Ga naar inhoud

Sarah35 : 30 december 2009 : Dr. Wilikens : Atlas Kliniek (B)


Aanbevolen berichten

Hoi dames, ik heb de foto's gepubliceerd in de gallerij hier (privé-album), wie ze graag wil zien en nog geen vrienden met me is, voeg me even toe als vriend!

Groetjes :116:

Sarah

Bovenstaande is dus niet gelukt, de website van m'n foto's staat nu in m'n handtekening en het ww is te verkrijgen via pb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hallo Sarah,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! :43:

Heel fijn om zulke uitgebreide verslagen te lezen...

Ik herken er me ook heel erg in, want ik ben op 3 februari ook geopereerd door Dr. Wilikens.

Tot hiertoe is alles heel goed verlopen, al zit er nog wel een asymmetrie tussen beide borsten, de afstand tussen borstplooi en tepel is aan de ene kant ruim een cm langer dan aan de andere, waardoor mijn ene tepel veel hoger lijkt te staan. Dat kan nog vanzelf verbeteren, dus ik moet nog wat geduld hebben, maar over de maat ben ik alvast supertevreden.

Waren bij jou na een drietal weken de onderhuidse hechtingen nog voelbaar of moet dat stilaan verdwijnen door de littekenmassage?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Sarah,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! :43:

Heel fijn om zulke uitgebreide verslagen te lezen...

Ik herken er me ook heel erg in, want ik ben op 3 februari ook geopereerd door Dr. Wilikens.

Tot hiertoe is alles heel goed verlopen, al zit er nog wel een asymmetrie tussen beide borsten, de afstand tussen borstplooi en tepel is aan de ene kant ruim een cm langer dan aan de andere, waardoor mijn ene tepel veel hoger lijkt te staan. Dat kan nog vanzelf verbeteren, dus ik moet nog wat geduld hebben, maar over de maat ben ik alvast supertevreden.

Waren bij jou na een drietal weken de onderhuidse hechtingen nog voelbaar of moet dat stilaan verdwijnen door de littekenmassage?

Dag Noukie,

Leuk om iemand tegen te komen die door dezelfde arts werd geopereerd! :D

Goed dat je over de maat tevreden bent; ik ben een beetje nieuwsgierig: hoeveel cc heb je gehad, wat was je bh-maat ervoor en nu? Heb je ook staan passen met die pasprothesen :rolleyes: ?!

Ik had in het begin ook een lichte asymmetrie doordat de ene borst sneller "zakte" en ontzwelde dan de andere. Ondertussen is dat goed gekomen. Ik denk dat je inderdaad best wat geduld hebt, het verandert zo veel die eerste weken en je kan het zeker nog eens voorleggen als je binnen enkele weken op controle gaat he!

Bij mij staan de littekens toch nog een eindje boven de borstplooi, ik ga ook nog enkele maanden geduld hebben en het nog eens evalueren tegen de volgende controle, die op maand 5 werd ingepland...

Bij mij waren de onderhuidse hechtigen zeker nog voelbaar na 3 weken. Precies allemaal bobbeltjes naast mekaar (bergen en dalen zeg maar :9: ). Nu, op week 7, zijn ze bijna helemaal weg. Flink masseren van de littekens is de boodschap - dat komt wel goed!

Laat maar horen als je nog vragen zou hebben!

Ik zou het leuk vinden om wat over je ervaringen te lezen, of toch zeker te horen hoe je herstel verder verloopt.

Groetjes,

Sarah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sarah!

Info over de prothesen en zo heb je intussen in mijn sig gevonden, merk ik... :141:

Ik heb intussen ook even je foto's bekeken en die zien er prachtig uit, hoor!

Ik zie nu ook dat er meer gelijkenissen zijn tussen ons. Ik denk dat ik afgelopen zaterdag net dezelfde beha heb aangehad als jij op de foto's, alleen gaf mijn man de voorkeur aan een ander modelletje. :106:

Ikzelf word dit jaar 35 en zit al sinds mijn puberteit verveeld met het "borstenprobleem". Terwijl alles zich bij anderen normaal leek te ontwikkelen, is er bij mij van een echte boezem nooit sprake geweest, behalve tijdens mijn zwangerschappen. Maar dat verdween nadien weer als sneeuw voor de zon, zeker na de bevalling van mijn jongste, toen ik nog minder leek over te houden dan ik ooit had gehad.

