Ga naar inhoud

daniella24 : 26 februari 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hai Ladies,

Ik wil me graag even voorstellen.

Ik ben Daantje en ik heb in juni een borstvergroting gehad met 430 cc anatomisch dual plane bij dr van Onselen. ( voorheen een 70B)

Ik moet zeggen hij heeft prachtwerk afgeleverd maar ik had ze zooo graag groter gewild.

Helaas gaf van Onselen van te voren al aan dat 430 cc het max haalbare was en dat een grotere maat in stappen zou moeten worden voltooid.

Zoals vele van jullie heb ik een vrij grote bh maat (E) maar oogt het als een kleine C.

Daarnaast ging mijn voorkeur uit naar rond maar ben ik toch meegegaan in zijn advies om voor anatomisch te gaan

Nu ik een aantal maanden verder ben en een tijd heb kunnen herstellen, heb ik besloten om voor een wissel te gaan, een stukkie groter omdat ik helaas niet het resultaat heb bereikt wat ik in eerste instantie voor ogen had. ( ik hou van de JWoWW formaten;)

Ik zou heel graag richting 650-700 cc om ervoor te zorgen dat ze ook in kleding groot ogen. Ik hou wel van de grotere ronde borsten en heb geen probleem met een fake look.

Ik heb bij een aantal van jullie gelezen dat jullie de trotse bezitters zijn van deze maten en zou heel graag jullie advies willen hebben.

Bij welke pc's zal ik op bezoek gaan?Ik dacht zelf aan dr. Plovier, dr. Nio en dr. Demeyere omdat zij geen problemen hebben met het plaatsen van grote protheses en erg kundig zijn.

Ik lees over alledrie erg goede recensies! Nu kan ik alleen weinig vinden over de kosten mbt een wissel voor een grote protheses. Wat hebben jullie bij hen moeten betalen? Absoluut niet doorslaggevend maar omdat ze alle drie goed werk afleveren wel een puntje om over na te denken;)

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met wat fijne tips en ervaringen!

Liefs Daantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daantje!

Welkom op het forum!

Bij die 3 pc's die je noemde zit vast wel wat voor jou tussen!

Ikzelf heb afgelopen maandag consult gehad bij Nio.

6 febr. is mijn dag. Ik krijg 600cc en heb nu 80B.

Wat een wissel bij Nio kost kan ik je niet vertellen.

Wel dat het een super leuke man is, die zeker de tijd voor je neemt en de mogelijkheden met je bespreekt!

Veel leesplezier!

Liefs MW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mw,

Wat fijn om te horen dat je een goed gesprek hebt gehad met dr Nio! Ben je in het SLAZ geweest of in de parkkliniek?

Ik ben ook zeker van plan om op consult bij hem te gaan, hoor er zoveel goede verhalen over.

600 cc klinkt goed, dat zullen mooie dames worden! Dat wordt aftellen vanaf nu;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Daantje...leuk om jouw verhaal te lezen. Hier vrijwel hetzelfde (in ieder geval dat Jwow DE droomboobies heeft in mijn ogen). Heb ook mn eerste bv afgelopen juni gedaan.

Ik heb alleen destijds niet gevraagd wat mijn max was dit (de pasprothese 385) voelde op dat moment goed. Was wel wat overdonderd door alles erom heen en twijfelde later erg maar was op dat moment gewoon te bang dat het te groot zou worden dus heb het zo gehouden.

Heb er wat dat betreft ook geen spijt van. Ben ervan overtuigd dat het lichamelijk gezien ook beter is om het in twee stappen te doen. Heb een super herstel gehad zonder klachten. Dat was misschien wel anders geweest als ik meteen BIG was gegaan.

Nu net zoals jij zegt, tevreden met een mooie 75F maar schoonzus haar eerste reactie was 'je hebt nu zeker een D'.

Dus. I rest my case. I want Jwow boobies! Vind het gewoon zo mooi en wil net als jij dat het ook in kleding meer gaat opvallen.

Manlief blijft wel hameren dat ik tevreden moet zijn dus die moet ik nog wel zien te overtuigen. Ik ga je volgen. Ben benieuwd of je de stap gaat wagen en bij wie.

Ik ben heel tevreden over mijn pc en zou het liefst bij hem teruggaan maar mn gevoel zegt me dat hij niet big gaat......

xxx saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou je noemt precies de 3 artsen die ik ook zou aanraden voor bigger boobs!

Kan je bij alle 3 op consult gaan dan zou ik dat zeker doen,en kijken wat de verschillen zijn,en waar jij je het prettigst bij voelt !

Wel super zonde dat je je boobs te klein vind,maar net zoals Saartje al zegt is het in 2 stappen doen beter dan in 1 keer zon berg CCs erin proppen,dat geeft namelijk kans op rimpelvorming en andere ellende.

Alvast good luck op je consults.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in het SLAZ geweest, scheelt 800 euro met de parkkliniek ;)

Voor mij was het eigenlijk te ver weg.. en zocht een pc dichterbij..

