Ga naar inhoud

dena : 13 december 2013 :


Aanbevolen berichten

Lieve mensen...

ik heb gisteren mijn heroperatie gehad!!

na lang wachten en moeilijke tijden doordat de eerste bv niet goed was gegaan... ( zie mijn vorige topic )

was het nu eindelijk zo ver!!

ik had gemengde gevoelens.. ik was BLIJ... kon niet meer wachten...

maar ook emotioneel en de nacht ervoor slapeloze nacht gehad... angst...

de mensen bij kliniek gabriels hebben mij super geholpen!

alles is heel goed gegaan...

ik ben heel blij dat ze zulk goed en lief personeel hebben, wand dat je dan toch echt nodig!

de chirurg is van te voren nog weer bij mij geweest om alles te bespreken en ff later om af te tekenen en nog eens doorgenomen.

aangezien ik geen doorgaans mens ben, was het de eerste keer borsten vullen bv van mama pannenkoeken niet goed gegaan...

double bouble heel erg lelijk en ook nog eens heel veel last ervan elke seconde van de dag..

na de operatie toen met wakker worden, snel helse pijn.... opnieuw o.k.....6 weken in een tuinstoel gezeten/geslapen... matras ging niet!! helse pijn in mijn rug, na 7 weken op matras ging beter, op zij slapen na 10 weken nog niet, aangezien de protheses zo erg naar buiten werden gedrukt, lag ik dan daarop en dat deed zeer!!

ik heb dual plane maar mijn spieren zijn zo sterk dat dit eigenlijk voor mij niet gaat... ik doe fanatiek aan sporten (paardenafrichting krachttraining enz..)

en ben van mezelf een smal gebouwd persoon en geen grijntje vet bij mijn borsten..

aangezien ik een heroperatie ging krijgen, wilde ik voor de spier!

helaas voor mij... de chirurg heeft het zeer goed bekeken en was prioriteit 1, maar mijn huid is zo dun dat dat problemen kan gaan geven en dat is ook niet de bedoeling!

schijnt dat de huid zelfs kan barsten! (uitgerekte huid van zwangerschap en al dunne huid van mezelf denk ik)

tja... ik ben er al aan begonnen, vind dat dual plane eigelijk niets,, wand ze bewegen mee met bepaalde bewegingen in sport... en dat wist ik niet!!! nooit geweten.

al met al, ik heb nu geen pannenkoeken meer!!! dus ja...

de heroperatie had de chirurg zeer goed uitgepland en heeft mij een kleine lift gegeven en wat aanpassingen binnenin.... en door de lift een kleine prothese, zodat de spieren ook minder protst geven... en ik met de high profile alsnog de projectie borsten (grote borsten zegt hij nu alsnog)

ik ben van mentor rond moderate plus 550 cc dual plane naar mentor rond high profile 375cc dual plane gegaan met kleine lift.

de lift is onderaan mijn borst gedaan, wel een breder litteken maar zeker een cm of zelfs 2 cm weg gehaald, en dus nu nettere borsten.

Ik werd wakker, wel weer koud maar de kachel blies al in mijn bed en had speciale deken ervoor ook onder erbij.

ze hadden alles goed voorbereid zodat ik een mooie operatie dag zou hebben, na al die ellende vorige x.

de mensen konden mij nog,, echt super lieve mensen.

mijn keel heb ik geen last van!!! gelukkig. de anastasist heeft wat meer gel erop gesmeerd voor me, wand ik gaf aan dat vorige x twee weken hel heb gehad aan mijn keel.

jaja,, echt alles bij elkaar pff, zwaar depri geweest allemaal medicijnen,...

en nu...

ik werd goed wakker! lekker gegeten en dronken....

drains gehad die er voor ik naar huis ging eruit werden gehaald.. ( rotgevoel!!!)

en nog geen één pijnstiller hoeven nemen!

ik voel me opgelucht lekker!

tuurlijk merk ik dat ik geopereerd ben en beweeg voorzichtig maar al die druk die ik had, die last.... die is weg!!

dus voor mij een vogelvrij menselijk gevoel weer!!!

je ziet nu ook al meteen me jas aan ook, dat het natuurlijker eruit ziet! niet meer zo mega breed... wat vreselijk leek ook.

ik ben blij blij blij..

het ziet er mooi uit, en ik hoop dat ze nu mooi uitzakken tot 1 geheel!!!

is natuurlijk afwachten wat het verder gaat doen nu... maar na twee maand denk ik dat ik zeker wel kan zien of het snor zit!

ik hoop dat ze nu dus TOP zijn/worden.

voelt goed!

je ziet nu nog niet echt die projectie vann de high, maar dat is wat ik zelf met die oude had en hier zie, dat na weken..... de vollume toeneemt!

we wachten af!

helaas weer niets mogen doen voorlopig, ik trek er twee maand voor uit om het rustig te laten herstellen, zodat mijn spieren geen druk kunnen zetten op de pothese en het goed kan genezen.

moet nog even een andere bh scoren, deze fila sport bh zit wel lekker en goed opzich, maar geeft geen ondersteuning onder je borst en dat moet ik wel hebben eigenlijk.

ik plaats snel nieuwe foto's van begin tot nu en dan elke keer een nieuwe...

heb ik alles verteld? hiiihi

liefs Dena!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh Dena, ik ben zo blij voor jou!!!! Je klinkt al helemaal anders dan voorheen. Het is gelukt!! yes!! :-) Ik hoop dat je een goed herstel hebt en ik blijf je volgen .

Daaag

Nicky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal!!

Had het druk met zieken visite :)

ik ga morgen de foto's plaatsen,,

ik heb net gedouched, pff vond het maar eng, maar ging wel lekker eigenlijk.

de verse wonden/hechtingen vind ik maar eng hiihih,, maar heb wel lekker kunnen douchen.

ik kon vorige mijn armen niet eens bewegen en nu nog wel, merk alleen wel dat ik beperkter ben natuurlijk maar voldoende om mee voort te kunnen.

het ziet er heel goed uit moet ik zeggen en andere die het gezien hebben zeggen t ook..

mijn borsten lijken heel natuurlijk, ze worden nog wat voller maar zo is het al heel netjes!

de drain gaatjes zijn ook netjes dicht gegaan... geen navloei gehad of iets..

pff heb nu wel last van mijn rug... doe eigenlijk toch teveel.. al zijn het maar kleine dingetjes,,

ben echt heel blij!

het is idd 375 cc maar nog beste boobies!! en de high profile nu, dus komt nog meer vollume naar voren. ( wat ik heb ervaren hier op t forum)

ik zal straks een mooie D cup hebben.

heb nu een strakke c aan, moet morgen maar even gaan kijken voor een andere sport bh met goede ondersteuning en dan maat D

deze fila trek alleen maar plat, geeft geen ondersteuning onder de borsten. en zit dus ook niet zo fijn.

ik ga weer even lekker erbij zitten,, van de week kom ik wat meer online.

liefs Dena!

:60:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx !!

ik heb zojuist mijn albums gemaakt, van voor tot nu..

ik zal morgen weer nieuwe maken en dan elke week wel een plaatsen, voor een goed beeld van vooruitgang.

het voelt nog steeds erg goed, nergens last van!

heerlijk om mij weer normaal te voelen.

kan niet wachten tot de hechtingen wat genezen zijn... die pleisters eraf mogen... over 2 weken las ik, dus ff geduld!

gaat goed!

aaaah kan gewoon niet wachten tot ze helemaal genezen zijn,, soepel zijn... en ik bh's aan mag... hihihhi jurkjes... oeieoei!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.