Ga naar inhoud

Sarah35 : 30 december 2009 : Dr. Wilikens : Atlas Kliniek (B)


Aanbevolen berichten

Hey Sarah!

Heb je topic gelezen! Hehe, ik hoop dat mijn genezing ook zo vlot verloopt! Maar de eerste dagen, amai dat moet dus ongelooflijk veel zeer doen als deurklink al niet gaat...Ik woon alleen en voorlopig ga ik dus in die periode ook alleen blijven. De eerste dagen gaan vrienden af en toe helpen. Hopelijk mijn vriend ook, maar moeilijk want hij heeft al zijn verlof voor dit jaar al genomen en hij woont superver. Het is ook zinloos om bij iemand te blijven want iedereen werkt overdag, dus ik kan beter thuisblijven. Denk je dat dat te doen is, als af en toe een van mijn vrienden mij komt helpen voor eten te maken en boodschappen te doen?

Bizou

Goh Nikita,

Moeilijk te zeggen... Ik kon de eerste dagen echt niet alleen mijn bed uit geraken, ook al heb ik goed getrainde buikspieren en sliep ik half rechtop, het deed gewoon te veel pijn. Misschien de eerste nacht bij iemand blijven slapen, om eens te kijken hoe het je vergaat? (maar jij blijft de eerste nacht in het ziekenhuis dacht ik, dat is goed dan weet je al meteen wat je kan en wat niet) En dan kan je nog zien hoe het daarna verder moet hé. Hulp ga je zeker nodig hebben, dus goed dat er af en toe vrienden gaan langskomen. Zet in ieder geval alles wat je nodig hebt beneden schouderhoogte, en zorg dat je zelf niets zwaar moet heffen. En laat de binnendeuren open als je alleen bent. En hou de telefoon binnen handbereik. Dat is het zowat denk ik ;-)

Ben blij dat je iets had aan mijn topic!

Sarah x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Laat anders iig een van je vrienden 's morgens langskomen als je uit bed komt!

(hier spreekt iemand met heeel veel rugpijn, haha)

Want het omhoogkomen uit je bed vanuit een 'platte' rugligging vind ik nu het allermoeilijkste.

Als je dan wat hulp krijgt bij aan/uitkleden en opstarten (ontbijtje, gordijnen open, bed opschudden) dan denk ik dat je het de rest van de dag wel red.....

Mijn vriend helpt me 's morgens nu goed op weg, zet de kindjes af op school en gaat dan naar zijn werk. De rest van de dag gaat prima.

Succes!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo meiden, allereerst wil ik zeggen dat ik enorm veel informatie van dit forum gehaald heb, bedankt daarvoor!!!

Ik heb nu 3 consults achter de rug, deze vielen niet allemaal evengoed mee :83: en heb besloten het bij mijn eerste gedacht te houden, nl. dokter Lagey uit de Atlaskliniek.

Ik ben enorm zenuwachtig en hoop dat dit een goede keuze was...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, ik heb de foto's gepubliceerd in de gallerij hier (privé-album), wie ze graag wil zien en nog geen vrienden met me is, voeg me even toe als vriend!

Groetjes 116.gif

Sarah

Hi!!

Ik heb inmiddels al je verslagen gelezen en vind het echt top hoe je alles tot in de details beschrijft!

Ik ga ook voor een bv en ben benieuwd naar je fotos!

Zou ik ze mogen zien?

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!!

Ik heb inmiddels al je verslagen gelezen en vind het echt top hoe je alles tot in de details beschrijft!

Ik ga ook voor een bv en ben benieuwd naar je fotos!

Zou ik ze mogen zien?

Liefss

Hoi Rochella,

Tuurlijk, ik zal je een PM met de link bezorgen!

Groetjes,

Sarah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden, allereerst wil ik zeggen dat ik enorm veel informatie van dit forum gehaald heb, bedankt daarvoor!!!

Ik heb nu 3 consults achter de rug, deze vielen niet allemaal evengoed mee :83: en heb besloten het bij mijn eerste gedacht te houden, nl. dokter Lagey uit de Atlaskliniek.

Ik ben enorm zenuwachtig en hoop dat dit een goede keuze was...

X

Hey Schandaaltje,

Dr. Lagey, dat is toch die vrouwelijke arts uit de AtlasKliniek he? Ik denk wel dat het een goede keuze is hoor, de kliniek is alvast zeer goed en over deze dokter heb ik goede dingen gelezen.

Ik ben benieuwd naar wat je wensen waren en wat dr Lagey je heeft voorgesteld? Grootte & plaatsing? Wanneer is de operatie gepland?

Ik heb zelf ook 3 consults gehad, waarvan ik die in de AtlasKliniek ook de beste vond. Heb er nog geen seconde spijt van gehad in ieder geval.

Groetjes,

Sarah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo sarah,

Bedankt voor je uitgebreide verslag.

Zelf ben ik 19 juli aanstaande aan de beurt. Nu ik dit tik krijg ik opeens de zenuwen. :blush:

Je verslag helpt me om een reeel beeld te vormen, de pijn, maar toch ook een spoedig herstel.

Uiteraard, allemaal persoons afhankelijk.

Hoop toch zo dat het allemaal een beetje meevalt.

Groeten Brigit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rochella,

Tuurlijk, ik zal je een PM met de link bezorgen!

Groetjes,

Sarah

Hoii..

Bedankt voor je reactie unsure.gif

Ben ik heel vervelend als ik vraag of je die link nog een keer wlt sturen??

blush.gif Heb 't perongeluk gewist.. sorry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo sarah,

Bedankt voor je uitgebreide verslag.

Zelf ben ik 19 juli aanstaande aan de beurt. Nu ik dit tik krijg ik opeens de zenuwen. :blush:

Je verslag helpt me om een reeel beeld te vormen, de pijn, maar toch ook een spoedig herstel.

Uiteraard, allemaal persoons afhankelijk.

Hoop toch zo dat het allemaal een beetje meevalt.

Groeten Brigit

Hoi Brigit,

Graag gedaan hoor, ik ben blij dat ik er mensen mee kan helpen. Het geeft een idee, maar het is natuurlijk voor iedereen toch weer anders.19 juli dat is zeer binnenkort he!

Veel succes nog met aftellen in ieder geval en het allerbeste de 19de, daarna wordt het alleen maar beter!! Mooi de zomer in ;-)

Groetjes,

Sarah

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hey Schandaaltje,

Dr. Lagey, dat is toch die vrouwelijke arts uit de AtlasKliniek he? Ik denk wel dat het een goede keuze is hoor, de kliniek is alvast zeer goed en over deze dokter heb ik goede dingen gelezen.

Ik ben benieuwd naar wat je wensen waren en wat dr Lagey je heeft voorgesteld? Grootte & plaatsing? Wanneer is de operatie gepland?

Ik heb zelf ook 3 consults gehad, waarvan ik die in de AtlasKliniek ook de beste vond. Heb er nog geen seconde spijt van gehad in ieder geval.

Groetjes,

Sarah

Hallo meid, Ik was mijn wachtwoord vergeten, vandaar mijn late antwoord :unsure:

Ik ben afgelopen maandag geopereerd door Dr Lagey en tot nu toe nog geen moment spijt gehad!

De pijn valt heel goed mee, maar heb wel een heel trekkerig gevoel.

Volgende dinsdag moet ik op controle gaan.

Het is 290cc geworden voor de spier.

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.