Ga naar inhoud

Iresss : 13 maart 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Gast cindytje1985

Tegenwoordig werken heel veel chirurgen zonder drains... Het vocht plas je op een gegeven moment gewoon weer uit.. Maar wel goed drinken na je operatie, vooral water of groene thee

Ik vond mijn kamer wel echt heel schoon en zo ook de ok was schoon.. Beneden is het een puinzooi haha... Als je maar een schoon bedje hebt en een schone OK, dat is het belangrijkste en daar was echt niks op aan te merken!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 197
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou heb ik even voordeel dat ik alleen maar water drink!

En groene thee lust ik ook wel!!!

Hihi nou ik denk ook wel dat het goed komt en ik heb al eerder een drain gehad nou das hell hoor...

Jaaa ik ga et vanuit dat je bedje en ok gewoon lekker fris is hoor maak i me verder ook niet zo zorgen over!

Ik had nog wel 1 vraagje heb jij wel een paspoort gelregen? Wanr dat is namelijk verplicht..

Dus vroeg me af :))))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik heb een kaart gehad waarop staat welke protheses ik heb in de borsten en hoe ze geplaatst zijn.. die moet je altijd bij je dragen volgens de verpleegkundige.. Ik denk dat dat dan het paspoort is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2 BV gehad in 1989 en de wissel in 2004.

Allebei de keren drains gehad de eerste keer als pijnlijk ervaren met het verwijderen..

Maar met de prothesewissel in 2004 was het een fluitje van een cent ik moest even diep inademen en voor ik het wist waren de drains eruit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah cindy dat zal het wel zijn ja ik wist dat dat verplixht was dus daar ook weer antwoord op!

Handig zo forum zeg hihi

Ank dat isminder zeg brr, ben wel blij dat ik ze njet krijg want ik heb drains gehad in me rug en geloof me dat was het naarste wat ik oooit gevoelt heb...

Alsof me hele lichaam als flubberin melaar stortte brrrrrr!!

Komt allemaal wel goed maar ben zo gespannm al en moet nogzo lang wachten hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ah cindy dat zal het wel zijn ja ik wist dat dat verplixht was dus daar ook weer antwoord op!

Handig zo forum zeg hihi

Ank dat isminder zeg brr, ben wel blij dat ik ze njet krijg want ik heb drains gehad in me rug en geloof me dat was het naarste wat ik oooit gevoelt heb...

Alsof me hele lichaam als flubberin melaar stortte brrrrrr!!

Komt allemaal wel goed maar ben zo gespannm al en moet nogzo lang wachten hahaha

Spanning is normaal!!! maar het komt allemaal goed!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg weer twijfels om het feit dat ik de juiste keuze maak in cc's

Ik ben tenslotte 1.80 en omvang 80

Dus ze zulken bij mij wel kleiner uitvallen zeker als wat ik zie bij de meiden hier op t forum?

Want goh wie is er nou nog meer zo lange slungel als ik hahaha

Drama zeg!!

Haha ik!! Ook 1,80m

Ik twijfel ook nog steeds heel erg hoor! Als ik online foto's aan het zoeken ben zijn het vaak meiden die minstens 10cm kleiner zijn, dus dat geeft natuurlijk geen goed beeld van het aantal cc's. En als ik dan eindelijk ergens iemand heb gevonden van 1,80 die 500/600cc heeft zijn ze vaak veel zwaarder dan mij, dus dan heb ik er nog niks aan. Heel fijn dus, zo lang zijn hahaha.. :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een omvang van 75 en weeg 62 kilo, bijna hetzelfde dus! Hèhè, eindelijk iemand gevonden die op mij lijkt qua figuur! :4:

Nee ik twijfel ook nog heel erg over het aantal cc's, had 500 afgesproken, maar ik ben bang dat ik het na een tijdje vind tegenvallen qua grootte dus ik denk dat ik wel groter wil. Heb maandag nog een laatste consult bij Nio dus ga het dan nog even bespreken! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa en ook bijna dezelfde leeftijd haha

Wij kunnen ons met mekaar een BEETJE vergelijken haha

Stom he zo lantg zijn?

