Ga naar inhoud

Catlover : 27 februari 2014 : dr. Nio : SLAZ : heroperatie


Catlover

Aanbevolen berichten

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meis,

Wat fijn dat jij je nu beter voelt dan de vorige keer. En nu hopen dat alles wel goed zit daar binnen.

Wens je een goed Herstel wijfie.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank meiden voor jullie lieve reacties. Ik houd me heel koest en dat doet me goed, pijn wordt minder.

Wel ff een vraagje, ik heb zo 'n stukje plakband achting tape onder m'n borst op t litteken, wanneer mag die eraf? Vanavond ga ik voor het eerst weer douchen, en twijfel of ik m eraf zal halen? Vorige keer zorgde m'n schoonmoeder voor me en die had het tape er op dag een al afgehaald, want dat was beter voor de zuurstof toevoer en wond genezing. Weet dus nu niet waar ik goed aan doe..

Graag jullie ervaring en advies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat de pijn minder wordt meis...

Ik mag de pleisters pas af doen wnnr de hechtingen eruit mogen (tussen 10-14 dagen) Pleisters heb ik meegekregen mocht de oude loslaten om ze te vervangen.

Als het waterdichte tape is, dan zou ik ze erop laten. Waarschijnlijk zijn de littekens nog niet dicht?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee wat voor tape het is, ziet eruit als schilders tape maar dan wat smaller.

Ik laat het maar zitten denk ik, mag Nio het er zelf afhalen bij controle volgende week maandag. Tenzij het los gaat, dan haal ik het eraf, moet geen broedplaats voor bacteriën worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst succes met je herherstel ;) ik hoop dat het nu allemaal helemaal goed zit!

Volgens mij heeft Dr Nio een afwijking naar links, mijn linkerborst zit ook (veel) lager dan rechts. Ik probeer er niet aan te denken en mezelf te overtuigen dat rechts gewoon nog moet zakken. Ik wil echt niet nogmaals onder het mes, zit nu al ruim 5 weken in herstel en ik zou er niet tegen kunnen om weer zoveel van mijn vriend te vragen wat betreft hishouden en de zorg voor dochter en hondje. Dat naast de angst dat ik weer risico's loop wat betreft nieuwe complicaties.

Wanneer begon jij te merken dat links lager zat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@willywonka: m'n linkerborst was in basis al 1 cm lager dan rechts. Reden voor de her was voornamelijk omdat de prothese teveel ruimte had in m'n linker borst. Dat gaf een onprettig gevoel en zorgde voor pijn. Als het alleen het hoogteverschil was geweest, had ik het misschien niet gedaan. Al is het natuurlijk wel zonde als je bolling bovenop ongelijk is...

Ik heb nergens op aangedrongen, Nio vond het zelf niet goed genoeg en stelde een correctie voor.

Ik ga nu foto's uploaden die ik net bij de eerste douche heb gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aj, dat klinkt zeker niet prettig. We zullen eens kijken wat ie van de mijne zegt volgende week bij mijn 6 weken controle. Mijn voornaamste zorg voor het herstel is dat ik geen ontstekingen meer krijg zodra ik stop met de antibiotica.

Net je foto's bekeken, mooi resultaat, hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Catlover,

Ik heb je toegevoegd als vriend omdat ik je graag wil blijven volgen. Ben net afgelopen maandag geopereerd door schiettecatte, en beide wisten we dat ook bij mij mijn linkerborst wat groter was dan de andere. Ik had aangegeven dat ik het niet erg vind als er iets verschil in blijft. Maar dat hij tijdens de operatie maar moest kijken. of er meer CC ofzo in moest. Nu keek ik afgelopen maandag na de operatie avonds naar mijn borsten en schrok best wel. Dat links, voor de kijkers rechts, de veel lager zit en het lijkt of de prothese naar buiten zakt. En daardoor minder bolling geeft aan mijn borst boven.

Ik zei gelijk tegen mij vriend dat ik het idee had dat de pocket te groot is en mijn prothese zweeft. En dat ze aan de onderkant wel wat huid hadden kunnen weg halen.

Heeft Nio dat bij jou ook gedaan. en moest je nog betalen voor je heroperatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Henriëtte

Wat rot dat je schrok van het resultaat. Wat je omschrijft is precies wat er bij mij zichtbaar was, te ver naar beneden gezakt en enigszins opzij vallen in vergelijking met m'n andere borst. Ook zat de prothese inderdaad los.

Nio heeft de pocket aan zijkant kleiner gemaakt en omhoog groter. Vervolgens onderin "ingenomen" en dicht gehecht. Ik hoef niets te betalen voor deze her operatie.

Ook heb ik geen papieren overeenkomst met hem, dit was puur zijn initiatief.

Let wel, pas na drie maanden heeft hij dit aanbod gedaan.

Hoop dat je in gesprek kunt met je pc, je gaat toch voor een resultaat waar je heel blij mee bent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Zitten ze bij jou nu wel goed? (ook al is t pas een week geleden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

Ben 17 dagen na heroperatie en het gaat goed. Pijn valt me mee, litteken ziet er goed uit en heb het idee dat het mooier gaat worden dan het was. Ik heb wat foto's geplaatst vanmorgen. Prothese zit nog hoog en moet nog zakken.

Benieuwd wat jullie ervan vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

K kan t niet zien, maar denk zeker wel dat t mooi gaat worden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Lees nu pas je verhaal catlover! Was op zoek naar 500cc's van Nio. ;-)

Vind je borsten prachtig!! Hoop ook zo over een paar maanden ze te hebben...

Hoe gaat het nu met je en met je Boobs?

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hey catlover!! Was benieuwd hoe het er nu met je borsten voor staat. Heb waarschijnlijk hetzelfde...aan mn rechterborst(foto geplaatst, week 5...).

Kreeg van de week het advies van Nio om direct een beugelbh te gaan dragen, daar het misschien op die wijze zou kunnen herstellen(Twijfel eraan, maar ben het nu ah proberen). Ik lees wel hoop in jou bericht. Als het bij mij ook niet goedkomt hoop ik dat hy er ook zo mee omgaat:-)Top!!

Hoop je te lezen

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Hey Catlover,

ik ga volgende maand naar Nio. Omdat ik nu al iets ongelijke borsten heb, wat nu nog niet opvalt in deze maat, ben ik

bang dat dit straks wel gaat opvallen.

Ik zou graag je foto's willen zien, misschien stelt het me gerust als ik weet wanneer Nio het heropereerd..

Hoop dat je nu helemaal tevreden bent!!

Groetjes MC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.