Ga naar inhoud

Catlover : 27 februari 2014 : dr. Nio : SLAZ : heroperatie


Catlover

Aanbevolen berichten

Hi ladies,

Ben 28 jaar en heb een a cup waar ik al jaren ontevreden mee ben.

Word er onzeker van en ben er klaar mee!

Wil me hier graag inlezen en ervaringen lezen van andere dappere

Dames die de stap hebben durven zetten.

Mijn oog is gevallen op een duall plane vergroting bij Bergmann kliniek.

Groetjes Judith

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 7 months later...

Hi meiden,

Vandaag 3 maanden po controle bij Nio in SLAZ. In mijn operatie verslag kon je al lezen dat ik de linker prothese voel bewegen als ik buk, ook is mn linker bots zachter en zit e prothese lager dan rechts. Zo in een oogopslag niks aan de hand en een prachtig paar borsten, maar als je even goed kijkt echt wel ongelijk.

Dusss Nio stelde zelf voor om mn prothese iets te liften. Deze komt dus iets hoger te zitten zodt links en rechts bovenop en onder de tepel dezelfde vulling hebben.

Geheel kosteloos wat ik vreselijk netjes vind. Anderzijds denk ik kuuutttt moet ik weer onder het mes. Eerste herstel viel enorm tegen. Nio zegt dat ik geen pijn van de correctie zal hebben, ik heb moeite dit te geloven... Litteken wort weer open gemaakt, prothese eruit, hertellen, prothese erin, weer hechten. IEKS ik kan me er nog niet op verheugen..

Nu morgen maar overleggen op werk want mn vrije dagen zijn al op voor 2014 😒 alles al geboekt.. Weet iemand of ik me ziek mag melden als in complicatie herstel na medische ingreep oid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Catlover,

Ten eerste wat jammer nou :( want vind je borsten echt mooi! (en zie zelf niet wat er mis is)

Maar jij draagt ze en weet dat het best.. als je er mee zit zou ik het wel doen als ik jou was!

En ook super handig dat Nio het gratis wil doen.. wat als je het over een jaartje wel wil doen maar hij misschien het niet meer gratis aanbied? Het is wel vervelend idd dat je weer geopereerd moet worden, maar beter snel achter elkaar in 1 x goed dan niet toch?

Veel succes! Liefs :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat ie het voor jou wil herstellen. Ik zou zeggen dat je je ziek zou kunnen melden aangezien het een complicatie is. Ik zou het even overleggen met je baas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Catlover,

Waar je al bang voor was, bevestigd Nio. Inderdaad erg netjes van hem dat hij meedenkt en kosteloos een herop aanbiedt.

Maar o, wat kan ik me voorstellen dat je baalt! Weer onder t mes...weer een herstelperiode in. En alles wat daarbij komt kijken.

Heel veel sterkte met het nemen van je beslissing en het geregel eromheen. Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn werkgever zei dat als er complicaties zouden ontstaan na mijn operatie de dagen voor rekening van de werkgever zouden zijn. Misschien is dit bij jou ook zo. Heel veel succes met de hersteloperatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ook ik vind je borsten erg mooi, maar als jij er niet tevreden over bent, en Nio je daar gelijk in geeft.....

Ik snap dat je er tegen aan ziet om weer onder het mes te gaan, plus het herstel...

Maarrrr ik vind het wel heel erg netjes van Nio dat je het gratis mag laten doen.

Heeft hij gezegd in welk tijdsbestek het ongeveer moet gaan gebeuren?

Wordt iig weer een spannende tijd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Meid,

wat vervelend te horen zeg, maar wel super hoe Nio zicht hierin opstelt! Zou het wel doen als ik jou was, dan is het helemaal goed en vooral ook naar je zin en dat is het belangrijkste.

Kun je als je je niet ziek kunt melden niet dagen erbij kopen? Is ook niet ideaal, maar misschien wel een oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nio had het zelf over februari of maart. Doe het maar zsm dan heb ik t maar gehad. Denk als ik het nu niet doen dat ik later spijt krijg.