Maar door die goede verhalen over Nio, heb ik toch besloten om het door hem te laten doen.

Neem anders wel een hotel voor na de operatie, als ik de autorit op dat moment niet zie zitten :)

Jaa 600cc.... ben stiekem bang dat het te groot wordt..

Maar wil ook geen spijt hebben achteraf als ik toch voor de 500cc ga..

Wellicht plan ik nog een extra pas-sessie!

Er zijn vast nog wel meer meiden die reageren op je topic.

Zijn genoeg geholpen door de Meyere en Plovier ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook een Nio fan

Van a naar f met 500cc, meer kon volgens Nio ook maar vond dit voldoende!

Je kunt mn fors bekijken na een vriendchapsverzoekje!

Succes met je consulten eb ben benieuwd wat je keuze zal zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx voor jullie reacties! Zo fijn om te lezen dat jullie het begrijpen, de meeste mensen denken cup E, dat is toch al super groot. Het valt eigenlijk niet eens op in kleding dat ik iets heb laten doen, behalve de mensen die me goed kennen.

Nu denk ik ook wel dat het verstandig is om dit in 2x te doen.

Ik heb zojuist alvast een afspraak gemaakt met dr Nio, ik kan aanstaande maandag al terecht! Ben heel benieuwd naar zijn mening. Uit jullie verhalen maak ik op dat hij iig een hele prettige man is.

Ik ga ook zeker nog op consult bij de andere 2 maar dat kan pas midden januari.

Ik laat jullie weten hoe het is gegaan maandag!

@ Saartje; ik neem Jwoww wel mee als voorbeeld;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Welkom op het forum!

Je heb 3 goede artsen gekozen om mooie grote boobies te krijgen.

Ik ben zelf bij de Meyere geweest en volgens mijn kost het bij hem niks extra's voor een wissel. Bij hem zou je dus 3000,- kwijt zijn.

Als ik over een aantal jaar een wissel gaan doen of iets dergelijks dan zal ik zeker weer naar de Meyere gaan.

Hij heeft er nu voor gezorgd dat ik van C naar G ben gegaan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkel ervaring met Plovier, prijs was 2700€ voor een 'gewone' bv, 3200€ voor een wissel.

Maar ik lees hier soms andere prijzen de laatste tijd, dit is wat ik betaalde een jaar terug :)

Qua grootte zit je bij hem zeker goed denk ik, gewoon met foto aangeven wat je wil en hij kan t goed namaken hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Top hey maandag al! Wat fijn zeg! Ik ben heel benieuwd wat hij gaat zeggen....succes!

xxx saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi daniella, ik lees net je bericht en ik herken het. Ik heb nu ook 405 cc maar wel ronde. Ook mijn pc zei dat het het maximaal haalbare was maar ik vind ze totaal niet groot en ook bovenin zit niet veel.

Ik krijg nu 650 cc achter de spier en met high profile dus meer naar voren. Die ik nu heb zijn plat en ik heb het verschil ook gezien bij de protheses.

Ik ben benieuwd. Overigens betaal je voor een wissel evenveel als bij gewoon plaatsen geloof ik.

Succes voor jou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai ladies,

Even een update! Vandaag naar dr Nio geweest en een super relax en fijn gesprek gehad.

Hij snapte precies wat ik bedoelde toen ik uitlegde wat me stoorde.

Hij gaf aan dat wat ik voor ogen heb absoluut mogelijk is. Wel gaat zijn voorkeur uit naar achter de spier ivm de grootte van de prothese en de risico's mbt plooien en hangen.

Ik heb lekker de tijd genomen om te passen en we kwamen uit op 800 cc rond achter de spier;) dat zijn nog s boobies!

Ik zou al donderdag geholpen kunnen worden ivm een uitval maar ik ga eerst nog 2x op wintersport dus het wordt pas maart.

Heb ik wel nog even de tijd om te sparen;)

Al met al dus een super fijn gesprek. Hij neemt echt de tijd voor je en houdt t gesprek lekker luchtig.

Ik ga nog op consult bij plovier maar zou zo op de tafel van d'r nio willen belanden.

Prijs is trouwens 3100, maar dat wist ik al door jullie.

Hou jullie op de hoogte!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het consult zo goed ging!

Met 800 cc ga je een flinke stap omhoog zeg. Te gek!!!!

succes nog met je andere consult xxx saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar ik nog even nieuwsgierig naar ben...hoe ben je uitgekomen op 800 cc. Is dat door 400 CC pasprothese op je huidige borsten te leggen (je hebt nu 430 toch)

Ik bedenk ik me namelijk ineens dat het passen voor een wissel natuurlijk heel anders is dan bij een eerste bv. Is het daardoor ook moeilijker de maat te bepalen?

Of geeft de pc in dat geval meer een advies als jij aangeeft ik wil minimaal op die of die cup uitkomen?

