Ga naar inhoud

Iresss : 13 maart 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 197
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast cindytje1985

Daar mogen meer mannen een voorbeeld aan nemen hoor (gelukkig is de mijne ook zo ;)), maar je leest wel eens anders hier op het forum...

Maar jeetje he dat ziet er heftig uit al die pinnen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief meiden dankjewel

Me rug operatie was erg heftig maar goed had ik het niet gedaan was ik op me 35e incontinent geweest & ik was niet zo heeeeeul oud geworden

Dus top gedaan!

Ben er blij mee maar in me herstel met de boobies zit het me soms iets in de weg maargoed als dat alles is toch?

Jaa me vriend is lief! Maar die begint nu een beetje het idee te krijgen dat ik er al ben hahaha dus die moet ik zo nu en dan af en toe uitleggen dat ik nog rustig moet doen.

Alleeen intiem zijn durft hij niet hoor veelste bang dat hij me zeer doet

Ook zo schattig!

En cindy inderdaad, daar kunnen meerdere een voorbeeld aan nemen!

Me borsten gaan goed, ben alleen teleurgesteld in de maat

Hopen dat het nog wat groter gaat worden ipv slinken en kleiner....

Liefs allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden kleine update voor degene die het leuk vind.

Het gaat super goed met me.

Na wat veel pijn gehad nu alleen nog drukkend gevoel en met sochtens wakker worden.

Voor de rest hoor je me niet meer over pijn!

Happy me.

Dan wat anderrs ik zou hoogswaarschijnlijk de enige zijn hier op het hele forum die ontevreden is over de borsten die nio heeft geplaatst..

Hechtingen zijn top borsten ook wel,

Maar ik ben niet blij.. Niet tevreden erg he? Voel me zo ondankbaar.

Me ene borst is veel groter als de andere.

En ik streef niet naar perfectie maar een beetje symetrie zou ik wel willen, ik ben tenslotte al zo scheef...

Ik bn nog niet hersteld dat weet ik, maar dit gaat zich in grote niet meer recht trekken

Ik herstel zo vlot merk ik ook, heb ik met meerder operaties gehad, en veranderingem zullen nog komen maar het is zo ongelijk ( voor natuurlijke borsten oke.. Maar voor het geld wat ik hb betaald nee, dan niet)

Dan komt er ook nog is bij dat ik zo schrok ten eerste hoeveel cc's ik kreeg

En ik nu ongelukkig ben... Want ik ben gewoon niet tevreden

Dit was niet mijn wens, ik vind ze echt te klein.

Ik heb ale verhalen fotosgezien van onze nio fan club om het maar even gauw zo te zeggen.

En dan kom ik eraan, niet tevrden en ik voel me hierdoor echt een ondankbaar mens

Maar ik vind wel dat ik het moet zeggn.. Het is niet zomaar iets en niet Zomaar Zoveel geld toch?

Wat vindn jullie?

Ik ga maandag op controle.

Ga dit vertellen en ik heb al gemaild maar hij isnog op vakantie.

Zal die hier wat mee doen

Denk het niet he...

Baal echt joh..

Gelukkig lees ik zoveel van vrolijke en tevreden dames

Want ik gun het een ander ook zo!

Ik hoop graag op jullie mening

Veel liefs xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat balen dat je niet tevreden bent Iresss :(

Ik snap helemaal wat je bedoelt, als je zoveel geld moet neerleggen en zo'n lange tijd moet herstellen en dingen moet laten wil je natuurlijk wel tevreden zijn met je nieuwe borsten!

Ik hoop voor je dat het nog enigszins gaat rechttrekken want ik gun het jou ook om blij te zijn natuurlijk! Ik ben benieuwd wat Nio zegt maandag, let me know. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat balen dat je ontevreden bent zeg. Maar je moet je niet ondankbaar voelen, je hebt er tenslotte een hoop geld voor betaald. En dan moet het toch naar je zin zijn?

Naast ongelijk vind je ze ook te klein hè? Leek het met het passen groter dan dat het nu is?