Al helemaal alsje geen borsten hebt, voel ik me soms net zo vent hqha...

straks niet meer!

Ik ben daar dus ook bang voor ook aangezien we wat meer konden hebben..

Ik krijg het ook dual plane, dus mischien op de dag van operatie dat ik nog even mag bespreken..

Want ik woon te verweg om alleen nog even te gaan passen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies, in kleding voel ik me altijd zo'n lange slungel hahaha.

Misschien kan je hem nog even een mailtje sturen om het te bespreken? Dan weet je tenminste zeker of hij de eventuele grotere maat op voorraad heeft op je operatiedag. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om te lezen dat er meer dames naar Dr Nio gaan :) Ik heb 17 Februari mijn eerste consult.

Ik ga naar het SLAZ en als ik lees dat het daar "niet zo schoon" is vind ik dat minder.

Ik werk zelf in een ziekenhuis en weet dat er stofwolken kunnen dwarrelen ook al wordt er elke dag goed schoon gemaakt.

Wacht het maar af en idd zoals er al meer meiden schreven als de OK maar schoon is...

Ik las ook iets over een verwijzing van de huisarts, het ziekenhuis vertelde mij dat het consult dan van je eigen bijdrage afgaat, dat is mooi meegenomen...

Alhoewel mijn dokter het in eerste instantie niet wilde geven, omdat vrouwen in deze tijd erg met hun uiterlijk bezig zijn zei hij.

Nou toen heb ik hem even duidelijk gemaakt dat dit geen bevlieging is! Ik hier al vanaf mijn pubertijd mee bezig ben. Ik er behoorlijk mee gepest ben.

En daar behoorlijk een minderwaardigheids-complex aan over heb gehouden. Toen draaide hij behoorlijk bij en begreep mij (dit was voor mij de 1ste overwinning). Dus die verwijzing heb ik nu :)

Ik ben erg benieuwd hoelang de wachttijd is voor OK, als ik zo een beetje rond kijk lijkt het zo'n 2 maanden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden ik wordt morgen geopereerd en ik heb er zo'nnnnnn In hahaha.

De spanning is er nog niet maar die zal vanavond of morgen wel komen!! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om te lezen dat er meer dames naar Dr Nio gaan :) Ik heb 17 Februari mijn eerste consult.

Ik ga naar het SLAZ en als ik lees dat het daar "niet zo schoon" is vind ik dat minder.

Ik werk zelf in een ziekenhuis en weet dat er stofwolken kunnen dwarrelen ook al wordt er elke dag goed schoon gemaakt.

Wacht het maar af en idd zoals er al meer meiden schreven als de OK maar schoon is...

Ik las ook iets over een verwijzing van de huisarts, het ziekenhuis vertelde mij dat het consult dan van je eigen bijdrage afgaat, dat is mooi meegenomen...

Alhoewel mijn dokter het in eerste instantie niet wilde geven, omdat vrouwen in deze tijd erg met hun uiterlijk bezig zijn zei hij.

Nou toen heb ik hem even duidelijk gemaakt dat dit geen bevlieging is! Ik hier al vanaf mijn pubertijd mee bezig ben. Ik er behoorlijk mee gepest ben.

En daar behoorlijk een minderwaardigheids-complex aan over heb gehouden. Toen draaide hij behoorlijk bij en begreep mij (dit was voor mij de 1ste overwinning). Dus die verwijzing heb ik nu :)

Ik ben erg benieuwd hoelang de wachttijd is voor OK, als ik zo een beetje rond kijk lijkt het zo'n 2 maanden...

Hee, leuk dat je ook naar Nio gaat!

Ik vond het beneden in de hal een beetje rommelig, ze waren ook aan het verbouwen buiten, maar vies vond ik het niet hoor!

