Ga naar inhoud

BV : Marilyn : consult 2 maart : Dr Nolens : Kortrijk


Gast Marilyn

Aanbevolen berichten

Hallo,

Nog 2 weken en ik mag op eerste consult bij een plastische chirurge. Ik heb 3,5 maanden moeten wachten eer ik mocht gaan.

Hoe dichterbij het komt, hoe banger ik word. Door zwangerschappen en vermageren zijn mijn borsten zeer verslapt, ik wil er iets aan doen.. Ik wil terug mijn volle C cup

Ik hoop hier de nodig raad en steun te vinden :unsure:

Heeft iemand ervaring met dokter Nolens uit Kortrijk (België)?

Groetjes.. Marilyn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Marilyn,

Welkom op het forum, spannend hé, zo'n eerste consult! Veel succes alvast, lees maar veel hier dan kom je al veel te weten, maar blijft toch altijd afwachten wat je pc zal adviseren. Zelf geen ervaring met dr. Nolens.

Groetjes, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi welkom hier :1:

ik ken de arts nietdus even hopen dat er andere dames zijn die je kunnen helpen met je vraag.

spannend joh je eerste consult,beetje voorbereid al?

vragen opgeschreven die je meeneemt?foto,s van wat je wel wilt en mooi vind,maar ook van wat je juist niet mooi vind en zeker niet wilt?

heb je zelf al beetje idee wat je zou willen?of laat je het even op je afkomen en kijken wat je arts zegt?

veel lees en post plezier.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Marilyn, ik ken deze dokter helaas ook niet. Ik heb zelf 3 consults gedaan: de eerste bij dokter Cools (Gent), de tweede bij dokter Vanstraelen (Berchem) en de derde bij dokter Wilikens (Meise), daar heb ik ook meteen de operatiedatum vastgelegd. Het komt erop neer van een arts te vinden waar je je helemaal goed bij voelt. Ik zou sowieso een aantal consulten doen, om verschillende meningen te horen. Van de consulten (in België) krijg je trouwens (als Belg) een deel terugbetaald door het ziekenfonds. Succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Nee, ik heb nog geen lijstje met vragen. Ik weet eigenlijk niet wat ik moet vragen..(al zit ik met veel vragen, daarom dat ik dit forum bezoek)

De stap om mijn telefoon te nemen en een eerste afspraak te maken was al heel groot voor mij..

Ik ben eigenlijk zeer bang :-(

Alles is ook nieuw voor mij, ik lees hier aantal cc's, manier van inbrengen, merknamen... Ik begrijp er allemaal niet veel van.

Wat is het beste? Hoe verloopt een eerste consult en kan je dan al een datum vastleggen?

Ik hoop hier echt raad en steun te vinden...

Marilyn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Nog één weekje en ik mag op eerste consult, spannend!

Ik heb hier al een beetje rondgekeken op dit forum.

Ik denk dat ik alles op mij laat afkomen en zal luisteren wat de dokter zegt, ik zie wel wat mijn gevoel daarna zegt ;-)

Heeft er iemand voor en na foto's van een lege grote B, kleine C cup naar een volle C-cup?

Kan er ook iemand advies geven wat best of het verschil is tussen op de spier en onder de spier...

Alle raad is welkom..

Groetjes van een bang meisje :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend allemaal he?

Ik was ook heel bang hoor, van het infuus en vooral van de narcose, wat voor pijn zal je naderhand hebben enz.

Maar goed voor mij is het allemaal meegevallen maar ik weet hoe je je voelt.

Foto's heb ik nog niet, die zet ik erop als het tape eraf is...en dat is morgen :rolleyes:

Advies zal trouwens de pc ook wel geven, die weet exact wat er bij jou het beste is.

Succes ermee.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

HIER vind je vast de info die je zoekt ivm plaatsing op- of onder de spier .

Best is idd dat je hier even wat leest om op het consult te begrijpen wat ze bedoelen met termen als 'dual plane' , 'pocket' of 'high profile' om maar iets te zeggen .

Door het topic 'algemene informatie over borstvergroting'te lezen wordt je vast wat wijzer :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

HIER vind je vast de info die je zoekt ivm plaatsing op- of onder de spier .

Best is idd dat je hier even wat leest om op het consult te begrijpen wat ze bedoelen met termen als 'dual plane' , 'pocket' of 'high profile' om maar iets te zeggen .

Door het topic 'algemene informatie over borstvergroting'te lezen wordt je vast wat wijzer :38:

Dag B-Cupje,

Bedankt! Ik heb als eens gekeken en ik ben wat wijzer geworden.

Lijkt allemaal nog zo eenvoudig niet.

Ik denk dat ik eerst zal luisteren naar wat de PC mij aanraadt.

Ikzelf verkies als insnede in de borstplooi. De druppelvormige implantaten en voor de borstspier plaatsen lijken mij het natuurlijkst, want zo wil ik mijn borsten. Mijn borsten hangen erg en daardoor denk ik dat misschien een andere manier of implantaten meer geschikt zou zijn voor mij..

Ik meet 1 meter 57 cm en weeg momenteel 53kg.

Ben 33 jaar :-)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Net zoals jou heb ik ook lege borstjes. Ook door (enorm) te vermageren een los velletje.

Doordat mijn vel al eens serieus uitgerokken geweest is, door overgewicht, worden ze bij bij achter de spier geplaatst. Indien voor de spier zouden ze erg snel gaan doorhangen.