Ben ook benieuwd wat Nio zegt maandag

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid !!

ik herken je gevoel helemaal...

maar zoals je al zelf zegt we betalen niet voor niks zoveel geld dus het mag toch wel in de buurt komen van wat we verwachten toch?!?

ik ben heel benieuwd wat ze er verder mee gaan doen bij jou...

ik zit met het zelfde probleem en ga het met mijn eindcontrole ook zeker weer aankaarte...

ik hoop echt voor jou en alle andere die niet tevreden zijn dat er wat aan gedaan kan worden zonder al te veel kosten

xxx mizzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Iress,

Wat rot dat je niet blij bent met het resultaat. Zoals je in mijn topic hebt kunnen lezen heb je best kans dat Nio een Heroperatie gaat aanbieden, net als bij mij. Zijn woorden waren: we gaan voor perfectie.

Mijn voorsituatie was ook ongelijk en het eindresultaat dus ook. Daar kon ik wel mee leven, echter had de prothese bij mij teveel ruimte en daarom heeft Nio een her uitgevoerd. Ik vond hem heel professioneel, hij kwam zelf met voorstel voor her, ik heb er niet om hoeven vragen. Misschien gebeurt bij jou hetzelfde.

Ik ga voor je duimen, succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee lieve meiden!

Bedankt voor jullie reacties en ik laathet jullie zeker weten maandag!

Ik ga gewoon zeggen wat ik vind..

En catlover ik heb jou inderdaad gevolgd..

Ik hoop voorjou dat het helemaal naar wens is straks!

Mischien vind ik mezelf te hebberig of kan ik niet tevreden zijm met wat ik heb.

En dan denk ik weer aan dat geld, haha!

Beetje dubbelzinnig voor mij

Overigens zijn de borsten mooi geplaatst, verder niks complicaties of iets

Alleen maar lof over de arts.

Maar dit zal niet gauw rechttrekken denk ik en dat zullen artsen gauw zeggen.

Maar ik hb zowizo al scheef haha, dus voor hem ook lastig

Want met consult zat die al kwartier alleen maar te kijken en voelen huh huh weetjewel

Ja kan moeilijk uitleggen..

Ik denk ook als de borstkant die nu kleiner is kleiner was als die groter was geweest als de andere er ook geen verschil was geweest, die kant is me ribbenkast ook anders als se andere door de rugoperatie

Nou laten we het houden op dat ik een probleembak ben, met mooie nieuwe borsten ALLEEN ongelijk en kak poep even zo!

Haha

Krijg er de lol in hahahaha

Weltrusten dames

En bedankt voor de reacties

En nogmaals alleen maar lof over nio! Echt fijne arts hoor!!

Catlover ik ben benieuwd..

Ik ga maandag updaten!

Nu weer OP ME RUG in slaap proberen te vallen met een mega snurkende kerel naast me

Best een opgaven he?

Haha

Heel veel liefs!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden!

Even een update van vandaag!

Nio was tevreden over het herstel en al het vocht is al weg en gaat allemaal goed.

De littekens zijn echt geweldig kan er niks van zeggen!

Nou ik heb kunnen zeggen wat ik vond, ik zei dat ik ze iets te klein vond naar mijn idee op mijn lichaam voor 500cc niet de juiste grote als wat ik had gehoopt.

Daarbij vertelde ik dat me linker borst super mooi vind en ook mooi overloopt qua randen. Me rechter ik niet mooi vind en het raar eruit ziet en in het midden die deuk.

Ik vroeg waarom rechts zo weinig pijn had gedaan en de linker zoveel terwijl rechts meer in is gegaan en kleiner was dus eigelijkk meer te verduren heeft gehad, hij zegt dat kloopt maar er kunnen minder zenuwen daar zitten waardoor de pijn minder is geweest dus ook geen raar iets , dat vond ik zelf zo appart namelijk!

Nou en toen vroeg ik het is scheef en het is niet mooi en ik wil het graag mooi hebben, toen zei die ook dan liggen we op dexelfde lijn want ik streef ook naar perfectie zoeits, haha kon die wel om lachen, hij begreep mijn probleem en heeft eerlijk ook gezegt het te zien. Niks geduld blabla nee gewoon eerlijkheid oprecht normaale arts ! Hou ik van

Komtie!

Geen kapselvorming, de rand aan de onderkant gaat nog weg, die deuk zeg maar, en hij legde me uit dat door mijn vergroeide ribbenkast staat mijn linker borst een cm meer naar voren als de andere borst, hierdoor lijkt het scheef en zit borst rechts meer naar binnen toe, het heeft dus te maken met mijn vergroeide ruggegraat, ik kon wel huilen, want ik dacht eindelijk door deze borsten valt het minder op, blijk ik nog zo scheef als een hoepel!

