Ga naar inhoud

CheshireCat. : 3 februari 2014 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Aanbevolen berichten

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste Reactie

Maar als ik een stuk kleiner wil dan die op de foto is het dan geen idee om rond de 250 cc te gaan zitten?

Awww mijn vriend zei net dit tegen me:

je moet je trouwens nooit schuldig voelen dat je niet blij bent met je borsten, ik snap het best. Alleen ben ik er zelf wel blij mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de kliniek gebeld omdat ik nogal onzeker was over het aantal cc's. Ze waren toch aan het werk op kantoor dus ik kon gelijk langskomen. :D De chirurg verteld dat ik geen grote borsten wil maar gewoon borsten. Hij gaat kijken tijdens de operatie of 270 of 290 het mooiste gaat zijn. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas vonden mijn ouders het toch fijner als ik 3 februari geopereerd ga worden. Dit ook ivm het recente overlijden van mijn opa. Dus nog eventjes wachten. Ik vind het echt heel erg eng. De chirurg gaat kijken of 270 cc of 290 cc het mooiste gaat staan op de dag zelf. Yay ik krijg tieten! Hihi. Ik krijg anatomische dual plane.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik loop al jaren te roepen dat ik een borstvergroting wil maar nu het mogelijk is begin ik toch echt bang te worden. Ik denk dat ik me nooit heel erg met de mogelijke complicaties en bijwerkingen bezig heb gehouden. Sinds ik op dit forum neus zie ik steeds meer wat er mis kan gaan. Wat als mijn tepels dadelijk ongelijk staan of een borst groter is. Wat als ik het gevoel in mijn tepels kwijtraak? Dan heb ik wel borsten maar dan heb ik er nog niet zo heel veel aan. Ik ben op de een of andere manier ook bang dat ik niet meer uit de narcose kom. Hebben jullie ook last van deze twijfels?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee scheshirecat.

Wat jij nou voelt heeft denk ik 90% van alle meiden hier gehad!

Toen ik 15 was wilde ik al een bv , en toen het eindelijk zou gaan gebeuren las ik hier ook heel veel. En idd dan lees je alle complicaties die hier staan. Máár omdat het een forum is worden er ook juist veel problemen besproken/neergezet. En mensen waarbij het goed gegaan is zetten het er ook heel vaak niet op.

Geloof me er zijn meer goede verhalen dan slechte!

En natuurlijk kunnen er dingen mis gaan , maar dat kan bij heel veel toch?

Snap je wel hoor! Heb het ook gehad , en nu zou ik niet meer zonder m'n boobies kunnen!

Borsten zijn bijna nooit gelijk , ik had van te voren al verschil en nu ook natuurlijk een beetje.

Jou borsten / tepel hoogte blijft het zelfde alleen dan groter.

Aangezien je al jaren een bv wilt zegt dit wel veel dat je het echt wilt!

En uit de narcose kom je echt! Dat beloof ik je bij deze hihi :)

Probeer even goede verhalen te lezen en ik wil je ook nog meegeven , denk goed na bij welke arts je gaat, focus je niet op de hoeveelheid cc's (dit zegt niet alles!) EN als je goed hebt gelezen zul je veel lezen : HAD IK MAAR een maatje groter gekozen.

Dus bij twijfel de grotere implantaat pakken , je went er heel snel aan !!!

Nogmaals , jou twijfels en angsten zijn helemaal normaal hoor!!

Probeer je hier niet op te focussen maar op het beste resultaat voor jou boobies.

X Dubbelrug

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii girlie ik was ook heel bang,

de weken voor de operatie begon ik echt te twijfelen hoor en had ik angsten, zelf nu zoveel weken na mijn borstvergroting ben ik nog altijd bang voor complicaties, maar het geluk overtreft alles!!!!! Ik ben zo zielsgelukkig dat ik eindelijk borsten heb, mijn relatie gaat zoveel beter en ja het deed pijn... het was de ergste pijn die ik ooit heb gevoeld en ik dacht dat ik ging doodgaan! Ik had zoveel spijt toen ik die pijn voelde maar nu ben ik super blij met het resultaat. Eindelijk niet meer plat, geen dikke tieten maar borstjes die bij men lichaam passen! Daar neem ik de mogelijke complicaties met liefde bij, er kan altijd iets misgaan en het doet pijn, maar je krijgt er zooooveel voor terug!

Je kan mijn voor & na foto's trouwens bekijken :P mwhii xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik scheet echt 7 kleuren in mijn broek de weken van te voren en vooral de ochtend van de operatie hahaha! Maar ik ben zoooo blij nu!!

Vooral de narcose, ook bang dat ik niet wakker werd. Heb zelfs tegen een vriendin gezegd: "als ik niet wakker word wil je dan...." Dus ik ken het gevoel. Toen ik eenmaal in de verkoeverkamer lag was ik zo gefascineerd door alles dat die narcose wel meeviel...

