Ga naar inhoud

Carolina : 1 mei 2014 : dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hoop dat ik hier goed zit... Was ff uitvogelen hoor! Maar heb mij gisteren aangemeld bij dit topic op aanraden van een hele goede vriendin die een borstvergroting heeft gedaan vorig jaar.

Ik ben een moeder van 2 lieve kindjes... Voorheen altijd een mooie volle C cup gehad, maar nu bijna 2 jaar na de geboorte van de jongste, is er slechts alleen nog een kleine B over... En t hangt! Ben er echt niet blij mee....Zit nu in de oriënterende fase...heb al eea geïnformeerd bij de Bergman Clinic in Den Haag kliniek in Rotterdam(parkkliniek?)

Wie heeft ervaring met 1 van deze klinieken?

Hoop lekker mee te kunnen babbelen en te lezen hier!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi,

Welkom op het forum!!

Je zit helemaal goed hoor ;)

Er zijn meerdere meiden hier die bij klinieken zijn geweest. Typ deze klinieken in de zoekbalk en er zal het 1 en ander naar voren komen.

In Parkkliniek werkt ook Dr.Nio. Deze pc staat goed bekend op dit forum. Hij opereert ook in het SLAZ in Amsterdam alleen scheelt dat een paar honderd euro met Parkkliniek :)

Het is verstandig om meerdere consulten te doen om informatie te verzamelen. Je zal merken dat iedere pc zijn eigen ideeën en voorkeuren heeft.

Veel plezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum!!

Ik ben 14 november geopereerd door dr. Nio. Hij werkt in de Parkkliniek en in het SLAZ.. Ik kan niet anders zeggen dat uitermate tevreden te zijn over de gang van zaken met hem en ik ben zeer tevreden met het resultaat!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Carolina

Welkom hier en ben benieuwd wat je ervaring wordt bij nio. Hij was m'n tweede consult en ben blijven hangen bij hem. Ook op aanraden van anderen.

Je zult geheid veel lezen en foto's bekijken... En je hebt er een meidenclub bij hihi!

Tot snel xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hoi hoi,

En daar was die dan....Morgen mijn laatste werkdag....voor THE BIG DAY as donderdag 1 mei 7 u melden in het SLAZ. My own real Nio's....

De 3 maanden zijn voorbij gevlogen!!

Zal hier mijn verslag, ervaringen, bevindingen etc opschrijven voor jullie, maar ook voor mezelf, zo kan ik het ook lekker van me af schrijven ;-)

Voor nu...ben nog helemaal niet nerveus...ik denk alleen maar laat het nu maar snel gebeuren, dan ben ik er maar vanaf...hihi raar he?!

Zou 1 van de moderators dit onderwerp van naam kunnen veranderen en plaatsen in de juiste rubriek voor mij...alvast bedankt!

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi hoi,

En daar was die dan....Morgen mijn laatste werkdag....voor THE BIG DAY as donderdag 1 mei 7 u melden in het SLAZ. My own real Nio's....

De 3 maanden zijn voorbij gevlogen!!

Zal hier mijn verslag, ervaringen, bevindingen etc opschrijven voor jullie, maar ook voor mezelf, zo kan ik het ook lekker van me af schrijven ;-)

Voor nu...ben nog helemaal niet nerveus...ik denk alleen maar laat het nu maar snel gebeuren, dan ben ik er maar vanaf...hihi raar he?!

Zou 1 van de moderators dit onderwerp van naam kunnen veranderen en plaatsen in de juiste rubriek voor mij...alvast bedankt!

Liefsss

Je bent al bijna aan de beurt!!!

Heel veel succes donderdag!!

Ik heb inmiddels je titel aangepast en je topic verhuisd naar de operatieverslagen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanxs Nyne!! My own Nio's..... Pfffff!! Ik kan niet geloven dat ik het gewoon echt ga doen.... Binnenkort zeg ik I did it!! Hihi!! Hoe gaat het met jou Nio's dan...;-)

Ja hè Loek times flies....;-)

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw de tijd is echt gevlogen!

Bijna aan de beurt!!!

Wahoooooo spannend!!!

Nou niet normaal he? Ik weet nog dat er toen een hele groep boobies kreeg en torn moest ik nog 2 maanden wachten.. En zie hier... Overmorgen is het zo ver!!

Hoe gaat het met jou? Meer tevreden hopelijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaahe!

Toen was ik ook nog niet geopereerd en toen hadden we al contact!

Grappig hoe hard het gaat!

Het gaat goed met mij, ben niet tevreden, de borsten zijn erg mooi, maar ik neem er geen genoegen mee, maar had je in me schoenen gestaan, hadje er ook zo over gedacht, het is balen, maar de borsten zijn los van mekaar heel mooi, goed geheelt en voel me top!

Heb verder niks te klagen, maar met het verschil neem ik geen genoegen..

Maar genoeg overmijn geklaag haha!

Jij bent bijna zover echt die laatste dag dan ineens morgen huh? En dan heb je ze

Heel gek idee maar wel heel gaaf!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat helemaal goedkomen meid!

Hij maakt prachtige boobs dus je zit goed daar in het SLAZ..

Hier gaat het goed..helemaal tevreden! Ze zijn al helemaal "eigen" en ben elke dag nog zo blij dat ik het heb gedaan!

Succes meid...

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morning!!!

Heb best goed geslapen... Kort... Maar ach straks mag ik weer 'slapen'...;-)

Vandaag gaat het gewoon gebeuren!!! Spannend...jeetje!!

Ik ga opstaan, lekker douchen en dan op naar Amsterdam!!

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.