Ga naar inhoud

Carolina : 1 mei 2014 : dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hows life nu gaat t goed met je Kids nu thuis? Of is t nog best zwaar? Zie je al verandering? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey hey!

Alles gaat goed hoor... Krijg hulp van mijn vriend waar nodig. Mijn moeder strijkt en doet kleine huishoudelijke werkzaamheden voor me. Scheelt echt een hoop. Dr Nio zei dat ik echt een bikkel was... Haha hoor ik eens wat anders!

Maar zie zeker veranderingen hoor, pleisters zijn eraf, littekens zijn mooi.

Bh ietsje losser gedaan, zodat ze nog meer gaan zakken. Maar hij was helemaal tevreden... Nog ff naar mijn Boobs voor zitten kijken...;-)

Las dat je ziek bent... Beterschap meid!!! En bedankt voor je berichtje!

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je zojuist toegevoegd!;-)

Ja eerste dag leefde ik nog op de morfine.. Maar daarna was het ff doorbijten... Maar goed te doen hoor. In en uit bed komen... Auuw!! Dacht dat ik beetje buikspieren had... Nou mooi niet!!! Hahahha!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Morgen... 6 weken po!!! Yahooooo!!! Weken zijn voorbij gevlogen!!

Als ik naar mijn Boobs kijk... Denk ik...'like like'... Maar eerlijk gezegd... Ze voelen zooooo nog niet eigen... Rechter borst geen last van, maar links blijft toch een zeurend gevoel geven...beide tepels zijn erg gevoelig en de onderkanten van mijn Boobs voelen echt nog doof aan.

Vraagje; Wanneer hadden jullie het idee dat de nieuwe Boobs echt als eigen aan voelden... En wanneer worden ze een beetje 'kneedbaar'..;-)

Ik hoor het graag girls! Alle reacties zijn welkom!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat wel 6 weken voor herstel maar je borsten genezen afzonderlijk.

Het is voor mij zo tijd geleden van mijn tweede BV is ook door Dr.Nio uitgevoerd in 2004,mijn borsten voelden na 2 maanden zacht aan.

Maar als je ongerust maakt neem je toch even contact op met Dr.Nio

Ik hoop dat je meer reacties krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het zelfde hoor, nu na bijna 10 weken wel al meer eigen als bij 6 weken.

Maar nog steeds niet helemaal. Ik heb ook stukken met een doof gevoel. Af en toe een steek.

Merk wel dat ze steeds zachter ( kneedbaar) aanvoelen :-)

Ik denk toch dat we geduld moeten hebben ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee chick!

ik ben maandag eindelijk 6 weekjes, ze zijn nog steeds wel hard hoor ( niet zo hard als de eerste weken gelukkig!)

Links is ook nog wel een zeurtiet, zit nog 1 echt gevoelige plek, een voor de rest idd nog wat dode stukjes huid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanxs meiden voor jullie reacties!

@rose geduld idd.... Pfff... Kan zelfs tot 6 maanden na nog duren heb ik vernomen...

@pearll... Zeurtiet is idd het goede woord!! En prompt vandaag komt mijn dochtertje van 2 op me af rennen en hoppa zo tegen die zeurtiet aan!!! Whaaaaaa!!

Maar kijk nog zeker minimaal 2x per dag naar mijn Boobs!! Hahaha Oja over aan raken nog niet gesproken.... Hahaha!

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Carolina!

6 weken voorbij JoeHoe!! Normale bhs dragen en shoppen!!

Dat 'eigen' worden kan wel even duren...ben nu 6 mnd PO en dat dove gevoelwordt steeds minder. Voelen steeds meer eigen.

Ik heb net nieuwe foto geplaatst.

Ze kunnen goed bewegen, wel zit de linkerprothese nog steeds een soort van los...ik denk niet dat dat minder wordt...de m pocket is denk ik iets groter. Deze borst heeft ook wat meer volume ad onderkant (wat ik mooier vind), rechts zit nog steeds wat hoger.

Verder toch wel blij met dit volume in mn bh, hahaha...voelt een stuk zelfverzekerder.

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeey Loek!!

Heb net je foto bekeken en wat erbij geschreven, blijf ze toch mooi vinden!

Dat eigen worden...hoop dat t gauw komt...daarentegen ben ik wel happy met mijn bobbies hoor!! ;-)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.