Je ziet het inderdaad dat de linker (voor de kijker rechter) hoger is, verder zijn ze wel super mooi geworden joh!

edit, precies andersom dus :P

Je ziet het inderdaad dat de rechter (voor de kijker linker) hoger is, verder zijn ze wel super mooi geworden joh!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie op je foto idd wat je bedoelt. En als je nu niet doet krijg je misschien wel spijt. Groot gelijk en dat je ertegen opziet snap ik helemaal. Helemaal als de eerste x zo tegen viel.

Ik zou je idd gewoon ziekmelden. Wie niet waagt wie niet wint.

En op na mooie borsten!

Wat super dat nio het gratis wil doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat sjit!!

Niet wat een ieder voor ogen hebt..

Ik weet bijna zeker dat je op je werk ziek gemeld word. Dit valt onder complicatie en met een borstvergroting is t de bedoeling dat je eigen mooier maakt en ook ten goede vaak en een complicatie kun je zelf niks aan doen. Simpel en kort uitgelegd!! Dus daar zou ik me geen zorgen over maken!

Sterkte en succes!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat sjit!!

Niet wat een ieder voor ogen hebt..

Ik weet bijna zeker dat je op je werk ziek gemeld word. Dit valt onder complicatie en met een borstvergroting is t de bedoeling dat je eigen mooier maakt en ook ten goede vaak en een complicatie kun je zelf niks aan doen. Simpel en kort uitgelegd!! Dus daar zou ik me geen zorgen over maken!

Sterkte en succes!

Groetjes

Klopt je kunt je hier voor ziek melden wegens complicaties. Als je Googled vind je wel jurisprudentie hierover! Sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Heyy catlover,

Wat vervelend zeg!! ik snap dat je er enorm van baalt!!

Zoals hierboven al gemeld wordt mag je je voor een complicatie ziek melden!! Dit hoort ook bij een complicatie..

Hou ons op de hoogte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou heb overleg op mn werk had en iedereen reageert heel lief en vaalt voor mij. Dat ik geen vrije dagen over heb om vrij te nemen is geen probleem.

Nio net gesproken en her operatie ingepland op 27/2. Ik ga eerst as vrijdag 2 weken op vakantie en dan nog een maand aftellen... Duurt best lang nog voor mn gevoel maar tis niet anders, staat iig vast nu.

Hij gaat dus de pocket kleiner maken waardoor mn linkerborst niet verder kan zakken dan mn rechter, prothese wordt iets hoger terug geplaatst waardoor de bolling bovenop gelijk wordt. Zo benieuwd, heb alle vertrouwen maar vind t wel weer eng. Het is nu best ok, maar niet perfect. Wat als ik er minder goed uitkom, dat maakt me nerveus.

Ik ben heel blij met Nio omdat hij goed is in zn vak en heel professioneel handelt. Maar ik mis wel het begrip voor het psychische aspect vd ingreep en gevoelens die erbij komen kijken als bv angst en pijn. Alles gaat zo systematisch, voel me wel beetje een nummer. Ondanks dat hij wel vriendelijk is! Zijn er meer meiden die dat zo ervaren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje meid wat is dit ontzettend balen zeg! kan me heel goed voorstellen dat je er tegenop kijkt...maar dan krijg je wel de boobs die je altijd hebt gewild! nio gaat echt geen GRATIS ingreep doen als ie geen vertrouwen heeft dat het er beter uit gaat zien...maar snap dat je bang bent.

ik snap je gevoel van nummertje. ik vind het echt een hele goede chirurg, maar heb wel altijd het gevoel dat ie haast heeft en vooral niet teveel moet vragen. hij geeft wel overal antwoord op enzo maar het blijft behoorlijk zakelijk. geef het anders gewoon aan hoe je je pcies voelt hieronder. geniet maar eerst eens van je welverdiende vakantie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat ze het zo goed oppikken op je werk! Das al een zorg minder toch?