Hoewel ik ook al sinds ongeveer mijn twintigste worstel met "doe ik het of doe ik het niet", heb ik vorig jaar dan toch - met de steun van mijn man die me weliswaar op het hart had gedrukt dat hij ook tevreden was met mijn AA-cupje - eindelijk de knoop doorgehakt.

Het vreemde is dat veel mensen blijkbaar denken dat je een soort sekssymbool wil worden met een borstvergroting, terwijl ik al die jaren alleen maar normaal heb willen zijn...

Ik heb er trouwens nog maar weinig mensen over verteld. Zelfs mijn eigen moeder weet het nog niet, mijn ouders zijn er namelijk altijd op tegen geweest dat je gaat sleutelen aan een gezond lichaam.

Eerst heb ik nog maandenlang overal informatie bij elkaar gezocht. Zodra de beslissing was genomen ben ik eigenlijk meteen bij Dr. Wilikens en de Atlas Kliniek terechtgekomen en voelde me daar heel erg op m'n gemak.

Er is geopteerd om twee verschillende prothesen te plaatsen, omdat de linkerkant toch kleiner was dan de rechter. Momenteel is er nog steeds een verschil qua omvang (links is nu wat groter), maar dat kan nog veranderen. En bovendien zijn er maar weinig mensen met twee identieke borsten, dus...

De operatie zelf is heel vlot verlopen, ook van de narcose heb ik weinig last gehad.

De pijn achteraf is wel even doorbijten en waar ik nog het meest last van heb, is het slapen op m'n rug.

Dat wil maar niet wennen!

Momenteel heb ik ook hypergevoelige tepels. Alleen al het contact met de behastof is behoorlijk irritant! :16:

En het blijft een beetje vreemd voelen om een glazen bokaaltje of zo open te doen: dan is het net alsof je vanalles voelt verschuiven daarbinnen.

Maar goed, ik ben heel blij dat ik toch de beslissing heb genomen om voor een borstvergroting te gaan. Ik kijk nu al uit naar de lente en de zomer en de mooie topjes en jurkjes die ik eindelijk zal kunnen dragen.

Om nog maar te zwijgen van de lingerie, die nu eindelijk ook mooi zal aanpassen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Noukie,

Wat een gelijkaardig verhaal als het mijne, bijna niet te geloven... :huh:

In mijn vriendenkring zijn er ook zeer weinig mensen die het weten, enkel de meest intieme vrienden. Ik kreeg ook vaak de vraag "Wat, je wil toch geen Pamela Anderson worden?!" terwijl ik inderdaad doodgewoon borsten wilde in een gemiddelde maat in verhouding met mijn lichaam... Ik ben nooit zwanger geweest dus heb steeds maar met die AA-tjes rondgelopen :39:

Ik heb het ook niet aan mijn moeder verteld. Waarschijnlijk zal ze het in de zomer wel vanzelf merken en dan ga ik er ook niet over liegen, maar ik denk dus ook dat ze dat niet zal begrijpen (ze zou het zich ook niet kunnen voorstellen denk ik daar ze zelf een flinke C-cup heeft).

Voor mijn vriend hoefde het ook niet (en ook vroegere vriendjes hadden er eigenlijk nooit een probleem mee), maar eens het duidelijk was dat ik er echt voor wilde gaan, is hij er helemaal mee in opgegaan en heeft me ongelooflijk gesteund. Hij zegt dat het mijn schuld is dat hij nu zoveel naar borsten kijkt LOL :152:

Wat het verschil tussen borsten betreft, er zijn inderdaad geen twee borsten gelijk! Dus daar zou ik niet te veel van wakker liggen. Ik denk trouwens dat Dr. Wilikens het zelf wel zou zeggen als het nog beter zou kunnen, volgens mij is hij een perfectionist. Bij mij is de "bolling" iets anders tussen beide, maar met een beha valt dat nauwelijks op. Ik voel trouwens ook nog steeds van die verschuivingen zoals jij het omschrijft, maar nu enkel nog bij het masseren. Dat is wel best eng, maar het betert gelukkig wel langzaamaan...

Wat het rugslapen betreft, ik heb zo'n borstvoedingskussen gekocht bij Baby2000 (kan je merk en model wel laten weten als je dat wenst) en dat heeft echt goed geholpen.

