Ga naar inhoud

CheshireCat. : 3 februari 2014 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Aanbevolen berichten

Hoi! Ik ben Niki, 25 jaar oud en heb gisteren mijn consult bij Dr. Straten gehad.

Eindelijk gaat het gebeuren op 3 februari! Ik droom hier al tien jaar van!

Op dit moment heb ik een mini A cupje en ik ga naar een C.

Ik heb er ontzettend veel zin in maar aan de andere kant ben ik ook bang.

Dus ik ga hier even neuzen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste Reactie
CheshireCat., on 24 Dec 2013 - 00:47, said:

Hoi! Ik ben Niki, 25 jaar oud en heb gisteren mijn consult bij Dr. Straten gehad.

Eindelijk gaat het gebeuren op 3 februari! Ik droom hier al tien jaar van!

Op dit moment heb ik een mini A cupje en ik ga naar een C.

Ik heb er ontzettend veel zin in maar aan de andere kant ben ik ook bang.

Dus ik ga hier even neuzen. :)

Hoi,

Welkom op het forum!!!

Gefeliciteerd met je datum meid.

Er is genoeg om te neuzen hier op het forum ;) Als je naar iets op zoek bent kun je ook hier rechts boven de zoekbalk gebruiken. Je bv zoeken naar straten om operatie verslagen te lezen van meiden die eerder al bij hem zijn geweest.

Veel lees plezier!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Spannend! Heel veel voorpret gewenst! Ik zou je wel de tip willen geven om altijd ook je dokter te vragen. Bij iedereen is het anders en ook niet alle operaties hier zijn hetzelfde dus gebruik het als tips en vooral voor steun. MIJn dokter had nogal een ander luchtiger verhaal dan sommige die je hier leest.

Ik ben zelf afgelopen vrijdag geopereerd (4 dagen Po) en voel me erg goed! Wat ga jij nemen. Ik had dual plane.

Groetjes! Anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum!!! En gefeliciteerd met je datum.. Het aftellen kan gaan beginnen!!

Voor je het weet is het zo ver en heb je nieuwe boobies!!

Mag ik vragen waar je geopereerd gaat worden, dan kan ik je titel alvast aanpassen en je topic verhuizen naar de operatie verslagen zodat je hier ook je verslagje kan typen als je dat leuk vindt..

Veel leesplezier!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden! Bedankt voor het warme welkom. :) Ik begin een beetje last te krijgen van koudwatervrees nu het zo dichtbij komt. Mijn borsten zijn ooit begonnen met groeien en hebben gelijk de handdoek in de ring gegooid. Ik wil dus al heel lang een borstvergroting maar er was nooit geld voor. Nu is er geld voor en weet ik niet of ik het nog wil. Ja ik wil het wel maar ben bang. Bang dat ik ze niet mooi ga vinden, bang voor de pijn en bang dat ik mijn tietjes ga missen. Het is eigenlijk nu of nooit. Het meisje dat bij mijn ouders op kamers zit gaat verhuizen begin februari dus kan ik tijdelijk thuis herstellen wat me heel erg fijn lijkt. Op dit moment is mijn datum 3 februari en mijn chirurg is Frans Straten te Dekkerswald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey, ik begrijp je angst, en is logisch ook! Maar ik kan je echt geruststellen, ik heb van deze pc nog nooit lelijke borsten gezien en ben er zelf ook door geopereerd en supee tevreden! Angst voor pijn, dat ga je zeker krijgen maar het is het waard. Kijk wat je er straks voor terug krijgt! Hoeveel cc krijg je trouwens? Als je vragen hebt stel ze gerust hoor! En als je mijn foto's wilt bekijken mag je dat altijd doen, moeten we alleen wel even vriendjes worden haha. Spannend allemaal he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi en welkom op het forum!

Ik ben zelf ook door Straten geopereerd en vond het allemaal ook doodeng. Nu ben ik echt heeeeeel blij dat ik het gewoon heb gedaan en die kleine boobs mis ik echt niet hahaha! Straten is echt een super goede en leuke chirurg en je bent echt in goede handen! Succes met de voorbereiding!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Gefeliciteerd met je datum!! Het aftellen kan gaan beginnen!!!

