Ga naar inhoud

Becky18 : 10 april 2014 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Goh, ik wil absoluut voor de spier. Het herstel bij achter de spier is niet van de poes. Zes weken niet tillen, is voor mij echt geen optie. Het zal al moeilijk genoeg zijn om mijn ellebogen niet boven schouderhoogte te brengen. 's Nachts doe ik dat ook vaak, merk ik nu. Volgens wat ik ervan gelezen heb kunnen die druppelvormige draaien als de 'pocket' te ruim wordt gemaakt. Dat bespreek ik alleszins nog wel met de dokter mochten we daarvoor gaan. Wat mij er vooral aan afschrikt, is dat ze altijd druppelvormig zijn ongeacht hoe je staat/ligt/zit. Bij ronde nemen ze zoals je zegt inderdaad een druppelvorm aan als je rechtstaat en zouden ze een beetje moeten opzijvallen als je neerligt. Laat ons dus hopen dat ik die ook kan hebben!

Oke, twee dagen gaat wel lukken. Valt het eigenlijk nu hard op dat ze nog maar net geopereerd zijn? Als je kleren draagt, zie je dan bijvoorbeeld dat je borsten hoger zitten (misschien zelfs verschillend zijn qua hoogte) en harder zijn?

Sorry voor de vele vragen he :-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi,

Joh, daar is dit forum toch voor, om alles te vragen en te delen om je medelotgenoten te helpen en ondersteunen waar nodig is... Dus geen sorry meer...hihi

Ik heb gisteren in mijn topic nog even een overzicht gemaakt wat wel en niet kan...misschien dat jou dat ook helpt.

Ik moet zeggen dat het niet opvalt dat ik geopereerd ben. Maar ik wilde ook niet van die mega grote borsten, ik wilde gewoon eigenlijk het formaat van mijn oude opgevulde bh, misschien iets voller....

Dus toen ik uit het ziekenhuis liep en mijn vest aanhad, zag ik dat het precies goed was. Ja zonder kleren zie je het verschil wel, en ik bikini natuurlijk ook...

Maar wij zijn natuurlijk zo bezig met onze borsten, dat we denken dat andere mensen om ons heen dat ook doen, maar dat is helemaal niet zo.

De mensen om mij heen die het weten, kijken meteen daar naar, logisch...en die zeggen ook dat ze het zien, maar ook omdat ze het weten. Gisteren kwam ik iemand tegen die het niet wist, nou en die ziet ook niets...kijkt ook niet eens, hahaha....het zit meer in ons hoofd hoor...

En als je nog wat wil weten....shoot! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooow ja, dat wil ik ook kunnen zeggen over een tweetal maanden :-).

Ik moet zeggen dat het niet opvalt dat ik geopereerd ben. Maar ik wilde ook niet van die mega grote borsten, ik wilde gewoon eigenlijk het formaat van mijn oude opgevulde bh, misschien iets voller....
Dus toen ik uit het ziekenhuis liep en mijn vest aanhad, zag ik dat het precies goed was. Ja zonder kleren zie je het verschil wel, en ik bikini natuurlijk ook...
Maar wij zijn natuurlijk zo bezig met onze borsten, dat we denken dat andere mensen om ons heen dat ook doen, maar dat is helemaal niet zo.
De mensen om mij heen die het weten, kijken meteen daar naar, logisch...en die zeggen ook dat ze het zien, maar ook omdat ze het weten. Gisteren kwam ik iemand tegen die het niet wist, nou en die ziet ook niets...kijkt ook niet eens, hahaha....het zit meer in ons hoofd hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi becky,

ik heb anatomisch voor de spier en je ziet echt geen rand. als ik lig zien ze er nog steeds mooi uit en bij naar voren bukken en opzij bewegen ze mooi natuurlijk mee. ze zijn wel vrij stevig, je voelt wel dat ze niet echt zijn. maar dat vind ik niet erg.

kijk maar bij mijn foto's, ik heb je toegevoegd.

ik heb een paar weken na stoppen met bv mijn operatie gehad, maar ik moet wel zeggen dat ik al maanden nauwelijks melk nog had (mijn zoontje was al ruim 2)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Echt he! Het worden trouwens de anatomische omdat ik uiteindelijk nog te weinig vetweefsel bleek te hebben. We hadden het even over de mogelijkheid van ronde achter de spier, maar daarvan zei de dokter dat het herstel een pak pijnlijker is (terwijl ik hier wel 'ns lees dat het eigenlijk zoveel niet uitmaakt of ze nu voor of achter de spier zitten). Het was wel even balen dat de ronde niet konden, want nu kan er qua cc niet zoveel in :103: . Het wordt iets tussen de 170 en 220, afhankelijk van de breedte. Tja, als ik dan denk aan even veel melk in mijn borsten ten tijde van de borstvoeding, dan lijkt dat alvast een prachtige vooruitgang :106:. Nu kan ik eigenlijk echt niet wachten, ik had het liever gisteren al gedaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Morgen is het zover. Wel vervelend: in de late namiddag werd ik gebeld met het voorstel (de mededeling, zo blijkt nu) dat mijn operatie wordt vervroegd. Voor mij erg problematisch, want we moeten ver rijden en de kinderen wegbrengen en dat kan niet zomaar vroeger :-(.

Het begint al goed. Eigenlijk ben ik best wel lastig. 4500 euro betaald en mijn slot wordt niet eens bewaard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii dames, lief dat jullie eraan denken! Het is vlot verlopen. De pijn valt ook mee eigenlijk, alleen ben ik bang van elke beweging die ik maak en bij al wat ik voel denk ik 'o jee, ze schieten eruit' of 'aiai, ze gaan niet vastgroeien'. De band is wel vervelend, ik weet niet zo goed wat ik de komende vier weken ga moeten aantrekken zonder dat het te hard opvalt.

Gisteren heb ik gedoucht en ik vond het resultaat al mooi. Ze zagen er natuurlijk opgezwollen en gekneusd uit (zo voelen ze ook), maar ik vind ze er mooi uitzien. Er is uiteindelijk 220 cc ingegaan. Niet erg veel, minder dan wat ik eerst wilde maar met de anatomische heb je weinig keuze (berekend op basis van breedte).

De sportbeha die ik nu draag is een Anita Active, weet iemand van jullie of en waar die online te bestellen is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Intussen twee weken po, de draadjes zijn eruit en het herstel verloopt goed. Ik was eventjes bang van een bobbeltje en dacht dat het implantaat misschien geplooid zat, maar dat was vals alarm. Alleen kleding vinden die de band camoufleert en slapen zonder de ellebogen boven schouderhoogte te houden is nog moeilijk. Verder: happy happy happy. Ze zien er heel natuurlijk uit. Niet erg groot, maar dat wist ik toen ik voor de anatomische prothesen 'koos'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.