Wat die beha's van op mijn foto's betreft, die heb ik ook pas deze zaterdag gekocht. Grappig dat jij die toen ook gepast hebt! Mijn vriend gaat vanaf nu altijd mee beha's shoppen (vroeger niet, maar toen was het eigenlijk een drama), dan wacht ik in het pashokje en hij komt dan met allemaal modelletjes af die hij leuk vindt. Zalig! :4:

Tot hoors :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij zegt dat het mijn schuld is dat hij nu zoveel naar borsten kijkt LOL :152:

Grappig, ja! Vroeger hoorde ik mijn man haast nooit opmerkingen over boezems maken als hij bijvoorbeeld naar TV keek. Maar de laatste tijd begint hij daar dus echt wel op te letten...

En ik zie zijn oogjes nu toch ook wel harder blinken als ik een mooi lingeriesetje kan aantrekken waar alle vormen perfect in uitkomen, dus denk ik zeker niet dat we spijt moeten hebben van onze beslissing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi sarah,

ik heb je net even bewonderd, het ziet er supermooi uit! ik kan me heel goed voorstellen hoe heerlijk het voor jou is, eindelijk borsten! het kost even pijn en moeite, maar als je daardoor supervrouwelijk mag voelen dan is dat de pijn dubbel en dwars waard. laat de zomer nu maar komen inderdaad!

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi sarah,

ik heb je net even bewonderd, het ziet er supermooi uit! ik kan me heel goed voorstellen hoe heerlijk het voor jou is, eindelijk borsten! het kost even pijn en moeite, maar als je daardoor supervrouwelijk mag voelen dan is dat de pijn dubbel en dwars waard. laat de zomer nu maar komen inderdaad!

liefs

Kaatje

Bedankt Kaatje (en andere dames)! :116:

Ik kijk voor het eerst van m'n leven uit naar een strandvakantie! Heb al 3 bikini's gekocht en het is pas februari hihi :106:

Tot schrijfs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi Sarah,hihi ik ken het helemaal hoor,ineens ben je in staat de vaakntie een hele andere draai tegeven als voorheen,je hebt ook meer zin in vakantie,s

heerlijk gevoel toch,lang leve vakantie,zon en strand :43:

en je zelf lekker verwend met paar bikini,s

leuk,leuk ,leuk!

geniet er maar van as zomer :35:

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo..

ik heb even je topic gelezen..erg leuk om te lezen trouwens!!

Zou ik je site mogen..? ben erg benieuwd naar het resultaat!!!!

ik ben 26 april aan de beurt :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo..

ik heb even je topic gelezen..erg leuk om te lezen trouwens!!

Zou ik je site mogen..? ben erg benieuwd naar het resultaat!!!!

ik ben 26 april aan de beurt :rolleyes:

@Dees: Ja hoor, ik maak vandaag of morgen een nieuwe site en ik zal je iets laten weten! Ik stuur je nog even een pb'tje want anders vergeet ik het...

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je jezelf lekker getrakteerd op mooie setjes Sarah?

zo als ik het goed las....leuk!

genieten he nu,na een herstel mag dat ook dubbel en dwars

greetzzz moontje

Hoi Moontje,

Ja inderdaad, ik doe niets anders... :rolleyes: Mijn fierheid gaat omhoog naarmate m'n bankrekening keldert LOL :blink:

Maar ja, ik heb dat jaren niet kunnen doen dus het zal inderdaad wel een soort van ontlading en inhaalmanoeuvre zijn!

Hey, ik las dat het zo goed met je gaat? Wat ben ik daar blij om!! :35: Het moet heerlijk zijn om eindelijk van de pijn af te zijn en de maat te hebben die je wenst!

Dus jij gaat binnenkort ook weer druk mogen gaan lingerie shoppen?! :D

Ik wens je alvast nog een voorspoedig herstel toe!

Groetjes,

Sarah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb afgelopen zaterdag iets hilarisch meegemaakt... Nu kan ik er hartelijk om lachen, maar toen stond het schaamrood me toch op de wangen! :69:

Ik stond in een lingeriespeciaalzaak waar ik vroeger al klant was, ik kwam daar graag want onlangs dat ik eigenlijk geen beha nodig had met mijn ultrakleine cup, deden ze daar altijd veel moeite om toch een beha te vinden die me paste...