Ik kon in eerste instantie al binnen een maand geopereerd worden, maar heb het moeten verplaatsen. Hopelijk kan je snel terecht!

Veel plezier alvast 17 februari! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rose wat lleuk dat je ook naar dr nio gaat !

Ik voelde me gelijk op me gemak

En als jij self in een ziekenhuis werkt zul je inderdaad wel even om je heen kijken,

Voor iedereen is het natuurlijk anders maar ik hou graag van fris en netjes

En beneden was ht wel erg rommeling wat ava ook zeg

Zijn kamerje was ook niet bepaalt heel netjes maar dat zijn tevens ook weer details waar ik op let.

Het zal met opereren en de ok al,emawk wel mee vallen hoor maak ik me niet druk om maar ik ben een erg netjes ziekehuis gewent hier in gelderland dus moet ef wennen aan dat ziek huis hahah

Ik had okk geen verwijzing n daar is ook niet naar gevraagt..

Ik kon kiezen hoor kon ook in februari geopereerd worden maar ik had allee met het werk etc al in maart staan dus kon zelf kiese. Voor welke week alleen ging die nog skieen haha. Dus ik hoop niet dat die zn arm breekt ofzo want dan word het voor mij ook uitstellen gphahaha

Ik hoopmdat jou wensen ook snel in vervulling zullen gaan!

@ava

Jaa dat zou ik mischien. Nog kunnen doen inderdaad, twijfels genoeg en ook ober de juiste bh haha wat een leuke drama zeg!

Ben okk zo benieuwd hoe het bij jou zal uitvallen aangezienw e zelfde lngte hebben!

Jij gaat tegelijk met mywish he

Mischien zien jullie mekaar nog dat is wel grappig'

Voor nu wens ij kexc heeek veel succes met de spanningen voor morgen haha

En jullie meiden fijne zondag

Ik ga zo lekker sushi eten!

Liefssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag ladies!!

Ook ik werk in een zh, maar ok's zijn en horen steriel te zijn... No worries!!!

Welkom Rose! Spannend allemaal he.. Ik heb 3/2 consult bij Nio... En Nyne ook 17/2!

@lexc... Bijna!!!

@iresss... Mjammieeee sushi!!! Eet smakelijk!!

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames is heb een vraagje voor degene die al geholpen zijn

Mischien een beetje stom maar ik word 13maar geopereerd

En 6 april ga ik naar een voetbal wedstrijd

Die ik eigelijk echt niet wil missen vitesse-ajax

Hahahaha dan ben ik dus 3 weken po

Denken jullie dat dat kan, ik zit op een rustig vak,

Ik wil zo graag maar ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Hoor het graag

Liefsxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je je tegen die tijd goed voelt en tijdens de wedstrijd en daarna het rustig aan doet, kan het denk ik geen kwaad, zolang je maar goed naar je lichaam luistert. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha dat is een goeie!

Nee maar ik vind het lastig om van te voren over te oordelen

Net zoals koninginnedag naja koningsdag... Is ook al gauW

Zou ik dan al wel aardig leuk mezelf weer kunnen zijn haha

Ik vergeet steeds datik even uit de running ben in me dagelijkse doen haha

Nog een andere vraag wieheeft er het email adress van dr nio?

Groetes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx ava

Mywish had me pb gestuurt!

Heb hem toch maar even gemaild over die protheses

Omdat ik hier lees dat die 85% gevulde maar tot 500 gaan

En i wilniet 2 verschillende borstprotheses krijgen hoor...

En gelijk ecn gevraagt of er nog mogelijkheden zijn vopr de maat

Hahhaha wat een helll zeg die twijfels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff ja erg hè, ben blij als ik ze heb volgende week, dan ben ik van dat getwijfel af hahaha.

Ben wel benieuwd hoe het zit ja, aangezien je 85% gevuld zou krijgen maar wel één implantaat van 550cc, let me know! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.