Maargoed, hij stelde zelf voor om een eventuele heroperatie te doen, niet geheel kosteloos maar wel met een hele fixe korting, dan zou die links ietsjes groter maken en links nog meer zodat in het aanzicht ze helemaal gelijk gaan worden, hier kan ik 3maanden over nadenken en ik sluit het ook niet uit dat ik dit wil maar het is een eventuele optie. Wat wel een probleem zal gaan kunnen worden is dat ik dan 2 verschillende cupmaten zal krijgen, doordat me ribbenkast dus ene kant meer naar binnen zit en aan die kant je nog meer in doet zal het aan de voorkant dus recht komen maar met een bh zal ik wel last krijgen ik hoop dat jullie me een beetje in dit verhaal kunnen begrijpen, hij schreef op dan zou ik 650cc links krijgen en 800cc rechts

Daar schrok ik wel heel erg van. Dat is mega veel? En zal ik dan niet te grote borsten krijgen.

Hij heeft echt in zichzelf zitten praten onzettend lopen denken heel eerlijk en oprecht.

Wat hij hiermee zou moetrn weetjewel, ik heb gewoon ontzettende pech door die klote vergroeing! Baal daar echt van.

Maaar nou belde ik gelijk me vriend en die was zwaar pissig, want tijdens het aftekenen heeft hij nog gevraagd aan nio goh maakt dat eigelijk uit dat haar ribben anders zitten? Nee absoluut niet heeft hij toen gezegt! Dus die zegt wel tegen mij als je na die 3 maanden nog niet tvreden bent moet jij het hier niet bij laten zitten, hij heeft gezegt het maakt niks uit en nu ineens wel.... Ja daar heeft mijn vriend een groooooot punt!

Ik weet dat ik nooit de perfectie voor mezelf zou krijgen, maar hij begreep mij wel helemaal in me verhaal dat ik niet heel tevreden was, en dat het inderdaad anders aansluit, god o god ik kan echt moeilijk verslag schrijven hopelijk komen jullie er een beetje uit...

Ik vind het netjes dat hij vanuitzichzelf een her voorstelde maar ik vind persoonlijk als hij dingen verdraait in zn verhaal ongeacht of ik nou scheef ben of niet, hij mij tijdens aftekenen zegt het maakt niks uit en nu zegt van wel, hij zelf de inschattingfout maakt, en het mischien toch nog anders had moeten doen, of gewoon mij van te voren moeten zeggen ze worden ongelijk WANT dan had ik me daar op voorbereid.

Ik wist dat de plooien niet gelijk gingen hangen maar dat interesseerde me niet, maar zijn verhaal van van middag was en klonk heel logisch, was het ook maar dat had hij me dan van te voren moeten vertellen! Vind ik wel... Ik ben een ontsettend probleem bak haha maar hij begreep me in alles.

En dat ik ze te klein vond zei die op ja dat vinden ze allemaal hahaaha.

Ik ga het me eigen goed laten bezinken en 3 maanden overnadenken.

Mischien ben ik over 3 maanden wel helemaal happy en met me nieuwe bhs dat ik denk wauw! Maar ik ben blij dat de optie er is om eventueel overnieuw te doen, met mischien beter resultaat! En over de cc"s was te praten maar die 800cc klonk me wel zo veel , das nog meer als lexc... En die heeft memmme!! Maargoed ik kom ook van niks af.. Maargoed links 600 en rechts 750 dan kan ook haha.

Nee maargoed dames me borsten herstellen perfect ze zijn ook mooi, maar ik heb gewoon pech. Door me eigen lichaam. Dit vind ik echt klote en kan er ook verdrietig om worden maar aan de andere kant, iedereen heeft wel wat toch?

Ik ben benieuwd naar jullie mening

Bedankt voor de belangstelling!

En ik hoop dat jullie er uit komen.. Me ingewikkekde verhaal!

