Ga naar inhoud

Becky18 : 10 april 2014 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hallo ladies!

Ik ben mama van vier kinderen en na de zwangerschappen + lange borstvoedingsperiodes blijft er niet veel meer over van mijn vroeger al bescheiden boezem. Ik overweeg een borstvergroting, maar begin nu pas te lezen erover en ben dus een echte newbie. Ik woon in België en ken behalve de Wellnesskliniek absoluut NIETS van waar je zoal terecht kan voor een borstvergroting. Hebben jullie misschien ergens een overzichtje? Dokters die helemaal niet te vertrouwen zijn? Tips of advies in het algemeen? Ik zou geen al te mega borsten willen, een grote C lijkt me wel wat. Misschien een heel concreet en dom vraagje, maar is het mogelijk om 'stiekem' een borstvergroting te doen? Natuurlijk weet ik wel dat het zal opvallen dat ze groter zijn. Alleen wil ik er gewoon niet open over zijn tegenover collega's en kennissen. Niemand heeft er zaken mee, vind ik zo. En ik zou gewoon in het midden laten wat er gebeurd is :-).

Groetjes!

R

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast cindytje1985

Welkom op het forum!!

Als je echt in Belgie geholpen wil worden zou ik je willen wijzen op dr. Demeyere in Gent.. In de kliniek Artemedis.. Hij staat hier op het forum toch wel bekend als de chirurg met de gouden handjes!!

Ook de Welness kliniek heeft heel veel positieve verhalen hoor.. Voor meer info over deze twee kun je rechtsbovenin de zoekbalk gebruiken.. Als je daar de klinieknaam of de naam van de chirurg intoetst krijg je allerlei verhalen over hen..

Mocht je de zoekbalk niet zien kun je linksonderin de pagina ff je thema wijzigen in unlimited en dan zou ie er weer moeten zijn..

Wat betreft ''het stiekem doen''.. ja je hoeft het mensen niet te vertellen!! De vrouwen die hier komen zijn allemaal ''geobsedeerd'' door borsten en zijn ook bang dat de hele wereld het zou zien haha, maar niets is minder waar!! Het valt mensen vaak niet eens op..

Ik weet niet of je werkt en wat voor je werk je eventueel doet, maar je moet er wel rekening mee houden dat je wel vakantie er voor op moet nemen, je kunt het niet even tussen neus en lippen door doen.. En zeker met 4 kids moet je partner bereid zijn de eerste periode heel veel op zich te nemen.. Dit is ook afhankelijk van hoe de borstvergrotign gedaan wordt.. Wordt ie voor de spier of dual plane (half achter de spier) geplaatst... Bij het laatste is het herstel gewoon iets langer en moet je rekening houden dat je de eerste 6 weken niet mag tillen en je ellebogen niet hoger dan schouderhoogte mag houden, ook huishoudelijk werk zoals stofzuigen, de was doen etc. kan dan nog niet...

Wat je het beste kunt doen is meerdere consults inplannen bij verschillende klinieken om te kijken wat je opties zijn en waar jij je het meeste op je gemak voelt.. Vanuit daar kun je kijken wat voor jou de beste optie is!!

Veel leesplezier hier op het forum en succes met je zoektocht!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Assepoes,

Welkom!

In België heb je ook dr. De Meyere (Artemdis in Gent) hij is een syphatieke man die alle tijd voor je neemt.

Ik kom uit Nederland n ben door hem geopereerd.

Als ik jou was zou ik zeker min 2 consulten inplannen. Zo heb je iig diverse info om te vergelijken eventueel.

Succes en veel forumplezier!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Ja die zwangerschappen die doen wat met je lichaam ;)

Mijn borsten waren na de kinderen en afvallen om te huilen. Ik was ook 2 cup maten gesloken en had meer huid dan inhoud. Je hoeft niet zo snel bang te zijn dat mensen merken dat je je bosten heb laten vergroten. Ik ben 30 september geopereerd door dr. de Meyere in Gent. Het was een aardig stukje rijden voor mij, maar het meer dan waard. Ik ben van C naar G gegaan en dat klinkt enorm, maar het valt op zich wel mee. Mensen in mijn omgeving die niet weten dat ik dit heb laten doen die zien helemaal niks ;) Je moet er rekening mee houden dat "nep"borsten kleiner ogen dat je bh maat je verteld ;)

Heel veel plezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,ja dat is wel belangrijk dat je goed beseft dat als je vb een D-cup wilt, dat die gaat ogen als een natuurlijke B-C. Dat lees je hier heel vaak. Ik heb een C-cup maar oogt echt als een B. Als je wat rondsurft hier op de site zal je dit snel genoeg opmerken.

Ik denk niet dat je omgeving gaat zien dat je een bv hebt laten uitvoeren omdat mensen die een bv willen doen, als meestal push-ups dragen .na je operatie zijn ze meestal even groot als toen met je bh, dus is er niet veel verschil. Velen, ik ook ondermeer, vinden dat heel jammer. In de zomer kan je topjes dragen maar in de winter zie je echt geen verschil met een dikke trui erover heen.

