Boobies_iresss Posted May 2, 2013 Share Posted May 2, 2013 hoiiiik ben nieuw hier,heb me gisteren aangemeld, en zag dat het al erg leuk is,ik ben 19 en wil volgend jaar heel graag een borst vergroting doen, ik ben nog erg jong maar ik hoor van elke vrouw dat ze erop vooruit gaat en beter in der vel zit, dus waarom wachten?ik heb me aangemeld omdat ik het erg interessant vind om verhalen te lezen van andereik hoop dat nog nieuwe dingen vind, en tips ontdekerg leuk allemaal!groetjes irissss Link to comment Share on other sites More sharing options...
I233 Posted May 3, 2013 Share Posted May 3, 2013 Hi iris, Welkom en veel forum plezier. Rechtsboven in kan je zoeken op bijvoorbeeld kliniek of arts:)Heb je al een idee bij wie je op consult wilt en waar?X I Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boobies_iresss Posted May 3, 2013 Author Share Posted May 3, 2013 hi i,bedankt voo je berichtje,jaa ik heb al het een en ander zitten afkijken, maar me schoonmoeder is geholpen in het accz voor een ooglid correctie da tis dan wel iets heel anders, maar daar was ze heel erg tevreden over, dus ik ga hier ook even kijken of er positieve verhalen zijn over die arts, van onselen lees is de meeste positieve dingen, bergman clinics lijkt me ook erg netjes allemaal.ben zo jaloers op wat ik allemaal leees hahaahah!groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boobies_iresss Posted January 8, 2014 Author Share Posted January 8, 2014 Hoi dames,Ik zit al een tijdje op dit forum, en ook ik ga maandag EINDELIJK op consult bij dr nio,Volgende week bij dr kroesse,Ik weet bij voorbaat al dat ik bij dr nio wil laten opereren maar voor een andere kijk wil ik toch graag even van een ander ook horen,Ik ben zo onwijs blij met dit forum, om te lezen dat ik niet als enig jong broekie (20) de beslissing neem om de bv te ondergaan!Ik wil graag het natuurlijke effect houden maar wel mooie boezem krijgen want ja als je het doet moet je het ook goed doen toch?!!!Ik had een vraag of hier ook meiden zijnn die als voor situatie onzettnd veel vel/huid hadden? Ik wil graag voor de borstspier maat ben zo bang dat het dan gauw hangt en je randen gaat zien, alleen me voorkeur gaat uit naar voor de borstspier... En hoeveel cc er dan mooi zou zijn bij mijVind het alle aal zo ontzettend spannend... Haha zelf al voor het consult.Ik zal een foto plaatsen zou iemand me dan soort van kunnen zegge inschatten de mogelijkheden ??Kan niet wachten tot het maart is.....Dan is het eindelijk zover!!!Mozus wat zal die tijd lang duren haha.Liefsssss irisss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 9, 2014 Share Posted January 9, 2014 Hoi Irisss, Welkom op het forum! Spannend he die consulten Heel goed dat je toch ook nog even bij een ander gaat kijken ook al ligt nu je voorkeur al bij Nio. Ik geef je groot gelijk met als je het doet moet je het goed doen Zo dacht ik ook bij mezelf. Ik had een lege hangende C en had veel vel over om het zo maar te zeggen. Ze zijn bij mij opgevuld met 535cc uhp. Ze zien er heel natuurlijk uit en zeker geen ballen. Om het mooi gevuld te krijgen met van die lege zakjes kom je toch vaak op wat meer cc en/of (extra) high profile. Om het mooi te krijgen moet je immers die ruimte die je heb goed opvullen. Ik heb ze ook voor de borstspier zitten. Heel veel leesplezier op het forum en succes met je consulten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boobies_iresss Posted January 9, 2014 Author Share Posted January 9, 2014 Hee esmiralda,Bedankt voor je reactieIk ben erg jong maar heb voor mijn gevoel van die lege borsten als ik xe omhoog hou is het een hand vol zeg maar haahah maar dat is puur huid en vel zo appart, ik ben ook best wel slank dus ben wel heel benieuwd wat de mogelijkheden zijn voormij!Heb er onwijs zin in!Wat zijn uhp?En ik wil geen silliconen dus ik hoop dat nio wel met mentor of natrelle