Ga naar inhoud

Hoe lang nog pijn bij opstaan na BV voor de spier?


Aanbevolen berichten

Jeetje lin het zit je echt niet mee!! Ik hoop dat de medicatie gaat helpen!!

Heb je ook een maagbeschermer voorgeschreven gekregen want door de tramadol kan je erg misselijk worden?

HI cin

Ja maagbeschermer heb ik ook, panta nog wat .....

We zullen het meemaken...

Jij gaat lekker he!!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb dat ook echt verschrikkelijk, ik neem nu paracetamol en celebrex maar helpt echt niet!

ben nu 3 dagen po en heb dit van gisteren nacht.Niet te doen alsof iemand een mes in je steekt heb het wel maar enkel rechts, gisteren om 4u ben ik dan maar opgestaan en op de zetel gaan zitten en de pijn ging weg, nu vandaag weer hetzelfde om 4u opgestaan van de helse pijn maar nu betert het niet zit nog steeds met verschrikkelijke pijn :102: wat kan ik doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat ook echt verschrikkelijk, ik neem nu paracetamol en celebrex maar helpt echt niet!

ben nu 3 dagen po en heb dit van gisteren nacht.Niet te doen alsof iemand een mes in je steekt heb het wel maar enkel rechts, gisteren om 4u ben ik dan maar opgestaan en op de zetel gaan zitten en de pijn ging weg, nu vandaag weer hetzelfde om 4u opgestaan van de helse pijn maar nu betert het niet zit nog steeds met verschrikkelijke pijn :102: wat kan ik doen?

De Meyere ff aangeven hoe jij je voelt. Ik heb een tijdje zenuwpijn gehad en kreeg Gabapentine voorgeschreven gekregen... Wie weet kan je die ook krijgen.

Wat eventueel ook kan helpen is Glutamine (eiwit voor de herstel van de spier) ik las dat je ook een avtieve sporter bent dus denk dat Glutamine beter voor je is...

Maar vooralsnog laat De Meyere dit weten

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Meyere ff aangeven hoe jij je voelt. Ik heb een tijdje zenuwpijn gehad en kreeg Gabapentine voorgeschreven gekregen... Wie weet kan je die ook krijgen.

Wat eventueel ook kan helpen is Glutamine (eiwit voor de herstel van de spier) ik las dat je ook een avtieve sporter bent dus denk dat Glutamine beter voor je is...

Maar vooralsnog laat De Meyere dit weten

Ik heb dat ook echt verschrikkelijk, ik neem nu paracetamol en celebrex maar helpt echt niet!

ben nu 3 dagen po en heb dit van gisteren nacht.Niet te doen alsof iemand een mes in je steekt heb het wel maar enkel rechts, gisteren om 4u ben ik dan maar opgestaan en op de zetel gaan zitten en de pijn ging weg, nu vandaag weer hetzelfde om 4u opgestaan van de helse pijn maar nu betert het niet zit nog steeds met verschrikkelijke pijn :102: wat kan ik doen?

Klopt wat Javaantje zegt, dat Glutamine goed is voor je herstel. Meerdere aminozuren helpen hieraan mee, maar Glutamine is wel de belangrijkste. Sowieso veel eiwitten eten! Ook vitamine C helpt mee voor sneller herstellen, maar je moet wel veel nemen. Normaal neem ik altijd dagelijks al 3 gram, maar kan nu wel 6 hebben. En gezond eten is belangrijker dan ooit (heb zelf de afgelopen 3 dagen ook niet echt best gegeten, maar dat wordt vanaf vandaag anders...). Sterkte meis, hoop dat je vandaag overdag een beetje zittend kan slapen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal ik zit nu haf rechtop en als ik niet te veel beweeg gaat het wel weer.

Wel jammer want gisteren dacht ik dat het ergste voorbij was, ik voelde me goed en heb al wat huishoudelijke taken gedaan misschien teveel en dat moet ik nu bekopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI Oscar

Oh jeeee wat heftig!!! Meid bel. Demeyere op en vraag om een betere pijnstilling. Paracetamol deed bij mij niks, maar diclofenac deed wonderen!!!

Met glutamine heb ik geen ervaring al weet ik wel dat idd eiwitten en vit C super zijn om te herstellen. Ik eet elke dag nu 1-2 gekookte eitjes e neem eenhoren dosis vit c ( Camu Camu van Royal green, dat is een zeer hoge concentratie met een natuurlijk omhulsel)

Je moet goede nachtrust hebben voor je herstel......

Ik,ga vanavond voor eerst weer proberen zonder diclofenac te slapen...spannendddddd

Morgen weer werken namelijk en ben zo duf als een konijn , slaap klokje minimaal rond haha.

Succes meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah... Herken dit ook zo!! Echt verschrikkelijk is het!!! Heb al 2 nachten geen oog dicht gedaan en dat terwijl ik na 1 week inderdaad ook dacht dat het ergste voorbij was. Nou absoluut niet! Heb de eerste week zelfs plat op m'n rug geslapen (geen idee dat dit eigenlijk niet de bedoeling is). Nu na de 1e controle heb ik een nieuwe borstband en is de pijn echt ondraaglijk. Vannacht ook weer aan de Tramadol (wat ik alleen dag 1 en 2 gebruikte) en waar ik ontzettend misselijk van werd. Hopelijk lukt het om vannacht weer een beetje te slapen, want ik word hier zooo moe van :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah... Herken dit ook zo!! Echt verschrikkelijk is het!!! Heb al 2 nachten geen oog dicht gedaan en dat terwijl ik na 1 week inderdaad ook dacht dat het ergste voorbij was. Nou absoluut niet! Heb de eerste week zelfs plat op m'n rug geslapen (geen idee dat dit eigenlijk niet de bedoeling is). Nu na de 1e controle heb ik een nieuwe borstband en is de pijn echt ondraaglijk. Vannacht ook weer aan de Tramadol (wat ik alleen dag 1 en 2 gebruikte) en waar ik ontzettend misselijk van werd. Hopelijk lukt het om vannacht weer een beetje te slapen, want ik word hier zooo moe van :(

Heel veel sterkte vanavond!! Heb je de pijn alleen 's nachts of ook overdag en door de borstband?? Lijkt me een akelig ding...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.