Je hebt qua herstelperiode toch zeker twee weken nodig. Daarna kan je voorzichtig aan telkens ietsjes meer doen. Ik doe bureelwerk en na twee weken ging het nog niet vlotjes. Het poesten en tafel afvegen en zo is ook heel lastig, duurt zelfs langer dan 6 weken vind ik.

veel succes.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

He dames, bedankt voor jullie antwoorden! Over Dr. Demeyere heb ik hier op dit forum inderdaad al veel gelezen, dus die zou ik zeker willen contacteren. Mijn werk is steeds aan een bureau, dus daarover maak ik me niet zoveel zorgen. Inderdaad met de kinderen zal het wat moeilijker zijn. De kleinste is een jaar, dus die moet nog wel af en toe opgetild worden. Jullie spreken over twee weken voor de ergste last dus? En de littekens, vallen die mee? Wat ik me nog afvraag is hoe mijn borsten zullen aanvoelen, voor mezelf dan. Ik zou wel hopen dat het niet constant lijkt alsof ik ze met me 'meedraag', weten jullie wat ik bedoel, dat ik me constant bewust ben van dat ze er zijn en ze niet helemaal van mij zijn ? Tijdens mijn zwangerschappen had ik een lekker volle cup en daar was ik snel aan gewend, ik vond het héérlijk! Zoiets zou ik gewoon echt terug willen. Dat de cupmaat na een borstvergroting anders 'werkt' dan bij natuurlijke borsten, wist ik ook helemaal niet. Zelf ben ik niet zo gefocust op een bepaalde maat hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Assepoes,

Ik ben net geregistreerd om juist dezelfde vragen te stellen die jij hebt! Ik twijfel ook nog en ben ook nog nergens op consult geweest. Ook ik wil dit absoluut niet prijsgeven aan mijn omgeving. Maar toch denk ik dat het niet anders kan dan dat het opvalt, bvb op mijn werk met een bende vrouwen om je heen :-)

Mijn situatie= 1 kindje en een 2de op de planning en ik zou het na een tweede zwangerschap willen doen. Ben ook van België en op zoek naar het meest natuurlijke resultaat.

Hou me gerust op de hoogte van je zoektocht en ervaringen ;-)

Gts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad is het voor de meeste gemiddeld 2 weken denk ik dat echt beter gaat met je. Natuurlijk moet je dan nog steeds opletten en rustig aan doen.

In het begin staan ze natuurlijk helemaal strak ook van de zwelling. Ik moet zeggen dat dat snel beter wordt mits je maar goed blijft drinken. Je borsten zullen echt straks voelen als je eigen borsten. Dat zijn ze natuurlijk ook gewoon ;) Ik voel mijn borsten echt niet zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel, Esmiralda, da's al een opluchting. Het zou namelijk niet zo fijn zijn als ik ze de hele tijd voelde zitten. Jelena, ik had het ook wel in mijn hoofd zitten voor wanneer mijn kinderwens vervuld was, maar dat is nu dus het geval en wordt het tijd om te beslissen voor mezelf. Waarschijnlijk ga ik een afspraak maken bij dokter De Meyere en dan nog een andere maar zo ver ben ik nog niet :-) (ik geef eigenlijk zelfs nog borstvoeding voor het moment).

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja de eerste twee weken zijn toch wel het zwaarst en moet je echt heel voorzichtig aan doen. De littekens vallen heel goed mee, zitten meestal onderaan de borst. Ik ben nu meer dan een jaar po en je ziet ze bijna niet meer. Ik wel natuurlijk want ik let er op , maar mijn man ziet ze al niet meer.

Het voelt wel aan als je eigen borsten en je zal je heeeel erg vrouwelijk en sexy voelen. Wees daar maar zeker van :-) De meesten zeggen hier : had ik het geweten : ik moest het jaren vroeger gedaan hebben.

Ohja, ik moet wel nog zeggen dat het "libidogevoel" bij mij wel min of meer verdwenen is, maar doordat je je zoveel beter in je vel voelt en je zoveel zekerder voelt bij het vrijen, vind ik dat niet erg. Ik heb het er voor over.

Veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ohja, ik moet wel nog zeggen dat het "libidogevoel" bij mij wel min of meer verdwenen is, maar doordat je je zoveel beter in je vel voelt en je zoveel zekerder voelt bij het vrijen, vind ik dat niet erg. Ik heb het er voor over.

Veel succes

huh dit snap ik niet helemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet of libidogevoel het juiste woord is, maar vroeger had ik dus echt heel veel gevoel in mijn borsten, opwindende gevoelens waardoor je zin in seks krijgt. Wel, dat gevoel, dat heb ik niet meer. Heu, wel een wat moeilijk onderwerp maarja, het is feitelijk een normale zaak, niet?

Als mijn man mijn borsten aanraakt om te vrijen, kwam ik daar vroeger heel opgewonden daarvan , nu niet meer. maar doordat ik me veel beter in mijn vel voel, veel sexier en vrouwelijker voel, krijg ik ook zin. Maar de gevoelens in mijn borsten die opwinding teweeg brengen, die zijn blijkbaar toch verdwenen.