werkt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted January 9, 2014 Share Posted January 9, 2014 Hee esmiralda,En ik wil geen silliconen dus ik hoop dat nio wel met mentor of natrelle werkt...Zowel mentor als natrelle zijn ook silliconen..Wat voor protheses zou jij dan willen hebben?UHP is ultra high profile, dit houdt in dat de prothese een grotere projectie heeft dus meer naar voren komt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boobies_iresss Posted January 9, 2014 Author Share Posted January 9, 2014 Mij is verteld dat als siliconen lekken dan lekken ze door het hele lichaam en met mghan , mentor en natrelle is dat niet zo ander iets...Maargoed jullie zullen er meer verstand van hebben hihi.Nou ik zie de meeste mooie borsten wat ik mooi vind met eurosilicone , alleen ik wil daar eerst verder over informeren, en ik wik graag weten waar hij mee werkt,Ik wil geen ballen maar wel graag volume aan de bovenkant en ne voorkeur voor de borstspier maar ik ben erg benieuwd wat de mogelijkheden zijnBen jij ook bij nio geweest? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zilver Posted January 9, 2014 Share Posted January 9, 2014 Hoi,Spannend allemaal he....Ik ben nu 10 dagen PO, en super blij met m'n boobies. Ik had zelf haast niets, zie foto's, nu heb ik 75 C, ze moeten nog wel wat zakken, maar vind het nu al mooi.Zelf heb ik ze ook voor de spier, ik wilde graag een bolling aan de bovenkant en op deze manier krijg je dat meer dan wanner ze achter de spier worden geplaatst.Ben zelf ook erg slank, 1.80 en 60 kg, maar ik had toch voldoende vetweefsel om ze voor de spier te laten plaatsen. Succes alvast!Groetjes Zilver Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boobies_iresss Posted January 9, 2014 Author Share Posted January 9, 2014 Hoi zilver,Wat fijn om te horen nog een lange meidIk ben ook 1.80 alleen weeg 7 kilo meer hoe krijg jij dat voor mekaar 60 kilo wegen .... Jaloers hahahIk hoop ook zoo datg ik ze voor de spier kan maar ik heb heel veelo huid/vel en dat valt natuurlijk niet onder vetweefsel hahhaIk zal even je fipotos bekijken ben benieuwd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rachelleboob Posted January 9, 2014 Share Posted January 9, 2014 Had je al een bericht gestuurd maar ze zitten er dus nog niet in =D Ik zelf weeg 50 kilo en ben 1.60. Ik ga voor de 350/375 ik wil ook niet dat balleneffect! Kijk maar naar mijn foto's hoe de mijne er nu uit zien groetjes x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted January 9, 2014 Share Posted January 9, 2014 Mij is verteld dat als siliconen lekken dan lekken ze door het hele lichaam en met mghan , mentor en natrelle is dat niet zo ander iets...Maargoed jullie zullen er meer verstand van hebben hihi.Nou ik zie de meeste mooie borsten wat ik mooi vind met eurosilicone , alleen ik wil daar eerst verder over informeren, en ik wik graag weten waar hij mee werkt,Ik wil geen ballen maar wel graag volume aan de bovenkant en ne voorkeur voor de borstspier maar ik ben erg benieuwd wat de mogelijkheden zijnBen jij ook bij nio geweest?Ik ben ook bij Nio geweest en ik heb de eurosilicone en dual plane geplaatst.. Hij werkt anders nog met Natrelle en eventueel op aanvraag ook Mentor..De Eurosilicone is net zoals jij aangeeft mghan en mentor en eigenlijk als alle andere protheses met een siliconegel, dus deze lekken niet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boobies_iresss Posted January 9, 2014 Author Share Posted January 9, 2014 Oh de euro siliconen lekken niet?Wat goed om te horen!Want alle resultatn daarmee vind ik het mooist en vond het al jammerMaargoed als het zoveel word geplaatst dan zal het inderdaad ook wel goed zijn toch? Daar ging het mij voornaamste om, dat als het lekt het niet doo het hele lichaam lekt zeg maa, lekker onduidelijk allemaal haha' Link to comment Share on other sites More sharing options...
