Ga naar inhoud

CheshireCat. : 3 februari 2014 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Aanbevolen berichten

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste Reactie

Thanks meiden. :) Dankzij de borstband is het wel wat pijnlijker geworden. Maar het is goed te doen. Lig nu lekker plat op bed in mijn ouderlijk huis waar mijn moeder heel goed voor me zorgt. :) Lekker tv en series kijken! <3 Foto van mijn boobs staan in mijn galerij. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nu vier dagen geleden en ik heb nog steeds niet echt durven te kijken haha. De hele tijd de sportbeha aan en de borstband om ik word er gek van. :( Zo zagen mijn boobies er uit een paar uur na de operatie. :) Vind ze nog wat ver uit elkaar staan eigenlijk. Wat vinden jullie? :)

gallery_8823_3499_178867.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Ik ben nu bijna twee maanden po en ben blij dat ik nu eindelijk boobies heb maar nu heb ik iets nieuws gevonden om onzeker over te zijn.
We blijven toch vrouwen he. ;)
Ik vind ze best wel uit elkaar staan en ben bang dat ik een te hoge profile heb genomen voor mijn lichaam. Wat vinden jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Je bent nog maar 2 weken po dus er gaat nog zoveel veranderen!!! Alles staat nog ontzettend strak en dat heeft tijd nodig...

Je hebt nu al hele mooie boobs en die gaan alleen nog maar mooier worden.. het uiteindelijke resultaat zie je pas na een jaar dus geef het nog ff de tijd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meis, ik denk dat ze nog heel erg gaan veranderen! Je bent pas 2 weken PO. Het toverwoord is geduld :). Ik kon na 2 weken mijn eigen spiegelbeeld zien in me boobies zo strak stonden ze! Het leek wel alsof ik ze had ingesmeerd met wax! Ik vind je boobs prachtig en niet te ver uit elkaar staan. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Straks gaat de hoogglans er misschien nog af :P dus dat scheelt al een hoop als het allemaal niet meer zo strak staat. Bovendien moet je zelf ook nog heel erg wennen aan je ''nieuwe lichaam''. Geef het was de tijd en misschien valt het je straks allemaal mee :). Met twee maanden had ik dat ook. Al moet ik zeggen dat het wel lastig is om te beoordelen omdat ik de borst, buik verhouding niet zie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Over een paar maandjes worden je boobs, de huid en de borstspier pas echt lekker zacht en soepel,

(als ik je foto bekijk zie ik dat alles nog strak en op spanning staat)

en dan zul je zien dat je borsten wel naar binnen willen/kunnen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Die van mij veranderen nog steeds elke week hoor en ben al bijna 5 maand PO. Ik heb zelf ook een erg strakke huid dus het duurt allemaal wat langer voordat het 'los' valt. Ik vind je boobs heel mooi en vind ze wel een beetje op die van mij lijken zelfs haha. Ik vond die van mij ook ver uit elkaar staan, nog steeds wel hoor. Maar in een BH kan ik ze zo naar elkaar toe drukken dus prima!

Hopelijk kom je van je onzekeheid af

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

He meis,

als je je voorsituatie bekijkt zie je ook dat ze al van elkaar af staan.

ze veranderen wrs nog wel maar vind het goed bij je

Passen hoor, anders had je minder cc moeten nemen maja dan was dit een topic over ik vind ze te klein hahaha.

ben je al op eindcontrole geweest?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...

Ik ben nu vier jaar verder en kan nog steeds niet aan ze wennen. Wat een luxe probleem he? Ik dacht dat als ik eenmaal borsten had dat ik dan niet meer onzeker zou zijn. Wrong! Nu maak ik me weer zorgen over of ze er niet te nep uitzien of dat ze teveel uit elkaar staan etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CheshireCat.

Wat jammer dat je je zo voelt! Ik heb je foto’s net bekeken en vind ze heel mooi. Wat een verschil met je voorsituatie! Ik zie wel dat ze idd wat uit elkaar staan, maar vind ze wel echt heel mooi en er zeker niet nep uitzien. Gewoon mooie borsten bij een slank figuur, iets om trots op te zijn!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Awww wat lief! Bedankt. :) ik heb net even foto's gemaakt en op de tweede foto lijkt het alsof de linker borst rechtop staat. Het kan ook de positie van mijn tepel zijn maar ik erger me er aan dat ze ongelijk zijn. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.