Dus ik daar zaterdag opnieuw naartoe, ze vroeg mijn maat en ik zei "75B of C afhankelijk van het merk" maar de dame had begrepen dat ik twijfelde tussen de twee maten dus ze ging het even opzoeken in mijn klantenbestand. :5: Het was erg druk in de kleine winkel, er stond een hele rij mensen achter mij. Ze ging dus naar de computer waar mijn gegevens instonden en ik zag zo wat er ging gebeuren, maar ik kon er niets meer aan doen... Dus zij met luide stem: "Vreemd, er staat hier cup A in uw dossier??". Dus toen heb ik maar gezegd "Tja, maar ik ben ondertussen van maat veranderd..." en al de mensen achter mij gniffelen natuurlijk... :wacko:

Maar goed, ik ben met een mooie Marie Jo maatje 75C naar huis gegaan dus phoe, wie laatst lacht... :10:

Dit wou ik jullie toch niet onthouden! ;)

Liefs,

Sarah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ben je wel goed er onderuit gekomen vind ik....en al die mensen...laat ze maar ook gigelen,die zie je toch nooit meer terug. ;) Wel iets leuks van die lingeriezaakje overgehouden :) Mooi toch

Link naar reactie
Delen op andere sites

jee jij bent wat van plan sarah,ik train ook enorm veel,maar niet om een wedstijd ofzo te behalen hoor,hahaha

ik start morgen weer in de sportschool,fietsen en lopen,en me beenspieren weer

verders kan en mag ik nog niks uiteraard.

ik fiets per keer 30km en hardloop normaal 35 km,maar moet het nu bij wandelen laten,pak wel de bergwandel,dus bergopwaards,pittig hoor,maar dat hou ik vaak maar km of 15 vol hahahahahaha

sucses met trainen

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

jee jij bent wat van plan sarah,ik train ook enorm veel,maar niet om een wedstijd ofzo te behalen hoor,hahaha

ik start morgen weer in de sportschool,fietsen en lopen,en me beenspieren weer

verders kan en mag ik nog niks uiteraard.

ik fiets per keer 30km en hardloop normaal 35 km,maar moet het nu bij wandelen laten,pak wel de bergwandel,dus bergopwaards,pittig hoor,maar dat hou ik vaak maar km of 15 vol hahahahahaha

sucses met trainen

greetzzz moontje

Hoi Moontje,

35 km hardlopen :blink: , ik denk niet dat ik dat ooit ga kunnen... Ik heb gisteren pas voor de tweede maal dit jaar (hard)gelopen (de eerste maal was vorige week hihi, in de sportschool doe ik dat nooit, heb een hekel aan een loopband maar nu blijft het 's avonds lang genoeg licht om buiten te kunnen gaan hardlopen) en meteen al 6 km zonder problemen, dus 20 km dat zal me wel lukken binnen een paar weken. Als er geen blessures komen tenminste, ik heb niet zo'n goede voeten gekregen van moeder natuur :rolleyes: Heb 2 jaar geleden de halve marathon van Brussel gelopen maar daarna helaas out door overbelasting...sindsdien niet vaak meer gelopen.

Fietsen gaat me veel beter af. Ik heb heel de winter door (behalve dan 4 weken na m'n BV) elke week meegedaan aan de spinning in de sportschool (heet dat bij jullie ook zo, spinning? Wij zeggen trouwens ook niet sportschool, maar wel fitness(center) haha) en dat doe ik nog steeds... in augustus wil ik graag de "Fietsdodentocht" meedoen, die is 100 km lang. Voor de rest doe ik ook niet graag aan wedstrijden mee of zo... VEEL te druk allemaal...

Voor de rest sta ik ook bijna elke dag (waarop ik niet ga lopen of spinnen) op de crosstrainer, zo'n 80 minuten per keer, die hebben we thuis staan en dan kijk ik ondertussen naar Grey's Anatomy of House of NipTuck enz... op dvd, dan vliegt de tijd zo voorbij. Met dat crosstrainen had ik het wel moeilijk toen ik opnieuw mocht sporten want daarmee trek je toch fel op je :1boobs: spieren...

Toch fijn he sporten, ik kom altijd als een stresskonijn :63: thuis van m'n werk en ga dan meteen sporten, en pas daarna ben ik opnieuw aanspreekbaar <_< Fijn dat jij morgen weer kan starten - veel plezier alvast!!