Veel liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liefurt toch, kom wel beetje uit je verhaal haha ;) en jou vriend heeft gelijk!

als jij die herstel wil hoor je die kosteloos te krijgen, klaar. Neem je vriend maar mee na die 3 maanden ;)

800cc is echt HUGE!! Dat lijkt me echt veel hihi

geen ene borst bij een vrouw is perfect en ze zijn mooi zoals ze zijn, ze veranderen wrs nog per dag, gelukkig geen kapselvorming! Ik hoop dat ze strakjes helemaal naar je zin zijn en zo niet dan gaat dat verholpen worden, altijd positief blijven meid

dikke knuf en kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Mijn mening is dat je een fikse korting niet moet accepteren! Ik vind echt dat er kosteloos een herstel moet plaatsvinden, tenminste, als je kiest voor een nieuwe operatie. Het is vreemd dat hij nu ineens wel ziet dat je een cup verschil nodig hebt. Volgens mij is dit een inschattingsfout. Je kunt natuurlijk als arts niet alles overzien en niet in de toekomst kijken, maar ik denk echt dat als hier beter naar gekeken was dit voorkomen had kunnen worden. Dus je vriend heeft helemaal gelijk!

Verder heel fijn dat je geen kapselvorming hebt en qua herstel etc het helemaal goed gaat! Succes de komende tijd met nadenken hierover :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje je hebt wat om over na te denken de komende tijd.

Het valt me op zich mee dat hij niet met het "je moet nog geduld hebben"-verhaal komt, heb t idee dat pc's zich daar vaak achter verschuilen.

Maar als hij bij aftekenen heeft heeft aangegeven dat het niets uitmaakt betekent dat nu idd wel dat hij dat verkeerd ingeschat heeft. In mijn beleving zou hij dan kosteloos een her moeten aanbieden. Als je dat zou willen...

Succes met alles over denken en probeer ook nog btj te genieten want ze zijn idd mooi. Fijn dat het herstel op zich goed gaat!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden ja ik denk inderdaad zelf dat het een inschsttingsfout is geweest doordat hij het zo gehaast heeft gedaan.

Het is een goede arts alleen heel gehaast en hij doet zoveel operaties en ik denk dat hij in mijn geval en mijn situatie mischien net iets meer had moeten kijken en passen meten voelen noem het maar op!

Mijn vriend heeft een grheugen als een koe en die was ook echt stellig, en heeft gewoon gelijk, maar hij zei mijnook ires het is het jou woord tegen het zijne , dat win je toch niet.

Daar heeft hij ook gelijk in haha

Maar nio was wel rieel en wel oprecht en eerlijk en snauwde me niet gelijk af met wacht maar. Alleen had hij dit eerder moeten doen, en inderdaad een andere inschatting moetrn maken

Ik stond net voor de spiegel met een bh aan van me moeder die perfect aansluit, wit shirt aan en dan denk ik wel, wauw best oke en ook wel groot. Er zijn op dit forum nog zoveel meiden die kleiner als ik hebben en er zo blij mee zijn, ben ik dan weer zo gierbal ofzo?

En diaan 800cc toen die het alleen al zei...... Haha dat wil ik niet hoor..

Das me veelste groot, dat word me te gek

Ik moet het echt laten bezinken jullie willen niet weten hoeveel er nu door mijn hoofd spookt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meissie,

Jeetje, wat een dag gisteren! Of niet?

Maar gelukkig staat Nio wel aan jou kant en neemt hij er ook geen genoegen mee. Alleen jammer dat je opnieuw moet betalen, maar daar kun je misschien nog eens over praten? Oei, die 800cc zou ik ook wel ff 2x over nadenken! Das een beste maat groter als wat je nu hebt... Maar goed er is vast wel een tussenweg, waarmee je op meer gelijkheid uitkomt toch?

Vind het erg rot dat het zo is gegaan bij!

Je keek er zooo naar uit en verheugde je er zo op...

Ik ga je zeker volgen meid, en ik hoop dat het goed komt met jou en je boobies!

Dikke knuffel!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee mywish!

Jaa echt he, keek er zo naar uit!

Alsje naar me nieuwe foto kijkt, zie je dat het gewoon een inschattingsfout is geweest, en het niet alleen aan mijn lijf heeft kunnen liggen.

Als na 3 maandem links zo blijft overweeg ik mischien wel alleen rechts te doen.

800cc word hem niet hoor echt niet.

Wat ik zo zat te denken als je nou ipv 50cc verschil 100cc verschil doet het verschil mischien wel goed was geweest

Mischien zou ik dan links 600cc doen en rechts 700cc

Of links 550 en rechts 650 noem het op.

Mischien was die 100cc verschil wel nodig geweest..

Ik kan aanniks anders denken, en word er ongelukkig van..

We fijn dat dit forum je lekker weg kan schrijven en er dames eerlijk zijn!

Hoe gaat het met jou borsten lekker soepel al?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.