Hebben jullie dat dan niet??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

ik weet niet of libidogevoel het juiste woord is, maar vroeger had ik dus echt heel veel gevoel in mijn borsten, opwindende gevoelens waardoor je zin in seks krijgt. Wel, dat gevoel, dat heb ik niet meer. Heu, wel een wat moeilijk onderwerp maarja, het is feitelijk een normale zaak, niet?

Als mijn man mijn borsten aanraakt om te vrijen, kwam ik daar vroeger heel opgewonden daarvan , nu niet meer. maar doordat ik me veel beter in mijn vel voel, veel sexier en vrouwelijker voel, krijg ik ook zin. Maar de gevoelens in mijn borsten die opwinding teweeg brengen, die zijn blijkbaar toch verdwenen.

Hebben jullie dat dan niet??

ahhhhhhhh oke... als ik aan libido gevoel denk, dan denk ik aan uberhaupt zin hebben in seks.. dus ik dacht dat je zin in seks verdwenen was..

Nee dat hebben heel veel meiden hier..

Mijn tepels zijn op het moment overgevoelig dus manlief mag er niet eens naar kijken want ze doen zeeeeeeeeeeeer..

Je gevoel kan wel weer terug komen.. maar dat gebeurd niet bij iedereen

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen hoor, de zin in seks is niet veranderd ;-) Is eigenlijk wat toegekomen doordat ik me veel beter in mijn vel voel, hihi.

De arts had me wel gezegd dat het kan gebeuren dat het libidogevoel vermindert. Maar ik weet niet of dit blijvend is of niet. Ik ben nu al meer dan een jaar po, en het intense gevoel blijft toch wel uit.??

In januari heb ik nogmaals een afspraak met de arts omdat ik een licht branderig gevoel blijf voelen aan de bovenkant van mijn borsten en ik wil eens een extra controle. Ik ga het haar nog eens extra vragen van dat libidogevoel.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat herken ik ook hoor. Het komt denk ik doordat het gevoel nog niet helemaal terug is ofzo.

Als er nu aan mijn boobs en of tepels wordt gezeten wordt ik er niet warm of koud van en dat was in het verleden wel ander :P Ik ga er vanuit dat dat in de toekomst wel weer terug komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is er qua gevoel helemaal niets veranderd. Nog steeds veel gevoel in mn tepels. Nu 5 mnd po maar gevoel was week na de operatie al terug.. is dus ook voor iedereen anders..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las dit toevallig en wilde toch op reageren :)

Mijn tepels waren soort van hetzelfde gebleven. Gevoeligheidsgraad 100, in de zin van opgewonden gevoel net als bij Nicky.. 4 weken na de operatie werden ook de borsten zelf gevoelig, kusje op de borst en de zin kwam op... Beetje raar, niet?!

Nu met de hersteloperatie voelt de rechtertepel als een soort van verdovend gevoel. Nooit gehad.. Hopelijk dat mijn gevoelige tepels snel weer terug komen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn tepels zijn altijd té gevoelig geweest, dus daar vrees ik niet zo hard voor. Veel zit ook tussen de oren he. En ik denk/weet inderdaad dat ik me met grotere borsten vrouwelijker zal/zou voelen. Tijdens mijn zwangerschappen en het begin van mijn borstvoedingsperiodes is me dat wel duidelijk geworden :-). Wel fijn hoor, dames, dat jullie zo open zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

javaantje, je bent nog maar net po, ik denk dat de meesten dat verdovende gevoel rond de tepel en ook onderaan hebben. Maar het gevoel gaat wel terug komen hoor. De onderkant is bij mij wel nog altijd een beetje verdoofd... een cm of 2. Maar heel geleiden voel ik het ook verbeteren. Ik ben ook 42 jaar, mss geneest alles dan wat trager dan bij een jong iemand.

Ik lees hier soms verhalen van mensen die twee of drie wissels gehad hebben en het iedere keer weer anders ervaren hebben. Dus, geen paniek, ik denk dat het heel normaal is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hier ben ik weer met wat vragen na een tijdje op het forum te hebben meegelezen... Nog steeds in twijfel!

  • Kan je echt wel weer alles na de operatie? Moet je niet opletten met bewegingen (van je armen) of druk/aanrakingen (op/aan je borsten)?
  • Hebben jullie een idee van hoe vaak een operatie 'mis' gaat? Daarom nog niet de ernstige complicaties, maar een kleine ongelijkheid of dat je borsten niet bewegen of dat het voelt alsof de protheses kunnen verschuiven?

Verder ben ik heel bang voor het herstel. Veel vakantie kan ik niet nemen en de zorg voor kinderen en huishouden gaat natuurlijk ook gewoon door. Aangezien ik het liefst niemand op de hoogte zou brengen van mijn operatie, is hulp inschakelen ook niet echt een optie.


Oh ja en nog vergeten: klopt het dat hoe kleiner de prothese hoe minder de pijn of maak ik mezelf iets wijs :-D?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.