Ben benieuwd hoe je dat hebt aangepakt.

xxx saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Saar;

Ik heb wat foto"s laten zien zodat hij idee kreeg van wat ik mooi vind.

Hij heeft me opgemeten en gezegd dat ik een mooie dikke huid heb dus grote implantaten geen probleem zijn.

Dan gaat er inderdaad een aantal cc in de bh die je dan optelt bij het huidige aantal cc;) ik had wel 430 anatomisch en ik ga nu voor rond dus dat is wel even anders.

Hij gaf wel aan dat ze ong 50cc kleiner worden dan je ziet in de spiegel

. Ik heb maar eea gepast en toen ik dacht "dit is wat ik bedoel" bleek het in totaal 800 te zijn. Nu twijfel ik wel of het niet te groot is( het klinkt zo groot) maar ik was wel tevreden met die maat in de spiegel.

Oh nu al zenuwachtig!

Is er misschien iemand met foto's van 800 cc met uitgangspunt 70b?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sow 800 is idd heel wat maar bij de meesten hoor je dat ze toch wel groter zouden willen dus als je eerste gevoel dat zegt dan zou ik me daar wel bij houden.

Ik krijg 650 en vond dat al veel, begin nu ook te twijfelen of het niet te weinig is hihi.

Maar het is ook zo moeilijk, eigenlijk zou je gewoon een dag uit moeten trekken en daar de hele dag passen en zo om aan het idee te wennen :-D.

Maar komt vast goed met jou. Ik heb ook nog geen foto's kunnen vinden van mensen met 650 cc of meer. Ik ben ook wel benieuwd ookals is dat ook bij ieder een verschillend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh vervelend die twijfels he Newbie!

Ik heb een afspraak gemaakt voor een extra passessie, dat neemt misschien wat twijfels weg.

Daarnaast las ik ook eea over zakjes rijst. Heeft iemand een idee hoe je ongeveer het aantal cc kunt nabootsen met rijst?

Dan kunnen we een dagje rondlopen om aan t idee te wennen;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hai Ladies!

Ik heb vorig jaar een topic gehad met een wissel van 430 cc anatomisch dual plane naar 800 cc EHP achter de spier, maar helaas heb ik de operatie moeten annuleren ivm ernstige familie omstandigheden.

Nu bijna een jaar later gaat de wissel dan toch echt plaatsvinden maar ik zou graag nog even jullie advies inwinnen!

Ik heb maandag weer een afspraak bij dr Nio in het Slaz, de vorige x zou ik ook door hem geholpen worden en ik was erg te spreken over zijn advies en zijn resultaten. ( en jullie ervaringen)

Nu hebbben we de vorige keer besloten voor de 800 cc Extra High Profile van Eurosilicone te gaan maar ik twijfel nog een beetje.

Ik heb namelijk bij vriendinnen ook erg mooie resultaten met de Motiva Corse implantaten gezien. ( was 825 cc)

De Eurosilicone zijn een centimer smaller dan de Motiva en hebben een heeel klein beetje meer projectie maar het komt qua maat ongeveer overeen. Ik ben maar 1.65 en heb maat 70, dus ik moet een smalle prothese hebben.

Zijn er meiden die beschikkken over deze implantaten en wat zijn jullie ervaringen?

Met betrekking tot het merk, Eurosilicone wordt heel veel gebruikt lees ik hier maar de Motiva Corse zie ik minder vaak voorbij komen al hoor ik er wel goede ervaringen over van draagsters.

Ik kan niet heel veel informatie vinden over de Motiva prothese qua lange termijnonderzoeksresultaten maar ze schijnen een zeer lage kans op scheuren en gel bleeding te geven door het gebruik van nieuwe technologieen en bevatten een chipje met opgeslagen gegevens. Klinkt mij wel in de oren alsof ze bewust met de veiligheid van de implantaten bezig zijn.

Ik vond namelijk over Eurosilicone wel wat artikelen over het scheuren van de implantaten binnen 10 jaar ( al weet ik goed dat dit bij elk merk kan gebeuren en vaak alleen de slechte ervaringen worden gedeeld, en niet de duizenden goeie) hoewel recente data van onderzoeken van Eurosilicone erg positief zijn over de kwaliteit van de siliconen mbt scheuren en gel bleeding.

Maargoed, om het verhaal kort te houden, ik had gewoon een goed gevoel bij Motiva en vond ze werkelijk prachtig geworden bij vriendinnen.

Aan de andere kant, ik ken ook een aantal meiden met zeeer mooie Eurosilicone boobs en de Eurosiliconen hebben gewoon lekker veel projectie en worden niet te breed.

Dusja, ik twijfel over het merk implantaat, ga het maandag ook zeker aan Nio vragen, ( of de Motiva uberhaupt niet te breed is, dan is de hele discussie niet eens nodig maar ik ben graag goed voorbereid) maar ik stel jullie meningen en ervaringen zeeer op prijs!

Wat zouden jullie doen? en wat zijn jullie ervaringen met beide merken?

Heel veel Liefs

Daantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.