En nu je je datum weet kun je je er wel wat meer op instellen.

Ik snap je dubbele gevoel best wel, het is ook niet niks allemaal!

Verder sluit ik me bij Sensi aan, Nio heeft er vast en zeker vertrouwen in dat het goed komt!!

Wens je alvast een fijne vakantie meid!!

xx MW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Catlover,

Ik snap wat je bedoelt met zn zakelijkheid ondanks dat ie heel vriendelijk is en al je vragen rustig beantwoord. Het is voor hem natuurlijk ook de aller normaalste dagelijkse zaak en voor ons echt een levensbeslissing. Dus zou wel lastig zijn als het voor hem 'een routineklusje' is om bij iedereen heel veel empathie te tonen. Maarrr bij jou ligt het natuurlijk wel anders. Waarom vertel je hem niet hoe je je hierbij voelt (en eventueel ook dat je inlevingsvermogen van zijn kant mist)? Hij is professioneel genoeg denk ik om open te staan voor dit soort feedback.

In ieder geval wel fijn dat het wordt opgelost en dat ze op je werk zo goed reageerden :)

Xxx Leeuwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou heb overleg op mn werk had en iedereen reageert heel lief en vaalt voor mij. Dat ik geen vrije dagen over heb om vrij te nemen is geen probleem.

Nio net gesproken en her operatie ingepland op 27/2. Ik ga eerst as vrijdag 2 weken op vakantie en dan nog een maand aftellen... Duurt best lang nog voor mn gevoel maar tis niet anders, staat iig vast nu.

Hij gaat dus de pocket kleiner maken waardoor mn linkerborst niet verder kan zakken dan mn rechter, prothese wordt iets hoger terug geplaatst waardoor de bolling bovenop gelijk wordt. Zo benieuwd, heb alle vertrouwen maar vind t wel weer eng. Het is nu best ok, maar niet perfect. Wat als ik er minder goed uitkom, dat maakt me nerveus.

Ik ben heel blij met Nio omdat hij goed is in zn vak en heel professioneel handelt. Maar ik mis wel het begrip voor het psychische aspect vd ingreep en gevoelens die erbij komen kijken als bv angst en pijn. Alles gaat zo systematisch, voel me wel beetje een nummer. Ondanks dat hij wel vriendelijk is! Zijn er meer meiden die dat zo ervaren?

Fijn dat ze ze begripvol zijn op je werk. En ook nog eens lekkeropvakantiehihi.

Maar ik ben t helemaal eens met wat Leeuwin. Dit is Nio's zn werk etc.

Wellicht kun je beter ergens anders terecht om van je af te praten om t zo maar te zeggen...

En blijf vooral hier je eigen uiten. Dat zal oook helpen hoor!!

Gaat echt helemaal goed komen met je herstel, daar ga ik vanuit na al die goede verhalen van Nio!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp me niet verkeerd, ik verwacht echt geen diepgaan gesprek op psychologisch niveau, maar volledig voorbij gaan aan gevoel vind ik opvallend. Ik laat het voor wat het is en kan mn ei goed kwijt hoor. Merkte dit gewoon op en was benieuwd of er meer zijn die het zo ervaren.

Anyway: ik ben weer aan t aftellen begonnen 😎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Catlover,

Ik herken wat je zegt....hij denkt en praat heel kort door de bocht en pragmatisch.

Daarentegen is hij erg kundig en verkoopt ook geen mooie praatjes. What you see is what you get.

Wij (de forummeisjes ;-) begrijpen heel goed dat je ervan baalt en er tegen op ziet.

Het wordt vast nog prachtiger. Goed dat je t laat herstellen. En ook fijn dat Nio het probleemloos en kosteloos herstelt.

Succes met aftellen en alvast een fijne vakantie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.