Sarah :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha ja ik ben bang dat me conditie een knauw heeft gehad nu

dat taait zo snel af,grrrrr

ja wij noemen dat hier ook sonning ja,enorm druk ook altijd in dat zaaltje waar ze dat doen,nee ik fiets enkel in de algemene zaaal zeg maar,hahaha

ja de loopband vind ik ook minder fijn als gewoon buiten hoor,maar buiten hou ik het minder lang vol op een of andere duistere manier,loopband is ook echt wennen hoor,je loopt zo voor je het weer schuin af ofzo,en dat bergwandelen,dat is echt ff pittig,heb ik weken op moeten trainen dat vol te houde,had kuiten als grote meloenen in het begin hahahahah

ja heerlijk,ben blij dat ik me zo goed voel,dat ik weer is wat kan doen,kan helaas nog tijd lang niet full body trainen,maar zelfs dat komt wel weer goed,in later stadium.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey Sarah,

Ik heb je foto's ook bekeken, mooi mooi mooi ! Ik ben er nu van overtuigd om ook voor de 220cc te gaan. Ik heb vorige week een consult gehad bij dokter Vanstraelen. Ik heb daar 200 en 240 pasprothesen mogen proberen maar vond die van 240 echt al te groot :blush:

Daarnet heb ik heel je verhaal gelezen en het is zoooo herkenbaar ! Ikzelf stond bij de borstverdeling ook ergens achteraan in de rij, een mooie A-cup was het resultaat. Tijdens mijn twee zwangerschappen groeiden die enorm, heerlijk, borsten, wow, ... maar na 2x lang borstvoeding gegeven te hebben schiet er natuurlijk niets meer over. Een kleine AA denk ik.

Ik zie er enorm van af, steek me weg, voel me slecht in m'n vel enz... Uiteindelijk is de beslissing gevallen en gaan we dus voor een bv. Ik heb het met een klein hartje aan m'n moeder verteld, eerste indruk was "ja euh, daar moei ik mij ni mee, 't is uw lichaam en beslissing, ge weet wat ik ervan denk"

Maar na enkele dagen belde ze me op nadat ze met m'n zus had gesproken (die wist al langer dat het me enorm dwars zat) en begreep ze me wel. Vorige week waren m'n ouders ook hier om op de kindjes te passen toen wij op consult gingen, en daarna hebben we er rustig over kunnen praten. Toch wel beetje gek hoor.

Enfin, hopelijk heb ik binnen een 5 tal weken ook een stel mooie borsten en kan ik (hopelijk) ook nog een beetje genieten van de zomer mét bikini's.

Mijn vriend kwam daarnet thuis en zei me dat hij er enorm naar uitkijkt om samen lingerie te gaan kopen, hihi, wel leuk want dat hebben we nog nooit samen gedaan. Hij zei me gisteren ook dat hij constant naar borsten zit te kijken en te vergelijken :152: We maken er ook een sport van om echte van "neppe" te onderscheiden :125:

Tijd om nog wat in gang te schieten, anders zit ik hier weer heel de avond aan die laptop.

Ahja, jij loopt ook, heb je echt geen last ervan? Hoe lang heb je gewacht voordat je terug begon te lopen?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sarah,

Ik heb je foto's ook bekeken, mooi mooi mooi ! Ik ben er nu van overtuigd om ook voor de 220cc te gaan. Ik heb vorige week een consult gehad bij dokter Vanstraelen. Ik heb daar 200 en 240 pasprothesen mogen proberen maar vond die van 240 echt al te groot :blush:

Daarnet heb ik heel je verhaal gelezen en het is zoooo herkenbaar ! Ikzelf stond bij de borstverdeling ook ergens achteraan in de rij, een mooie A-cup was het resultaat. Tijdens mijn twee zwangerschappen groeiden die enorm, heerlijk, borsten, wow, ... maar na 2x lang borstvoeding gegeven te hebben schiet er natuurlijk niets meer over. Een kleine AA denk ik.

Ik zie er enorm van af, steek me weg, voel me slecht in m'n vel enz... Uiteindelijk is de beslissing gevallen en gaan we dus voor een bv. Ik heb het met een klein hartje aan m'n moeder verteld, eerste indruk was "ja euh, daar moei ik mij ni mee, 't is uw lichaam en beslissing, ge weet wat ik ervan denk"

Maar na enkele dagen belde ze me op nadat ze met m'n zus had gesproken (die wist al langer dat het me enorm dwars zat) en begreep ze me wel. Vorige week waren m'n ouders ook hier om op de kindjes te passen toen wij op consult gingen, en daarna hebben we er rustig over kunnen praten. Toch wel beetje gek hoor.

