Ga naar inhoud

daniella24 : 26 februari 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hoi hoi

Ik heb bij Nio ook mijn wissel laten doen.

Van anatomische 445cc (mentor) voor de spier naar Motiva 925cc rond, extra high profile dual plane.

Ik heb een projectie van 7.5 en nu na 6 wkn po beginnen ze echt al heerlijk zacht te worden.

Eurosilicone heeft met 800cc een projectie van 7.7 dus erg weinig verschil.

Ik ben super tevreden over het resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom ga je niet voor de Monobloc Hydrogel? Als deze scheurt zit er geen rommel in je lijf. Inhoud is biologisch afbreekbaar.

Toevallig, ik heb maandag ook een consult bij dr. Nio. Hoe laat moet jij? Ik om 12.30 uur.

Hydrogel gaat maar tot 600ccc met "slechts" projectie van 4.8.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het je over 6 dgn vertellen dan krijg ik mijn 800 eurosiliconen.

Ook ik heb gevraagd om motiva, bij mij zijn ze te breed en ik heb 73 cm omtrek.

De 825 motiva is een stukje breder dan de 800 euro en minder projectie.

Ik heb daarom voor de eurosiliconen gekozen.

Maar ik snap heel goed waarom je voor de motiva wilt gaan,

ik wordt ook helemaal blij van geregistreerde siliconen, klinkt zo leuk.

Ben benieuwd wat voor advies jij krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie snelle reacties ladies!

Ja de monobloc vond ik erg aantrekkelijk, maar ik ga juist voor een wissel omdat ik ze groter wil hebben en de Monobloc gaat helaas maar tot 600cc zoals Jane Doe al zei. Wellicht is dat in de toekomst een goede keuze als zij meer mogelijkheden krijgen qua maten. Ik moet om 11 uur dus misschien komen we elkaar nog tegen!

Ik ga Nio gewoon vragen of de Motiva zouden passen, wat fijn dat ze al zo snel zacht worden Jane Doe!

Ik ben alleen wel bang dat ze te breed worden want ik heb net als jij een omvang van 73 Moedertje.

Ben wel heeeel erg benieuwd naar jouw 800 cc Eurosilicone dus ga je zeker even volgen na je operatie!

Hou jullie op de hoogte van Nio's advies maandag;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik heb ook een omvang van 70 en in 2013 heb ik 500 cc extra high profile van eurosillicone van dr nio gekregen.. ik kan je helaas niks vertellengte over motiva.. ik ben meer dan tevreden over de eurosilicone!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hellooo ladies!

Net bij Nio geweest, was een lekker relax gesprek waarin ik precies heb kunnen aangeven wat ik voor ogen heb.

Nio heeft nogmaals gemeten en naar mn borsten gekeken en we zijn tot de conclusie gekomen dat t Eurosilicone 800 cc wordt!

Omvang was net 70 ( ik zat er zelf dus blijkbaar 3 cm naast) en hij vond dat echt te krap voor de Motiva prothese van 825.

Gelukkig lees ik hier ook een heleboel blije Nio Eurosilicone berichten dus heb er de volle vertrouwen in nu:)

26 Februari ben ik aan de beurt dus ik kan nog even eea voorbereiden tot die tijd zodat ik dan lekker rustig kan herstellen.

Krijg nu ineens ontzettende zin om bikini's te gaan scoren maar dat is natuurlijk helemaal niet slim haha

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

Ik zit ook na een tegenvallende bv na te denken over een wissel. Over Nio lees ik goede verhalen! Maar ik begrijp dat hij in het slaz en in de parkkliniek werkt. Zit er verschil in prijs?

En mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat jullie betalen? Mag ook in pm! Ik baal zo, heb nog maar 2,5 jaar mijn boobs en hoopte dat het gewoon in een keer goed zou zijn....

Ben benieuwd naar je resultaten met de 800 cc ronde!

Xx Snoozie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Snoozie,

Ik heb toevallig net de factuur binnen en een wissel is ook gewoon 3100 in het SLAZ;)

Parkkkliniek weet ik niet exact, ik weet alleen dat het daar een stukkie duurder is.

Toevallig heb ik ook 430 cc anatomisch van van Onselen dus heel misschien heb je straks wel wat aan mijn foto's van 800 cc.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.