Koudwatervrees heeft echt iedereen denk ik.. Ik wilde zelfs nog van het ok bed afspringen en weg rennen hahah... Maar wat ben ik blij dat ik het gedaan heb.. Ik heb echt geen seconde spijt gehad!!

Ik zal je topictitel ff aanpassen en je verhuizen naar de operatie verslagen zodat je hier ook je verslagje kan schrijven als je wilt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey, ik begrijp je angst, en is logisch ook! Maar ik kan je echt geruststellen, ik heb van deze pc nog nooit lelijke borsten gezien en ben er zelf ook door geopereerd en supee tevreden! Angst voor pijn, dat ga je zeker krijgen maar het is het waard. Kijk wat je er straks voor terug krijgt! Hoeveel cc krijg je trouwens? Als je vragen hebt stel ze gerust hoor! En als je mijn foto's wilt bekijken mag je dat altijd doen, moeten we alleen wel even vriendjes worden haha. Spannend allemaal he!

Aww wat lief dank je. :) Ik ben heel erg bang dat ik van die strandballen krijg haha. Ik kon nu soms net een 70A opvullen en wil eigenlijk een C. De chirurg denkt dat 330 cc achter de spier het beste bij me gaat staan maar heeft voor de zekerheid ook 290 cc besteld. Ja ik ben benieuwd naar je foto's! :)

Hoi en welkom op het forum!

Ik ben zelf ook door Straten geopereerd en vond het allemaal ook doodeng. Nu ben ik echt heeeeeel blij dat ik het gewoon heb gedaan en die kleine boobs mis ik echt niet hahaha! Straten is echt een super goede en leuke chirurg en je bent echt in goede handen! Succes met de voorbereiding!

Dank je! Ik vind hem ook echt heel erg aardig maar vond het consult iets te snel gaan denk ik. Welke cup heb je inmiddels? :)

Gefeliciteerd met je datum!! Het aftellen kan gaan beginnen!!!

Koudwatervrees heeft echt iedereen denk ik.. Ik wilde zelfs nog van het ok bed afspringen en weg rennen hahah... Maar wat ben ik blij dat ik het gedaan heb.. Ik heb echt geen seconde spijt gehad!!

Ik zal je topictitel ff aanpassen en je verhuizen naar de operatie verslagen zodat je hier ook je verslagje kan schrijven als je wilt...

Dank je! Haha daar ben ik ook bang voor ja. Dat ik er gewoon vandoor ga. Was het niet raar om opeens van niks naar grote tieten te gaan? Haha. Ja leuk bedankt. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Dank je! Haha daar ben ik ook bang voor ja. Dat ik er gewoon vandoor ga. Was het niet raar om opeens van niks naar grote tieten te gaan? Haha. Ja leuk bedankt. :)

Ja echt heel raar.. heeft ook wel een week of 3 geduurd voordat ik een beetje kon wennen aan het feit dat ik ineens grote borsten had... Het plaatje klopte niet ofzo.. Het was ook niet zo van wauw wat een mooie borsten haha.. Het was meer sjezussssssssssss zooooooo groot!!

Nu ben ik er aan gewend en vindt ze nog steeds met de dag mooier worden!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je! Ik vind hem ook echt heel erg aardig maar vond het consult iets te snel gaan denk ik. Welke cup heb je inmiddels? :)

Ik draag nu een bhmaat 70E/F (ligt aan de BH's van welk merk/winkel ze zijn). Vind het niet eruit zien als een E/F want dat is in mijn hoofd VEEL groter, maar misschien omdat ze nu nog mooi rechtop staan. Misschien als ik 2 jaar po ben en ze beetje uitgezakt zijn ze er nog groter uitzien hahaha wie weet. Ik kom ook echt van niks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt heel raar.. heeft ook wel een week of 3 geduurd voordat ik een beetje kon wennen aan het feit dat ik ineens grote borsten had... Het plaatje klopte niet ofzo.. Het was ook niet zo van wauw wat een mooie borsten haha.. Het was meer sjezussssssssssss zooooooo groot!!

Nu ben ik er aan gewend en vindt ze nog steeds met de dag mooier worden!!!

