Ga naar inhoud

Teleurstellingen


Aanbevolen berichten

Ik wil niemand afschrikken maar ik ken de ene tegenslag na mekaar ik ben 4 keer terug kunnen gaan met men prothese en ja hoor voor de vijfde keer zijn ze nog maar eens stuk daarom wil ik langs deze weg vragen of er nog iemand is die in Hasselt geweest is en hetzelfde probleem kent

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

hoi hoi

Welkom op het forum..

Mag ik vragen wat er aan de hand is? Wat bedoel je met stuk?

Wat is er gebeurd de vorige keren?

Waar en door wie ben je geopereerd?

Zo dat was mijn vragenvuur ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cindytje1985

Wel in 93 plaatsen ze men eerste nog geen 7 maanden later last van plooien erin toen zei hij dat de sluiting niet goed erop zal gezeten hebben terug operatie ,bijspuiten oke 3 jaar later opnieuw pijn knobbelig ging terug na verder onderzoek waren ze gescheurd opnieuw operatie en zo ging het een paar jaren goed en weer opnieuw van hetzelfde wel nu is het voor de vijfde keer sorry maar je word er wel mismoedig van en het is nu niet dat het niks kost hè Cindy deze zitten ocharme 9 maanden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu een afspraak bij d'r vissers Linda van de Wellens kliniek ik heb besloten om alles weg te laten halen ik ben te lang bij T' Kindt van Hasselt blijven suggelen ik heb enkel men klevertjes van men prothese waarop staat sebbin en voor de rest heb ik nooit geen gekregen ook niet normaal hè na 4 operaties krijg ik die klevers voor de eerste keer :-( benieuwd wat ze gaan kunnen doen voor mij in de wellneskliniek

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo jij hebt wel enorme pech gehad zeg,hoe kan het nou dat je protheses steeds raar gaan doen,iedere keer dezelfde gehad ook?

echt ontzettend zonde,maar gelukkig was je er op tijd bij,ik zou nu een hele goeie kliniek of iig arts zoeken die veilige protheses kan plaatsen.

Of wil je geen vervangers meer?

Vond hier nog iets erover:

http://www.borstenforum.com/topic/3801-sebbin-prothesen-veilig/

gr Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar de vorige protheses waren andere waar hij nietmeer mee samenwerkte dus die er nu inzitten zijn van een andere producent, maar eerlijk gezegd heb er genoeg van en toe nu toe staat men besluit vast en gaan ze eruit zonder nieuwe te plaatsen, ik denk nu eerder aan een lifting te doen en geen prothese meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu een afspraak bij d'r vissers Linda van de Wellens kliniek ik heb besloten om alles weg te laten halen ik ben te lang bij T' Kindt van Hasselt blijven suggelen ik heb enkel men klevertjes van men prothese waarop staat sebbin en voor de rest heb ik nooit geen gekregen ook niet normaal hè na 4 operaties krijg ik die klevers voor de eerste keer :-( benieuwd wat ze gaan kunnen doen voor mij in de wellneskliniek

Jammer om te horen dat je zo teleurgesteld bent! Ik heb een vriendin die een borstverkleining heeft laten doen door dokter 't Kindt, is er heel tevreden van...een collega van haar had dezelfde operatie door deze dokter laten doen.

Maar bon, goede referenties staan uiteraard ook niet garant voor dezelfde tevredenheid hé, het gaat ook om een andere operatie.

Ik hoop alleszins dat je hier genoeg informatie vindt over andere dokters die je verder kunnen helpen in je huidige situatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.