Ga naar inhoud

Lexc : 27 januari 2014 : Dr Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

nou dag 3 hebben we er op zitten beetje bij beetje wordt ik weer mens. Poeh poeh wat was ik ziek zeg!!! Wat een pijn!! En ja idd vandaag gaan de drains eruit, en ik ben er best heel bang voor hoor. Zal vanavond nieuwe foto's maken van mijn borsten maar dan zonder de drains!!

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste Reactie

Oké ik wil ff wat kwijt want voel me nog steeds erg klote.

Gister moest ik bij dr Nio voor controle zijn want ik had gedacht dat mijn drains eruit mochten wat niet het geval was. Gister was 1 drain los gegaan. Had Nio niet gebeld omdat ik toch die middag langs zou komen. Ten eerste liet hij ons onwijs lang wachten want hij was nog in de OK. Toen ik eenmaal door hem werd geroepen en ik droevig naar binnen ging omdat ik zo angstig was om de drains te laten verwijderen zei hij oh echt weer zoiets voor een type adhdtje :( plus hij was niet blij dat mijn brain los was gegaan waar ik niets aan kon doen. Begint hij zo harteloos te praten van: ja en nu gaat je tiet ontsteken en zit nu alle bacterieten in je borst loop je 3 maanden met een platte tiet hopelijk valt het nog te redden en kan ik straks de pus verwijderen echt typisch wat bij een adhdtje hoort!!!!! Ik was zo verdrietig en de tranen liepen over mij wangen. Hoe durft hij zo tegen mij te praten!!!!! Me zus die mee was was ook best pissig. Eenmaal bij de balie want ik moest een nieuwe afspraak mkn drains moet ik nog tot maandag behouden vroeg de receptioniste wat er aan de hand was. Ik vertelde het verhaal waarop zei antwoorde dat het zeker niet netjes was hij had ook een drukke dag. Oké ook al heb je het druk dan behandel je patiënt als patiënt maar niet als stuk vuil!!!!

Moest dit ff met jullie delen ben er nog steeds van geschrokken. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

pffff wat een!!!!! Druk oke, maar om jou dan zo te behandelen is echt niet correct. Wanneer je hem de volgende keer ziet zou ik het wel tegen hem zeggen.

hopelijk voel je je lichamelijk wel weer wat beter nu! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was de hele avond van slag. Want hij had het ook op een andere manier kunnen zeggen. Druk of niet ben een patiënt geen stuk vuil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nouja zeg wat een uitspraken van een chrirug, wat een lul!! snap dat je je zo voelt!! Ik had me niet zo laten behandelen maar logisch dat je op dat moment verbaasd bent en niet weet wat te zeggen.. Kijk maar even naar je mooie borsten, daar doen we het allemaal voor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat erg zeg! Terwijl jij natuurlijk al helemaal in de stress zit.. Kan je dat er echt niet bij hebben.. Hoop dat het wel een stuk beter gaat met je pijn en de drains! Misschien biedt hij nog zijn excuses aan, dat is wel op zijn plaats vind ik. In ieder geval heel veel sterkte en het komt allemaal goed :1: Heel veel liefs van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt het kwam erg hard aan omdat ik al erg emotioneel was. Ben benieuwd wat hij maandag zegt. Mag nu ook alleen nog maar rusten en liggen. Borsten doen nog steeds pijn. Hij zei ook dat hij flink wat verdikte kapsel had weggehaald dus moet veel rust houden

Dank jullie wel lieve meiden. Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een stomme ongevoelige reactie zeg! Maar ja we hadden al een keer eerder geconstateerd dat zijn EQ niet al te hoog was. Ik moey as maandag ook op controle. Ben benieuwd. Jij sterkte met je herstel en ik hoop dat die vervelende drains er snel en pijnloos uitgaan. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, das niet bepaald netjes! Zacht uitgedrukt!!

Hoop voor jou dat hij op zijn minst excuses maakt maandag!

En dat hij donderdag niet in zo'n chaggo bui is!

Dan komen mijn ronde protheses er straks vierkant in :18:

hahahaha MyWish dat zal niet gebeuren. Ik zal er maandag bij hem over terug komen want het was absoluut niet netjes. Ik vind Nio ook erg gehaast aan het werk, heb dit meerdere keren gebeurt. Misschien moet hij wat gas terug nemen...

Wat erg zeg! Terwijl jij natuurlijk al helemaal in de stress zit.. Kan je dat er echt niet bij hebben.. Hoop dat het wel een stuk beter gaat met je pijn en de drains! Misschien biedt hij nog zijn excuses aan, dat is wel op zijn plaats vind ik. In ieder geval heel veel sterkte en het komt allemaal goed :1: Heel veel liefs van mij

dank je wel lieverd. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben even een paar dagen niet actief geweest op het Forum en dan lees ik dit.

Schrik erg van je verhaal Lexc!!

En dan moet ik nog naar hem toe, geeft niet echt een goed gevoel...