Haha ja dat snap ik. Ik wil geen grote tieten maar ik wil gewoon tieten. Ik heb trouwens een foto geupload zodat jullie mijn mini A kunnen zien.

Haha consulten doet hij altijd een beetje snel vind ik! Maar je zal zien dat als je geopereerd word het ineens een super rustige man is, en echt de tijd overal voor neemt :)

Ik twijfel of ik nog een keer op consult moet gaan. Ik ben 1.74 en hij heeft 290 cc en 330 cc besteld. Ik ben bang dat het te groot gaat worden ik wil eigenlijk een B/C. Maar het is zo lastig om te weten wat het gaat worden. Ze zeiden bestel maar een Triaction bh in maat D. Maar ik wil helemaal geen D haha.

Ik draag nu een bhmaat 70E/F (ligt aan de BH's van welk merk/winkel ze zijn). Vind het niet eruit zien als een E/F want dat is in mijn hoofd VEEL groter, maar misschien omdat ze nu nog mooi rechtop staan. Misschien als ik 2 jaar po ben en ze beetje uitgezakt zijn ze er nog groter uitzien hahaha wie weet. Ik kom ook echt van niks!

Wow dat klinkt idd erg groot. :D Ben je blij met je keuze? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klinkt zo groot he haha, maar je zult merken dat ze kleiner uitvallen als je van te voren denkt, zeker als je ze dual plane laat plaatsen. Maargoed ik kan niks voor jou beslissen he haha, alleen wil ik je er wel voor behoeden dat je straks spijt hebt en liever groter wilde :) een bhmaat is ook anders dan dat het oog ziet met siliconen.

Als je een D als bhmaat hebt, is het voor het oog een C, en ik denk dat meerdere dames hier op het forum dat met me eens zijn haha. Succes met je keuze meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het klinkt echt belachelijk groot als je nu bijna niks hebt. Bedankt dat je met meedenkt dat waardeer ik ontzettend. Weet je wat ik lastig vind? Ik ben gek op kleding, zeg maar verslaafd aan shoppen. Normaal draag ik altijd een XS maar ik durf nu geen kleding meer te kopen want ik weet niet welke maat ik dadelijk nodig heb. Meh!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja nog even wachten. :) De enige reden waarom ik ze niet zou laten vergroten is toch dat ik bang ben voor geen gevoel meer in mijn tepels. Ik geniet er ontzettend van als mijn vriend aan ze zit. Dus dat zou echt klote zijn.

Dat hield mij ook aan het twijfelen...

Maar meteen een uur na mijn operatie (toen ik het ging checken) had ik alle gevoel hoor, worden gewoon stijf doen precies hun werk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En koudwatervrees.. ik heb vanaf ongeveer 2 weken voor de operatie (toen ook het betaalmoment kwam) bijna ieder uur getwijfeld... maar zoooo blij dat ik het heb gedaan!!

En toen ik ze net had en ze 1 dag erna uit mijn compressievest haalde dacht ik echt 'hoooliemolieee wat een joekels' hahaha, maar nu vind ik ze al niet meer zo groot :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat fijn dat je gewoon weer gevoel in je tepels hebt. :D Mijn ouders betalen het voor me en ze vragen elke dag aan me wat mijn besluit is omdat ze een aanbetaling moeten gaan doen. Ik kan me niet voorstellen dat ik mijn hele leven zo plat blijf. Aan de andere kant vind ik het ook moeilijk omdat mijn vriendjes gek op mijn boobies is en ik wil ze niet van hem afnemen. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 dagen geleden ben ik bij frans geweest. Hij is mijn held!

ik heb 375cc en van a naar een E!! hij zei dat het een grote C zou worden.. zo zou het eruit komen te zien.. bhmaat is altijd groter dan het aanzien. Je kunt mijn fotos bekijken als je vrienden met me wordt.

Spannend hoor! Heel veel succes alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, leuk dat je vriendje zo tevreden is! Maar je moet zelf ook blij zijn! Als je je goed voelt zoals je nu bent tja, waarom zou je dat de keuze maken om het toch te doen? Deze foto hierboven is wel een 400 cc denk ik (als ze afkomstig is van een A/AA maat) want ze lijken qua grootte op die van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.