annaccccc Posted January 9, 2014 Share Posted January 9, 2014 Oh de euro siliconen lekken niet? Wat goed om te horen! Want alle resultatn daarmee vind ik het mooist en vond het al jammer Maargoed als het zoveel word geplaatst dan zal het inderdaad ook wel goed zijn toch? Daar ging het mij voornaamste om, dat als het lekt het niet doo het hele lichaam lekt zeg maa, lekker onduidelijk allemaal haha' Ik was nog vergeten te zeggen dat ze idd niet lekken daar werkt hij gelukkig niet mee! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boobies_iresss Posted January 13, 2014 Author Share Posted January 13, 2014 Net terug van consultOperatie staat gepland13 maart500 en 550 ccDualplaneKan nuet wachtn!!!!!!!!Nog 8weekjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
MyWish Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Van harte met je datum! Das nog best een maatje wat je krijgt. Aangezien je het natuurlijk wilde houden En dus toch dual plane? Voor de spier niet mogelijk? Gaat je andere afspraak nog door, of heb je die al geannuleerd nu je een datum hebt bij Nio? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Gefeliciteerd met je datum!!!!Ik zal je titel aanpassen en verhuizen naar operatieverslagen. Ik zal je topic uit het voorstelhoekje ook even samenvoegen zodat we een beetje overzicht houden.Veel plezier met aftellen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boobies_iresss Posted January 13, 2014 Author Share Posted January 13, 2014 Hee my wish!Jaa hij wou met passem niet zeggehoeveel het was,Ik kreeg 4 verschillende en dit was de ena grootste en dit was het mooist, die laatste was ook erg groot! Echt te groot, en ik wil ook niet weten wat het dan was geweest... Maar de verleiding was wel erg groot natuulijk maar ik moet ook geen spijt krijgen om te groot te gaan..Jaa ik kon heel veel hebben omdat ik erg lang ben en niet heel erg dun gewoon normaal.Hij voelde en voelde haha n twijfelde of het voor de borstspier kon, het zou kunnen maar er is dan kans op plooien en met dp was er geen sprake van, naja ik wil het mooiste resultaat!Dus ik was klaar en zei welke van de 4 passm ik het mooist vond en bleek dus 500 cc te zijn... Best een hele hoop ja!Maar ik vertrouw erop!Me rechter komt 550, en helemaal recht kondem ze niet worden want 1 borst staat van nature lager en dat begreep ik..Ik vertrouw erop dat het mooi word en natuurlijkHet worden de 85 gevulde.De de anesesist vond ik maar een apparte vent...Jaa ik ga nog wel daar op gesprek voor een andere mening m visie maar me hart gaat uit naar amsterdam!Wauw nu mag ik ook aftellen nog gedacht dat het zo snel zou gaan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MyWish Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Haha, herkenbaar meid! Hij wilde bij mij ook niet zeggen hoeveel het was Maar als jij op dat moment die grootte het mooist vind, dan maakt het aantal cc eigenlijk niet zoveel uit. Het gaat erom wat jij van dat beeld vind als je jezelf zo in de spiegel ziet. Dus al met al vind ik het wel fijn dat hij pas op het laatst zegt hoeveel cc je krijgt Laat me raden, anesthesist met beetje rossig haar.. leek vrij 'jong'? Ben erg benieuwd wat ze bij je andere consult gaan zeggen! Leuk toch, aftellen? Join the club hihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boobies_iresss Posted January 13, 2014 Author Share Posted January 13, 2014 Hahaa grappig, Jaa ik vond dat ook wel prettig dat hij dat zo deed want cc is uiteindelijk bij iedereen anders.. En ik focusde me zo op voorbelden... Maar niks nodig gehad hij was puur bezig met wat ik wou want ik vroeg zijn mening en toen zei die ook van maar het gaat om wat JIJ mooi vind en niet mijn mening. Wel heel netjes,Die laatste was gropt wel mooi, maar denk net te groot zal wel over de 600cc zijn geweest, was wel mooi maar ik denk te groot en ik fw ooo niet twijfelen, ik vertrouw er volledig op!!Ik vond het zieknhuis wel een puinhoop, zijn kamertje, beneden.. Dat vond ik minder.. Hopen dat de operatikamer netjes is hahhhha.Nee was een oude kale man met baard, grijze...Hele rare ventMaargoed zal wel goedkomen en als ik maar weer wakker word hahaha,Ja ben erg benieuwd naar wat mvr kroesse zal vinden maargoed besluit staat vast hahah en je hart moet je wel volgen he... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boobies_iresss Posted January 13, 2014 Author Share Posted January 13, 2014 Me moeder gaat de verzekering bellen,Er is een kans dat is het vergoed of deels vergoed krijgDikke meevaller! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 14, 2014 Share Posted January 14, 2014 Nou dat zou mooi zijn! Duimen maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
MyWish Posted January 14, 2014 Share Posted January 14, 2014 Mag ik vragen waarom je het (deels) vergoed krijgt? Of had je dat al eerder uitgelegd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boobies_iresss Posted January 14, 2014 Author Share Posted January 14, 2014 Er zit een kans in, mischien ook niet hoor maar dan vind ik het ook goed,Ik heb een scoliose opetatie gehad en mede daardoor ben ik vergroeit en scheef en heb ik een cupmaat verschil..Dus proberen kan nooit kwaad hhaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
MyWish Posted January 14, 2014 Share Posted January 14, 2014 Ow op die manier Proberen kan altijd! Nee heb je, ja kun je krijgen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.