKaatje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patries473 Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Hoi Charlotte,welkom hier! hoop dat je veel aan deze site hebt!. ik heb je topictitel aangepast en verplaatst hoor. is handiger voor de dames die je (willen) volgen.liefs Patries Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Hi Charlotte, welkom! wat spannend over een 4weekjes al. en wat gaat het worden? voor,achter,dual plane? hoeveel cc? welke prothese? welke vulling? enz..... ben benieuwd veel lees en post plezier toegewenst greetzzz moontje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlotte Posted February 21, 2010 Author Share Posted February 21, 2010 Hallo!Ik krijg 200 tot 240 cc dual plane!eurosilicone protheses.Hoop daarmee op een C cup uit te komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlotte Posted February 28, 2010 Author Share Posted February 28, 2010 Vandaag is de twijfel toegeslagen.Ben eigenlijk best wel bang dat ik ze straks te klein ga vinden.....Mn dokter zei dat 240 max was. en dat ik tussen de 200 en 240 cc krijg.Ik hoop echt dat ik wel een C cup krijg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patries473 Posted February 28, 2010 Share Posted February 28, 2010 hey Charlotte,ik neem aan dat je voor je bv nog een gesprekje hebt met je pc?! dan kun je aangeven dat je voor de maximale grootte wilt gaan! grootte went idd erg snel.. liefs Patries Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Beetle Posted February 28, 2010 Share Posted February 28, 2010 Hoi Charlotte,Gewoon vragen aan je pc bij twijfel.sUcces in ieder geval, voor je het weet is het de 17de. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlotte Posted February 28, 2010 Author Share Posted February 28, 2010 Ja dat ga ik zeker nog aangeven voor de operatie...Maar het is zo lastig dat bij iedereen het aantal cc's zo anders uitvalt.Ik ben zelf ook klein. 1,57 en weer 51 kg. dus het moeten ook geen hele grote borsten worden.Maarja.. Het is veel geld wat je betaald dus hoop ik toch op een mooi resultaat.Het komt vast ook wel goed! Maar nu die laatste 2,5 week wachten nog.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patries473 Posted February 28, 2010 Share Posted February 28, 2010 ja dat is nu eenmaal zo... daar kun je geen peil op trekken,en die gaan best snel hoor Charlotte,succes ermeeliefs Patries Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefje Posted February 28, 2010 Share Posted February 28, 2010 Ja dat ga ik zeker nog aangeven voor de operatie... Maar het is zo lastig dat bij iedereen het aantal cc's zo anders uitvalt. Ik ben zelf ook klein. 1,57 en weer 51 kg. dus het moeten ook geen hele grote borsten worden. Maarja.. Het is veel geld wat je betaald dus hoop ik toch op een mooi resultaat. Het komt vast ook wel goed! Maar nu die laatste 2,5 week wachten nog.. Hey Charlotte, We spraken elkaar vorige week nog via pb, ik ben zelf ook klein, 1,58 m en weeg 48 kg, heb een onderwijdte van 71 cm en ben dus van 70A/AA naar 70C gegaan met 200 cc op de spier, dus denk dat je met 240 cc dual plane wel op een C-cup zult uitkomen, zoals bij Ilona. Maar is volkomen normaal hoor, die twijfel, hebben we allemaal last van gehad. Geef het zeker duidelijk aan bij je pc dat je voor het maximale mogelijke wilt gaan zoals Patries ook al zei. Liefs, Eefje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlotte Posted March 7, 2010 Author Share Posted March 7, 2010 Nog maar 10 dagen... Ben vandaag vast begonnen met Arnica te slikken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlotte Posted March 7, 2010 Author Share Posted March 7, 2010 even een klein vraagje voor degene die ook bij bergman geholpen zijn!Hoeveel dagen voor de operatie zijn jullie gebeld voor de tijd? En hebben jullie ook een telefoontje van de anestesist gehad? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sienna Posted March 8, 2010 Share Posted March 8, 2010 Spannend hoor, nog maar een paar dagen...Ik word zelf 29 maart door hem geopereerd, maar dan in het Vlietlandziekenhuis. Ben best al nerveus als ik eraan denk...Wil ook een C cup, en ik krijg 260 tot 300 cc (hij kijkt tijdens de operatie wat het mooiste is) op de spier. Heb van mezelf een a cup.Waar voor is Arnica, krijg je dat voorgeschreven of is dat eigen initiatief? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Motorbabe Posted March 8, 2010 Share Posted March 8, 2010 Hoi Charlotteik word net na jou geopereerd door Blecourt: 22 maart! Spannend he! Ik krijg tussen de 240 en 280 cc, afhankelijk wat mooi staat. Ik ben groter dan jij, ben 174 cm en weeg 64 kg. Heb een slappe B en hoop dat het straks een mooie volle C word. Volgens Blecourt gaat dat lukken!!! Ook ik haal vandaag mn medicijnen op, en die moet ik dan vanaf volgende week innemen.Meid succes en ik hoor graag hoe het is gegaan!!!X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxime Posted March 8, 2010 Share Posted March 8, 2010 Hoi Hoi Charlotte,Ik ben ook in de bergmankliniek geopereerd aan mijn BV. Maar dan door dr. Laban!Ik werd iets minder als een week gebeld voor de tijd, want ik kon binnen 2 weken al terrecht en ze wist de preciese tijd nog niet.Heb ook de anstetist heeft mij ook gebeld ja en we hebben de gezondheisvragen nog even doorgenomen.xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlotte Posted March 8, 2010 Author Share Posted March 8, 2010 Spannend hoor, nog maar een paar dagen...Ik word zelf 29 maart door hem geopereerd, maar dan in het Vlietlandziekenhuis. Ben best al nerveus als ik eraan denk...Wil ook een C cup, en ik krijg 260 tot 300 cc (hij kijkt tijdens de operatie wat het mooiste is) op de spier. Heb van mezelf een a cup.Waar voor is Arnica, krijg je dat voorgeschreven of is dat eigen initiatief?Nee dat is voorgeschreven door de arts maar het kan per kliniek en ziekenhuis verschillen.Arnica is voor zwellingen en blauwe plekken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlotte Posted March 8, 2010 Author Share Posted March 8, 2010 Ik heb net even gebeld naar de kliniek! Ze weten de tijd nog niet en je kan tot een dag van te voren gebeld worden door de anstesist!bleh... irritant wachten op dat telefoontje:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlotte Posted March 9, 2010 Author Share Posted March 9, 2010 Ik ben vandaag gebeld! Moet volgende week woensdag om 7.45 aanwezig zijn en word om 8.15 geopereerd! Wel het telefoontje van de anestesist gemist! ach wie weet belt hij morgen terug Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Motorbabe Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 Spannend! Wel fijn zo vroeg.... Hopen dat ik ook zo vroeg mag!!! Meid, succes alvast en het komt allemaal goed!XXX Link to comment Share on other sites More sharing options...
lesilla Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 Veel succes! wou dat het bij mij ook al bijna zover is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlotte Posted March 14, 2010 Author Share Posted March 14, 2010 hoi Lesilla! Wanneer ben jij aan de beurt? en waar ga je het laten doen? Ach... de tijd gaat erg snel hoor Dank je wel motorbabe! Ik wacht nog steeds op een telefoontje van de anestesist.... hopen dat hij morgen belt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lesilla Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 2 juli pas snif snif dus nog drie maand twee weken en vier dagenik ga het in belgie laten doen in het klina te Brasschaat Ik ga duimen voor je dat hij morgen belt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlotte Posted March 14, 2010 Author Share Posted March 14, 2010 Voor je het weet is het zover! Komt allemaal goed! Ik dacht eerst ook o het duurt zolang en nu is het woensdag al zover. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted March 15, 2010 Share Posted March 15, 2010 nog 2daagjes,Jahoeee! spannend zeg al een beetje voorbereid? sucses met aftellen nog...... greetzzz moontje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts