Ga naar inhoud

Catlover : 27 februari 2014 : dr. Nio : SLAZ : heroperatie


Catlover

Aanbevolen berichten

Hi meiden,

Vandaag 3 maanden po controle bij Nio in SLAZ. In mijn operatie verslag kon je al lezen dat ik de linker prothese voel bewegen als ik buk, ook is mn linker bots zachter en zit e prothese lager dan rechts. Zo in een oogopslag niks aan de hand en een prachtig paar borsten, maar als je even goed kijkt echt wel ongelijk.

Dusss Nio stelde zelf voor om mn prothese iets te liften. Deze komt dus iets hoger te zitten zodt links en rechts bovenop en onder de tepel dezelfde vulling hebben.

Geheel kosteloos wat ik vreselijk netjes vind. Anderzijds denk ik kuuutttt moet ik weer onder het mes. Eerste herstel viel enorm tegen. Nio zegt dat ik geen pijn van de correctie zal hebben, ik heb moeite dit te geloven... Litteken wort weer open gemaakt, prothese eruit, hertellen, prothese erin, weer hechten. IEKS ik kan me er nog niet op verheugen..

Nu morgen maar overleggen op werk want mn vrije dagen zijn al op voor 2014 alles al geboekt.. Weet iemand of ik me ziek mag melden als in complicatie herstel na medische ingreep oid?

ik ben daar op moment met mijn werkgever over in discussie. .

je moet zorgen dat je een verklaring van de arts hebt met handtekening want dit is een complicatie!

dan hoef je niet weer je vakantie dagen in te leveren!

Dit is wettelijk bepaald dus kan geen enkele baas onder uit!

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast cindytje1985

Wel heel fijn dat hij dit zo goed oppakt en februari is volgende maand al!!

Ik heb je titel ff aangepast, dan weet je dat ;)

Wat betreft dat zakelijke.. Tijdens mijn consult vond ik hem wel zakelijk, maar ja dit is natuurlijk ook vrij zakelijk voor hem.. Wij zijn geen mensen, maar een project waar hij aan werkt.. Ik denk dat de meeste chirurgen ons niet als mensen zien, maar als product wat ze afleveren..dat is wel ff cru gezegd natuurlijk..

overigens vond ik niet dat hij haast had.. Op al mijn vragen heb ik duidelijk uitleg gehad en had niet het idee dat ik te veel vroeg...

Tijdens mijn nacontroles vond ik hem wel anders.. echt een vrolijke man die zeer tevreden was met zijn resultaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Catlover,

Ik lees net jouw verhaal....ten eerste balen dat je opnieuw onder het mes moet, kan me heel goed voorstellen dat dit niet iets is waar je op zat te wachten. En wat betreft de EQ van Nio, ach....ieder mens heeft zijn kwaliteiten, en die van hem zijn natuurlijk zijn gouden handjes. En zolang je verwachtingen hebt van anderen kun je alleen maar teleurstellingen krijgen. En wat Leeuwin ook zegt, gewoon zeggen wat je voelt en denkt, maar verwacht er dan niets bij.

Tenslotte zijn de meiden van dit forum er toch voor je ;-)

Nu aftellen en wij gaan allemaal voor je duimen.

Liefs my little titty xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi meiden,

Even een update met beeldmateriaal. Vond het belangrijk om goede voor en na foto's te hebben, dat ben ik met de eerste ronde nl. vergeten.

In mijn gallerij kunnen jullie de situatie zien zoals het er nu voor staat. Ik moet zeggen dat ik het er op de foto erger uit vind zien dan in real life.

Heel duidelijk te zien dat links, voor de kijker rechts, te ver naar beneden is gezakt en ook valt de prothese zichtbaar verder opzij dan m'n rechter borst.

Ben heel blij dat ik ja heb gezegd tegen een heroperatie, vind het zo op de foto niet zo heel mooi. Wat vinden jullie?

27/2 moet ik me om 08.00 uur melden in het Slaz, vorige keer om 07.00 uur. Hoewel ik vorig keer ook pas eind Vd ochtend aan de beurt was. Hoop dat ik nu wat eerder geholpen wordt, dat wachten vind ik zenuwslopend..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Catlover, ik heb ze bekeken hoor je foto's. Ik heb er ook een reactie bijgezet. Je borsten zijn echt mooi geworden, maar t verschil is duidelijk zichtbaar. Ik denk dat een herstel het helemaal perfect gaat maken. Ben heel benieuwd na je her hoe t er uit gaat zien. Ik ga voor je duimen dat je de eerste zult zijn, hihi.. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag het al meteen aan je foto van december, zie mijn commentaar.. Niet als betweter ;) maar omdat ik iets soortgelijks heb gehad :(
twijfelde nog op ik het erbij moest zetten, want het is niet leuk om te horen natuurlijk.

Ben nu 2 maanden po van de her en ze staan nu gelijk (zie album). Maar het is gewoon shit om weer onder het mes te moeten. Ik weet niet hoeveel pijn je had na de eerste ingreep, maar bij mij was het drama. De her viel daarom ook echt mee. Tuurlijk heb je pijn, tenslotte gaat alles weer open e.d. maar het was deze keer echt minder heftig. Hoop dat het bij jou ook zo zal zijn.

Alvast veel succes en het resultaat zal vast prachtig zijn!

liefs,

Birdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meiden, wat lief van jullie!

Best beetje nerveus, maar ben er klaar voor. Acht uur moet ik me melden en naar verwachting ga ik half elf ongeveer naar OK.

@ Birdy, zie je berichtje nu pas! Eerste operatie was qua pijn erg heftig, hoop op minder pijn! Mooi geworden hoor bij jou!!

Keep u posted!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Catlover,

Heel veel succes vandaag!!! Bedenk je dat het hierna alleen maar beter kan worden...ik zal aan je denken vandaag en ik ga heel hard voor je duimen.

Dikke knuffel en laat t maar gebeuren....dit komt goed!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ik zie nu pas dat jij vandaag ook voor een herstel moet..

Heel veel succes wijfie..

Zal van de week eens alles doorlezen wat er bij jou gespeeld heeft.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

Ben ik weer, evene en verslagje.

Moest me gister om 8 uur melden en zou volgens de planning om 1030 uur aan de beurt zijn. vreselijk aardige verpleegster Lucille nam m'n gegevens door en wees me mijn bed met charmante blauwe hemd. Planning was toen al veranderd naar 1200 uur ok, wat een domper, nog langer wachten. Een uur later kreeg ik de mededeling dat ik naar 1400 uur was verplaatst, ik werd er niet blij van! Maar geduld is een schone zaak, had gewoon m'n beurt af te wachten.

Moest om kwart voor een m'n paracetamollen innemen, maar om kwart voor een kreeg ik het verzoek me snel om te kleden want okt as klaar voor mij, toch weer een meevaller.

Infuus geprikt met zoutoplossing en penicilline, kwart over een ben ik de ok ingereden. Plakkers op m'n lijf, kapje op en slapen maar. Half drie werd ik volgens mij wakker op de verkoeverkamer, lag over gordijnen te dromen... Heel apart, moest beetje om mezelf lachen. Had wel pijn, maar niet onverdraagbaar en had ze op het hart gedrukt me geen morfine te geven. Ivm overgeven, heb uiteindelijk 5 Mg ipv 10 gehad en dat ging goed.

Lekker nog even geslapen op zaal en om zes uur ging ik naar huis.

M'n linkerborst prothese is er dus uitgehaald, pocket naar boven toe ruimer gemaakt en aan de buitenkant en onderkant ingenomen, prothese er weer in en dichtmaken. Heb m'n bh nog niet uitgedaan, zondag mag ik douchen dus doe t dan wel.. Vind t beste eer spannend. Zie wel al dat de bolling bovenop nu aan beide kanten overeenkomt, links zit nu een fractie hoger maar moet natuurlijk weer zakken.

Ben níet misselijk geweest en voel me niet ziek, vorige ben ik een week echt doodziek geweest, dus ben zoooo blij dat ik dat nu niet heb. Voel me stijf, beurs en t is opgezwollen aan de zijkant, maar dit is te handelen.

Vannacht best ok geslapen, dus heb r vertrouwen in! Blij dat ik het heb gehad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw Catlover, dat klinkt allemaal goed! Ja balen als je dan langer moet wachten he...leuk om je verslag te lezen en nu hopen op een goed herstel. Gelukkig dat t allemaal is meegevallen en zo benieuwd hoe alles nu ook goed gaat verlopen...ga je zondag na t douchen ook foto maken?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.