Vel succes met je consult!

grtz Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag B-Cupje,

Bedankt! Ik heb als eens gekeken en ik ben wat wijzer geworden.

Lijkt allemaal nog zo eenvoudig niet.

Ik denk dat ik eerst zal luisteren naar wat de PC mij aanraadt.

Ikzelf verkies als insnede in de borstplooi. De druppelvormige implantaten en voor de borstspier plaatsen lijken mij het natuurlijkst, want zo wil ik mijn borsten. Mijn borsten hangen erg en daardoor denk ik dat misschien een andere manier of implantaten meer geschikt zou zijn voor mij..

Ik meet 1 meter 57 cm en weeg momenteel 53kg.

Ben 33 jaar :-)

Groetjes

Hoi Marilyn,

idd eerst ff je consult afwachten... wat je pc je adviseert maar je kan wel zeggen dat je liever via de borstplooi geopereerd wordt. (zou ik ook hebben hoor haha al is het nadien wel erg mooi via de tepel) en of je voor of achter de spier neemt/krijgt heeft veelal met ook weer de pc te maken. iedere arts adviseert anders.

Succes

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!

Hier ben ik dan na mijn eerste consult :-(

Ik ben zo ontchoogeld...

Blijkt dat ik in plaats van een borstvergroting een borstverkleining (mastoplexie) nodig heb in combinatie met plaatsen van siliconen-implantaten.

Eerst moet mijn overtollig huid worden verwijdert om dan terug stevige borsten te kunnen hebben.

De littekens moet ik er dan maar bijnemen (rond de tepel en onder de borst)

Het prijskaartje is natuurlijk ook hoger dan een gewone BV.

Het enige wat ik kan doen is wenen! Zo'n ingreep zie ik niet zitten :-(

Ik zal niet anders kunnen dan mijn hangborsten te aanvaarden...

Triestige groetjes :'(

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi marilyn

ik wil je even een :116: brengen. jammer dat je dit na 3 maanden ongeduldig wachten hebt moeten horen. ik zou je bijna aanraden om naar demeyere te gaan, of naar een andere pc. maar ik snap dat je daar misschien extra huiverig voor bent na je ervaring van vandaag. het is wel een advies en een goed uitgangspunt voor een volgend consult. maar eerst maar even laten bezinken.

liefs en sterkte verder vandaag

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och meid , dat is idd ontmoedigend en bedankt om dit te willen delen met ons want dat zal ook niet gemakkelijk zijn ...

Maar het was één consult , één mening .

Als ik jou was maakte ik nog een afspraak (of 2) bij andere chirurgen en zoals Kaat al zegt , je weet nu een beetje wat je kan verwachten en 'slechter' kan niet volgens mij .

Iedere chirurg heeft immers een eigen visie op een bv .

Mss is een lift met bv ook een optie ? Kijk even in deze topics : info / ervaringen .

Ik zou de hoop nog niet opgeven ! Dikke :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marilyn,

Laat je schouders nog niet hangen hé! :147: Er zijn nog andere pc's, zoals Kaatje en B-cupje al zeiden zou ik je ook aanraden nog enkele andere consulten te doen, en kan je zeker Dr. De Meyere aanraden wat Kaatje ook al zei. Hij heeft Patries ook geholpen met haar bv terwijl een andere pc bij haar ook borstlift wou doen, wat zij ook niet zag zitten.

Of dat bij jou natuurlijk zou kunnen op die manier kan alleen een pc inschatten. Denk er nog even over na, maar als je je niet kunt vinden in het advies wat je vandaag kreeg, echt andere consulten doen! Niet opgeven!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

en daar is de Patries dan die Eefje bedoeld :38:

ja ik zou ook een andere pc raadplegen hoor Marylin! of 2 of 3 als het moet. als jij je er niet lekker bij voelt?!? kijk zeggen 2 of 3 pc's dit wordt het een ander verhaal maar ik zou eerst maar eens een 2e consult bij een andere pc doen. en dat afwachten.

liefs en sterkte meis

Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Marilyn,

hmmm wat een rottig nieuws,vooral als dit zo even op je koude dakje valt zeg.

probeer het even te laten bezinken,en neem dan een volgende stap.

zoals alle andere al zeggen,neem een 2de consult,ik zou zelfs kiezen voor een 3de hoor.

het word al een heel ander verhaal als er 2of zelfs 3 artsen hetzelfde zeggen,dan kan je altijd nog bedenken wat je ermee aan wilt.

niet alle artsen denken en werken hetzelfde.

veel sterkte in elk geval met het verwerken van je nare nieuws.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...

Hallo,

Nog één weekje en ik mag op eerste consult, spannend!

Ik heb hier al een beetje rondgekeken op dit forum.

Ik denk dat ik alles op mij laat afkomen en zal luisteren wat de dokter zegt, ik zie wel wat mijn gevoel daarna zegt ;-)

Heeft er iemand voor en na foto's van een lege grote B, kleine C cup naar een volle C-cup?

Kan er ook iemand advies geven wat best of het verschil is tussen op de spier en onder de spier...

Alle raad is welkom..

Groetjes van een bang meisje :wacko:

Wat was je gevoel anderzijds bij de dokter?

Stelde ze je op je gemak? Had je er anders een goed gevoel bij?

Ik ben van plan om ook bij haar eens een afspraak te maken,

maar die drempel om de telefoon te nemen en afspraak te maken, brrrr :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.