Ga naar inhoud

Carolina : 1 mei 2014 : dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi lieve meiden,

Ik ben weer thuis hoor, sinds 14 u al... Maar mijn ogen vallen steeds dicht! Lekker die narcose eruit aan t slapen én de morfine!

Maar alles is goed verlopen! Pijn is dragelijk nu...

En my own 500 cc Nio's bevallen mij nu al als ik van bovenaf naar benee kijk!! :-))

Kga weer slapen denk.. Hihi! En zal snel een verslagje posten,

Liefsss

En Thanx girls voor de support!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej meis,

Lekker, je bent er vanaf... Nu lekker bijkomen, uitrusten en rustig aan wennen aan je boobs...

Spannend he, fijn dat het eerste stuk tot nog toe meegevallen is voor je. Lekker nog ff nasoezen van de narcose.

Kan haast niet wachten op een nieuwe post van je hihi.

Rustig aan. En we lezen je!!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super hoor! Lekker slapen nu bijkomen en het zal idd ineens een ander gezicht zijn vanaf boven hihi leuk leuk leuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien ik nu toch klaar wakker ben ga ik even alles van me afschrijven...Zoals beloofd mijn verslag van mijn Bobbie day!!! Oja waarom zet ik steeds Bobbie ipv Boobs enz enz, omdat borsten in het Surinaams bobbies worden genoemd!;-)

7 uur melden in het SLAZ, ging op van de zenuwen, maar wat een warm welkom!

Omdat ik zelf vpk ben gaf de vpk (Marja) mij een korte versie van wat er binnen nu en een kwartet moest gaan gebeuren... Omdat dr. Nio altijd vroeg komt aftekenen en ik al om 7.30 naar beneden mocht.

Nou had net mijn ok jasje aan en ja hoor daar kwam die met in zijn borstzakje vol met de afteken stiften. Vrolijk gestemd, kan niet anders dan op de dag van de arbeid natuurlijk ;-)

Streepje hier, streepje daar.. Meetlint erbij enz enz. Oja en pics gemaakt vooraf.

Toen het klaar was kwam de vpk al en werd ik naar de verkoeverkamer gereden.

Daar opgevangen door een aardige recoveryvpk, wert haar naam niet meer.

Gegevens door genomen voor de derde keer vandaag en werd geïnstalleerd.

Infuus geprikt, ben dan wel vpk, maar die dingen blijven gemeen aan voelen tijdens het prikken!

Toen werd ik om 7.45 u opgehaald door de anesthesiemedewerker en ja hoor... De kou in!! Alles was koud daar.. Van de bloeddruk band tot aan de plakkers voor de hartbewaking!!! Brrrr!!

Één voor één kwamen ok medewerkers binnen en stelden zich allen netjes voor.

En toen kwam dr Nio binnen... Vroeg aan mijn naam.. En waarom ik hier was! Werd er een beetje lacherig van, vast de zenuwen. Ik antwoordde bv beiderzijds, 500 cc hp, dp!

Dr Nio gaf me een aai over mijn bol en zei gaat helemaal goed komen mw. L. ;-)

Daar was de anesthesist met al zij spuiten.. Eerst één waarvan ik draaierig zou worden en toen dé spuit, maar die brandde zo erg, dat die halverwege stopte en een verdovingsmiddel inspoot. Nou... Toen was ik geloof ik al half weg, want heb geneens gemerkt dat die het restje van de narcose verder inspoot... Wel weet ik dat hij mooie blauwe ogen had!!!

Stemmen, alleen maar stemmen... Ik dacht zal ik mijn ogen open maken.. Nee heb nog geen zin... Ach doe toch maar open... Bleek dat ik dit allemaal hardop zei, want de recovery vpk zei Hey meid, doe ze maar open hoor, mag best!

Eerste wat ik deed was op zoek naar een klok... 9.40 u.... Wat sel dacht ik!

Toen had ik mega dorst en vroeg om een glaasje water.

Kreeg er een heerlijke warme deken bij.. En toen pas dacht ik... Mijn Boobs!!!!!

Ik probeerde te kijken, maar door al die lagen dekens kreeg ik het geneens omhoog en Auw... Ik voelde echt zo'n schroeiend gevoel in mijn linkerborst voornamelijk.

Kreeg pijnstiller via infuus en sub cutaan in mijn boven been.

En viel weer als een blik in slaap!

Toen ik wakker werd dacht ik nu ff proberen te kijken... Kan niks zien! Alleen bh!!

10.30 uur was ik weer op de afdeling, controles werden gedaan en vriendlief was er meteen bij! Lag niemand verder op de twee persoonskamer.

Vpk heeft me geholpen met bh goed te doen en toen zag ik ze echt voor het eerst... Welcome my new friends!!! Vond ze meteen al heel mooi.

Heb toen weer een uur liggen slapen geloof ik... Werd wakker en viel weer in slaap en zo ging het maar door...

Toen naar het toilet... Oei dat viel tegen!!! Megadruk op de borst... Maar ging goed.

Kreeg nadat ik geloof ik weer in slaap was gevallen mijn afsprakenkaart mee en nog de nodige tips en de vpk hielp mij met aankleden.