Ik hoop dat je inmiddels wat minder pijn hebt en dat het maandag meevalt met het verwijderen van de drains

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden ik wil jullie absoluut niet angstig maken hoor over Nio hij deed bij mij gister gewoon erg onaardig en was erg overstuur ervan en wou het ff van mij afschrijven.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zeg dat komt heel erg over als een botte boer! Ik snap best dat het hard aan komt en zeker als je al emotioneel bent. Heel goed dat je het van je afschrijft hoor. Je moet er niet mee blijven zitten. Hoop dat ie maandag gezelliger is.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje lexc ook ik schrik hiervan.... Ik heb er geen woorden voor!

Dit is de eerste keer dat ik zoiets over hem lees en vind t op z'n zachts gezegd erg onbeschoft van hem. Ik zou als ik jou was hier maandag wel wat over zeggen, hoe jij je voelt. Daar mag hij niets over zeggen en hoort mensen niet zo in een hokje te plaatsen.

Ik wens je een goed rustig weekend en als er iets is, dan zijn wij er voor je hoor.

Gaan we als een front naar het slaz hihi.

Sterkte en probeer te genieten xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Heyy lieve lecx

Wat lees ik nou weer voor een raar berichtje van je.. Heeft Nio zich misdragen?

Jeetje, ik kan me voorstellen dat je daar helemaal van slag van bent... Laat je niet op je kop zitten meis en kom hier zeker op terug maandag want zo laat je je niet behandelen hoor.. Kom op je hebt net 3100.- ballen neergelegd voor een paar mooie tieten en dan dien je zeker niet om als oud vuil behandeld te worden!!

En tuurlijk moet je het van je af schrijven, daar zijn we voor!!

Ook gelijk een les voor degene die nog moeten haha.. Je niet laten afbekken door Nio.. direct op inhaken en zeggen dat wat hij zegt echt niet kan!!

Pak lekker je rust en laat je niet gek maken!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy lieve lecx

Wat lees ik nou weer voor een raar berichtje van je.. Heeft Nio zich misdragen?

Jeetje, ik kan me voorstellen dat je daar helemaal van slag van bent... Laat je niet op je kop zitten meis en kom hier zeker op terug maandag want zo laat je je niet behandelen hoor.. Kom op je hebt net 3100.- ballen neergelegd voor een paar mooie tieten en dan dien je zeker niet om als oud vuil behandeld te worden!!

En tuurlijk moet je het van je af schrijven, daar zijn we voor!!

Ook gelijk een les voor degene die nog moeten haha.. Je niet laten afbekken door Nio.. direct op inhaken en zeggen dat wat hij zegt echt niet kan!!

Pak lekker je rust en laat je niet gek maken!!

Ja moeten jullie echt doen hoor mocht hij een rare opmerking maken, jij bent de gene die zoveel er voor betaald hoor je ook zo behandeld te worden,

Eindelijk nog 2 dagen mogen die drains eruit. Ben het zo zat.

Maar ik heb ff een vraagje:

Als ik naar bed ga en ik slaap op mijn rug met een verhoogde hoofdkussen en ik wordt wakker dan heb ik harde pijnlijke borsten, heeft iemand dat van jullie ook gehad?

-xxxx-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje lexc ook ik schrik hiervan.... Ik heb er geen woorden voor!

Dit is de eerste keer dat ik zoiets over hem lees en vind t op z'n zachts gezegd erg onbeschoft van hem. Ik zou als ik jou was hier maandag wel wat over zeggen, hoe jij je voelt. Daar mag hij niets over zeggen en hoort mensen niet zo in een hokje te plaatsen.

Ik wens je een goed rustig weekend en als er iets is, dan zijn wij er voor je hoor.

Gaan we als een front naar het slaz hihi.

Sterkte en probeer te genieten xxx

My little titty dank je wel schat

:55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ja moeten jullie echt doen hoor mocht hij een rare opmerking maken, jij bent de gene die zoveel er voor betaald hoor je ook zo behandeld te worden,

Eindelijk nog 2 dagen mogen die drains eruit. Ben het zo zat.

Maar ik heb ff een vraagje:

Als ik naar bed ga en ik slaap op mijn rug met een verhoogde hoofdkussen en ik wordt wakker dan heb ik harde pijnlijke borsten, heeft iemand dat van jullie ook gehad?

-xxxx-

Harde en pijnlijke borsten na het slapen is een bekend probleem, het worden ook wel eens beton blokken genoemd bij het opstaan haha.. Ik heb er zelf niet zoveel last van gehad, maar ja ik heb eigenlijk nergens last van gehad...

Eindelijk die drains er uit.. dat zal idd wel een opluchting zijn... Hoe gaat het verder met de pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Harde en pijnlijke borsten na het slapen is een bekend probleem, het worden ook wel eens beton blokken genoemd bij het opstaan haha.. Ik heb er zelf niet zoveel last van gehad, maar ja ik heb eigenlijk nergens last van gehad...

Eindelijk die drains er uit.. dat zal idd wel een opluchting zijn... Hoe gaat het verder met de pijn?

Ohhh gelukkig maakte mij zo'n zorgen. Nog ff en ze zijn eruit. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.