En ja ik ben nog steeds bang voor complicaties vooral kapselvorming? Stel dat ik het krijg en het blijft terugkomen denk ik dan en dan moet ik terug naar mijn kleine borstjes...

Zoals al gezegd je borsten blijven zoals voor de operatie alleen uitvergroot. Mijn linkertepel staat nog steeds iets hoger dan rechts en mijn rechterborst iets meer naar buiten...

En dan over gevoel in tepels: was er meteen weer maar kan ook ff duren idd. Ik heb geen gevoel op een plekje onderaan linkerborst maar ik weet bijna zeker dat dit terug gaat komen (had ook een keer maanden geen gevoel in een enkel omdat ik daar een ongeluk mee had, is ook teruggekomen )

Maar goed het blijft natuurlijk een operatie en die brengen risico's mee laten we wel eerlijk blijven..

Hopelijk helpt dit een beetje?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid zoals je al gelezen heb ben je hier niet alleen in. We hebben bijna allemaal die angsten gehad. Het is gewoon een hele grote stap, maar die wie hem gezet hebben zeggen ook bijna allemaal dat ze het veel eerder hadden moete doen. Voor mij was het zo dat ik ook voor het eerst in mijn leven onder narcose zou gaan. De angst om nooit meer wakker te worden had ik dus ook. Het viel me echt 1000% mee. Complicaties kan altijd voorkomen, maar daar gaan we niet van uit. Kijk ook eens goed hier op het forum hoe vaak het wel goed is gegaan en hoe gelukkig deze meiden zijn ;)

Het komt allemaal goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik scheet echt 7 kleuren in mijn broek de weken van te voren en vooral de ochtend van de operatie hahaha! Maar ik ben zoooo blij nu!!

Vooral de narcose, ook bang dat ik niet wakker werd. Heb zelfs tegen een vriendin gezegd: "als ik niet wakker word wil je dan...." Dus ik ken het gevoel. Toen ik eenmaal in de verkoeverkamer lag was ik zo gefascineerd door alles dat die narcose wel meeviel...

En ja ik ben nog steeds bang voor complicaties vooral kapselvorming? Stel dat ik het krijg en het blijft terugkomen denk ik dan en dan moet ik terug naar mijn kleine borstjes...

Zoals al gezegd je borsten blijven zoals voor de operatie alleen uitvergroot. Mijn linkertepel staat nog steeds iets hoger dan rechts en mijn rechterborst iets meer naar buiten...

En dan over gevoel in tepels: was er meteen weer maar kan ook ff duren idd. Ik heb geen gevoel op een plekje onderaan linkerborst maar ik weet bijna zeker dat dit terug gaat komen (had ook een keer maanden geen gevoel in een enkel omdat ik daar een ongeluk mee had, is ook teruggekomen )

Maar goed het blijft natuurlijk een operatie en die brengen risico's mee laten we wel eerlijk blijven..

Hopelijk helpt dit een beetje?

Xx

Haha zo herkenbaar! Ik was ook super bang voor de narcose, bang dat ik nooit meer zou opstaan en ik vroeg constant of ik zeker weten weer wakker zou worden..

Het viel allemaal heer erg mee, bijna geen pijn gehad en ik ben super blij!

Laat je angst niet in de weg staan, want alles komt goed!

zorg natuurlijk wel voor een goede pc en dat je voldoende rust neemt :)

Ga er voor, je wilt het, en als het kan gewoon doen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Zoals je al kunt lezen heeft denk ik iedereen wel angst gehad voor de bv.. Al is het voor het infuus, voor de narcose, voor wat het resultaat zal zijn..

Tuurlijk, complicaties kan iedereen krijgen.. Maar als je goed leest hier op het forum, hoeveel complicaties zie je nou echt voorbij komen ten opzichte van de operatieverslagen die je voorbij ziet komen.. Echt heel weinig!! En ook ik heb gedacht ja maar wat nou als ik nou bij dat kleine percentage zit..

Maar wat is de andere optie? Je bv niet laten doorgaan.. is dat dan wat je wil? Verder leven met boobs waar je niet tevreden over bent? en de rest van je leven denkt: wat als ik het nou wel gedaan had...

Je wil dit zo graag.. en hebt er zo goed over na gedacht.. Dit is echt koudwater vrees wat iedereen heeft.. Je weet niet wat je moet verwachten..

Zoals je vaak leest, als ik alles van te voren had geweten had ik het zoveel eerder laten doen!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik ben zo bang om het gevoel in mijn tepels kwijt te raken en dat mijn borsten hard aan gaan voelen.

Ook ik heb gewoon nog gevoel in mijn tepels.. Mijn borsten voelen nog stevig aan, maar merk dat ze steeds zachter worden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.