13.50 uur was ik weer thuis samen met My own real Nio's!!

Ben meteen naar bed gegaan, want voelde me zo suf als een konijn!

Mijn vriend de lieverd, heeft me alles geholpen... Voornamelijk het uit en in bed gaan, dacht dat ik wel een beetje buikspieren had...;-)

Gister ben ik al om 20.00 u gaan slapen... Met als resultaat.. Nu klaar wakker!! Vriend heeft me even een zetje gegeven om uit bed te komen en heb mijn meds ingenomen, even wat gegeten, verslagje van me afgeschreven.. Doet me goed, ben ik het ff 'kwijt' zeg maar... En nu ga ik weer naar boven.. Lekker mijn bedje weer in!!

Zal zsm een pic plaatsen van mijn bobbies!!!

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk verslagje! Fijn dat je zo happy bent met je Nio's :-)

Idd..het In-uit bed komen is lastig..maar gelukkig heb je een fijne vent die je graag helpt! Ik wens je een fijn herstel toe en ben benieuwd naar je bobbies :-)

Liefs Nyne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslag ben erg benieuwd hoe ze zijn geworden! Beter dat ze teveel aan je vragen wie je bent en wat je wilt dan dat ze zich vergissen hahaha. Leuke reactie tegen nio ik ga hem onthouden gnagna! weet nu waar ik mij op voor moet bereiden met prikken ect ect. Heb ook in de vp gezeten dus ben benieuwd hoe ik t ga ervaren:) hahahah. liefs dani

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo leuk!!! Iedereen hier zegt nu bobbies!! Haha!!

Nou heb net mezelf een beetje gewassen/opgefrist en bij het uit doen van de bh werd ik toch wel een beetje emo hoor.. Hèhè daar waren de traantjes eindelijk... Maarrrr van blijdschap hoor!!

Heb ze meteen in mijn foto album geplaast!!

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey girl wat een leuk verslagjeee! En natuurlijk gefeliciteerd met jouw bobbies hhahaha (jampanesie) ... Hoe gaat t met de pijn?!

Goed herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jampanesie/javaantje ;-) Pijn is dragelijk... Maar t slapen en jn en uit bed komen feels like hell!!! Serieus... Kan wel janken als ik moet opstaan om te gaan plassen...

Maar thanxs girl!!!

@yara jaaaa op naar een goed herstel!! Nu aftellen naar 6 weken... Ben al bil als de pijn minder word bij het in en uit bed stappen!

Ben inmiddels geïnstalleerd... Pfieuw! Ik ga slapen!! Trustuh meiden!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat t met je? Al wat minder pijn ? Hoop t voor je liefs Dani

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morning! @Dani ja gaat zeker weer een stuk beter! Vandaag mag ik lekker douchen!! Vind dat maar niks hoor dat wassen alleen met washandje...;-)

Neem nog trouw mijn medicijnen in, alleen de valium alleen voor de nacht, slaap ik lekker op!;-)

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs meid!

De eerste dagen zijn het ergste, maar de pijn zal snel minder zijn.

Laat je lekker verwennen en geniet van je mooie boobies!

Fijn herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ff een klein updateje...

Vandaag alweer 1 week po!!!

Rond deze tijd vorige week lag ik geloof ik al lekker uit te slapen op de recovery.

Deze week is me over het algemeen wel mee gevallen... Tuurlijk heb ik pijn gehad, dat in en uit bed komen... Ging de tweede dag met tranen in mijn ogen naar bed van de schroeiende drukkende pijn.

Maar echt dag 3 en 4 werd het alleen maar beter!

Ook ben ik erg blij dat ik mijn dochters een weekje bij opa en oma en zussen kon laten logeren... Dit gaf mij zowel fysiek als mentaal een heleboel rust. Mijn vriend heeft mij de afgelopen week ook heerlijk verwend!

Vandaag komen mijn meissies weer naar huis, had ze tussendoor al gezien hoor, maar nu lekker weer in hun eigen bedje.

Dusss ik zal de komende dagen wat actiever en mobieler gaan worden, maarrrr ook goed oppassen dat ik nog niet teveel ga doen.

Straks komt mijn moeder en gaat dan voor mij de was doen en overhemden van Hubby strijken... En dat nog voor de komende 5 weken....

Maar we, mijn bobbies en ik, gaan ervoor!!

Liefsss

Oja heb nieuwe pics geplaatst! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En meteen ff een vraagje... Wie herkent dit gevoel... Alsof je borst zich zeg maar uitrekt... Vergelijkbaar met als je zwanger bent en een harde buik krijgt....

Ik hoor/lees t graag.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

En meteen ff een vraagje... Wie herkent dit gevoel... Alsof je borst zich zeg maar uitrekt... Vergelijkbaar met als je zwanger bent en een harde buik krijgt....

Ik hoor/lees t graag.

X

Ja dit herken ik. Ha ha , voelt idd als een harde buik.

Dit gebeurd nu wel steeds minder vaak. Was vooral de eerste drie weken vaak.

X Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.