Enfin, hopelijk heb ik binnen een 5 tal weken ook een stel mooie borsten en kan ik (hopelijk) ook nog een beetje genieten van de zomer mét bikini's.

Mijn vriend kwam daarnet thuis en zei me dat hij er enorm naar uitkijkt om samen lingerie te gaan kopen, hihi, wel leuk want dat hebben we nog nooit samen gedaan. Hij zei me gisteren ook dat hij constant naar borsten zit te kijken en te vergelijken :152: We maken er ook een sport van om echte van "neppe" te onderscheiden :125:

Tijd om nog wat in gang te schieten, anders zit ik hier weer heel de avond aan die laptop.

Ahja, jij loopt ook, heb je echt geen last ervan? Hoe lang heb je gewacht voordat je terug begon te lopen?

x

Hey Buffeltje,

Sorry voor mijn late reactie, was er even tussenuit. Wat leuk dat je een datum hebt geprikt!! Die passessie is wel leuk he bij dokter Vanstraelen, hij had me ook de 240cc laten passen en ik had toen ook zoiets van , oh my god dat is wel erg groot! Achteraf went die grootte heel snel hoor (na een aantal weken bedoel ik dan).

Ik ben wel heel blij met de maat die ik nu heb, met de 220 cc :9: 240 had vast ook nog wel gelukt, maar meer echt niet. Dan zou je echt randen zien aan de zijkanten, daar ben ik van overtuigd. En de boel staat nog steeds ietwat gespannen, mijn huidje moet toch nog wat oprekken...

Wat moedig dat je het aan je moeder hebt verteld, ik had dat een paar keer geprobeerd, maar het was nooit gelukt. Achteraf heeft ze het dan zelf gevraagd, maar ze was wel erg enthousiast, dat had ik nooit verwacht...

Achteraf samen met je vriend lingerie gaan shoppen, zal de kers op de taart zijn! :3: Probeer je in het begin echter een beetje in te houden (erg moeilijk, ik weet het), want bij onder de spier plaatsing verandert de vorm/maat toch wel nog een beetje na 6 weken hoor. Het is dan zonde als de mooie nieuwe lingerie niet meer past...

Wat het lopen betreft, had ik in het begin soms wat steekjes in mijn borsten, maar nooit echt erg hoor. Ik ben opnieuw beginnen sporten na 4 weken, in de 6de week stond ik alweer op de skilatten... In week 4 en 5 heb ik het nog rustig aan gedaan, luisteren naar je lichaam is de boodschap. Daarna had ik geen last meer bij het sporten. Een stevige sportbeha heb je wel nodig. Ik heb de "Extreme" (of zoiets) van Triumph om te lopen, en die van de Hema (ook voor extreme sporten) om te fietsen, cross-trainen enz... Die van de Hema is goedkoper, maar ook erg goed. Enkel om te lopen heb ik de duurdere van Triumph.

Het enige wat nu nog raar aanvoelt is dweilen, stofzuigen, bokaaltjes openen... Ook lijkt het wel of ik een ietsiepietsie van mijn spierkracht in mijn borstspieren ben kwijtgeraakt, maar ach, ik heb er zoveel voor in de plaats gekregen ;)

Nog veel succes met het aftellen naar JOU DAG! :35:

Ik ben blij dat je iets hebt gehad aan mijn verslag.

Liefs,

Sarah :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey Sarah!

Heb je topic gelezen! Hehe, ik hoop dat mijn genezing ook zo vlot verloopt! Maar de eerste dagen, amai dat moet dus ongelooflijk veel zeer doen als deurklink al niet gaat...Ik woon alleen en voorlopig ga ik dus in die periode ook alleen blijven. De eerste dagen gaan vrienden af en toe helpen. Hopelijk mijn vriend ook, maar moeilijk want hij heeft al zijn verlof voor dit jaar al genomen en hij woont superver. Het is ook zinloos om bij iemand te blijven want iedereen werkt overdag, dus ik kan beter thuisblijven. Denk je dat dat te doen is, als af en toe een van mijn vrienden mij komt helpen voor eten te maken en boodschappen te doen?

Bizou

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.