Ga naar inhoud

Lexc : 27 januari 2014 : Dr Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast cindytje1985

@ annaccccc dank je wel lieverd, de zenuwen beginnen nu echt wel te komen hoor!!!! Erg lief je berichtje :55:

Zenuwen zijn niet nodig!!! het komt echt wel goed!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu echt de kriebeltjes te krijgen hoor... :75:

Vandaag nog werken en dan zondag een half dagje gelukkig...., zaterdag wordt het een drukke dag ivm schoonmaken boodschappen halen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai Lex!!!

Ik wil je alvast heel erg veel succes wensen voor maandag!

Ben er vant weekend niet, dus bij deze ;)

Zet 'm op meid!!

Ben erg benieuwd naar je ervaringen en natuurlijk naar het resultaat!!! :D

Lieve schat lief je berichtje en ik ga jullie allemaal op de hoogte houden!!

Fijn weekend alvast. :52:

Heel veel succes maandag!!

Dank je wel Loek. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Zorg dat je bezig blijft de dagen voor de operatie.. dan heb je ook geen tijd om zenuwachtig te worden.. Dat heeft bij mij echt geholpen!!

Mocht ik je voor die tijd niet meer spreken..

Alvast heel veel succes, maar dat gaat allemaal goed komen!! Je bent in goede handen bij dr. Nio!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zorg dat je bezig blijft de dagen voor de operatie.. dan heb je ook geen tijd om zenuwachtig te worden.. Dat heeft bij mij echt geholpen!!

Mocht ik je voor die tijd niet meer spreken..

Alvast heel veel succes, maar dat gaat allemaal goed komen!! Je bent in goede handen bij dr. Nio!!!

Dat geloof ik ook wel Cindytje1985 ik heb echt veel aan deze forum gehad. Super dat deze site bestaat en dat alle vrouwen hier zo behulpzaam naar elkaar zijn.

:55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Dat geloof ik ook wel Cindytje1985 ik heb echt veel aan deze forum gehad. Super dat deze site bestaat en dat alle vrouwen hier zo behulpzaam naar elkaar zijn.

:55:

Ja dat vindt ik ook!! Ik heb er ook heel veel aangehad voordat ik me liet opereren!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden moet dit ff kwijt!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben echt nu zenuwachtig aan het worden!!!!!!!! Gezonde zenuwen hoor hahaha eindelijk na maanden wachten is het maandag zover jippie!!! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Meiden moet dit ff kwijt!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben echt nu zenuwachtig aan het worden!!!!!!!! Gezonde zenuwen hoor hahaha eindelijk na maanden wachten is het maandag zover jippie!!! :101:

Is logisch haha en heeft iedereen!!

Het is bijna zover, wacht maar totdat je op weg bent naar het SLAZ dan voel je alles in je buik kriebelen hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is logisch haha en heeft iedereen!!

Het is bijna zover, wacht maar totdat je op weg bent naar het SLAZ dan voel je alles in je buik kriebelen hahaha

Hey liefie hahaha dat denk ik ook. Ben nu de laatste wasjes aan het draaien, morgen nog een dagje werken. Hondje van me gaat een weekje naar me zus dus daar heb ik ook ff geen omkijken om. Ik ga iedereen op de hoogte houden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hey liefie hahaha dat denk ik ook. Ben nu de laatste wasjes aan het draaien, morgen nog een dagje werken. Hondje van me gaat een weekje naar me zus dus daar heb ik ook ff geen omkijken om. Ik ga iedereen op de hoogte houden ;)

En je gaat je hondje zooooo missen.. dat had ik wel haha.. Ik voelde me echt alleen hahaha stom he, maar wel lekker dat hij/zij naar je zus kan want het uitlaten is lastig

Link naar reactie
Delen op andere sites

En je gaat je hondje zooooo missen.. dat had ik wel haha.. Ik voelde me echt alleen hahaha stom he, maar wel lekker dat hij/zij naar je zus kan want het uitlaten is lastig

Nou ik heb nog een naaktkat hier lopen waar ik alle aandacht van krijg maar wel ff fijn hoor dat ik mijn meisje niet hoef uit te laten voor een weekje!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna is het zover! Ik hoop dat je erg blij gaat zijn vd week! Maar dat moet vast goedkomen ;-)

Wil je een verslagje schrijven over hoe het is gegaan? Ik ben daar ook erg benieuwd naar omdat ik ook door Nio geholpen wil worden!

Heel veel succes..voor je het weet ben je weer thuis en heb je het achter de rug!

Groetjes Nyne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Nou ik heb nog een naaktkat hier lopen waar ik alle aandacht van krijg maar wel ff fijn hoor dat ik mijn meisje niet hoef uit te laten voor een weekje!!

Ja dat is idd wel lekker hoor!! Wat voor hond heb je? Want ook na een week moet je voorzichtig zijn met uitlaten he ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve meiden.

Morgen is het dan zo ver.. eindelijk mijn langverwachte operatie. Morgen 7.00 uur aanwezig zijn bij het SLAZ en dan gaat het beginnen.

Ik zal jullie hier op de hoogte houden hoe alles is gegaan.

Groetjes Alexandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je topics ff samen gevoegd, dan blijft het een beetje overzichtelijk ;)

Heel veel succes morgen!!!

Heel erg bedankt Cindy. :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.