Ga naar inhoud

Lexc : 27 januari 2014 : Dr Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hi Lexc,

Hopelijk is alles goed gegaan. In het SLAZ en door dr Nio ben ik in ieder geval uitstekend behandeld!

Ik ging ook voor een wissel en dan is een overnachting de regel. Ik hoop voor je dat de snurkende overbuurvrouw inmiddels naar huis is ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste Reactie

een nachtje blijven?? heb ik dat nou weer gemist.. Waarom is dat?

Door de kapselvorming die ze nu had moest ze een nacht blijven,

Dat begreep ik ,

Waarom of de hoe of wat weet ik ook niet hoor

Dus lexc als ikhet verkeerd zeg sorry, maar ik wist wel dat ze moest blijven

Dus die dame ligt als een roosje te dromen nu denk ik hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Door de kapselvorming die ze nu had moest ze een nacht blijven,

Dat begreep ik ,

Waarom of de hoe of wat weet ik ook niet hoor

Dus lexc als ikhet verkeerd zeg sorry, maar ik wist wel dat ze moest blijven

Dus die dame ligt als een roosje te dromen nu denk ik hahaha

Ohwww ja daar staat me wel iets van bij haha...

Ja die ligt lekker te dromen en wij maar nieuwsgierig te wezen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ff snel een berichtje. Lief dat jullie zo met mij mee leven. Ik heb onwijs veel pijn gehad en nog steeds. De pijn komt voornamelijk door het verwijderen van de kapsel en ook omdat ze nu onder de spier zijn geplaatst. Vannacht ging ik kapot van de pijn en heb ook erg veel last van mijn rug. Het ergste komt nog: donderdag het verwijderen van de drains waar ik zo tegenop zit. Nou wou ff iets van mij laten horen. Rest volgt.

Dikke X voor jullie allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He wat naar dat je zoveel pijn hebt. Bij mij hebben ze ook flink moeten rommelen ivm kapselverwijdering rondom die kapotte prothese, maar ik heb echt veel minder pijn dan de eerste keer. Mijn protheses zaten al achter de spier, dat zal heel veel schelen, lijkt me.

De drains eruit halen is me enorm meegevallen, ik hoop voor jou straks ook, het maakt je in ieder geval een stuk mobieler, om die stomme containers niet aan je te hebben hangen .

Ik wens je een spoedig herstel en kijk uit naar je verslag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ff snel een verslagje want het is niet verstandig dat ik nu alweer achter de laptop zit ;)

Maandag was het dan zo ver ik werd geopereerd. Na een tijdje gewacht te hebben in de wachtkamer werd ik dan uiteindelijk geroepen.

Dr Nio kwam naar me toe en begon mijn borsten met stift te tekenen ;) daarna duurde het niet lang dat ik naar de OK ging.

Nadat ik geopereerd was werd ik naar de uitslaapkamer gebracht en toen naar de afdeling. Lag daar met oudere vrouwen de een was 82 erg lief hoor...

Ik merkte dat ik drains had gekregen en was daar behoorlijk van geschrokken, die krengen doen hartstikke pijn om te verwijderen.

Naarmate de tijd verstrekte verlangde ik naar me huis ik zag me hier niet slapen en vroeg of ik naar huis mocht maar Nio zou nog een bezoekje komen brengen maar dat was niet gebeurt, vond dat niet echt netjes maar goed uiteindelijk werd ik wel door hem gebeld. Er was veel kapselvorming weg gehaald vandaar ook de verschrikkelijke pijn en ook omdat ze dit keer onder de spier zijn geplaatst. De eerste nacht was werkelijk een HEL... die pijn die ik had wou je zeker niet aan je vijand geven haha zo'n pijn had ik. Nu heb ik gelukkig pijnstillers en gaat het langzaam aan beter, merk wel dat ik nog steeds veel moet rusten want anders ga ik teveel doen wat absoluut niet mag.,

Wat doen of deden jullie zoals tijdens je revalidatiedagen?

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een verhaal zeg. Ben je inmiddels wel gewoon thuis? Ik wens je echt heel veel sterkte en hoop dat de pijn snel minder wordt...

Enne dat vrouwtje van 82...ook nieuwe boobs?? Hahaha...

Nou doe maar rustig aan en ik denk aan je. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha nou die mevrouw had al grote van haar zelf hahahaha.

Ja ben gelukkig thuis lig al 2 dagen op de bank omdat slapen in bed niet gaat. Ga het vanavond weer proberen want slapen op de bank is niet echt fijn met dan ook nog een naaktkat die constant heen en weer aan het lopen is :45:

:52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Dat is idd niet erg netjes van hem..

Rusten is idd erg belangrijk en wat ik deed de hele dag.. een beetje slapen en als ik wakker was dan zat ik op het forum.. Ik heb veel films en televisie gekeken.. wat me op een gegeven moment ook mijn neus uit kwam hoor..

Neem op tijd je medicijnen in he!! Dat scheelt al een hoop pijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja kan mijn telefoon niet los laten om weer ff een kijkje op het forum te nemen ;)

Het forum is erg verslavend hihi. Ik ga zo maar weer ff slapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey goedemorgen, oké wel lekker dat je weer thuis bent en ik hoop dat je lekker geslapen hebt op de bank. Haha die kat die weet niet wat ie meemaakt natuurlijk. Baasje die maar op blijft...hihi. Ik heb er drie rondlopen ( wel met haar) en die zijn heel aanhankelijk. Ben ook benieuwd of ik die strax kan handelen, ze hebben elke dag zo'n bui dat ze achter elkaar aanrennen en dan mij gebruiken als springplank....

Nou, ik wens je succes voor strax....ik ga voor je duimen dat t snel achter de rug is en dat t geen pijn gaat doen... Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.